Solid Snake
Active Member
Nyt kyllä mennään metsään. Vaikka bullet-timestä ei tulisikaan hallitseva osa peliä. Ei ei ja ei. Miksiiii!
No, eipä mahda mitään.
No, eipä mahda mitään.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Miksi periaatteiden pitää olla aina niin vahvoja, että joku yksi merkityksetön seikka vaikuttaa niin paljon, että koko loppu tuotekin menee periaatteen omaavan ihmisen silmissä pilalle? Oikeasti, mitä merkitystä on sillä, että bullet-time tulee peliin? "EIIIIII, THUG 2:sta MYYDÄÄN BULLET-TIMELLÄ! MITEN HALPA MAINOSKIKKA JA JO NIIN YLIKÄYTETTY FEATURE KAIKKIALLA NYKYMEDIOISSA! EN OSTA KOKO PELIÄ, VAIKKA SE EI PELATTAVUUTEEN VAIKUTAKAAN JUURI LAINKAAN!!!!"
Ja sitäpaitsi, kuten jo sanoin, hidastuksella voi saada keskelle comboa todella näyttävän osion. Olen usein katsellut hidastettuna pieniä osia improistani, joita olen nauhoitellut ja se näyttää todella tyylikkäälle. Otan siis "bullet-timen" eli ihan vaan hidastuksen mielelläni vastaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Miksi periaatteiden pitää olla aina niin vahvoja, että joku yksi merkityksetön seikka vaikuttaa niin paljon, että koko loppu tuotekin menee periaatteen omaavan ihmisen silmissä pilalle? Oikeasti, mitä merkitystä on sillä, että bullet-time tulee peliin? "EIIIIII, THUG 2:sta MYYDÄÄN BULLET-TIMELLÄ! MITEN HALPA MAINOSKIKKA JA JO NIIN YLIKÄYTETTY FEATURE KAIKKIALLA NYKYMEDIOISSA! EN OSTA KOKO PELIÄ, VAIKKA SE EI PELATTAVUUTEEN VAIKUTAKAAN JUURI LAINKAAN!!!!"
Ja sitäpaitsi, kuten jo sanoin, hidastuksella voi saada keskelle comboa todella näyttävän osion. Olen usein katsellut hidastettuna pieniä osia improistani, joita olen nauhoitellut ja se näyttää todella tyylikkäälle. Otan siis "bullet-timen" eli ihan vaan hidastuksen mielelläni vastaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
ynnä muuta ihme tyylittely "shittii"(no offence cy)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Samaa mieltä ja vaikka meikä ei noita comboja sunmuita ikinä oikeastaan harjottele ynnä muuta ihme tyylittely "shittii"(no offence cy) niin saan silti tony hawkeista helvetisti irti ja odotan undergroundin jatko-osaa innoissani sillä kakkosen tasot vaikuttavat suuruudeltaan massiivisilta joka taas antaa yhä enemmän mahdollisuuksia peliin ja käyttää omaa mielikuvitusta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mikäli sikäli kenttäsuunnittelu antaa periksi. Jos kentät ovat normaaleja kaupunkikenttiä ja skeittihalleja niin hoh hoh. Alcatraz ja muut olivat mainioita. Back to the THPS3, siinä oli paras kenttäsuunnittelu tähänasti. Ja muutenki Haukka saisi suunnata enemmän tähän vanhaan THPS3 suuntaan. THUGin kentät olivat jotenkin niin tummasävyisiä jne.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Juu, skeittihallit ovat mielestäni ihan turhia kenttiä ja osuuksia kentissä. Niissä ei vain pysty vääntämään mitään mielikuvituksellista ja siksi esim. Slam City Jamia ei tule koskaan pelattua, ellei piste-ennätystä kyseisessä kentässä yritä parantaa.
Siltikin pidän THPS4:n ja THUGin kenttiä parhaina. THPS4 sisälsi mahtavia, mielikuvituksellisia ja vaihtelevia kenttiä. THUGin ongelma on kieltämättä hiukan se, että kentät muistuttavat liikaa toisiaan. Silti ne ovat loistavia, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ainakin muutamat kuvat ja videot THUG2:sta näyttävät lupaavilta. Kentät näyttävät mahtavan laajoilta ja avoimilta. THUG1:n kentissä pieni ongelma on se, että niissä on hiukan liikaa putkimaisuutta.
Aivan, kolmosen kentät olivat melko avaria, mutta niissä ei mielestäni silti ollut niin paljon tekemistä ehkä ainakin osittain juuri pienuutensa vuoksi. Toisaalta kenttäsuunnittelu saattaa tuntua tylsemmälle myös THPS3:n rajoittuneen pelimekaniikan vuoksi. Siinähän ei ole spine transfereita eikä THUGin uudistuksia. Pitääkin pelailla hiukan kolmosta ja yrittää miettiä, millaisia kentät olisivat, jos kyseiset ominaisuudet olisivat mukana. Toisaalta, koska ominaisuuksia ei ollut, ei niitä voitu ottaa myöskään huomioon kenttiä suunnitellessa, joten sekin saattaa olla vaikuttava tekijä. Pitää testailla kolmosta pitkästä aikaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
THPS3:ssa kentät olivat suhteellisen pieniä, mutta ne tuntuivat avarilta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mikäli sikäli kenttäsuunnittelu antaa periksi. Jos kentät ovat normaaleja kaupunkikenttiä ja skeittihalleja niin hoh hoh. Alcatraz ja muut olivat mainioita. Back to the THPS3, siinä oli paras kenttäsuunnittelu tähänasti. Ja muutenki Haukka saisi suunnata enemmän tähän vanhaan THPS3 suuntaan. THUGin kentät olivat jotenkin niin tummasävyisiä jne.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Kaikilla on omat mielipiteet ,mutta minusta asia on toisinpäin. Eli minusta juuri THPS 3:n kentät olivat tummasävyisiä verrattuna THUGin "värikkäisiin" ja monipuolisiiin kenttiin. Omasta mielestä taas THPS 2:n kenttäsuunnittelu oli parasta koska se sisälsi todella monia aitoja paikkoja ja koska omalta osalta olen monta vuotta itse lajiakin harrastanut niin arvostan realismia suurin määrin ja siitäkin kertoo se ,että en IKINÄ kyllästynyt mihinkään THPS 2:n kentistä ,ne olivat vain niin hyviä ja aina onnistui löytämään jotain uutta ja hauskaa. (good ol' times)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
THPS2:ssa oli juuri koko sarjan surkein kenttäsuunnittelu. Siellä oli muutamia hyviä paikkoja ja niin pois päin, mutta THPS -sarjan toiminnalliseen tyyliin sopii mielestäni kolmannen osan kentät parhaiten. Ja nelosen tietty. Kakkosen kentät olivat realistisia, mutta itse peli on huonoin THPS peli ikäänsä nähden. Ykkönen mullisti skeittailugenren, kolmosessa ja nelosessa se hiottiin täydelliseksi, kun taas kakkonen ja UG ovat liikaa toistoa. Kakkosen suurin juttu oli manuaali, mikä on muodostunut yhdeksi tärkeimmistä liikkeistä koko sarjassa, mutta kyllä se niin on että itse pelin kenttäsuunnittelu kusee mielestäni (vaikka pelaankin sitä DC:llä vielä ihan himona, lähinnä Ranskan kenttää).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
thelinetub.com/vids/?vid_id=350 Siitä vain Download video.
School 1, jonka saa auki vain mod-piirillä ja hirveällä kikkailulla. Onpa muuten koko pelisarjan paras kenttä. Ja improkin on aika hyvä, tosin vain päivän pelannut tuota kenttää tuossa vaiheessa ja ehkä enemmän halunnut näyttää vain levelin(plus pelasi Xboxilla, koska tuolloin ei vielä saanut PS2:lla auki kenttiä, joten sekin vaikuttaa pelaamisen tasoon). Lisäksi Philadelphian ja jonkun muun kentän saisi myös auki.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan muttley
. thps1/2 levelit aka old school levelit on parhaita uudempiin versioihin koska sillon niissä voi ees tehä jotain erikoisempaa