Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

Edit: Mitä tuosta (initial bullet stability) perkistä handstopissa on hyötyä, kun tuntuu ettei se vaikuta mitään aseen stabilityyn.

Määrittää, kuinka paljon ensimmäinen luoti potkaisee asetta. Sinänsä hieman turha, kun parempiakin vaihtoehtoja löytyy tilalle :)
Ehkä snipuihin ok?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eiköhän noissa aseissa kannata yleensä yrittää löytää joku hyvä keskiarvo damagen, rpm:n ja lippaan välillä, oman mieltymyksen mukaan§. Kaikkea ei voi saada täydelliseksi yhteen pyssyyn.

Näinhän se on, itse arvostan aseessa damagen lisäksi sitä vakautta. Ei sillä kovallakaan dps:llä tee mitään jos ase potkii 2/3 lippaasta seinille, itse panostanut snipuissa initial stabilityä joka vaikuttaa siihen ensimmäisen laukauksen vakauteen, noh snipuissa se on aika eka laukaus kun ovat pulttilukkoja joten pyssy ei paljoa liiku (ainakin itse niitä pulttilukkoja käytän), ja rynkyissä horisontal stability on tärkeä mielestäni.

hyvin ne vihut tuntuvat sulavan :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Initial bullet stability tarkoittaa kuinka nopeasti tähtäin palautuu taas minimiin ampumisen jälkeen. Elikkä snipu perkki.

Stability = vertikaalinen heilunta
Horizontal stability = nimestäkin selvä
Accuracy = tähtäimen koko
 
Tuli tämmöinen mieleen ja kysymys niille kenellä on useampi ukko.

1. Kun aloittaa uudella ukolla, niin onko aseiden ja varusteiden hinnat samat kun ekalla ukolla ihan alussa, eli muutaman satasen?

2. Inventory, materiaalit ja rahat on varmaan yhteisiä?

Eli ideana tässä olisi se, että ostais 2 ukolla halvalla tavaroita ja purkais ne ja sais materiaalia halvalla ja helposti.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuli tämmöinen mieleen ja kysymys niille kenellä on useampi ukko.

1. Kun aloittaa uudella ukolla, niin onko aseiden ja varusteiden hinnat samat kun ekalla ukolla ihan alussa, eli muutaman satasen?

2. Inventory, materiaalit ja rahat on varmaan yhteisiä?

Eli ideana tässä olisi se, että ostais 2 ukolla halvalla tavaroita ja purkais ne ja sais materiaalia halvalla ja helposti.
1: Kyllä
2: Vain Stashissa olevat tavarat ovat yhteisiä, sekä myös Phoenix Crediitit ovat yhteisiä. Materiaalit ja IG Crediitit eivät ole yhteisiä.

Itse pidän tuosta M1A DMR Snipusta.
Itse laitoin siihen Accuracyn ihan tappiin. Sprediä ei tule ollenkaan vaikka kuinka paljon spämmäis triggerillä. Toki tuo on vain perkkien ansiosta:
Faster Aim Acc when Shouldering, sekä Accuracy +40% :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuli tämmöinen mieleen ja kysymys niille kenellä on useampi ukko.

1. Kun aloittaa uudella ukolla, niin onko aseiden ja varusteiden hinnat samat kun ekalla ukolla ihan alussa, eli muutaman satasen?

2. Inventory, materiaalit ja rahat on varmaan yhteisiä?

Eli ideana tässä olisi se, että ostais 2 ukolla halvalla tavaroita ja purkais ne ja sais materiaalia halvalla ja helposti.


Itse tehny jo jonkin aikaa välillä tätä:
- 1 hahmon turhat superior aseet stashiin
- Altti hahmolla (lvl 6) myynyt nämä aseet ja ostanut niillä rahoilla sinisiä aseita & ase modeja
- Siirtänyt siniset kamat stashiin ja purkanut ne 1. hahmolla.

Tuolla menetelmällä saat yhdestä superior aseesta tehtyä 1 - 1,5 high end materiaalia (vrt. normaalisti purkamalla 2 sinistä).
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

56b9738b8af8e111f15b7dd5d5a175a6.jpg

756d976f8ab692bcb71a393d659d26b5.jpg


Jos noi kuvat nyt näkyy niin tossa näkyy et toi echo tehtävä on kyl suoritettu mut echo ei vain ole :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mulla on vieläkin hanskat käytössä missä on "+87% marksman rifle damage". En raaski luopua tuosta ja pelikin jo ilmoittelee että "sinulla on käytössä gearia mikä on jo useamman levelin liian alhainen, hanki lisää blaah blaah..." kun löytäis uuden tuollaisen. Nimittäin kyllä mun sniperilla aika hyvin kaataa vihuja.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mulla on vieläkin hanskat käytössä missä on "+87% marksman rifle damage". En raaski luopua tuosta ja pelikin jo ilmoittelee että "sinulla on käytössä gearia mikä on jo useamman levelin liian alhainen, hanki lisää blaah blaah..." kun löytäis uuden tuollaisen. Nimittäin kyllä mun sniperilla aika hyvin kaataa vihuja.
Sähän voit rollata kyseisen perkin mihin vaan hanskoihin?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko tuo usean pelaajan liittyminen korjattu. Eilen saatiin helposti tehtyä 7hlö tiimin, mutta tänään ei sitten onnistu millään.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

okei ehkä olisi kannattanut panostaa kysymykseen enemmän :D . eli siis tiedän että saa noista "salkuista" ja mulla onkin paikat tiedossa missä näitä salkkuja on. ne vaan on aina tyhjiä, varmaan 3 päivää mennyt tuon yhden ettimiseen. onko oikeasti ne niin harvassa vai mikä siinä on että niitä ei löydy?
 
Ylös Bottom