Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Näyttäis olevan yleinen ongelma. Monella on siellä ukkelit jumissa :D mullakin teki kerran tuota ettei saanut tehtäviä käynnistettyä. Meni vain itsekseen ohi. Ja kun ukkeli jumi undergroundiin, yritin niin monta kertaa kirjautua sisään että se vain yhtäkkiä alkoikin toimia. Twitterin mukaan massiven väki tutkii asiaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Toi onkin hyvä, lisämaksullinen lisäri jota ei pääse pelaamaan :) Ehkä mä venailen vielä tovin Undergroundin ostoa jos on noin paha meininki.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Juu suosittelen odottamaan hetken. Voihan siihen jotain alennustakin tulla kun on kovasti ollut negatiivista sanottavaa pelaajilla ja todella moni lopettanut. Sikäli sääli koska onhan tässä pelissä potentiaalia vaikka kuinka.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mä oon huomannut, että jos pelin lopettaa undergroundiin ja seuraavan kerran kun yrittää päästää peliin silloin joskus alkaa se ikuinen connecting ongelma delta errorien kera. Sit ku vihdoin pääsee peliin niin juna ei toimi eikä pääse tekemään tehtäviä. Sit kun lopettaa yläkertaan niin kaikki on ollut ok!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Näin juuri :) toivottavasti korjaavat homman pian. Välillä kyllä miettii että miten ihmeessä ne osaavat näinkin laajalla skaalalla sössiä asioita pelissä :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

On kyl ihme että eivät ole noin pahaa bugailua korjanneet jo. Kuiteskin tuo Underground ollut ulkona jo useamman viikon.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eipä lähtenyt eilenkään pelittää toi junan ovi :D Ei tonne undergroundiin uskalla enää edes mennä, kun alkaa hirvittävä delta error sade, jonka seurauksena ei pääse pahimmillaan peliin ollenkaan. Onneks sentään toi Dragon nest toimii. Pari sessioo testattu randomien kaa hardilla huonolla menestyksellä, mutta suht hyvin sieltä kamaa jäi silti mukaan, kun sai edes pari läskiä tulimiestä listittyä :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Täytyy vaan ihmetellä että missä vaiheessa ne on sen rikkonut, ite kun oon pelannut undergroundia jo siitä lähtien kun se julkaistiin ja kaikki toimii silloin kun junan vessa. Nyt sit kauheet delta errorit ja ikuinen connecting, eilen kaverin kanssa oikeesti meni 2h että päästiin molemmat pelaa, kauhee connecting venaaminen, delta error, junan ovet ei toiminut, takas ylös, loading, peli kiinni, loading, uudestaan undergroundiin, connecting, error, junan ovet ei toiminut jne. Lopulta sit päästiin sinne kaiken tämän sirkuksen jälkeen, käteen jäi kasa paskaa loottia. Ne jotka miettii tämän ostamista, suosittelen ainakin odottamaan sitä 1.4 päivitystä jolloin ne kovasti lupaa korjaavansa nämä ongelmat ja tuovansa muutenkin kaikkea "hyvää" peliin, ite olen skeptinen sen suhteen kun jotenkin olen ennenkin heidän kuullut sanovan tuovan kaikkea hyvää ja parempaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Pientä tietoa jo tulevasta patchista ja miten loot-systeemi ja maailma muuttuu.

[video=youtube;0VzsOhAVyT8]https://www.youtube.com/watch?v=0VzsOhAVyT8[/video]

Lyhykäisyydessään ainakin World Tierin voi jatkossa valita, eli vihut ja tehtävät skaalautuu sen mukaisesti. Tierit menee 1-4. Lvl 34 ja 35 häviää pelistä kokonaan. Gear Score pudotetaan kaikilta osin 229 max. Eli keltaiset High Endit tulee kilpailukykyisemmiksi vrt Setti itemeihin.

Mielestäni kuulostaa hyvältä, loottia saa enemmän ja eri paikoista, ei tarvi välttämättä hinkata samoja paikkoja. Ilmeisesti setti-itemiä voi pudota melkeen mistä vaan jatkossa. Tämä nostaa myös perustehtävien arvoa entisestään ja sooloamista. Tehtävien taso Normal - Heroic määrittelee miten paljon lootia putoaa.

Lisääkin ilmeisesti tulossa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No jaa, ei varmaan kande pelailla tätä ennen tuota uuta patchia kun muuttuu noin paljon meininki. Onko jotain päivämäärää tiedossa milloin tuo patch tulee?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Vasta ens kuussa, ok. No ihan kiva että ei tarvi ihan noin paljon sit enää grindata jos haluu parempaa kamaa mut ei oo oikein järkee pelata ja loottaa jotain 268 kamaa kun ne sit häviää. Ihan hyvään suuntaan näyttäis menevän tavallaan mut ihan en ymmärrä et luodaan joku systeemi ja sit muutetaan se kokonaan. Mun mielestä olis voinut pitää sen että nuo Gearsetit on parempia kuin High End koska sehän se pointti niissä on että kun keräät samaa niin saat ne bonukset. Ja et niitä tulis harvemmin. Et ne jotka jaksaa grindaa niin saa parempaa kamaa. Ne jotka ei jaksa niin ei saa, en mä näe siinä mitään pahaa.

Tietty Ubisoft haluaa että mahd.moni pelais peliä niin pitää sit kosiskella kaikkia pelaajia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Vasta ens kuussa, ok. No ihan kiva että ei tarvi ihan noin paljon sit enää grindata jos haluu parempaa kamaa mut ei oo oikein järkee pelata ja loottaa jotain 268 kamaa kun ne sit häviää. Ihan hyvään suuntaan näyttäis menevän tavallaan mut ihan en ymmärrä et luodaan joku systeemi ja sit muutetaan se kokonaan. Mun mielestä olis voinut pitää sen että nuo Gearsetit on parempia kuin High End koska sehän se pointti niissä on että kun keräät samaa niin saat ne bonukset. Ja et niitä tulis harvemmin. Et ne jotka jaksaa grindaa niin saa parempaa kamaa. Ne jotka ei jaksa niin ei saa, en mä näe siinä mitään pahaa.

Tietty Ubisoft haluaa että mahd.moni pelais peliä niin pitää sit kosiskella kaikkia pelaajia.

Niin, noh miten sen nyt ottaa. Mulla on peliaikaa joku 40 päivää eikä vieläkään ole ne parhaimmat kamat päällä, siinä vaiheessa kun iskee se seinä vastaan ja sä yrität saada just sitä ainoa ja sitä yhtä gear set osaa niin kyllä se on paha juttu. Ongelma tässä on tällähetkellä se että "ne jotka jaksaa grindaa saa parempaa kamaa" ei ikävä kyllä pidä paikkansa, kun nyt tämä koko palkinto ja lootti systeemi on helvetinmoista bingopallojen pyörittämistä. Grindaat jotain incursioneita ja sit kun se lootti tippuu nii rukoilet jumalia että tulis se puuttuva osa, eikä se tietenkään tule. Paskaa tulee joka menee osiks.

Jotkut sit saa ihmeen lotolla kaikki mahollisen. Tämä muuttuu ja parempaan suuntaan muuttukin, idea tässä on se että ne haluaa että ne 229 keltaiset gear setit olisi yhtä hyviä kun vihreet gear setit, eikä niin että nyt ne kaikki menee roskiin. Vihreät gear setit ja niiden bonukset eivät katoaa mihinkään, edelleen on parasta käyttää niitä jos haluta ne bonukset, idea on vaa se että jos sulla on esim 268 hanskat, mutta samalla löydät 229 keltaiset hanskat niin et laita niitä nyt sen takia päälle että gear score laskee tai että ne on huonompia, siihen tulee muutos kun molemmat tai 229 keltaiset voi olla jopa parempia.

Jos ne säilyttäis nykyisen gearscoren ja madaltaisivat vihujen tehoa, olisi peli taas liian helppoo, tyyli nyrkillä vosiit lyödä kaikkia. Joku balanssi täytyy olla ja luonnollista on sit tietenkin laskea myös pelaajan gear scorea. Eli homma tulee olemaan niiku se oli ennen, kun ukkosi kehittyy tippuu myös vihut eikä niin että nyt sulla on kaikki parhaat 268 kamat päällä ja kuolet kahteen hauliin tai et joudut ampuu viikon yhtä vihua.

Samaten loppuu se pelleily vihujen levujen suhteen, ihan sama pelaatko 1-4 tierissä on kaikissa saman levuiset vihut, ainoa ero et tier4:sta saat parempaa loottia ja enemmän, nykyään siel on niin sekavaa touhua. Underground challenge level 34 vihut on tyylii yhtä kovia kun dz6 36 vihut, underground level 35 vihut taas löysempiä kun dz5 35 vihut, jokainen niistä tekee erilaista damaa, ota nyt selvää.

Nyt siihen tulee muutos ja hyvä näin. Gear scoren laskemisen idea tässä on vain se että myös high end 229 keltaiset saisivat boostia ja jonkin muun merkityksen kun vaan roska kamaa. Mulla on monesti tullut keltaista gearia vastaan joka on parempi ku jokin vihreä, mutta sitä ei voi ottaa käyttöön koska menettää mahdollisen tehon tai bonuksen. Nyt mahdollisesti ehkä bonuksesta voisi luopua jos mahdollisesti se 229 keltainen toisi huomattavan ison parannuksen johonki vaikka 240 vihreeseen.

Enkä näe mitään syytä miksei se grindaaminen nyt vielä kannata? Kyllähän ne sun kerätyt kamat säilyy ja varmaan ovat yhtä hyviä/parempia kun nyt, gear score vaan laskee. Sekä se että saatko sä 1.4 jälkeen parempaa loottia se jää nähtäväksi, toivottavasti se ei mene niin että joo saadaan enemmän mutta saadaan enemmän vain lonestaria ja blindia niiku asia on nyt ja joskus harvoin jotain mikä oikeesti on hyödyllistä. Ite pidän tähän astisista muutoksista, saa nähää miten ne käytännössä tulee sit toimimaan.

Sama esim että nyt vihujen damassa ei ole mitään järkee, ihan sama mitkä gearit päällä ja miten tahansa iso toughness, kuolet kahteen haulikko pamaukseen tai jos teet tyylii 9 tsiljoonaa damaa joudut ampuu jotain läskiä 6 päivää. Se on tällähetkellä ehkä se suurin ongelma joka kaipaa muutosta kovasti.

Tässä mun pitkä teksti.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Joo lähinnä ajattelin just et nyt jos grindaa kymmeniä tunteja jotain gear settejä ja sit patchin jälkeen saman vois tehdä muutamassa tunnissa niin ei oikein jaksais. Mut tosiaan sehän jää nähtäväksi onko se näin. Kahtellaan, olis tuo Deus Exäkin tuossa kun ehtis taas pelailee...
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No tuo on kyllä ihan totta, miksi tuhlaa aikaa grindaamiseen nyt kun sen kaiken voi tehää varmasti helpommin ja hauskemmin pätsin jälkeen. En itekää näe nyt että olisi mitää järkeä viettää useita tunteja incursioneissa josta et saa todnäköisesti sitä mitä tarviit. Lähinnä tarkoitin että ne joilla ei vielä ole mitään sen suurempia geareja päällä niin saahan ne vielä päivitystä ukkeleihin, ne jotka haluu sitä yhtä tai kahta tiettyä osaa on silloin tällähetkellä se grindaaminen turhaa ja tuskasta/tylsää.
 
Heroic tehtävistä tulee 204 kamaa WTF... siis ihan oikeesti WTF... Välillä kyllä täytyy ihmetellä joidenkin pelin tekijöiden ............. ei huh huh.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olipas siinä pari viihdyttävää UG matsia. Ekassa pari taistelutoveria jäi tikkaisiin kiinni pää toisen persiissä :) Yksin sitten kuolo korjas. No toisessa sitten itse jäin kiinni toimistojakkaraan tai vastaavaan härpäkkeeseen. Vain logout auttoi tilanteeseen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuli itsekin pcllä saavutettua level 30 ja tarina pelattu läpi. Johonki jengiin ois kiva päästä mukaan grindaamaan.
 
Ylös Bottom