Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Project 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Kyl on toi pelin kenttä suunnittelu onnistunut tässä pelissä ja eilen sain avattua koulu alueen, niin tuli heti hyviä muistoja mieleen hawki kakkosesta ja sen siististä koulukentästä, jota tämän pelin koulu alue muistuttaa hyvin paljon. Kyllä tää peli on hankkimisen arvonen eli menkää ihmeessä ostamaan tää ne ketkä sitä on miettinyt et kantsisko hankkii.:cool:

Ite ostin pelin Kampin Konsolinet kaupasta 59 eurolla ja se ei oo musta paha hinta. Anttilassa ois maksanu 69 euroa ja EB-Games 62 euroa.

ristus sanoi:
Nyt meni vähän ohi. :confused: Eihän tämä mikään änäri ole.

Mulla osaa olla huono huumorintaju tänne foorumeille :D
Normaali elämässä porukka tajuaa läppäni varmaan siitä syystä että eleet ynm. näkyy helposti.

GameFreak sanoi:
Mulla osaa olla huono huumorintaju tänne foorumeille :D
Normaali elämässä porukka tajuaa läppäni varmaan siitä syystä että eleet ynm. näkyy helposti.

No more OT, anyone?

ProBale sanoi:
No more OT, anyone?

Hah, huonoa englantia. :D Mut okei, takaisin aiheeseen - lopussa on pirun vaikeaa nostaa rankingia kun pitää ehkä kaikki goalit olla suoritettu sick -levelillä. Ite oon tällä hetkellä kuudentena ja tuntuu, ettei millään pääse ylöspäin listalla.

Ei helv että ärsyttää tyypit, jotka pelaa tätä tyyliin 'ditsistä mellakka seiska triplaflippi manuun'. Menee vähän järki koko hommasta. Harmi vain, ettei haasteita saa läpi, mikäli ei pistä ihan ufotemppuja. :(

edit: Onko kukaan huomannut tuota oravaa kodin ja skedeparkin välisessä 'metsässä'? Meitsi on koettanu ollaa sen päälle ja vaikka mitä mutta mitään ei tapahdu. Kai se on sitten vaan laitettu ihan huvin vuoks sinne..

Viimeksi muokannut moderaattori:

redwolf sanoi:
Tietääkö kukaan mikä on pelin alku videon tunnari musa?

Tunnari taitaa olla Kasabian - club foot. Soi muuten samainen biisi PES5 tunnarissa.

Mutta itseasiaan. Peli kolahti postiluukusta tiistaina ja suht intensiivisen pelailun jälkeen JO NYT peliä olen tahkonnut 70% läpi. Jotenkin tuntuu lyhyeltä tuo stoori, mutta varmasti hommaa vielä riittää että saa suoritettua kaikki goalit ainakin pro tasolla.
Jotku spot challenget on mielestäni typeriä, kun sitä linjaa saa hakea kissojen ja koirien kanssa välillä, että tietää mihin pitäisi vetää sitä manuaalia jne.

Millä ton Slummi ja Capitol alueen goal-listassa viimeisenä olevan Goalin saa auki. Kun siinä on ???.

ProBale sanoi:
Millä ton Slummi ja Capitol alueen goal-listassa viimeisenä olevan Goalin saa auki. Kun siinä on ???.

En tosta slummista tiedä, mutta toi Capitol tehtävä taitaa olla se ihan vika tehtävä jonka saa auki, kun on löytänyt kaikki secret spotit ja total ranked goal 100% ja sit pro ja sick hommia sen verran et tulee 95% niistä yhteensä ja sit et on kaikki pro challenget tehny ja löytänyt 50% gapeista tai 100% em nyt muista.

edit: Niin ja kaikki statsit pitää olla saatu täyteen myös.

Joo toi on se Tony Hawkin antama tehtävä et susta tulee #1.

edit 2: Oon nyt rank 4 ja sain myös All pro challenges completed achievementin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aa, eli se on se kun missä itse Tony Hawk antaa sitten sulle pelin vikan tehtävän kun oot #1.

Kannattaako hommata kun olen aikoinaan omistanut PS2:lla Tony Hawk 3 ja silloin pidin kyllä kovasti pelistä, tuli pelattua tosi paljon. Sen jälkeen en ole yhtään haukkaa pelannut, eli olen tietämätön millaisia haukat ovat tässä välissä olleet pelillisesti. Arvoteluja tietty lukenut, mutta jättänyt hommaamatta.

Eli onko hywä, kannattaako ostaa? Vai tulekon pettymään pahasti haukka 3 jälkeen?

No mielipidekysymys, sanoi kissa kun pajatsoa ryösti, mutta itse olen kolunnut nuo kaikki päähaukat läpi ja tämä uutukainen x360:llä on pitkästä aikaa sellainen, josta on oikeasti innoissaan. Ei mitään varsinaista hirveätä mullistusta, mutta kaikkee pientä viilausta, jonka vuoksi tykkään kovasti.

Kenttä on pirunmoisen laaja ja löytyy monenmoista linjaa, mistä valita. Korkeuseroja on kivasti. Pääsee pommittamaan mäkiä yms. Minkäänmoisesta realismista ei tietenkään ole tietoakaan, mutta on tuossa siihenkin suuntaan vähän parannusta/pahennusta, meinaan nyt esim. ollie ei pomppaa kilometriä ilmaan ja pienemmistäkin tempuista tulee jonkinasteisia onnistumisen elämyksiä.

Tehtävät on kyllä melkoisen persiistä, täytyy sanoa. Pakko niitä on silti jauhaa, että saisi koko kentän auki. Sick-vaikeustaso on nimensä mukainen. Joskus täytyy kyllä hinkata ne läpi verenmaku suussa. Ei auta!

Eli summa summarum, jos tykkää samasta kakasta vähän eri koostumuksella, niin osta pois. Kaikkee on vähän enemmän ja kaikki näyttää kivalta.

Jukkauuno sanoi:
Eli summa summarum, jos tykkää samasta kakasta vähän eri koostumuksella, niin osta pois. Kaikkee on vähän enemmän ja kaikki näyttää kivalta.

Jeps, latasin ton demon ja vaikutti ihan kivalta peliltä. Voishan sitä pelin ostaa käytettynä halvalla jostain.

Sitä hidaste juttua en vielä tajunnut, mikä se pointti siinä on ettei se temppu mee vituiks koko ajan?

Jiz sanoi:
Jeps, latasin ton demon ja vaikutti ihan kivalta peliltä. Voishan sitä pelin ostaa käytettynä halvalla jostain.

Sitä hidaste juttua en vielä tajunnut, mikä se pointti siinä on ettei se temppu mee vituiks koko ajan?

irrotat tateista silloin kun se lauta on oikeinpäin jalkojen alla.
eli enkuksi griptape up.
mikä tuo sitten mahtaa suomeksi olla, skeitti sanasto hukassa:rolleyes:

Eli pidät sun jalat (tatit) niin kauan laidassa, kunnes grippi on oikein päin. Sitten voit laittaa tatit takaisin keskelle. :D

Grippi ylös laskeutuessa on homman juju. Laudan ollessa ilmassa voi pyöräytellä ns. half-flippejä, eli kun grippi on kohti maata, voi lautaa pyöräyttää toiseen suuntaan. Half-flipeissäkin pitää sitten katsoa, että trukit on suoraan jalkojen alla uutta pyöräytystä tehdessä, muuten menee homma pilalle.

Bam's Pro Challenge

Onko jolloin vinkkiä, miten ihmeessä saa itsensä osumaan siihen roskalavaan Bam's Pro Challengen kakkososassa? Eilen koitin eri variaatioilla valehtelematta 'bout 100 kertaa, vaan kun ei natsannut niin ei natsannut... Löytyykö joku "kikka-kolmonen", vai pitääkö jatkaa vaan tahkoomista?

Vastaus: Bam's Pro Challenge

Vollust sanoi:
Onko jolloin vinkkiä, miten ihmeessä saa itsensä osumaan siihen roskalavaan Bam's Pro Challengen kakkososassa? Eilen koitin eri variaatioilla valehtelematta 'bout 100 kertaa, vaan kun ei natsannut niin ei natsannut... Löytyykö joku "kikka-kolmonen", vai pitääkö jatkaa vaan tahkoomista?
Kyllä siinä itselläkin muutama kerta meni, mutta koita vaan suoraan hypätä ja ilmassa sitten hieman hidasta lentoa (analogiohjainta alaspäin). Siinä nopeesti sitten huomaa ku koittaa samalla tavalla hypätä niin liikaa hidastaessa tippuu liian aikaisin maahan ja ku liian vähän hidastaa menee liian pitkäks. Sitten vain haarukoi siitä paljonko sitä lentoa tarvitsee hidastaa.

Tietääkö kukaan miten jonkun paljon puhutun "downhill" kentän saa avattua??

Ylös Bottom