Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tää on kyl ihan pelikelvoton tää peli. Jos joku kuolee, niin sitä et saa herätettyä ha pomot ei ota damagee.
Se lexington bugi jossa se barretti vaa laahustelee ja ei ota damaa, se on nyt korjattu. Näin ainaki väitetään division twitterissä, survival kun tulee jää sen jälkeen dark zone entistä vähemmälle, siinä kun pvp on jo reilu tappelu kun kaikilla on ne samat alkugearit, ei mitää ylivoimaisia juttuja eikä mitää 12 hengen rogue ryhmiä.
Mä taidan sit jotain tehdä väärin. Varmaan tehnyt tuon LEC:in jo 300 kertaa eikä yhtään Barretin ChestiäKävin tekeen tuon Barretin tehtävän ja ekalla yrityksellä tuli tuo chest [emoji2] Tosin vähän huonolla armorilla ja elekroniikalla, niin tuskin tuo käyttöön jää.
Mä taidan sit jotain tehdä väärin. Varmaan tehnyt tuon LEC:in jo 300 kertaa eikä yhtään Barretin Chestiä
Kaveri taas liittys Lauantaina mukaan ja sai heti ekalla yrittämällä Staminalla - Health ja Armor atteilla.
Alkaa pää tässä jo hajoamaan, noh ainakin olen oppinu miten toi tehtävä soolotetaan 6-8min
Onko tuo nyt edes sit mikään erikoinen loppujenlopuksi. Ainakin lähelle samantasoisia on varmasti.
Eihän se soolottaminen kauhean helppoa olekkaan. Itse kans kuollu muutaman kerran.sikäli sama homma mulla, joku 50 kertaa yrittäny, enkä oo saanu ensimmäistäkään vielä kummallakaa characterilla. eilen en enää vaa jaksanu yrittää, oli vaa pakko tehä muutaki vaihteeks. eikä oo oikee mitää ostettavaakaan phoenixeillä täl hetkel.
ei niistä gear set sealed cacheistäkää mitää hyödyllist tuu ku buildit on käytännös kunnos. toisaalta soolona en oo kyl onnistunu tota viel läpi pääsee. lähes oikeilla rolleilla varustellulla shieldi (D3 FNC) buildilla tos koitin mut ilmeisesti en vaa viel osaa käyttää tai pelaa ku katolle kuolin ja si laitoinki ryhmän avoimeks.
Oha se nyt aika erikoinen, ottaen huomioon et alpha brigen 3:n setillä saat sen 5% lisää weapon damaa, niin tosta chestistä saat aina 5% kun käytät skilliä, alpha brigen kanssa vois olla melko kova yhdistelmä sekä ne muut bonukset päälle. Käytännössä toi on vähän kun reckless vesti ilman miinuksia. Ite vaa luovutin ton armottoman grindauksen kun pää hajoo, sama toi ferro oxygen mask, olen juossut kumpaaki tehtävää jatkuvasti yhteensä varmaa just jotain 200 kertaa eikä vieläkää tullut, kaveri taas sai sen tyylii parilla juoksulla.
Kattoo sit kun survival dlc tulee, niitä kun voi saada myös survival cacheista ja tekee muutenki siitä grindaamisesta hieman hauskempaa kun juosta samoja tehtäviä kun päätön kana. Voi niitä nytkin saada field cacheista, ainaki maskia ja kneepatseja jotka tulikin mulle, tosin ihan paskat ilman armoria ja elektron.
Sama noi MC hanskat tuli, yhet poistin vahingossa kun äkkiseltää katoin että ovat vaa jotain perus high endejä, sit tuli toiset ihan paskoilla rolleilla. Tää on kyl niin lottoa, jotkut voi saada heti yhellä yrityksellä kun taas toiset sit lottoo ja grindaa tuntitolkulla niin että pää hajoo.
Ei ne todennäköisyydet siitä paranee kun juokset sitä tehtävää miljoonaa kertaa, joku voi lotota joka lauanta kymppitonnilla eikä saada penniäkään kun toinen voi lotota markalla kerran ja saada päävoiton.
RNGesus vihaa mua!
Jep, riitti mullekin grindaus. 10 lexintonia ja puolenkymmentä napailmia putkeen, eikä saalista.
just meinasin mennä nukkumaa, mut päätin et vetäsenpä toisenki kerran lexingtonin ku tuo eka meni nii smoothisti, ni sieltäpä se chesti vihdoin tippu! [emoji2] ️ja viel iha kohtuu rollit: damage to elites, health ja ammoo. firearmssii vaan 1182 mut kyllähä tuo riittää ja parempi seki ku et elektroo olis ollu. ton healthin rollaan armoriks nii pääsee takas taas grindaamaan jos vaikka tulis parempi tai si toiselle ukolle kans [emoji23][emoji23]
just meinasin mennä nukkumaa, mut päätin et vetäsenpä toisenki kerran lexingtonin ku tuo eka meni nii smoothisti, ni sieltäpä se chesti vihdoin tippu! [emoji2] ️ja viel iha kohtuu rollit: damage to elites, health ja ammoo. firearmssii vaan 1182 mut kyllähä tuo riittää ja parempi seki ku et elektroo olis ollu. ton healthin rollaan armoriks nii pääsee takas taas grindaamaan jos vaikka tulis parempi tai si toiselle ukolle kans [emoji23][emoji23]
The Division streamin mukaan tänään sen jälkeen kun 1.5 julkaistiin, Lara Barrettia on murhattu yhteensä yli 18 miljoonaa kertaa eli melkoista grindiä ilmeisesti ollut!