Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Underground combot ja enkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
http://linechecker.info/content/content.php?show=download&id=225

Siinä olisi taas yksi kohtuullinen impro, väsäsin nopeasti eilen. Ajattelin yrittää vääntää impron missä on mahdollisimman paljon spinouteja(eli flatlandtemmpuja, joita pyöritetään R2 tai L2-nappuloilla ja vedetään wallride tai grindiin tai vaikka alas joltain tasanteelta). Tuollainen nyt oli nopealla pelaamisella paras mihin pystyin. Kuvanlaatu ei vieläkään ole paras mahdollinen, ei todellakaan, kun en ole ostanut vieläkään hyvää kasettia, enkä vielä kunnolla tiedä noista pakkausohjelmista ja muista kuvanlaatuun vaikuttavista tekijöistä kovinkaan paljoa. Yritän kuitenkin saada lisää infoa niistä.

Mä en nyt vähään aikaan sitä TV-kortti kummiskaan osta kun on tässä hieman muita hankintoja, tossa sitten syksyllä perhaps. Ja mulle kuvanlaatu ei tule ainakaan olemaan ongelma kun sitten nauhotan ne suoraan koneelle.

Vastaus: Tony Hawk Underground combot ja enkat

Mites nämä pisteet nykyään??? no kuhan kyselen et mimmone tulos vaikkapa mun tänään saama 78 milliä on moskovassa :confused: :eek: että onko toi mimmone?

Se on ihan hyvä tulos. Eipä ole tullut paljoa highscoreja tullu yritettyä lähiaikoina(viimeksi muutama viikko sitten yritin rikkoa 300 Vancouverissa), joten ei mitään ihmeparannuksia ennätyksiin ole tullut.

Sivistetäänpä kaikkia haukka-faneja jälleen muutamalla hienolla videolla.

Draco.tLT:n todella hieno Manhattanin impro

Myrage.Sinin luova ja vaikea Hawaiin nomanual

Gonzo.tLT(tän hetken paras improvisaatio-pelaaja) San Diegossa kaikkea hienoo kikkailuu

Gonzolta ihan helvetin hienoja juttuja THPS4 Collegesta

George.f8 nomanual Manhattanissa, hienoja transfereita ja hullut balancet

Pakko kysyä että onko se cyrus sattunu kokeilee sitä itse ns. real dealia eli skeittausta itessään :p jos niin ni ei varmaa kovinkaa mestyksekkäästi onnistunu :D vai?

Pelasin kaveriani vastaan THUGia. Säännöt olivat seuraavat. Hän saa vetää kaksi 2 minuutin runia ja laskea pisteet yhteen ja minä saan yhden kombon. Voitto tuli.

Samalla vedin jo yli kymmenen miljoonan komboa ja kerkesin pistää Haukan myyntiin, mutta sitä ei kukaan halunnut. Nyt taas treenaamaan...

Solid Snake sanoi:
Pelasin kaveriani vastaan THUGia. Säännöt olivat seuraavat. Hän saa vetää kaksi 2 minuutin runia ja laskea pisteet yhteen ja minä saan yhden kombon. Voitto tuli.

Samalla vedin jo yli kymmenen miljoonan komboa ja kerkesin pistää Haukan myyntiin, mutta sitä ei kukaan halunnut. Nyt taas treenaamaan...

:D

werty sanoi:
Pakko kysyä että onko se cyrus sattunu kokeilee sitä itse ns. real dealia eli skeittausta itessään :p jos niin ni ei varmaa kovinkaa mestyksekkäästi onnistunu :D vai?

Haha, olen kokeillut. Minulla oli sellainen ultimatepaska lauta joskus about 10-vuotiaana. Se paino varmaan tuhat kiloo ja ei sillä saanu ees kunnon vauhtii. Olliesta ymmärsin hiukan periaatetta, muuten menestys oli todella ankeaa :D Tosin en kyllä paljoa harjoitellut, ei minulla riitä kärsivällisyys eikä varmaankaan taito sellaseen(vaikka suhteellisen lahjakas urheilullisesti olen). Rullalautailu on varmaan yksi eniten kärsivällisyyttä vaativia lajeja ja kunnioitan sen harrastajia paljon. Siis niitä todellisia harrastajia, jotka todella jaksavat harjoitella ja kehittyä siinä.

Cyrus1 sanoi:
Haha, olen kokeillut. Minulla oli sellainen ultimatepaska lauta joskus about 10-vuotiaana. Se paino varmaan tuhat kiloo ja ei sillä saanu ees kunnon vauhtii. Olliesta ymmärsin hiukan periaatetta, muuten menestys oli todella ankeaa :D Tosin en kyllä paljoa harjoitellut, ei minulla riitä kärsivällisyys eikä varmaankaan taito sellaseen(vaikka suhteellisen lahjakas urheilullisesti olen). Rullalautailu on varmaan yksi eniten kärsivällisyyttä vaativia lajeja ja kunnioitan sen harrastajia paljon. Siis niitä todellisia harrastajia, jotka todella jaksavat harjoitella ja kehittyä siinä.

Jeps, sanoitpa sellaset sanat mitä mä en ois osannu sanoo ,mutta mulla nuo sitten kohdistuu niihin , sanotaanko että älyllisiin ammattilaisiin esim. niihin ei kuulu ali boulala joka semmonen kauhee punkjäbä aina kännissä tyyppi vaikka kuulemma se on muuten ihan normaali jäbä mutta näemmä rullalautailun maailmassakin on tällanen imago meininki olemassa :mad:

ite oon siis harrastanu 5 vuotta ja todellakin vaatii kärsivällisyyttä tuo laji ,paitsi löytyy myös niitä lahjakkaita pirulaisia ketkä oppii kaiken sekunnissa.
kukahan olisi hyvä esimerkki noista ammattilaisista... :confused: no kyllä varmaan se Tony Hawk on sellanen mies että senkin puheita kannattaa kuunnella + sellane tosi asia mies kun Nilton Neves! sen puheet on kyllä sellasia että...meinaa ihan kyynel tulla silmästä ,heh. Todellakin sellasella antaumuksella puhuu lajista ,että sitä pitää ihailla.

Ollie, Hardflip, 180 flip. Siinä temput mitä minä olen ikinä osannut. En ole ikinä harrastanut skeittausta mutta kaverit ovat ja ne ihmettelevitä miten osasin tuon hardflipin.

Nuorempana kokeilin vähän skeittausta, tuloksena murtunut käsi. Kerran taas oltiin lähdössä tyttöystävän kanssa eräälle keikalle. Juuri ennen junaan menoa kokeilin vähän skeitata ja nilkka meni rikki. Oli kiva keikka, istuin vain penkillä ja katsoin. Pelatkaa haukkaa, älkää skeitatko :D

hehee mä voin olla ilonen että mulle on siunautunut kestävät nilkat kun ei ole ikinä venähtänyt tai mitään muutakaan vaikka kuinka olisi vääntynyt. Monesti saanut 90 astetta jommankumman nilkan vääntymään ,mutta ei siitä mitään käy, heti vaan jatkamaan :p

werty sanoi:
Jeps, sanoitpa sellaset sanat mitä mä en ois osannu sanoo ,mutta mulla nuo sitten kohdistuu niihin , sanotaanko että älyllisiin ammattilaisiin esim. niihin ei kuulu ali boulala joka semmonen kauhee punkjäbä aina kännissä tyyppi vaikka kuulemma se on muuten ihan normaali jäbä mutta näemmä rullalautailun maailmassakin on tällanen imago meininki olemassa :mad:
Alille propsit täältä, ja muillekin 'punk jäbille' jotka tekevät omaa juttuansa eivätkä tee samoja trikkejä aina, kuten esim. Chad Muska. Tottakai imago on pakko olla mukana, muutenhan kaikki olisivat tylsiä.

werty sanoi:
ite oon siis harrastanu 5 vuotta ja todellakin vaatii kärsivällisyyttä tuo laji ,paitsi löytyy myös niitä lahjakkaita pirulaisia ketkä oppii kaiken sekunnissa.
Totta, niitä jotka oppii vaikka tre flipin ekalla, niin niille pitäisi antaa monoa :D

werty sanoi:
kukahan olisi hyvä esimerkki noista ammattilaisista... :confused: no kyllä varmaan se Tony Hawk on sellanen mies että senkin puheita kannattaa kuunnella + sellane tosi asia mies kun Nilton Neves! sen puheet on kyllä sellasia että...meinaa ihan kyynel tulla silmästä ,heh. Todellakin sellasella antaumuksella puhuu lajista ,että sitä pitää ihailla.
Eiköhän ne kaikki proot, jotka ovat todella tehneet työtä hommansa eteen puhu aivan samalla antaumuksella lajista, Drew, Reynolds, Saari ja myös se Boulala.

Sarine sanoi:
Alille propsit täältä, ja muillekin 'punk jäbille' jotka tekevät omaa juttuansa eivätkä tee samoja trikkejä aina, kuten esim. Chad Muska.

No siis Chad Muska on yks iso vitsi jos totta puhutaan, pikkupoikien rapskedeidoli tai jotain.

No siis Ali on kyl yks hullu pirulainen mut siis yleisesti puhuen niin esim. flipinkin sorry antaa aika huonon kuvan alista kun kuulemma muuten on ihan normaali jätkä. Fakin' imago :mad:

Cyrus1 sanoi:
http://thelinetub.com/files/vids/Off the walls Part 1.mpg

Kannattaa katsoa, mahtava video! Kaikkea kikkailua wallplanteilla ja wallshufflauksella, ihan mahtavia juttuja.

Putosi kyllä silmät päästä tuota katsoessa. Varsinkin lopussa, kun jätkä meni wallplantilla auton ja seinän väliä. Kyllä tästä huomaa, että olen niiin kaukana hyvästä pelaajasat tony hawkeissa. Ehkä thug 2:n aikaan tulee "vähän" parannuttua, jos sen jopa omaksi ostaisi. Btw. näyttäisi playssa ja konsolinetissä (joka tietääkseni saa aika tiuhaan ja luotettavia julkaisuaikalistoja), että thug 2 olisi tulossa jo 8.10. Kun laskee, että se vielä viikolla myöhästyy, tulee peli siinä Ensi kuun alussa/puolivälissä. Ei enää kauaa :P

Lloope sanoi:
Putosi kyllä silmät päästä tuota katsoessa. Varsinkin lopussa, kun jätkä meni wallplantilla auton ja seinän väliä. Kyllä tästä huomaa, että olen niiin kaukana hyvästä pelaajasat tony hawkeissa. Ehkä thug 2:n aikaan tulee "vähän" parannuttua, jos sen jopa omaksi ostaisi. Btw. näyttäisi playssa ja konsolinetissä (joka tietääkseni saa aika tiuhaan ja luotettavia julkaisuaikalistoja), että thug 2 olisi tulossa jo 8.10. Kun laskee, että se vielä viikolla myöhästyy, tulee peli siinä Ensi kuun alussa/puolivälissä. Ei enää kauaa :P

Jep tiedetään, mutta esim. itse katson useasti nuo julk. pvm. Playeronesta kun siellä useasti on päivitetty tuo julkasulista aikasemmin kuin konsolinetissä. Tietysti kyllä välillä on toisinpäin.
Pitäisi jo ennakkotilata omani :)

werty sanoi:
No siis Ali on kyl yks hullu pirulainen mut siis yleisesti puhuen niin esim. flipinkin sorry antaa aika huonon kuvan alista kun kuulemma muuten on ihan normaali jätkä. Fakin' imago :mad:
Sellanenhan se on juu, mutta minä itse arvostan kaveria aika suunnattomasti, kaikki eivät tietenkään voi pitää hänestä ja hänen tyylistään, ymmärrän sen hyvin.

Cyrus1 sanoi:
http://thelinetub.com/files/vids/Off the walls Part 1.mpg

Kannattaa katsoa, mahtava video! Kaikkea kikkailua wallplanteilla ja wallshufflauksella, ihan mahtavia juttuja.
Olihan tuo kyllä aika kikkailua :)

Sarine sanoi:
Sellanenhan se on juu, mutta minä itse arvostan kaveria aika suunnattomasti, kaikki eivät tietenkään voi pitää hänestä ja hänen tyylistään, ymmärrän sen hyvin.

No siis tässä alkaa vähän saamaan tarpeekseen kaikenmaailman räppäri ja punk proista, räpätiräppääjät aina kauheet blingbling ja muuteki joskus hyvissä pätkissä aivan paskat musat. Ja sit taas nää helvetin "pissdrunk" punkkijäbät prkl ei taho enää löytyy kettää originellia jäbää.

Ylös Bottom