Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tää on kyl ihan pelikelvoton tää peli. Jos joku kuolee, niin sitä et saa herätettyä ha pomot ei ota damagee.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tää on kyl ihan pelikelvoton tää peli. Jos joku kuolee, niin sitä et saa herätettyä ha pomot ei ota damagee.

lexington event centerissä ainaki on joku bugi ku välil barretti just ei ota damagee. siin pitää si vaa kaikkien tappaa ittensä esim frägeil ni pääsee jatkaa tehtävän loppuu.

ite oon kyl tykänny täst pelist ton 1.4 päivityksen jälkee. aivan mahavaa et ne perusti uuden pohjan. ug dlc:n jälkeen lopetin pelaamisen täysin ku ei vaa millää jaksanu dark zonen pvp paskaa. ny pitäny vaa viikon taukoo ku oottelin 1.5 päivitystä. ja taas jaksaa räiskii ja ettii loottia.

survival modea odotan innolla tuo kyl toivottavaa lisää peliin. ehkä tota pvp:täkin pitää alkaa ennen stä harjotteleen että pärjää sitte jouluna myrskyssä :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Se lexington bugi jossa se barretti vaa laahustelee ja ei ota damaa, se on nyt korjattu. Näin ainaki väitetään division twitterissä, survival kun tulee jää sen jälkeen dark zone entistä vähemmälle, siinä kun pvp on jo reilu tappelu kun kaikilla on ne samat alkugearit, ei mitää ylivoimaisia juttuja eikä mitää 12 hengen rogue ryhmiä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuota revive bugia ilmenee vähän joka paikassa kuten myös sitä kun yhtäkkiä aukea kranaatti valikko ja siitä ei pääse pois muuten kuin kuolemalla.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Se lexington bugi jossa se barretti vaa laahustelee ja ei ota damaa, se on nyt korjattu. Näin ainaki väitetään division twitterissä, survival kun tulee jää sen jälkeen dark zone entistä vähemmälle, siinä kun pvp on jo reilu tappelu kun kaikilla on ne samat alkugearit, ei mitää ylivoimaisia juttuja eikä mitää 12 hengen rogue ryhmiä.

jaa no mulla se tuli yöllä vielä. hyvä jos on korjattu [emoji106] kuitenkaan en oo vielä saanu sitä barretin chest piecee nii pakko viel grindaa sitä [emoji1]
joo dark zonel by juoksen vaa et saa noi weklyt tai dailyt tehtyy. muuten en tosiaan tykkää. ite ei kyl oo tullu tollast kranaatti bugi kertaakaa [emoji15]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Toi barret chest piece ja ferro oxygen mask ovat kyl jotain yks-sarvisia legendoja, oon juossut pari päivää nyt sitä napalm tehtävää ja välil sitä lexingtonia ilman onnea, kaveri sai kyl sen barretin ja oli vaa et "no nyt mä sain sen" tyylii muutamalla juoksulla. Semmosta lottoa ettei mitää järkee, varmaa pistetty massivella hanat kiinni ja lottopallot pyörii, joku 0,0000000002% mahollisuus saada niitä. Jotkut sit taas ovat saanut jo kaks tai jopa kolme niitä. Noh ehkä joskus se lottorivi sattuu mun kohdalle!

Maskin kyl haluan, loppuu se tulessa taputtelu sen jälkeen. Eikä se nyt ole mikään että maailman paras vaan lähinnä tämä ihme lottopallojen pyöriminen, jos nyt pari päivää yrittänyt grindaa niin luulis että olis jo varmaa 50 kerran jälkeen tullut, mut ei!

Mulle on tullut tota granaatti bugia vaikka kuinka, tai sit ne tervehdys ja haarahyppy animaatiot, kuitenkin se pallura mistä valitaan mitäki niin monesti jäänyt siihen jumii ja sit vaan ihmetellyt, siitä ei pääse eroon muutakun kuolemalla.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kävin tekeen tuon Barretin tehtävän ja ekalla yrityksellä tuli tuo chest [emoji2] Tosin vähän huonolla armorilla ja elekroniikalla, niin tuskin tuo käyttöön jää.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kävin tekeen tuon Barretin tehtävän ja ekalla yrityksellä tuli tuo chest [emoji2] Tosin vähän huonolla armorilla ja elekroniikalla, niin tuskin tuo käyttöön jää.
Mä taidan sit jotain tehdä väärin. Varmaan tehnyt tuon LEC:in jo 300 kertaa eikä yhtään Barretin Chestiä :mad:
Kaveri taas liittys Lauantaina mukaan ja sai heti ekalla yrittämällä Staminalla - Health ja Armor atteilla.

Alkaa pää tässä jo hajoamaan, noh ainakin olen oppinu miten toi tehtävä soolotetaan 6-8min :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko tuo nyt edes sit mikään erikoinen loppujenlopuksi. Ainakin lähelle samantasoisia on varmasti.
 
Mä taidan sit jotain tehdä väärin. Varmaan tehnyt tuon LEC:in jo 300 kertaa eikä yhtään Barretin Chestiä :mad:
Kaveri taas liittys Lauantaina mukaan ja sai heti ekalla yrittämällä Staminalla - Health ja Armor atteilla.

Alkaa pää tässä jo hajoamaan, noh ainakin olen oppinu miten toi tehtävä soolotetaan 6-8min :D

sikäli sama homma mulla, joku 50 kertaa yrittäny, enkä oo saanu ensimmäistäkään vielä kummallakaa characterilla. eilen en enää vaa jaksanu yrittää, oli vaa pakko tehä muutaki vaihteeks. eikä oo oikee mitää ostettavaakaan phoenixeillä täl hetkel.
ei niistä gear set sealed cacheistäkää mitää hyödyllist tuu ku buildit on käytännös kunnos. toisaalta soolona en oo kyl onnistunu tota viel läpi pääsee. lähes oikeilla rolleilla varustellulla shieldi (D3 FNC) buildilla tos koitin mut ilmeisesti en vaa viel osaa käyttää tai pelaa ku katolle kuolin ja si laitoinki ryhmän avoimeks.

ei mulla kyl oo muita ku noi nimetyt high-end hanskat ja niitä kahet ja molemmat elektroniikalla. eikä niillä juur mitään tee jollei oo enemmä noit uusii nimettyi varusteit.

Onko tuo nyt edes sit mikään erikoinen loppujenlopuksi. Ainakin lähelle samantasoisia on varmasti.

mun mielestä on erikoinen ja sopis hyvi shieldin kaa käyttöön. muutenki vois olla hyvä lisä alpha buildiin ku ei oikee muu kahen piecen setti anna hyvii bonareit.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Oha se nyt aika erikoinen, ottaen huomioon et alpha brigen 3:n setillä saat sen 5% lisää weapon damaa, niin tosta chestistä saat aina 5% kun käytät skilliä, alpha brigen kanssa vois olla melko kova yhdistelmä sekä ne muut bonukset päälle. Käytännössä toi on vähän kun reckless vesti ilman miinuksia. Ite vaa luovutin ton armottoman grindauksen kun pää hajoo, sama toi ferro oxygen mask, olen juossut kumpaaki tehtävää jatkuvasti yhteensä varmaa just jotain 200 kertaa eikä vieläkää tullut, kaveri taas sai sen tyylii parilla juoksulla.

Kattoo sit kun survival dlc tulee, niitä kun voi saada myös survival cacheista ja tekee muutenki siitä grindaamisesta hieman hauskempaa kun juosta samoja tehtäviä kun päätön kana. Voi niitä nytkin saada field cacheista, ainaki maskia ja kneepatseja jotka tulikin mulle, tosin ihan paskat ilman armoria ja elektron.

Sama noi MC hanskat tuli, yhet poistin vahingossa kun äkkiseltää katoin että ovat vaa jotain perus high endejä, sit tuli toiset ihan paskoilla rolleilla. Tää on kyl niin lottoa, jotkut voi saada heti yhellä yrityksellä kun taas toiset sit lottoo ja grindaa tuntitolkulla niin että pää hajoo.

Ei ne todennäköisyydet siitä paranee kun juokset sitä tehtävää miljoonaa kertaa, joku voi lotota joka lauanta kymppitonnilla eikä saada penniäkään kun toinen voi lotota markalla kerran ja saada päävoiton.

RNGesus vihaa mua!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

sikäli sama homma mulla, joku 50 kertaa yrittäny, enkä oo saanu ensimmäistäkään vielä kummallakaa characterilla. eilen en enää vaa jaksanu yrittää, oli vaa pakko tehä muutaki vaihteeks. eikä oo oikee mitää ostettavaakaan phoenixeillä täl hetkel.
ei niistä gear set sealed cacheistäkää mitää hyödyllist tuu ku buildit on käytännös kunnos. toisaalta soolona en oo kyl onnistunu tota viel läpi pääsee. lähes oikeilla rolleilla varustellulla shieldi (D3 FNC) buildilla tos koitin mut ilmeisesti en vaa viel osaa käyttää tai pelaa ku katolle kuolin ja si laitoinki ryhmän avoimeks.
Eihän se soolottaminen kauhean helppoa olekkaan. Itse kans kuollu muutaman kerran.
Helpottuu kuitenkin homma huomattavasti kun käyttää 2set Nomad ja 4set Alphaa. Traiteissa kannattaa olla dmg to elites ja armor damage/health on kill.
Toughnes 350-420K, Firearmii joku 4800 ja loput skilliin. Aseissa pakolliset perkit on Predatory ja sit ne 2 Ulti skilliä (Toinen nostaa ULT cooldownia headshot tapoista ja toinen taas extendaa 20% taposta) Tuohon mukaan sit vielä Brutal, Armor Destructive ja Unforgiven/Feroucios tai Famasista saatava skill. LMG:ssä myös Miteculous perk on loistava.

AR kannattaa käyttää M4 malleja (LVOAC tai Lightweight mielellään) kun taas LMG olis M60 tai Pakhan.

Sit vaan skilleiks Overdose ja Pulse, ultimateen se Tech Wingin taito. AR onnistuu tappamaan yhdellä lippaalla helposti 2-4. LMG onnistuu lähes jatkuvasti lahtaa vihuja Miten ansiosta niin, että ei tartte ikinä ladata asetta. Yleensä kun ULT loppuu niin pitäis olla uudelleen käytettävissä jos vaan on heduja lähes joka tappo.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kyllä se lexington "helposti" yksin menee kuha on gearia. Oheessa kaverin video solo juoksusta:

[video=youtube;WsR7Z_tHQXs]https://www.youtube.com/watch?v=WsR7Z_tHQXs[/video]

Meillä lähes identtiset gear setit, 4 alphaa, joskus sen lisäks 2 strikeriä että Famas ei heilu kun hullun ****, tai sit specialized reppu ja sit se barret vest. Kaikkeen mihin mahollista niin kannattaa panostaa enemy armor damageen ja damage to elitekseen, predator talentti aseessa mun mielestä melko pakollinen solo pelaajalle. Sit tietenkin distructive, ferocious jne. Kaikki mistä saa vaan damaa elite ja named enemies, tarpeeks toughnesii ja firearmisa niin kyllä alkaa porukkaa tippuu, ei nyt mitenkää et juokset toinen käsi palleis ja yhel kädel mut kuitenkin.

Nykyään vielä kun tehtävät ym skaalautuu pelaaja määrän mukaan, on mun mielestä tehtävät parhaita yksin tai max kahella pelaajalla. Neljällä pelaajalla kyl huomaa että joutuu ampuu pirusti enemmän jotain vihua, toki tulivoimaaki silloin enemmän et jos kaikki ampuu jotain yhtä läskiä niin sehä on kun paperia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Oha se nyt aika erikoinen, ottaen huomioon et alpha brigen 3:n setillä saat sen 5% lisää weapon damaa, niin tosta chestistä saat aina 5% kun käytät skilliä, alpha brigen kanssa vois olla melko kova yhdistelmä sekä ne muut bonukset päälle. Käytännössä toi on vähän kun reckless vesti ilman miinuksia. Ite vaa luovutin ton armottoman grindauksen kun pää hajoo, sama toi ferro oxygen mask, olen juossut kumpaaki tehtävää jatkuvasti yhteensä varmaa just jotain 200 kertaa eikä vieläkää tullut, kaveri taas sai sen tyylii parilla juoksulla.

Kattoo sit kun survival dlc tulee, niitä kun voi saada myös survival cacheista ja tekee muutenki siitä grindaamisesta hieman hauskempaa kun juosta samoja tehtäviä kun päätön kana. Voi niitä nytkin saada field cacheista, ainaki maskia ja kneepatseja jotka tulikin mulle, tosin ihan paskat ilman armoria ja elektron.

Sama noi MC hanskat tuli, yhet poistin vahingossa kun äkkiseltää katoin että ovat vaa jotain perus high endejä, sit tuli toiset ihan paskoilla rolleilla. Tää on kyl niin lottoa, jotkut voi saada heti yhellä yrityksellä kun taas toiset sit lottoo ja grindaa tuntitolkulla niin että pää hajoo.

Ei ne todennäköisyydet siitä paranee kun juokset sitä tehtävää miljoonaa kertaa, joku voi lotota joka lauanta kymppitonnilla eikä saada penniäkään kun toinen voi lotota markalla kerran ja saada päävoiton.

RNGesus vihaa mua!


Jep, riitti mullekin grindaus. 10 lexintonia ja puolenkymmentä napailmia putkeen, eikä saalista.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jep, riitti mullekin grindaus. 10 lexintonia ja puolenkymmentä napailmia putkeen, eikä saalista.

just meinasin mennä nukkumaa, mut päätin et vetäsenpä toisenki kerran lexingtonin ku tuo eka meni nii smoothisti, ni sieltäpä se chesti vihdoin tippu! [emoji2] ✌️️ja viel iha kohtuu rollit: damage to elites, health ja ammoo. firearmssii vaan 1182 mut kyllähä tuo riittää ja parempi seki ku et elektroo olis ollu. ton healthin rollaan armoriks nii pääsee takas taas grindaamaan jos vaikka tulis parempi tai si toiselle ukolle kans [emoji23][emoji23]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

just meinasin mennä nukkumaa, mut päätin et vetäsenpä toisenki kerran lexingtonin ku tuo eka meni nii smoothisti, ni sieltäpä se chesti vihdoin tippu! [emoji2] ✌️️ja viel iha kohtuu rollit: damage to elites, health ja ammoo. firearmssii vaan 1182 mut kyllähä tuo riittää ja parempi seki ku et elektroo olis ollu. ton healthin rollaan armoriks nii pääsee takas taas grindaamaan jos vaikka tulis parempi tai si toiselle ukolle kans [emoji23][emoji23]

Mä vihaan sua nyt :D ilta mennyt taas girndfestissä sit pistin pelin kiinni, pitäsköhä sitä vielä kuitenkin koittaa!?!

Edit: Ei PRRRKL tulihan se sieltä!!!! Olin just itekki just et joo ei kyl jaksa, no vejetää ny viel tää yks kerta sit ja tulihan se! Heti näin ku se barret tiputti 4 loottia maahan nii tiesin et jotain ylimäärästä herkkua siel on, nyt en ees uskalla kattoo onko se käyttökelpoinen :o koska tällä drop ratella uutta en ala grindaa!

Edit 2: joo ei mikää god rolli, firearms 1200+ ja ammo capasity, oisin toivonut staminalla ja damage to elites, mut ei tää nyt paskin oo. Pikkusen venkslaamal sain kuitenkin sen niiku halusin, firearms 5847, toughness 403k skill power 103k, sit ku viel saa barret vestistä sen 5% damage lisää kun käyttää yhtä skilliä ja kahta niin armor lisää 10% ja se nouseeki sinne maks 60%, ihan hyvät pikku boostit kaiken tämän päälle kun skillejä käyttää kuitenkin koko ajan, sit kun kaikki 3 on cooldown niin sit ei mitkää bonukset ole käytös. Mut harvemmin ne kaikki on.

Parasta on kuitenkin se 5% lisää damagee pulsen ja alphabrige 5% daman lisäks. Nyt voi ainaki sen älyttömän grindauksen lopettaa, tule parempi sit kun tulee jos tulee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mulle ei ole kans yhtään pudonnut. Varmaan 200+ kertaa tehnyt Lexin.

Omia buildeja joita nyt oon tehnyt.
1. Buildi D3-FNC
Firearms vaan 4400, Toughness 398k, Skilpower 138k
Mieletön tankki ja omalla Mp5 hernepyssylläkin tekee ilman skillejä yms 75k päähän. Vielä kun sattui tippumaan käsituki jossa oli optimal range +50% niin tuossa on parempi optimal range kuin omassa Lightweight M4 aseessa. Buildi on vielä kesken, mutta eipä oo tullut yhtään samallaista kilpitankkia vastaan jolla olis isompi tankki kyky kuin omalla ukolla. Toki tuo oma MP5 tekee myös julmetusti lämää. Kavereillakin on UMPit, mutta ei kuulemma tee 50k enempää päähän. Modeina ballistic shield damage 2x 4% ja 2x 3,5%. Ei ole vielä yhtään 5% tippunut.

2. Aliarvostettu Reclaimer set
Firearms 3500, Toughness 352k, Skillpower 180k
Tällä setillä keskityn vain helaukseen ja consumablen käyttöön (wateria tottakai :D). Kukaan muu ei tunnu tuota settiä ikinä käyttävän, niin tuo on ihan kiva setti käyttää. Täytyypi joku päivä kokeilla neljän gruupilla stäkkääkö wateri jos 4 käyttää Reclaimer settiä.

3. Predators Mark
Firearms 7200, Toughness 360k, Skillpower 89k
Tarviiko edes selostaa mitä tuolla teen? :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

just meinasin mennä nukkumaa, mut päätin et vetäsenpä toisenki kerran lexingtonin ku tuo eka meni nii smoothisti, ni sieltäpä se chesti vihdoin tippu! [emoji2] ✌️️ja viel iha kohtuu rollit: damage to elites, health ja ammoo. firearmssii vaan 1182 mut kyllähä tuo riittää ja parempi seki ku et elektroo olis ollu. ton healthin rollaan armoriks nii pääsee takas taas grindaamaan jos vaikka tulis parempi tai si toiselle ukolle kans [emoji23][emoji23]

No tänään taas 10 lexintonia.....ei putoo mitään. Nythän toi ei päästä enää edes peliin ? Onko niillä niin vähän kapasiteettia ettei mahdu mukaan ??
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

The Division streamin mukaan tänään sen jälkeen kun 1.5 julkaistiin, Lara Barrettia on murhattu yhteensä yli 18 miljoonaa kertaa :D eli melkoista grindiä ilmeisesti ollut!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

The Division streamin mukaan tänään sen jälkeen kun 1.5 julkaistiin, Lara Barrettia on murhattu yhteensä yli 18 miljoonaa kertaa :D eli melkoista grindiä ilmeisesti ollut!

Kyllä sitä jo pelottaa. tänään jääny pari kertaa sinne parvekkeelle tiuskimaan.
 
Ylös Bottom