Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

kävikö tuossa niin että joku saattu tappamaan sun hunterin, kun ei se enää spawnannu uudestaan?
tuossa kun pulsen vedät jheti ku pääset portaikkoon niin näyttäs et vasemmalla joku ihmispelaaja tappasi meinaan hunterin juuri.
itelläni eilen juuri kävi niin että samassa paikassa olin ja totesin että parempi lähteä pois kun kaksi hunteria kannoilla. juoksin tuonne puiston extractioon mistä säki lähit ja sielä se tuli uudestaan. onneks siitä si selvisin ja vielä ku istuin jo chopperiin niin sieltä tuli ihmispelaaja ja koitti ampuu mua, mut hyppäs sit lopulta vaa nätisit kyytii [emoji23]

nii ja pakko viel kehuu et oot hyvän buildin saanu rakennettuu modeineen. mulle ei yleensä iha noin kovaa oo enkä oo jaksanu/ehtiny kattoo et talentit olis aktiivisena tai hyvät [emoji3][emoji106]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No sitä mäki ihmettelin siel puisto extraction pisteel et missä hemmetissä se mun huntteri viipyy, buildin kanssa kävi vaan hyvä tuuri varsinkin se LVOA-C jossa oli molemmat talentit auki, brutal ja destcutive nii sillä vedin loppuun asti ja ihan lopussa vasta vaihdoin aseen että sain sen 163 gear score täydet pisteet, en minäkää yleensä jaksa katella mitä on auki ja mitä ei, tulee mitä tulee ja joskus käy vaan hyvä tuuri. Tiesin kyllä että riskillä mennään kun olisin ihan hyvin itse olla se uhri, mutta harvoin on extraction pointil mitään actionia paitsi ne huntterit niin ajattelin et käyn vähä kokeilee onneani.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mikähän häikkää ku division ei löydä servua... lukee vaan connecting: Lohis77
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Täällä sama ongelma, kun puolen vuoden tauon jälkeen yritin lähteä jatkamaan. Päivitykset pitäisi olla ajantasalla.
Koitappas kirjautua ubiclubiin tunnareilla. Ja käväise pleikkarilla siellä. Itsellä loggaantu peliin sisään heti. Divisionin kuvakkeen alla oli joku linkki ubiclubiin niin siitä kävin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Koitappas kirjautua ubiclubiin tunnareilla. Ja käväise pleikkarilla siellä. Itsellä loggaantu peliin sisään heti. Divisionin kuvakkeen alla oli joku linkki ubiclubiin niin siitä kävin.

Kävin pyörähtämässä Ubiclubissa ja sen jälkeen pääsin pelaamaan. Kiitokset vinkistä! Eipä ois itellä tullut mieleenkään.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

On tämä jäätävä peli. Samoin kuin Ubisoft. Peli jumittaa connecting-kohdassa heti alkuunsa. Enää ei auta edes Ubiclubissa käväisy.

Olkoonsa sitten, onhan tässä muutakin pelattavaa.

Korjaan: Peli käynnistyi heti, kun ehdin manaamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt on bossit pieksettu sen verran monta kertaa, että vois sanoa että pitäköön tunkkinsa
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kohtahan sieltä pukkaa isoo 1.6 päivitystä. Lisää pelattavaa tulee ja eikös se dlc myös tule kohta puoliin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

saattaa olla että dlc ja 1.6 päivitys tulee jopa samaan aikaan. oon myös kuullut että tulis kaikille kolmelle alustalle samaan aikaan! päivityksessä tulee kaiketi myös uusi legendary-taso kolmeen tehtävään joista pitäs saada noita nimetty ase tai geari palkinnoks. samalla nimetyt tavarat ei oo enään "nimettyjä" vaan "eksoottisia?" ja ne saa pientä buffia (ainakin aseet) niin niitä on taas kiva kerätä. ja kannattaa muuten ostaa niitä nyt jo koska niitten hinta hiukan nousee päivityksen jälkeen, mutta uudet buffit tulee vaikuttamaan jo olemassa oleviin aseisiin.

oli siinä paljon muutaki mukavaa mitä päivitettiin esim alfan nerffaus jne. joten innolla taas odottelen tuota [emoji2]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kyllä se on jo varmistettu massiven puolelta että 1.6 ja last stand tulee kaikille alustoille samaan aikaan. Joo on siinä ihan kivoja muutoksia, mutta ehkä nyt on tulossa liikaa muutoksia. 1.4-1.6 ovat kun täysin eri pelejä, meinaan kun 1.4sta ei ole kun mitä 3kk? ehkä vähän päälle, onko nyt ihan pakko muuttaa joka päivitykses peli täysin kokonaan, siinä sit taas grindataan niitä samoja leegon palasia kymmeniä tunteja, noh katotaa mitä tästä tulee. Ehkä pieni tauko meikäläiselle pelistä muutenkin olisi paikallaan, ei tässä paljon muuta ole pelattu division ollut julkaisusta lähtien kovassa käytössä.

Minkä takia piti ylipäänsä alunperin tehää se "thedivisiongreatagain" 1.4 päivitys joka teki pelistä taas hauskan ja hyvän ja tehtiin paljon hyviä muutoksia, kun 1.6 sitten ottaa ja rikkoo ja paskantaa koko pelin taas täysin. Tuntuu että 1.6 on tuleva uusi 1.3, joka oli se pätsi joka ajoi suurimman osan pelaajista pois.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kyllä se on jo varmistettu massiven puolelta että 1.6 ja last stand tulee kaikille alustoille samaan aikaan. Joo on siinä ihan kivoja muutoksia, mutta ehkä nyt on tulossa liikaa muutoksia. 1.4-1.6 ovat kun täysin eri pelejä, meinaan kun 1.4sta ei ole kun mitä 3kk? ehkä vähän päälle, onko nyt ihan pakko muuttaa joka päivitykses peli täysin kokonaan, siinä sit taas grindataan niitä samoja leegon palasia kymmeniä tunteja, noh katotaa mitä tästä tulee. Ehkä pieni tauko meikäläiselle pelistä muutenkin olisi paikallaan, ei tässä paljon muuta ole pelattu division ollut julkaisusta lähtien kovassa käytössä.

Minkä takia piti ylipäänsä alunperin tehää se "thedivisiongreatagain" 1.4 päivitys joka teki pelistä taas hauskan ja hyvän ja tehtiin paljon hyviä muutoksia, kun 1.6 sitten ottaa ja rikkoo ja paskantaa koko pelin taas täysin. Tuntuu että 1.6 on tuleva uusi 1.3, joka oli se pätsi joka ajoi suurimman osan pelaajista pois.

itellä ainaki ollu nyt taas parin ehkä kolmenkin viikon taukoo, paitti mitä ny muutaman kerran käyny kattomas mitä sinne kuulluu. tuntuu vaa jotenki aika tylsältä täl hetkellä taas. tuntuu etten enää osaa tai pysty tekeen buildeja paremmaks. kyllä mun mielestä on hyvä että alpha buildia hiuka huonnonnetaan, olisin kyllä odottanu että vieläkin enemmän olis nerffattu, eikä asiaa hoideta niin että muita settejä vaan parannettais. balanssi on ollu mun mielestä aika hyvä nykyisellään lukuunottamatta alphan ylivoimaa pvpssä ja ehkä sitä kuinka ylimahtavaksi defence -buildin saa tehtyä pvessä.

kuulun niihin jotka lopetti 1.3 jälkeen ja palasin takas kun 1.4 tuli ja tykkäsin todella. vielä enemmän tykkäsin 1.5 kun gearscorea nostettiin ja major ja minor attribuutit tehtiin mun mielestä hiuka järkevimmiks.

sen mitä oon tästä 1.6 kuullut niin suurin osa on mielestäni hyviä parannuksia. nähtäväksi jää sitten miten ne toimii. pvp muutokset kuullostais siltä että sille pitää taas antaa mahdollisuus ja muutenkin on pakko mennä dark zoneen taas vaeltelemaan kun alue melkeen tuplaantuu.

mitä tulee last stand dlchen niin sitäkin odotan kyllä mielenkiinnolla. vaikkakaan en ole mikään pvp ystävä divisionis niin survivalin jälkeen alkanu kiinnostaa enemmän muukin kuin npc tappaminen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Pari viikkoa sitten piti tehdä Queens Tunnel Camp tehtävä, mutta peli heitti ulos servuilta kesken bossitaistelun. Se taisi olla silloin, kun tuli se päivitys ja eihän ne servut kestänyt sitä ruuhkaa.

En jaksanut silloin heti vetää sitä tehtävää uudestaan, mutta nyt se tuli tehtyä. Jotain oli kuitenkin pahasti vialla tällä kertaa pelin suorituskyvyn kanssa (PS4 Pro). Aina, kun tuli jotain erikoisefektejä (esim. savu) niin alkoi peli hieman nykimään. Se ei ollut kuitenkaan vielä mitään.

Peli heitti diashowksi joka kerta, kun tuli sniperin tähtäyksestä pois. Aivan järkyttävää touhua, pelaamisesta ei tullut mitään, kun fps tippuu 30 fps -> 5 fps parin sekunnin ajaksi. Taisteluissa muutenkin tuli pahoja hidastumisia, mutta ei kuitenkaan onneksi tuota ihan diashowta. Onneksi tuurilla selvisin tehtävän läpi.

En tiedä mistä johtuu, kun peli on aikasemmin toiminut ihan kohtalaisen hyvin. Jossain pahassa kohdassa aikoinaan vakio PS4:llä fps joutui koville ja tuli pientä tiputusta, mutta muuten ei ole ollut ongelmia ja mielestäni PS4 Pro viimeistään poisti ne ongelmat.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Seuraavassa tehtävässä toimi hyvin ja vapaassa maailmassa. Sen jälkeen taas Russian Consulate oli diashowta. On kyllä omituinen vika.

Nyt meni lvl 30 rikki, 2 d 20h kesti tarina itselläni. Nyt pitäisi opetella gear score systeemi uutena asiana.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ajattelin pitkästä aikaa kokeilla tätä. Olen nyt gear scorella 199.. Stashi täynnä tavaraa, mitä kannattaa tehdä ? Purkaa kaikki veke, vai myydä ? Kumpi tärkeämpää raha vai materiaalit jatkoa ajatellen ? Vanhoilla kamoilla ei varmaan tee enää mitään ? En omista lisäosia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

ei vanhoilla juurikaa mitään tee jos gear score on toi 199.. uudet kamat on kuitenki 256 ni niitä kannattaa alkaa kerään. ja kannattaa myydä pois. rahalla saat sit ostettuu alkuun jtn kamoja ja aseita. esim nyt oli myynnissä kohtuullinen g36 olisko ollu advanced weapon vendorilla. sit ostat niitä nimettyjä aseita jos rahaa riittää. tosiaan mun mielestä ei noilla materiaaleilla hirveesti tee loppupeleissä ja niitäki tulee ihan tapoistaki välillä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mullon kaikkia kultaisia materiaaleja 999 ja sinisiäkin reilusti päälle 400, et näin paljon niitä käyttää. Ihan turhaa purkaa kun niitä tulee eikä niillä tosiaan tee mitään ellei siihen joskus tuu jotain muutosta. Rahoiks vaa ja sit ostat uusia cacheja, voit hyväl tuuril saada jotain hyödyllistä!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Noista nimetyistä pomoista ei taida nykyään saada mitään ihmeryysyjä ?? Sen verran monesti ne on pieksetty, että Apollokin alkaa itkeen kun näkee mut, istuu maahan ja tappaa ittensä :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mullon kaikkia kultaisia materiaaleja 999 ja sinisiäkin reilusti päälle 400, et näin paljon niitä käyttää. Ihan turhaa purkaa kun niitä tulee eikä niillä tosiaan tee mitään ellei siihen joskus tuu jotain muutosta. Rahoiks vaa ja sit ostat uusia cacheja, voit hyväl tuuril saada jotain hyödyllistä!

kuinka paljon sä pelaat divisionia? [emoji2]
mulla nyt noit materialeja on ihan riittämiin ollu, muttei kyl lähelläkää tollasia määriä.. huhhuh
 
Ylös Bottom