Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Underground 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kyllä mennään metsään. Vaikka bullet-timestä ei tulisikaan hallitseva osa peliä. Ei ei ja ei. Miksiiii!
No, eipä mahda mitään.
 
Miksi periaatteiden pitää olla aina niin vahvoja, että joku yksi merkityksetön seikka vaikuttaa niin paljon, että koko loppu tuotekin menee periaatteen omaavan ihmisen silmissä pilalle? Oikeasti, mitä merkitystä on sillä, että bullet-time tulee peliin? "EIIIIII, THUG 2:sta MYYDÄÄN BULLET-TIMELLÄ! MITEN HALPA MAINOSKIKKA JA JO NIIN YLIKÄYTETTY FEATURE KAIKKIALLA NYKYMEDIOISSA! EN OSTA KOKO PELIÄ, VAIKKA SE EI PELATTAVUUTEEN VAIKUTAKAAN JUURI LAINKAAN!!!!";)

Ja sitäpaitsi, kuten jo sanoin, hidastuksella voi saada keskelle comboa todella näyttävän osion. Olen usein katsellut hidastettuna pieniä osia improistani, joita olen nauhoitellut ja se näyttää todella tyylikkäälle. Otan siis "bullet-timen" eli ihan vaan hidastuksen mielelläni vastaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Miksi periaatteiden pitää olla aina niin vahvoja, että joku yksi merkityksetön seikka vaikuttaa niin paljon, että koko loppu tuotekin menee periaatteen omaavan ihmisen silmissä pilalle? Oikeasti, mitä merkitystä on sillä, että bullet-time tulee peliin? "EIIIIII, THUG 2:sta MYYDÄÄN BULLET-TIMELLÄ! MITEN HALPA MAINOSKIKKA JA JO NIIN YLIKÄYTETTY FEATURE KAIKKIALLA NYKYMEDIOISSA! EN OSTA KOKO PELIÄ, VAIKKA SE EI PELATTAVUUTEEN VAIKUTAKAAN JUURI LAINKAAN!!!!";)

Ja sitäpaitsi, kuten jo sanoin, hidastuksella voi saada keskelle comboa todella näyttävän osion. Olen usein katsellut hidastettuna pieniä osia improistani, joita olen nauhoitellut ja se näyttää todella tyylikkäälle. Otan siis "bullet-timen" eli ihan vaan hidastuksen mielelläni vastaan.

No sanotaan, että jos jonkun ilmalennon aikana se bulletime menee päälle itsestään niin hyvä juttu on, mutta jos sitä saa itse käyttää milloin vain niin menee metsään mielestäni. Ja kuten sanoin jo aikaisemmin, en osta peliä tod.näk. muutenkaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Miksi periaatteiden pitää olla aina niin vahvoja, että joku yksi merkityksetön seikka vaikuttaa niin paljon, että koko loppu tuotekin menee periaatteen omaavan ihmisen silmissä pilalle? Oikeasti, mitä merkitystä on sillä, että bullet-time tulee peliin? "EIIIIII, THUG 2:sta MYYDÄÄN BULLET-TIMELLÄ! MITEN HALPA MAINOSKIKKA JA JO NIIN YLIKÄYTETTY FEATURE KAIKKIALLA NYKYMEDIOISSA! EN OSTA KOKO PELIÄ, VAIKKA SE EI PELATTAVUUTEEN VAIKUTAKAAN JUURI LAINKAAN!!!!";)

Ja sitäpaitsi, kuten jo sanoin, hidastuksella voi saada keskelle comboa todella näyttävän osion. Olen usein katsellut hidastettuna pieniä osia improistani, joita olen nauhoitellut ja se näyttää todella tyylikkäälle. Otan siis "bullet-timen" eli ihan vaan hidastuksen mielelläni vastaan.

Samaa mieltä ja vaikka meikä ei noita comboja sunmuita ikinä oikeastaan harjottele ynnä muuta ihme tyylittely "shittii"(no offence cy) niin saan silti tony hawkeista helvetisti irti ja odotan undergroundin jatko-osaa innoissani sillä kakkosen tasot vaikuttavat suuruudeltaan massiivisilta joka taas antaa yhä enemmän mahdollisuuksia peliin ja käyttää omaa mielikuvitusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Samaa mieltä ja vaikka meikä ei noita comboja sunmuita ikinä oikeastaan harjottele ynnä muuta ihme tyylittely "shittii"(no offence cy) niin saan silti tony hawkeista helvetisti irti ja odotan undergroundin jatko-osaa innoissani sillä kakkosen tasot vaikuttavat suuruudeltaan massiivisilta joka taas antaa yhä enemmän mahdollisuuksia peliin ja käyttää omaa mielikuvitusta.

Mikäli sikäli kenttäsuunnittelu antaa periksi. Jos kentät ovat normaaleja kaupunkikenttiä ja skeittihalleja niin hoh hoh. Alcatraz ja muut olivat mainioita. Back to the THPS3, siinä oli paras kenttäsuunnittelu tähänasti. Ja muutenki Haukka saisi suunnata enemmän tähän vanhaan THPS3 suuntaan. THUGin kentät olivat jotenkin niin tummasävyisiä jne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mikäli sikäli kenttäsuunnittelu antaa periksi. Jos kentät ovat normaaleja kaupunkikenttiä ja skeittihalleja niin hoh hoh. Alcatraz ja muut olivat mainioita. Back to the THPS3, siinä oli paras kenttäsuunnittelu tähänasti. Ja muutenki Haukka saisi suunnata enemmän tähän vanhaan THPS3 suuntaan. THUGin kentät olivat jotenkin niin tummasävyisiä jne.

Juu, skeittihallit ovat mielestäni ihan turhia kenttiä ja osuuksia kentissä. Niissä ei vain pysty vääntämään mitään mielikuvituksellista ja siksi esim. Slam City Jamia ei tule koskaan pelattua, ellei piste-ennätystä kyseisessä kentässä yritä parantaa.
Siltikin pidän THPS4:n ja THUGin kenttiä parhaina. THPS4 sisälsi mahtavia, mielikuvituksellisia ja vaihtelevia kenttiä. THUGin ongelma on kieltämättä hiukan se, että kentät muistuttavat liikaa toisiaan. Silti ne ovat loistavia, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ainakin muutamat kuvat ja videot THUG2:sta näyttävät lupaavilta. Kentät näyttävät mahtavan laajoilta ja avoimilta. THUG1:n kentissä pieni ongelma on se, että niissä on hiukan liikaa putkimaisuutta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Juu, skeittihallit ovat mielestäni ihan turhia kenttiä ja osuuksia kentissä. Niissä ei vain pysty vääntämään mitään mielikuvituksellista ja siksi esim. Slam City Jamia ei tule koskaan pelattua, ellei piste-ennätystä kyseisessä kentässä yritä parantaa.
Siltikin pidän THPS4:n ja THUGin kenttiä parhaina. THPS4 sisälsi mahtavia, mielikuvituksellisia ja vaihtelevia kenttiä. THUGin ongelma on kieltämättä hiukan se, että kentät muistuttavat liikaa toisiaan. Silti ne ovat loistavia, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ainakin muutamat kuvat ja videot THUG2:sta näyttävät lupaavilta. Kentät näyttävät mahtavan laajoilta ja avoimilta. THUG1:n kentissä pieni ongelma on se, että niissä on hiukan liikaa putkimaisuutta.

THPS3:ssa kentät olivat suhteellisen pieniä, mutta ne tuntuivat avarilta. 4:ssa kentät olivat toki hyviä ja Alcatraz kenttä oli loistavasti suunniteltu. Siinä pääsi skeittaamaan niin monella tasolla ja komboja pystyi vetämään vartiotornista ihan alas asti. Thugissa kentät ovat tylsän harmaita ja tasaisia. Komboradat olivat huonompia eikä siellä päässyt ikinä kiipeämään oikein talonkattoa korkeammalle. THPS4:n huvipuisto kentässä pystyi grindaamaan vuoristorataa pitkin todella ylhäältä todella alas. Muistini mukaan Thugin korkein paikka oli Moskovassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
THPS3:ssa kentät olivat suhteellisen pieniä, mutta ne tuntuivat avarilta.
Aivan, kolmosen kentät olivat melko avaria, mutta niissä ei mielestäni silti ollut niin paljon tekemistä ehkä ainakin osittain juuri pienuutensa vuoksi. Toisaalta kenttäsuunnittelu saattaa tuntua tylsemmälle myös THPS3:n rajoittuneen pelimekaniikan vuoksi. Siinähän ei ole spine transfereita eikä THUGin uudistuksia. Pitääkin pelailla hiukan kolmosta ja yrittää miettiä, millaisia kentät olisivat, jos kyseiset ominaisuudet olisivat mukana. Toisaalta, koska ominaisuuksia ei ollut, ei niitä voitu ottaa myöskään huomioon kenttiä suunnitellessa, joten sekin saattaa olla vaikuttava tekijä. Pitää testailla kolmosta pitkästä aikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mikäli sikäli kenttäsuunnittelu antaa periksi. Jos kentät ovat normaaleja kaupunkikenttiä ja skeittihalleja niin hoh hoh. Alcatraz ja muut olivat mainioita. Back to the THPS3, siinä oli paras kenttäsuunnittelu tähänasti. Ja muutenki Haukka saisi suunnata enemmän tähän vanhaan THPS3 suuntaan. THUGin kentät olivat jotenkin niin tummasävyisiä jne.

Kaikilla on omat mielipiteet ,mutta minusta asia on toisinpäin. Eli minusta juuri THPS 3:n kentät olivat tummasävyisiä verrattuna THUGin "värikkäisiin" ja monipuolisiiin kenttiin. Omasta mielestä taas THPS 2:n kenttäsuunnittelu oli parasta koska se sisälsi todella monia aitoja paikkoja ja koska omalta osalta olen monta vuotta itse lajiakin harrastanut niin arvostan realismia suurin määrin ja siitäkin kertoo se ,että en IKINÄ kyllästynyt mihinkään THPS 2:n kentistä ,ne olivat vain niin hyviä ja aina onnistui löytämään jotain uutta ja hauskaa.:rolleyes: (good ol' times)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Kaikilla on omat mielipiteet ,mutta minusta asia on toisinpäin. Eli minusta juuri THPS 3:n kentät olivat tummasävyisiä verrattuna THUGin "värikkäisiin" ja monipuolisiiin kenttiin. Omasta mielestä taas THPS 2:n kenttäsuunnittelu oli parasta koska se sisälsi todella monia aitoja paikkoja ja koska omalta osalta olen monta vuotta itse lajiakin harrastanut niin arvostan realismia suurin määrin ja siitäkin kertoo se ,että en IKINÄ kyllästynyt mihinkään THPS 2:n kentistä ,ne olivat vain niin hyviä ja aina onnistui löytämään jotain uutta ja hauskaa.:rolleyes: (good ol' times)

THPS2:ssa oli juuri koko sarjan surkein kenttäsuunnittelu. Siellä oli muutamia hyviä paikkoja ja niin pois päin, mutta THPS -sarjan toiminnalliseen tyyliin sopii mielestäni kolmannen osan kentät parhaiten. Ja nelosen tietty. Kakkosen kentät olivat realistisia, mutta itse peli on huonoin THPS peli ikäänsä nähden. Ykkönen mullisti skeittailugenren, kolmosessa ja nelosessa se hiottiin täydelliseksi, kun taas kakkonen ja UG ovat liikaa toistoa. Kakkosen suurin juttu oli manuaali, mikä on muodostunut yhdeksi tärkeimmistä liikkeistä koko sarjassa, mutta kyllä se niin on että itse pelin kenttäsuunnittelu kusee mielestäni (vaikka pelaankin sitä DC:llä vielä ihan himona, lähinnä Ranskan kenttää).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
THPS2:ssa oli juuri koko sarjan surkein kenttäsuunnittelu. Siellä oli muutamia hyviä paikkoja ja niin pois päin, mutta THPS -sarjan toiminnalliseen tyyliin sopii mielestäni kolmannen osan kentät parhaiten. Ja nelosen tietty. Kakkosen kentät olivat realistisia, mutta itse peli on huonoin THPS peli ikäänsä nähden. Ykkönen mullisti skeittailugenren, kolmosessa ja nelosessa se hiottiin täydelliseksi, kun taas kakkonen ja UG ovat liikaa toistoa. Kakkosen suurin juttu oli manuaali, mikä on muodostunut yhdeksi tärkeimmistä liikkeistä koko sarjassa, mutta kyllä se niin on että itse pelin kenttäsuunnittelu kusee mielestäni (vaikka pelaankin sitä DC:llä vielä ihan himona, lähinnä Ranskan kenttää).

Tähän väliin sanon ,että sulla on oikeesti kauhean negatiivinen asenne koko pelisarjaa kohtaan. Itse olen pitänyt kumminkin kaikista Haukoista joita olen pelannut ,mutta siis todella moni kuka oikeasti harrastaa lajia(eli skeittausta) pitää THPS 2 sinä oikeana haukkana, tiedä syytä ,mutta näin on myös tosiasiat. Ja koska olen pelannut haukka sarjaa sen syntymästä lähtien sekä hieman ennen sarjan ilmestymistä olin jo aloittanut oikea lautailemisen niin kyllä siinä on oppinut asian jos toisenkin, mutta minusta Haukka 2 on ollut se paras aina ja ikuisesti joten siitä on mulle turha väittää vastaan että se olisi surkea. Mutta asiahan on niin että kaikilla on oma makunsa.
Peace out.
 
Kyllä samoilla linjoilla Solid Snaken kanssa olen, että kolmosessa olivat ehdottomasti sarjan parhaat kentät. Varsinkin Canada, Cruise ship ja Suburbia ovat jääneet mieleen. Ei ehkä yhtä isoja kuin nyky-waakeissa, mutta mielikuvituksellisempia ja värikkäämpiä ja yllätyksellisempiä. Niissähän oli enemmän salapaikkojakin, kuten canadan hidden tape -paikka, suburbian aavetalo. Cruise shipissä nyt ei mitään ihmeempää ollut.

Mutta toisaalta taas mielestäni kakkosen kentät ovat myös yksiä sarjan parhaista, vaikka aika synkkiä värimaailmaltaan ovatkin. Nyt kun taas on kolmosta pelannut, niin häiritsee vain tuo kävelysysteemin ja spine transfereiden puute. Niihin kun ehti jo tottua thug:ia ja nelosta pelatessa.

Ja omat combo-ennätykseni on tällä hetkellä:

THPS4: ~4 milj Lontoossa
THUG: ~3 milj Manhattanilla, ~2,4 milj Hotter than hellissä

Kolmosessa en niin ole koittanut. Tai olen, mutta siitä on niin aikaa, etten enää oikein muista tuloksia. Ja thug:iahan en omista itse, niin ehkä siitäkin syystä jäänyt combot vähän pienemmiksi kuin nelosessa.
 
thelinetub.com/vids/?vid_id=350 Siitä vain Download video.

School 1, jonka saa auki vain mod-piirillä ja hirveällä kikkailulla. Onpa muuten koko pelisarjan paras kenttä. Ja improkin on aika hyvä, tosin vain päivän pelannut tuota kenttää tuossa vaiheessa ja ehkä enemmän halunnut näyttää vain levelin(plus pelasi Xboxilla, koska tuolloin ei vielä saanut PS2:lla auki kenttiä, joten sekin vaikuttaa pelaamisen tasoon). Lisäksi Philadelphian ja jonkun muun kentän saisi myös auki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
thelinetub.com/vids/?vid_id=350 Siitä vain Download video.

School 1, jonka saa auki vain mod-piirillä ja hirveällä kikkailulla. Onpa muuten koko pelisarjan paras kenttä. Ja improkin on aika hyvä, tosin vain päivän pelannut tuota kenttää tuossa vaiheessa ja ehkä enemmän halunnut näyttää vain levelin(plus pelasi Xboxilla, koska tuolloin ei vielä saanut PS2:lla auki kenttiä, joten sekin vaikuttaa pelaamisen tasoon). Lisäksi Philadelphian ja jonkun muun kentän saisi myös auki.

TÄH!!!??? Nyt kyllä en tajua eli selitäppä tuo ,että school ykösen saa auki vain modilla ja kauheella säädöllä??? totta on tuo että se oli kyllä ehkä paras kenttä ,mutta ei oikein pääse oikeuksiinsä kun siis pleaa ihan haukka ykköstä.
 
No huhhuh oli kyl siisti video vaikka en vieläkää tajuu mistä improssa on kyse :p kyllä toi veti tommosta linjaa kummiski tossa:eek:
 
Eihän se linjaa vetänyt. Kerran veti vain yhden kohdan samalla tavalla uusiksi. Silloin kun gonzo teki tuon videon, ei sillä voinut olla vielä linjaa kenttään, koska se oli juuri vasta saanut kentän.

Hieno video juu, gonzo on GURU. Toivottavasti saadaan kohta tuolta meiän cyrukseltakin jotain settii nettiin :)
 
thps4 levelit on parhaita koska sia voi grindata/wallrideta melkein kaikkialle eika oo niin paljon paskoja glitchi walleja josta lentaa takasi tai muuta paskaa. thps1/2 levelit aka old school levelit on parhaita uudempiin versioihin koska sillon niissä voi ees tehä jotain erikoisempaa. Sit ne school1, philadelphia ja down hill jam niitten tidedostot ja ohjeet loytyy www.fuq-thps.com sieltä foorumeista TONY HAWK'S UNDERGOUND [AKA THUG] > THUG LEVELS. Se toimii ainaki ps2 lla ja xboxilla, ite ymmärsin ettei mod piiri tarvi jos jos on joku cheat levy joka pyörittaa kopioituja levyjä, mutta en oo varma.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan muttley
. thps1/2 levelit aka old school levelit on parhaita uudempiin versioihin koska sillon niissä voi ees tehä jotain erikoisempaa

Aivan. Mutta kukas tämä muttley on? Selvästi joku online-pelaaja. Paljasta todellinen henkilöllisyytesi!:p
 
Ylös Bottom