Vastaus: Tom Clancy's The Division
Ite pelaan tätä vieläkin ja takana 20+days peliaikaa, seuran ja darkzonen takia tätä jaksaa. Darkzonessa ollut melkoisia hetkiä ja hauskoja muistoja, itelläni tavoite saada parhaat maholliset vehkeet päälle, Incurison challenge vielä tekemättä! Tuskin jaksaisin grindaa mikäli peliä ei enää tuettais ikinä koskaan tulevaisuudessa mutta tiedän että tuleva uusi incursion, dz bracket 200+ sekä muut maksulliset lisäosat, haluan että mun ukko on aina valmiina eikä niin että päällä on risut eikä riitä tehoa pärjätä missään.
Tuleva 1.2 tuo kuitenkin taas lisää dz aktiviteettejä sekä 200+ bracketissa ei oikee pärjää hernepyssyillä kun sielä on viholliset 32-34. Eilen sain vihdoin ostettua sen M1A GS204 blueprintin ja kaiken lisäksi jouduin tekemään niitä ehkä 5 ja sain ne "parhaat" talentit siihen, tai ainakin ne jotka mun pelityylii sopii.
Mulla ei paljon ole kokemusta RNG loot mikälie peleistä, paitsi destiny ja mitä nää jotkut muut yksinpelit. Mutta yleensä tämän tapaisissa peleissä kun sen tietyn pisteen saavuttaa niin väkisinki se tekeminen alkaa olemaan sitä itseään toistavaa touhua ja idea on vaa grindata parempaa roinaa päälle, jotkut ei vaan välitä semmosesta tai kiinostus ei vaan riitä grindaamiseen, mikä on ihan ymmärettävää. Jotkut asiat tuntuu kieltämättä hemmetin suurelta duunilta, esim dz rankin nostaminen että saa sen tietyn blueprintin, tällähetkellä 98% dz lootista on pelkkää roskaa, craftaaminen tehty lähes mahdottomaksi varsinkin niille jotka pelaa vähän.
Se että pelissä esiintyy bugeja ja glitshejä niin en väitä yhtään vastaan, mutta ottaen huomioon mun peliajan niin siihen nähden niitä olen yllättävän vähän nähnyt. Toki se aina raivostuttaa että tekijät korjaa jotain ja rikkoo 100 muuta asiaa, mutta tämmöstä tää nyt.
Toivottavasti 1.2 päivitys tuo paljon hyvää, kuhan se ei mee esim siihen että siitä uudesta incursionista saat 260 kamaa ja dz 200+ bracketista sit 204-240 joka tekee loppupeleissä sen saman mitä nyt, kaikki mitä sieltä saat on turhaa, purat vaa isommat gear scoren kamoja.
Toivotaan parasta jne...