Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

No juu, mutta peliä on säädetty ihan liikaa joka suuntaan ja itseltä mennyt ainakin maku koko peliin osaksi tuon takia. Striker ja sentry on jo melkein tehty ihan turhiksi. Aseista nyt puhumattakaan. Se on aina sama homma joka pelissä kun ruvetaan liikaa säätään, niin siitä ei seuraan muutakuin huononnusta.

Edit: Vihreät settikamat toivottavasti muuttuu automaattisesti tuohon uuteen scoreen. Muuten mennään kyllä vielä enemmän päin persettä jos näin ei ole. Tulee useita pelejä seurattua twitterissä ja tämä saa kyllä ylivoimaisesti eniten paskaa niskaansa ja ihan oikeutetusti kylläkin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tää 1.4 päivitys on sellainen, mitä peli ois saanu olla jo julkaisusta asti. Nyt voi olla että tuli liian myöhään ja tuota eestaas säätöä tosiaan on ollut. Varmasti on pelaajia menetetty tän takia tosi paljon ja moni ei enää palaa pelin pariin.

Itse olen pitänyt tästä uusimmasta päivityksestä. Peli tuntuu tasaisemmalta ja valmiimmalta. Edelleen kyllä kaipaisi setteihin vaihtelua ja järkeä. Nyt tuntuu että on vaa ne pari metabuildia mitä porukka jahtaa ja suurin osa seteistä jää käyttämättä. Tai ainakin omassa peliporukassa näin oon huomannut.

Vaikeustaso ja sen skaalaus world tierin perusteella on mielestäni hyvä asia. 4 tasolla ja challenging on haastava, mutta ei niin armoton kuin oli aiemmin. Nyt tuli jo läpäistyä noi Incursiot kaverin kans + 2 randomia ekalla yrittämällä. Tai tais sinne vielä yks Incursio jäädä tekemättä. Aiemmin kun oli vaikeuksia randomien kans niitä päästä ja ei peliporukkaa ollut.

Lisäksi toi loot-systeemi on paljon parempi. Nyt voi mennä tekeen melkeenpä mitä vaan niin loottia putoaa. Ei enää tarvi hinkata jotain Undergroundia vaan lootin toivossa. Voit vaikka yksin vetää sivutehtäviä kartalla ja saada setti-itemiä tuurilla.

Survivoria odotellessa, kuulostaa tosi hauskalta. Mutta toi selviytymis-aspekti ois saanu olla jo alusta alkaen enemmän tuota luokkaa. Katsellaan miten käy.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

1.5 ja survival dlc tulee PC:lle ja XboxOnelle 22.11.2016, PS4 pelaajat saavat 1.5 päivityksen pari päivää myöhemmin "ongelmien" vuoksi. Kuitenkin niin, että survival dlc nähdään PS4:lla ennen joulua ja ennen vuotta 2017.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jeps. Täällä osoitteessa tuli mitta täyteen tätä peliä. Kaipa sitä noin 600h on takana. Tuossa viimeisen päivityksen jälkeen olin jo varma että peli muuttui. Vaikka pelin luonne on lootteri, niin kaikki pelissä ajaa sinua PVP pelaamiseen. Kun alkaa olemaan jo jokainen gear maksimoitu, jäö enää PVP. No sehän ei onnistu kun nämä 8-12 hengen tappo squadit pyörivät DZ. No sehän ei normi pelaajalle anna mitään mahdollisuuksia mihinkään. Ja vaikka kuinka ovat pätsejä ja nerffejä laittaneet niin samat sticky bombit, alpha bridge SMG ja Predators mark Assault Rifle buildit siellä. Ja en edes mainitse haulikoista mitään koska ovat tämän pelin syöpä kaikkinensa. Ja kaikki mitä on ollut haulikko buildeja vastaan, on ne nerfattu aivan ripuliksi. Nyt tämä riittää. En enää nauti pelaamisesta ja se on merkki pelin vaihtamisesta. Kiitos kaikille kanssa agenteille jos ollaan törmätty ja ei muutakuin siirrytään uusille vesille.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jeps. Täällä osoitteessa tuli mitta täyteen tätä peliä. Kaipa sitä noin 600h on takana. Tuossa viimeisen päivityksen jälkeen olin jo varma että peli muuttui. Vaikka pelin luonne on lootteri, niin kaikki pelissä ajaa sinua PVP pelaamiseen. Kun alkaa olemaan jo jokainen gear maksimoitu, jäö enää PVP. No sehän ei onnistu kun nämä 8-12 hengen tappo squadit pyörivät DZ. No sehän ei normi pelaajalle anna mitään mahdollisuuksia mihinkään. Ja vaikka kuinka ovat pätsejä ja nerffejä laittaneet niin samat sticky bombit, alpha bridge SMG ja Predators mark Assault Rifle buildit siellä. Ja en edes mainitse haulikoista mitään koska ovat tämän pelin syöpä kaikkinensa. Ja kaikki mitä on ollut haulikko buildeja vastaan, on ne nerfattu aivan ripuliksi. Nyt tämä riittää. En enää nauti pelaamisesta ja se on merkki pelin vaihtamisesta. Kiitos kaikille kanssa agenteille jos ollaan törmätty ja ei muutakuin siirrytään uusille vesille.

Siis, darkzone on perseestä ja sillä selvä! Siitä ei pääse mihinkään, siinä oli joskus joku järki (beta, julkaisu) kun roguet sai kunnon sanktioo kun kuolivat, ihmiset auttoi toisiaan, loottia kun sai niin ei jokainen alkanu perseilee. Aluks se oli hyvä musta, jos alat rogueks niin parasta myös selvitä siitä! Nykyään onkin sit eri asia, loottia kun saa ihan mistä vaan ja paljon on darkzone ihan puhtaasti vain perseilyä varten, jokainen joka vastaan tulee niin oli loottia tai niin ampumisekshan se menee. Ite käyn darkzones ainostaa divison tech kieroksia vetämäs joilla saa helposti materiaaleja.

Darkzone vaatii jotain suurta muutosta, joku täysin uus twisti että siel olis taas järkeä pyöriä. Uusille vesille oot menossa, eikä sulla ilmeisesti ole season passia? Meinaan tuleva survival dlc muuttaa pelin, sielä on pvp ja pve survival, siinä alkaa olee sitä meininkiä mitä se oli alussa jos pelaaja tulee niin kaikki ovat samalla viivalla (ellei käy niin hyvä tuuri että löydät ekana paremman aseen ym) Mutta mitää skillejä ja 5 medkittä tai mitää semmosta ole, peli on reilu molemmin puolin ja yleensä häviäjä siinä on se joka ei vaan osaa. DZ on nyt ihan vaan perseilyä ilman mitään järkee, ollut jo pitkään!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Darkzonen piti olla Roquehunttia, agentit jahtaa roqueita. Kävikin toistepäin ja nyt roquet jahtaa muita agentteja hullunkiilto silmissä. Se tosiaan pitäisi korjata ja saada tasapainoon, sillä Darkzonella pelaaminen voisi kuitenkin olla hauskaa sen jännityksen, lootin ja haasteen takia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei tosiaan ole season passia. Itse survival dlc kyllä ajatuksena on hyvä. Ainakin mitä lukenut on se kuitenkin pohjimmiltaan samantapainen kuin underground. Eli käy itseään toistavaksi erittäin nopeaa. Peli itsessään on loistava. Toivottavasti vain lisäävät tarinaa ja siihen liittyviä tehtäviä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mikä tässä on se "gameplay loop", jos haluaa edetä hahmon kehityksessä vähän rivakammin. Kun katson story-missioneiden leveleitä, siellä on 22-28 suunnilleen. Itse olen level 17.

Alkuun peli maistui todella hyvin, mutta nyt alkaa tuntumaan että jos oikeasti joutuu tuonne 30 asti menemään näillä samoilla side missioneilla ja encountereilla, niin en tiedä jaksaako.

Eli, onko ainoa keino edetä pelaamalla noita itseääntoistavia side missioneja ja encountereita, vai onko tässä muuta tapaa pelata ja edetä?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mikä tässä on se "gameplay loop", jos haluaa edetä hahmon kehityksessä vähän rivakammin. Kun katson story-missioneiden leveleitä, siellä on 22-28 suunnilleen. Itse olen level 17.

Alkuun peli maistui todella hyvin, mutta nyt alkaa tuntumaan että jos oikeasti joutuu tuonne 30 asti menemään näillä samoilla side missioneilla ja encountereilla, niin en tiedä jaksaako.

Eli, onko ainoa keino edetä pelaamalla noita itseääntoistavia side missioneja ja encountereita, vai onko tässä muuta tapaa pelata ja edetä?

Noipa ne ainoot on jos ite pelaa.

Toinen keino on että joku lvl 30 kärrää sut ylöspäin, eli joinit jonku kaverin maailmaan Tier 4 ja vedätte tehtäviä Hardilla/Challengilla. Näin me on parin kaverin kans tehty ja saatu heidät lvl 30 suht nopeesti.


Jos haluat yksin "reilusti" pelata niin:
Story-missioneista saa eniten exp joten niitä kantsii tehä. Vaiha tasoa Hardille ja pelaa matchmakingilla niin saat enemmä exp koska Hard.

Sellanen kokemus mulla on että lvl 30 on aika lähellä ku vedät kaikki story missionit läpi. Eli kun peli on ns. pelattu läpi niin oot jollain lvl 28-30.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mikä tässä on se "gameplay loop", jos haluaa edetä hahmon kehityksessä vähän rivakammin. Kun katson story-missioneiden leveleitä, siellä on 22-28 suunnilleen. Itse olen level 17.

Alkuun peli maistui todella hyvin, mutta nyt alkaa tuntumaan että jos oikeasti joutuu tuonne 30 asti menemään näillä samoilla side missioneilla ja encountereilla, niin en tiedä jaksaako.

Eli, onko ainoa keino edetä pelaamalla noita itseääntoistavia side missioneja ja encountereita, vai onko tässä muuta tapaa pelata ja edetä?

Noin kävi itelläkin silloin että johonki level 18 asti jaksoi ja sit alkoi hyydyttämään tuo Ubikaava. Lopetinkin pelin sit siihen mutta tuli sit vielä palattua joskus 1,5 kuukautta myöhemmin ja sit jaksoi grindaa sinne 30 levelille. Mutta on se työn takana kun joutuu tosiaan vääntää noita samoja tylsiä tehtäviä.

Itellä kyllä parhaat hetket tän pelin parissa oli kuitenkin siellä end gamessa kun grindais gearii ja koitti saada gearscorea ylöspäin. Jotenkin vaan todella koukuttavaa puuhaa mutta sitäkin jaksaa tietty vaan aikansa.

Eipä oo nyt sit tullut enää peliin palattua, ei oo kyllä muutenkaan ehtiny pelaa yhtään mitään vähään aikaan. Saa nähdä jaksaako tätä enää avata...
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Survivor dlc:tä sieltä pukkaa.

Pukkaiski, kyseessä on ihan vaan 1.5 päivitys, uusi world tier 5, uusia aseita ja 229 gearista--> 256 gear ym, PS4 saa survivor DLC:n 20 päivä joulukuuta.

PC ja XBOXOne pelaajat ovat saanut leikkiä survivoria jo viime viikosta lähtien.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olihan toi Tier 5 tasolla hiukka ahdasta. Yritin useamman randomporukan kanssa tunneli challencea ja turpiin tuli...Ei noilla entisillä nuhapumpuilla saanut damagea aikaiseksi, sama vaikka ois pikkukiviä heitellyt.

Olisko sitten tarkoituskin puuhata ensin paremmat aseet.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Aah se tulee vasta Joulukuussa. Noo aikas hyvin sai nostettua statseja kun kiersin kaikki vendorit läpi. DPS 300K Stamina 400K ja Elekroo 85K [emoji2] Ai että viimeinkin Famas [emoji2]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Aah se tulee vasta Joulukuussa. Noo aikas hyvin sai nostettua statseja kun kiersin kaikki vendorit läpi. DPS 300K Stamina 400K ja Elekroo 85K [emoji2] Ai että viimeinkin Famas [emoji2]

Ahaa, pitänee vanhat rojut myydä ja lähteä turvataloja kierteleen. Nyt primaryn DPS jotain 280K. Challencessa ei keltaista äijää saanut nurin vaikka mitä teit. Tai sitten peli bugas...
 
Ahaa, pitänee vanhat rojut myydä ja lähteä turvataloja kierteleen. Nyt primaryn DPS jotain 280K. Challencessa ei keltaista äijää saanut nurin vaikka mitä teit. Tai sitten peli bugas...

Juu itsellä oli rahaa reilu 4 miljoonaa ja sit myin ihan kaikki pois. Kannattaa kiertää kaikki safe houset ja DZ Checkpointit ainakin läpi ja kerätä parhaat varusteet ja modit.

Kävin kans kokeileen paljon huonommilla statseilla. Challenge dailya ja olihan se tuskaa ja lopetin kesken. Mut noilla mitä nyt on niin meneekin jo varmasti mukavasti. Vaihdoin vanhat settikamat pelkästään keltasiin. Hyviä uusia statseja tullut niihin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Divisionia olisi paljon hauskempi pelata, jos aseet ja tavarat eivät vanhenisi aina 2-3 kk välein. Nytkin saisin aloittaa taas kaiken ihan alusta asti, mikä ei kovinkaan paljoa innosta.
Destinyn malli, jossa tavaraa voi uppia vastaamaan omia nousseita leveleitä sopisi hyvin myös tähänkin peliin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Divisionia olisi paljon hauskempi pelata, jos aseet ja tavarat eivät vanhenisi aina 2-3 kk välein. Nytkin saisin aloittaa taas kaiken ihan alusta asti, mikä ei kovinkaan paljoa innosta.
Destinyn malli, jossa tavaraa voi uppia vastaamaan omia nousseita leveleitä sopisi hyvin myös tähänkin peliin.

Jos esim taukoa on ollu 6kk, on kamat jo sen verran vanhentuneet että niillä ei varmasti pärjää esim WT5:ssa, jos taas esim sulla on viimeisen päälle 229 gearit ja eilen tullut 1.5 256 gearit, pärjäät ihan hyvin niillä sun viimeisen päälle 229 kamoilla. Itekki vedin challengella yksin 229 kamoilla ja kyl ne vihut tippuu, nyt kun on 256 kamat päällä nii toki se on helmpompaa, mutta ei ne tavarat vanhene käyttökelvottomiks samantien, ellei sit taukoa ole just se 10 vuotta. Ite grindasin semmoset mukavat 190 miljoonaa ennen 1.5 päivitystä, eilinen päivä sit meniki cacheja availlessa ja saihan siitä ukon siihen kuntoon että pystyy näitä vaikempia tehtäviä grindaa huoletta.
 
Ylös Bottom