Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Pro Skater 4

mana

New Member
Ajattelin luoda tänne tälläisen keskustelun. Mitä odotatte tältä peliltä? Minä odotan paljon. Onhan peli arvosteluissa saanut mahtavia arvosanoja. PlayStationilla olen tahkonnut läpi 2 ja 3. Ainoa epäilykseni kohdistuukin siihen, miten GC:n ohjain sopii peliin? Pelin "salaskeittarit" kuulostavat aika omituisilta. :D Jenna Jameson, Mike Vallely ja Iron Maidenin Eddie! No odotellaan innolla. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mana69
Ainoa epäilykseni kohdistuukin siihen, miten GC:n ohjain sopii
No siis TH3:n pelaaminen onnistui minulla todella hyvin Cuben ohjaimella, mutta kaverini ei pitänyt, mielipidekysymys!:p
 
Pelin "salaskeittarit" kuulostavat aika omituisilta. Jenna Jameson, Mike Vallely ja Iron Maidenin Eddie! No odotellaan innolla.

Itse asiassa pidin THPS3:n salahahmoista myöskin aika paljon.
Darth Maul ehdottomana suosikkina tietenkin.:D
 
Minun mielestä Cuben ohjain ei sovi Tony Hawkeihin täydellisesti, vaikka ei niitä täysin pilaakaan. Hajanaisesti sijoitettuja naksunappeja on vaikea yhdistellä jouhevasti - toisin kuin esim. PS2:n Dual Shockissa...

Mutta mielipidekysymys tosiaan. Kannattaa ehdottomasti kokeilla kaikkia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Minun mielestä Cuben ohjain ei sovi Tony Hawkeihin täydellisesti, vaikka ei niitä täysin pilaakaan. Hajanaisesti sijoitettuja naksunappeja on vaikea yhdistellä jouhevasti - toisin kuin esim. PS2:n Dual Shockissa...

Mutta mielipidekysymys tosiaan. Kannattaa ehdottomasti kokeilla kaikkia.

Tony Hawk alkaa olemaan samaa huttua jokaisella formaatilla. Kymmenen vuoden ja yhtä monen uuden Haukka-pelin jälkeen katsellaan sitten uudestaan.

- Esa
 
:confused: Porukka sanoo että muka THPS3 ohjaus ois tönkkö. Pitääkö se muka paikkaansa.
PS:Bugittaako se peli paljoo :confused:
 
Ainakin THPS 3 oli PS2:lla/PC:llä (ohjaimena Gravis Gamepad pro) huomattavasti parempi pelattavuudeltaan kuin Cubella, juuri ohjaimen vuoksi. Pelihän oli käytännössä lähes identtinen, mutta Cuben analogi ei sovi peliin joka vaatii monimutkaisia komboja (erikoisliikkeet THPS:ssä) koska sillä on vaikea tehdä nopeasti tarkkoja sarjoja tiettyyn suuntaan. Kokemus puhuu, olen pelannut PS:llä THPS:n ja THPS2:n, PS2:lla ja PC:llä THPS3:sen läpi joka ukolla, Cubella en jaksanut enää pelata vaikka senkin THPS3:a kokeilin. Enkä muuten ole vieläkään kyllästynyt Haukkoihin, itse kun omistan vain Cuben (ja PC:n mutta THPS4 ei tule PC:lle) niin varmaan tulee tuo nelonenkin hankittua, mutta pitäisi samalla löytää jostain tarkempi ohjain.
 
deftis-setä on samoilla linjoilla Grieverin kanssa...
kolmosta ei ole tullut Cubelle hankittua kahdesta syystä:
1) PS2-versio oli sitä kaikkea mitä sen pitikin
2) Cuben ohjain EI toimi THPS-mekaniikan hyväksi
näin ristiohjaimen käyttäjänä en ole todennut Cuben vastaavan olevan tarpeeksi hyvä sellaiseen peliin kuin THPS.
tilanne taitaa tänäkin vuonna olla samansorttinen, odotan että eräs monista(!) kavereistani ostaa THPS4:en PS2:lle ja se siitä.

ps. THPS2 PC:llä toimi loistavasti näppiksen voimin, eikös?

pps. sanokaas nyt että ette Todellakaan käytä analogitattia THPS3:ssa
 
No siis kyllä se nyt on vaan kylmä fakta, että kombojen suuntanappikombot on helpompi tehdä kolmella sormella, kuin peukalolla.
 
Anteeksi mitä? Kyllä mä ainakin peukalolla ne tein, mutta PS2:n digipadia hyväksikäyttäen tietenkin. Cuben analogitatilla kunnon combojen tekeminen on käytännössä mahdotonta.

Terveisin 10 miljoonan combo LA:ssa (THPS3 PS2)
 
Kröhhöm...

Täällä tyypit sanoo että THPS ei sovi Cuben ohjaimelle. Olen toki samaa mieltä, mutta sopiiko se muka Pleikkarille?!
Näppäimistöllä se ohjaus onnistuu parhaiten, kun asettaa tietyn näppäinsysteemin...
 
Joo no pitää sitten varmaan ostaa se kaapeli GC:lle, että pleikkarin ohjainta voi käyttää. Kyllä se PS:n ohjain on varmaan paras.:)
 
Emmä teistä tiedä mut mä en osaa enää pelaa haukkaa dualshockilla kunnolla. Cuben ohjain on jotenkin parempi.Kyllä siinä aikaa meni et oppi jokasen grindin kunnolla,sllä tatilla mutta nyt se (Cube ohjain) tuntuu parhaimmalta.Ja thps4 tulee olemaan joulupelit listassani.
 
On ollut toi kolmonen viikon verran lainassa ja eilen uskalsin kokeilla. Tuntui muuten ihan samalta kuin PS2:lla, paitsi että FPS taitaa nykiä hieman enemmän, ja tuo muuten loistava ohjain ei sovi tähän mitenkään. Tuskin sopii myöskään neloseen...
 
Tänään pelasin THPS4:sen PS2 -versiota Anttilassa ja täytyy sanoo, että DualShock on paljon huonompi kuin mitä muistin. Peli itsessään on kuitenkin ihan hyvä, kentät ovat kohtalaisen laajoja, mutta uusia temppuja ei ole ihan niin runsaasti. Grafiikka on sellaista "normaalia peruskamaa", mutta musiikit ovat kyllä mahtavat...
 
Kokeilin tänään Playeronessa THPS4 eikä mun mielestä ohjaus ollu mitenkään vaikeeta tosin en oo edellisiä versioita paljoa pellannut.
 
Ostin eilen THPS4 ja sanompahan vaan et IHAN HELVETIN HYVÄ. Jo olet rullalautailia tai ymmärrät jotain skedeyksestä niin osta ihmeessä.:D :D
 
On ollut THPS4 jo kauan (USA versio) ja vakka olen tahkonnut THPS3 ja 1 (Dreamcastilla) niin kyllä jaksaa vielä pelata.

Musiikki on IMHO paljon huonompi kuin THPS3:sessa.

Niin ja cuben ohjainhan käy tuohon paljon paremmin kuin mikään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Thunderi

Musiikki on IMHO paljon huonompi kuin THPS3:sessa.

Huh, voiko siitä mennä vieläkin huonommaksi?


Niin ja cuben ohjainhan käy tuohon paljon paremmin kuin mikään.

Eh, ettei vain olisi taas sitä kuuluisaa fanipoika-asennetta?

Cuben loistavassa ohjaimessa on kolme vikaa tätä peliä pelattaessa:

1) X-, Y-, A- ja B-napit ovat liian kömpelöt ja väärin asetettu. Tässä pitäisi pystyä rämpyttämään 3-4:ä nappia jatkuvasti. Ei onnistu ainakaan niin, että itse on vielä mukana siinä mitä tekee.

2) D-padi on Cuben ohjaimessa aivan hirveä. Tatit ovat liian epätarkkoja tähän peliin millä ohjaimella tahansa. Kunnon d-pad on ainut vaihtoehto.

3) R- ja L-liipaisimet ovat "liian analogiset". Cuben ohjaimessa nuo sopisivat loistavasti johonkin autopeliin tms, mutta ei THPS-peleihin. Liian kömpelöt siihen.
 
Ylös Bottom