Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt on muuten korjattu tuo Michael Dufrane echo bugi :)[h=3][/h]

Ihanaa. Keräykset 100% tämän korjauksen jälkeen. Täytyykö echo-ketju tehdä uudestaan, vai odottaako iloinen ophy-kilahdus pelin käynnistäjää?

Molemmat kerätty. Riitti kun käynnisti echon ja ilmoitti heti sen löydetyksi. Kyseessä kohdat #2 ja #3. Palkinnoksi trophy.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Anteeksi, mutta mitä ******! Pitää jonottaa, että pääsee pelamaan yksinpeliä. Voisin ymmärtää, jos pelimaailmassa olisi muitakin pelaajia kuten Destinyssä tai jossain muussa vastaavassa. Tässä ei kuitenkaan tuolla maailmassa ole ollenkaan muita ja on käytännössä täysin yksinpelimaailma tai oma instanssi. Voi jeesus.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Aivan sama tässä vaiheessa. Pelitunteja on jo lähes kuusi vuorokautta ja kaikki varusteet keltaisena, ehkä hyvällä tuurilla voisi saada pari sellaista, jotka vielä nostaisivat ukon tasoa. Eilinen hamstraaminen nosti ukon statseja niin vähän, ettei se ollut sen arvoista. Järkihän siinä menisi jos alkaisi samalla tavalla paukuttamaan kokonaisia tehtäviä tai toistaisi kymmeniä kertoja jotakin tiettyä reittiä Darkzonella parin hassun varusteen takia, kun muutenkin on tarpeeksi hyvä kokonaisuus. Sen verran kauan olen pelaamista harrastanut, että en ikinä pelaisi itse maksamaani peliä "nopeasti huipulle" jotakin oikotietä, vaan kokeilen sitä lopuksi. Jos se on jonkin mielestä väärin, niin hyväksyn mielipiteen.

Kukin pelaa miten pelaa, ja ymmärrän sun pointin.

Itse laitoin pelin tauolle, kamat alkaa olemaan aika kovia eikä enää jaksa tehdä niitä samoja tehtäviä uusiksi tai juosta siellä darkzonessa kun ei sieltä mitään parempaa tule, rankki yli 50, platinapystikin jo on.

Muuten hyvä peli mutta näissä itselleni aina tulee se seinä vastaan, ei vain ole mitään järkeä pelata samaa sisältöä uudestaan ja uudestaan, varsinkaan jos ei enää ole kehitettävää, tuossa vaiheessa peli alkaa usein tuntumaan oravanpyörältä. Hatunnosto teille jotka jaksatte päivästä toiseen, jopa useilla rinnakkaisilla hahmoilla, antaa palaa vaan :)

Nyt sitte tekivät temput ja julkaisevat lisäsisältöä yhtaikaa dark souls 3:n kanssa :) jos pelaan sitä ni jään jälkeen pelikavereista ja myöhemmin kun palaan peliin niin uuden sisällön pelaaminen voi olla vaikeaa (mistä porukkaa esim incursioneihin), jos pelaan tätä niin jää kauan odotettu peli hyllyyn
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Miul meni kyllä into nyt tähän peliin kun kävin muutamana iltana/päivänä DZ:lla yksinään. Turpaan tuli rogueilta niin että tukka heilahti. Tarkotus oli vaa vetää ala-alueen kevyttä item farmailua että saa uusia osia ja kyllä sapetti :D Kostoretketkin päätyi varmaan viiteen oman kuolemaan niin eipä siinä. Peli kiinni ja pysyy nyt hetken. Ei oo tuo DZ:ailu yksin kovin kivaa nykyään.

Jaan tuon Hutun fiiliksen kun lisäriä pukkaa DS3 kanssa samana päivänä. Jäin jo tässä julkkarissa muista pelikavereista jälkeen kun ei ehtinyt pelaamaan ja oli tuskaa grindata ittensä sinne lvl 30. Nyt on kyllä kamat suht ok itellä, ei parhaat mutta riittävät omaan mieleen. Mielenkiintoa vois olla aloittaa kokonaan toinenkin hahmo, mutta en sitten tiedä onko siitä hyötyä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ylimääräsillä hahmoilla ei oikeen muuta virkaa ole kuin se että voi kerätä palkinnot päivähaasteist useamman kerran, pheonix rahan takia, mut se on taas sellasta suorittamista että se ei kiinnosta.

Buildien takia uutta hahmoa ei lv30 ole järkevää tehdä koska lopulta kaikilla on kaikki kyvyt auki. Buildiä voi siis helposti muuttaa vaihtamalla kykyjä ja hankkimalla näitä buildejä tukevia kamoja säästöön. Voi lennosta vaihtaa varustetta tilanteeseen sopivaksi eikä tarvi aina logata uudelleen sisään jotta saa vain jonkun kyvyn käyttöön.

Mutta, kukin tavallaan :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onhan tässä tullut hakattua kiitettävästi, tällä hetkellä se on ukon viilailua ja pikkuhiljaa kamojen nostoa ylöspäin. Modien etsintää ja tavaraoiden niin jos saisi craffattua täydellisen vectorin itselle. :) 20 kappaletta varmaan tehtyt, mutta ei ole ihan täydellistä tullut. Ykkösaseessa 185k dps, helat 65k ja skill power 10k.

DZ:lla viihtyy vielä hyvin rogueiden perässä tai viattomia jahdaten, samalla nimibosseja tappaen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

On selvää rajojen tulevan nopeammin vastaan tehopelaajilla. Täällä edetty reilut kolme päivää ja nälkää on. Parhaiten sitä saa tyydytettyä porukalla DZ:ssa hilluen. Riski saada keltaista on ilmeinen ja sen perässä juostaakin pomoista ihmispelaajiin. Kamat pitäisi saada tasolle, jolla uskaltaa lähteä tuleviin Incursioihin.

Vahva koukku on Dark Zonen tuoma jännitys. Koko peli olisi voinut nojata tähän potenttiaaliin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Miul meni kyllä into nyt tähän peliin kun kävin muutamana iltana/päivänä DZ:lla yksinään. Turpaan tuli rogueilta niin että tukka heilahti. Tarkotus oli vaa vetää ala-alueen kevyttä item farmailua että saa uusia osia ja kyllä sapetti :D Kostoretketkin päätyi varmaan viiteen oman kuolemaan niin eipä siinä. Peli kiinni ja pysyy nyt hetken. Ei oo tuo DZ:ailu yksin kovin kivaa nykyään.

Ei sinne ala-alueille kannata mennä yksin. Itse liikkunut 99% ajasta DZ5-6 eikä siellä ketään näy. Hyvin myös saa vihjaa sekä pomoja yksinkin kaadettua.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Yksinään on dark zonella pärjännyt kun vetää loottirunin dz 1-4 alueella ja pyytää extractionin jonnekin dz 5-6 katoista. Siellä ei roguet (yleensä) juurikaan pyöri, eikä noihin kattoextractioneihin normivihutkaan pahemmin eksy. Ainut haaste on noihin pääseminen kun joutuu kikkailemaan 31-32 tasoisten vihujen seassa yksin. Hitaasti ja varovaisesti vaan. En kyllä yksinään uskaltais kopteria pyytää ollenkaan dz 1-3, saa aika varmasti läjän rogueita peräänsä.

Porukassa pyörii sitten pelkästään dz 5-6 alueella.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eilen oltiin jengin kanssa ihan sovussa Dark Zonella. Olin siellä kaverin kanssa pyörimässä. Loottia tuli ihan ok. Ketään ei kuitenkaan ryöstetty, vaan aina kun kopteri kutsuttiin, niin paikalla olleet pelaajat putsasivat alueen yhdessä tuumin vihollisista, jotta kamat sai turvallisesti matkaan.

Muutama ei tappava vahinkolaukaus sattui, mutta siinäkin jengi näytti selkeästi, että ei halua pahaa, joten roguena ollutta tyyppiä ei lynkattu. Mukavaa vaihtelua tuommoinenkin yhteistyö.

Itse en koko aluetta haluaisi Dark Zoneksi. Menisi luultavasti ihan liian hektiseksi pvp:ksi touhu. DayZ on semmoinen peli jossa tuo kai toimii ihan hyvin. Siinä tosin ei pysty kai luottamaan oikein keneenkään. Siinä on yleisesti ottaen myös vielä enemmän menettävää kuin tässä.

Hyvin tämän parissa on saanut aikaa kulumaan. Varmaan pari päivää tällä suunnallakin kellossa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

100% kuolinisku tuo olis pelille.

Päinvastoin äärettömän mielenkiintoinen ympäristö. Siitä todistavat ARK: Survival Evolved ja DayZ.

Tässä tapauksessa koko Manhattanin laajuinen Dark Zone olisi tehnyt resurssisodasta konkreettisemman, kuin mitä se on nyt NPC-jengien riehuessa keskenään. Tilalle/rinnalle ihmispelaajat on kenties suuntaus jota tulemme myös Ubisoftilta vielä näkemään. Kaupunkiympäristö tarjoaa runsaasti piilopaikkoja sekä rikkaan ympäristön toteuttaa tälläinen idea.

Alkuun on lähdetty Watch Dogsin tinkeutujilla, nyt on edetty jo DZ:n neljän pelaajan jengeihin. Seuraavaksi Washington ja koko kaupungin resurssien uusjako?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Päinvastoin äärettömän mielenkiintoinen ympäristö. Siitä todistavat ARK: Survival Evolved ja DayZ.

Tässä tapauksessa koko Manhattanin laajuinen Dark Zone olisi tehnyt resurssisodasta konkreettisemman, kuin mitä se on nyt NPC-jengien riehuessa keskenään. Tilalle/rinnalle ihmispelaajat on kenties suuntaus jota tulemme myös Ubisoftilta vielä näkemään. Kaupunkiympäristö tarjoaa runsaasti piilopaikkoja sekä rikkaan ympäristön toteuttaa tälläinen idea.

Alkuun on lähdetty Watch Dogsin tinkeutujilla, nyt on edetty jo DZ:n neljän pelaajan jengeihin. Seuraavaksi Washington ja koko kaupungin resurssien uusjako?

Washington?

Anyway, yksi niistä isoista dlc-paketeista, oisko ollu se toinen, muuttaa koko manhattanin darkzoneksi kuuleman mukaan. Se ei toki automaattisesti sellainen ole vaan se aktivoidaan joko jonkun tehtävän kautta tai sitten matchmakingin kautta.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Washington?

Anyway, yksi niistä isoista dlc-paketeista, oisko ollu se toinen, muuttaa koko manhattanin darkzoneksi kuuleman mukaan. Se ei toki automaattisesti sellainen ole vaan se aktivoidaan joko jonkun tehtävän kautta tai sitten matchmakingin kautta.

Jep, viitteitä on tullut jo aiemmin kuten pelitrailerit ovat antaneet ymmärtää. Konetta vastaan on hauska käydä raidaamassa, mutta kyllä se syvempi koukku löytyy tuolta Dark Zonen tunnelmista, jonka toivoisi olleen vielä pidemmälle viedyn. Kuvan perusteella näitä ei-kenenkään -alueita olisi useampia luvassa?

Washington nyt oli esimerkki paikasta, johon tulevan koko kaupungin kattavan sissikokemuksen voisi hyvin sijoittaa. Keskeinen sijainti. Näkyvät maamerkit. Kaupunginosille leimaa antava segregaatio ym.

tc-the-divsion-2013-multiple-dark-zones-brooklyn-not-in-game.jpg
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Vaikka kuinka paljon tykkään dark zonesta, en kuitenkaan haluaa että koko manhattan olisi semmonen. Heti kun astuu DZ ovista sisään, tulee väkisinkin semmonen ahdistunut ja varovainen olo mikä on siis hyvä, mutta hyvää on myös se kun astuu DZ ovista ulos ja tulee olo että "huoh selvisin tästäkin reissusta"! Tätä tunnetta ei olisi, jos koko mesta olisi aina sitä vainoharhaa.

Tuleva dlc tosiaan viittaa siihen että koko alue muuttuisi yhdeksi dark zoneksi eikä mulla ole mitään sitä vastaan, kunhan se tapahtuu juuri kuten ylempänä mainittiin että se käynnistetään jonkun tehtävän ym kautta eikä niin että koko mesta on yhtä dark zonea ilman pois pääsyä, kaikki eivät nimittäin tykkää dark zonesta ja ubisoft on melko tietoinen siitä, joten koko mesta tuskin tulee koskaan olemaan yhtä dark zonea ilman että pelaajaa voi siihen vaikuttaa.

DZ voi olla välillä todella hieno kokemus, mutta välillä myös todella ärsyttävä. Monesti tulee vastaan niitä 4 pelaajan haaskalintuja jotka ampuu heti kun näkevät, oli loottia tai, eli ilman mitään sen suurempaa syytä kunhan nyt ammutaan jotta pysyisi se status yllä. Ite nykyään katon kartasta missä se haaskalintu squad laahustelee ja vältän niitä kaikin keinoin, paljon hienompia hetkiä ovat just ne jossa kaikki pelaa yhdessä, auttaa toisiaan jne. Ymmärrän kyllä, että monilla on jo kaikki vehkeet päällä eikä pelillä ole tällähetkellä muuta tarjottavaa, niin mitä muuta voi tehää? Kootaan porukkaa ja lähetään perseilee DZ:lle, lootilla ei väliä kuhan murhataan kaikki ihan vaan huvin vuoksi.

Minusta ennen tämä rogue juttu oli parempi, oli muut mitä mieltä tahansa. Se että sä menetit reilusti xpeetä, alat rogueks niin parasta myös selvityä siitä, nykyään siitä kun ei varmasti menetä lähes mitään, niin senkus vaan ammutaan sitten kaikkia ilman mitään sen suurempia seurauksia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Minusta ennen tämä rogue juttu oli parempi, oli muut mitä mieltä tahansa. Se että sä menetit reilusti xpeetä, alat rogueks niin parasta myös selvityä siitä, nykyään siitä kun ei varmasti menetä lähes mitään, niin senkus vaan ammutaan sitten kaikkia ilman mitään sen suurempia seurauksia.
Eli sulle on ihan ok että tapat NPC-vihollisia ja samalla eteesi juoksee tahallaan toinen pelaaja takavasemmalta koska rogueita ei koskaan servereillä ollut ja sen seuraksena menetät puolikkaan levelin (27k exp siellä 48 tasolla) 20 sekunnin timerin takia? Ei kiitos sanon minä. Sekä myös se seikka että DZ peliaika on communitylla tuplaantunut ko. muutoksen takia ja Massive on itse tyytyväinen, koska tämä kuvaa paremmin sitä mitä olivat itse kuvitelleet.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eli sulle on ihan ok että tapat NPC-vihollisia ja samalla eteesi juoksee tahallaan toinen pelaaja takavasemmalta koska rogueita ei koskaan servereillä ollut ja sen seuraksena menetät puolikkaan levelin (27k exp siellä 48 tasolla) 20 sekunnin timerin takia? Ei kiitos sanon minä. Sekä myös se seikka että DZ peliaika on communitylla tuplaantunut ko. muutoksen takia ja Massive on itse tyytyväinen, koska tämä kuvaa paremmin sitä mitä olivat itse kuvitelleet.

Kyllä, se olisi mulle ihan ok. Toi on niin harvinaista että noin käy, mä oon menettänyt enemmän leveliä tämän nykyisen systeemin myötä, mielummin niin kun että kuolet 5-10 kertaa putkeen jonkun perseilylsquadin luoteihin kun yrität vaan pitää huolta omista jutuista sekä varmaa joka toinen muuten ei rogue ryhmä ampuu selkään kun juokset ohi. Eli jatkuvaa spawnaamista paikasta toiseen ellet sit koko ajan möllötä karttaa että onko rogueryhmä lähellä ja jos näet jonkun muun ryhmän niin miettii kahteen kertaan että lähteekö kiertää vai uskaltaako kohdata. Eilen menetin varmaa se puoli leveliä jo ihan siitä syystä että jokainen vastaantulija ampuu, haaskalintu squad tai mikälie.

Vaikka liikkuukin neljän porukassa välillä, on se silti jatkuva riesa ja välillä tuntuu että pelaa ihan vaa jotain TDM:ää.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

joku kiintynyt liikaa holhousyhteiskuntaan kun pitäis olla erikseen kaikki varotukset sun muut ennen kun edes joku rogueksi ryhtyy...

mä haluisin että toi olis oikeesti DZ aluetta koko mappi ja jos haluaisit mennä yksin peliin niin sitten vaan lähtisit pois multista ja koko mappi olisi sitten yksinpeliä(gta v tapaan). nyt on vähän liikaa kosiskeltu jokaista pelaajaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei oo todellista mitä idiootti ja tässä pelissä on 2h pelattu ja vähän ennen Challengen loppua lehden potkii pihalle. Kuinka tähän peliin on edes laitettu tuomiosta toimintoa ihan käsittämätöntä. Saako noita pelaajia mistä tietoon.
 
Ylös Bottom