Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei oo todellista mitä idiootti ja tässä pelissä on 2h pelattu ja vähän ennen Challengen loppua lehden potkii pihalle. Kuinka tähän peliin on edes laitettu tuomiosta toimintoa ihan käsittämätöntä. Saako noita pelaajia mistä tietoon.

Muokkaus toiminto ei toimi. Eli näin sitten.

Ei oo todellista mitä idiootteja tässä pelissä on 2h pelattu ja vähän ennen Challengen loppua leader potkii pihalle. Kuinka tähän peliin on edes laitettu tuomiosta toimintoa ihan käsittämätöntä. Saako noita pelaajia mistä tietoon.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei oo todellista mitä idiootti ja tässä pelissä on 2h pelattu ja vähän ennen Challengen loppua lehden potkii pihalle. Kuinka tähän peliin on edes laitettu tuomiosta toimintoa ihan käsittämätöntä. Saako noita pelaajia mistä tietoon.

Mul on käyny samal tavalla. Katso "tavatut pelaajat",sieltä pitäs löytyä.

Viikolla ku pelasin russian päivätehtävää, just ku oltiin melkein tapettu viimenen tankki,hosti potki mut ja 2 muuta pois.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mul on käyny samal tavalla. Katso "tavatut pelaajat",sieltä pitäs löytyä.

Viikolla ku pelasin russian päivätehtävää, just ku oltiin melkein tapettu viimenen tankki,hosti potki mut ja 2 muuta pois.

Juu sieltähän se löytyi. Ilmoitus lähtee Sonylle vaikka eivät mitään teekkään. Tommosesta pitäis saada 2kk bannit välittömästi.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kannattaa laittaa ubille viestiä ja videokuvaa mukaan, niin voi potkijalle mahdollisesti tulla sanktioita.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei oo todellista mitä idiootteja tässä pelissä on 2h pelattu ja vähän ennen Challengen loppua leader potkii pihalle.
Tässä yksi syy lisää olla itse leaderi. Eli itse nykyään aina kun otan matchmakingin, niin avaan vaan partyn publikiksi ja aloitan pelin. Sinne sitten tipahtelee ukkoja mukaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

nyt sitten kävi itsellekkin niin että mut potkittiin ulos ennen bossia ja tämä ei voinut johtua kokoajan polvilleen olemisesta kun itse sain näitä herroja itse kokoajan nostaa...
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

nyt sitten kävi itsellekkin niin että mut potkittiin ulos ennen bossia ja tämä ei voinut johtua kokoajan polvilleen olemisesta kun itse sain näitä herroja itse kokoajan nostaa...

Ite pelaan kaveriporukal, mut en ymmärrä et mikä tos potkimises on se idea? Eihän siitä kukaa saa enempää loottia vai saako? Että ihan vaa vittuilakseen potkivat ennen/jälkeen bossitappelun pois vai? Melko typerää!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ite pelaan kaveriporukal, mut en ymmärrä et mikä tos potkimises on se idea? Eihän siitä kukaa saa enempää loottia vai saako? Että ihan vaa vittuilakseen potkivat ennen/jälkeen bossitappelun pois vai? Melko typerää!

Ei saa mitään ylimääräistä. Kun idiootille alkaa pikkusenkin päätäntävaltaa on tulos juurikin tämmönen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

nyt sitten kävi itsellekkin niin että mut potkittiin ulos ennen bossia ja tämä ei voinut johtua kokoajan polvilleen olemisesta kun itse sain näitä herroja itse kokoajan nostaa...

Minulla kävi niin, että Bossi tapettiin, mutta sitten heti potkastiin samoin tein pihalle. Kaikki mitä taistelussa tippuivat, olisiva jääneet keräämättä. Tosin nyt ei haitannut, kun keräsin arvokkaammat jo pois taistelun tuoksinnassa. Mutta jos en olisi kerännyt, olisi kyllä sylettänyt.

Onneksi tälläisiin toistaiseksi törmännyt harvemmin ja yleensä randomien kanssa homma toiminut. Viimeksi oli kaksi randomia mukana, kaveri jäi mallinuken taakse jumiin. Menin auttamaan, hyppäsin hänen taakse niin pääsi irti. Tosin jäin itse kiinni ja kranuilla heltti pois, niin pääsin sitten ryömimään pois. Randomit pysyivät mukana ja olivat tilanteessa mukana. Samalla reissulla kaveri hississä jotenkin bugasi ja siirtyi hissimatkan aikana turvataloon. Kiltisti taas odoteltiin, että saatiin neljäs takasin tehtävään mukaan. Hätäsimmät olisivat jo kerenneet häipyä tiimistä moneen kertaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olisiko joku linjoille tullut frendi tulossa potkitun tilalle? Toki idiotismi on riittävä syy yleensä :)

haisi enemmänkin ihan silkka kusi tossa hommassa, oltiin siis siinä tunnel challengessä josta saa sen 30 crediittiä JA kun päästiin niitten tietullien ohi jossa ei olisi siis ollut enään muuta kuin se bossi siellä rekan päällä ja ne 2 Lsat jätkää niin sitten potkittiin pois....

ja kun on koko päivän riadannut niitä krediittejä niin tommonen ei innosta kyllä sitten yhtään...
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Pystyyks tässä hyppäämään mitenkään? Tarkoitan niinkun esim. jonkun kielekkeen yli seuraavalle...
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

mä haluun nähdä manhattanilla kielekkeen...no mutta siis ei :D

No tuossa yhdessä tehtävässä oli hajonnut talo ja jne. ja oli vähän kankeeta liikkuminen kun ei voinut hypätä sellaisen lyhyen pudotuksen yli seuraavalle kielekkeelle vaan piti ensin mennä alas ja sitten kiivetä taas takas ylös. Jos tekevät tuollaisia kenttiä niin kannattais myös tehdä niin että ukolla pystyy hyppäämään.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

10 sammuu näköjään serverit, tästä mitään tietoa?
Sama huolto mikä niil on joka tiistai, sinänsä ei pitäis olla mikää yllätys. Patch notet tulee myöhemmin tänään Incursion päivitykseen, tänään ei tullut mitään muutoksia peliin.

Ja tasan 1 viikko Incursionin julkasuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olkaahan tarkkoja rollaamienne aseiden kans. Olin saanut rakennettua high end Vectorin, jossa Talentteina Deadly ja self preserved. Kokeilin toista asetta vähän aikaa ja ajattelin palata Vectoriin. Kaivoin sen stashista johon olin sen jemmannut niin kaikki talentit oli vaihtuneet ja koko aseesta oli tullut ihan sukka.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Sama huolto mikä niil on joka tiistai, sinänsä ei pitäis olla mikää yllätys. Patch notet tulee myöhemmin tänään Incursion päivitykseen, tänään ei tullut mitään muutoksia peliin.

Ja tasan 1 viikko Incursionin julkasuun.

okei mä en tätä tiennyt että johonkin tiettyyn kellonaikaan ja tietty päivä, jonkun näkösestä "viikkoupdatesta" oon kyllä kuullu. toiseks luulis että tulee ilmoitus päivityksen pleikkarille saapumisesta ennen servereiden sammuttamista.

No tuossa yhdessä tehtävässä oli hajonnut talo ja jne. ja oli vähän kankeeta liikkuminen kun ei voinut hypätä sellaisen lyhyen pudotuksen yli seuraavalle kielekkeelle vaan piti ensin mennä alas ja sitten kiivetä taas takas ylös. Jos tekevät tuollaisia kenttiä niin kannattais myös tehdä niin että ukolla pystyy hyppäämään.

no mutta siis eni vei se ei pysty hyppäämään eikä menemään mahalteensa. itse olen niin tehnyt että katson mihin X näppäin "tarttuu" ja sitten vaan painan sitä niin pitkään kun se on kiivennyt kuin pikku aina haluttuun kohtaan.
 
Tätä on kyllä ihan turha randomien kanssa pelata, kun ei väki tajuu pysyä yhessä koossa. Haulikko ukot tappaa kaikki alle 3 sekunnin. Palaa muutenkin hermot noihin haulikkoihin. Koskahan ne tekee niille jotain, edes vähän tehottomammaksi kun ydinpommi. Grrr... Pakko laittaa peli tauolle vähäksi aikaa.
 
Ylös Bottom