Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Underground 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Tähän väliin sanon ,että sulla on oikeesti kauhean negatiivinen asenne koko pelisarjaa kohtaan. Itse olen pitänyt kumminkin kaikista Haukoista joita olen pelannut ,mutta siis todella moni kuka oikeasti harrastaa lajia(eli skeittausta) pitää THPS 2 sinä oikeana haukkana, tiedä syytä ,mutta näin on myös tosiasiat. Ja koska olen pelannut haukka sarjaa sen syntymästä lähtien sekä hieman ennen sarjan ilmestymistä olin jo aloittanut oikea lautailemisen niin kyllä siinä on oppinut asian jos toisenkin, mutta minusta Haukka 2 on ollut se paras aina ja ikuisesti joten siitä on mulle turha väittää vastaan että se olisi surkea. Mutta asiahan on niin että kaikilla on oma makunsa.
Peace out.

Itse aloitin Haukkaurani silloin kun ykkönen tuli PSX:lle. Pidin siitä todella paljon ja tähän väliin sanon, etten harrasta skeittausta, olen siitä kiinnostunut, mutten harrasta. Pidän sarjasta paljon, mutta tietyt jutut on alkanu ärsyttää todella paljon. Asenteeni THPS sarjaa kohtaan voi olla negatiivinen, mutta se on vain hämäystä, olen suuri fani:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Itse aloitin Haukkaurani silloin kun ykkönen tuli PSX:lle. Pidin siitä todella paljon ja tähän väliin sanon, etten harrasta skeittausta, olen siitä kiinnostunut, mutten harrasta. Pidän sarjasta paljon, mutta tietyt jutut on alkanu ärsyttää todella paljon. Asenteeni THPS sarjaa kohtaan voi olla negatiivinen, mutta se on vain hämäystä, olen suuri fani:p

Heh, siellä solid snakemaisen jämerän naaman takana piilee Totinen haukka fani:D ,mutta vielä kerran spekuloin tuota THPS 3:sta kun en oikeastaan itse paljoa siitäkään muista, jotakin kummiskin. Pitäis varmaan sitä käyä tesmaamassa ,mutta se on vähän tylsä , nimenomaan sen takia että itse tykkään siitä kaupunkiarkkitehtuurista enemmän. Tietysti siinä mielessä TH 3 oli aika jännä ,että siinähän oli juuri näitä mitä ihmeellisimpiä mestoja eikä niinkään oikeita paikkoja. Mutta haaveeksii jää varmaan ,mutta tarkoitus olisi joskus päästä pelaamaan THPS 2:ta THUG mekaniikalla ja grafiikoilla :p haaveeksi jää ,mutta ei sitä tiedä :D
 
luulenpa että jos levelit olis kaikkia saman laisia ''kaupunki kenttia'' kun esim. thps1 ssa jäis combot aika pieniks mutta ylikään ei saa mennä että kentta on täynnä kaikkee paskaa koska sillon tulee vaan lisää glitcheja jotka pilaa pelaamisen. Silti on hyva olla pari oldschool leveliä kuten esim school2 on vitun hyvä kenttä ja yks parhaista capture the flagiin vaikka toisaalta onhan siihen jo vahan kyllästyny mutta silti. Yhellä foorumeilla sanottiin että thug2 ssa on 6 vanhaa kenttää joten luulenpa että
2 kenttää jokasesta vahimmasta pelistä (thps1,2,3).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan muttley
luulenpa että jos levelit olis kaikkia saman laisia ''kaupunki kenttia'' kun esim. thps1 ssa jäis combot aika pieniks mutta ylikään ei saa mennä että kentta on täynnä kaikkee paskaa koska sillon tulee vaan lisää glitcheja jotka pilaa pelaamisen. Silti on hyva olla pari oldschool leveliä kuten esim school2 on vitun hyvä kenttä ja yks parhaista capture the flagiin vaikka toisaalta onhan siihen jo vahan kyllästyny mutta silti. Yhellä foorumeilla sanottiin että thug2 ssa on 6 vanhaa kenttää joten luulenpa että
2 kenttää jokasesta vahimmasta pelistä (thps1,2,3).

yhdys sanat
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
yhdys sanat

Ei oo väliä ko itekkään en kaikissa että yms sanoissa käytä aina pilkkua koska tekstin ulkoasu näyttää paremmalta jos se ei ole täynnä pilkkuja :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan muttley
luulenpa että jos levelit olis kaikkia saman laisia ''kaupunki kenttia'' kun esim. thps1 ssa jäis combot aika pieniks mutta ylikään ei saa mennä että kentta on täynnä kaikkee paskaa koska sillon tulee vaan lisää glitcheja jotka pilaa pelaamisen. Silti on hyva olla pari oldschool leveliä kuten esim school2 on vitun hyvä kenttä ja yks parhaista capture the flagiin vaikka toisaalta onhan siihen jo vahan kyllästyny mutta silti. Yhellä foorumeilla sanottiin että thug2 ssa on 6 vanhaa kenttää joten luulenpa että
2 kenttää jokasesta vahimmasta pelistä (thps1,2,3).

Mut siis THUGissahan on 3 vanhaa kenttää THPS 2:sta eli School 2, Venice ja Hangar
 
ja ilmeisesti ne 3 kenttää mihin löytyy ne "tiedostot" tuolta jostain sivulta?? ainaki se school 1 mut sit niistä 2:sta muusta en tiedä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Pari tuoretta kuvaa uutisissa.

Ja keskusteluhan jatkuu varmasti rauhallisemmissa merkeissä.

Aika jees kuvat, ei mitään ihmeeellistä mutta pikkasen näki kenttiä tossa. Playeronessahan on jo jonkunnäköne julkasupvm. tolle heitetty 15.11 voi pitää paikkansa mutta en sitten tiedä siitä.:confused:
 
Onko kenelläkään tietoa mahtaneeko peli tulla tukemaan headsetiä. Saisi kyllä tukea. Vähän typerää, kun pelien pitää käyttää kahta eri kommunikointisysteemiä: näppistä ja headsetiä. Vain yksi mahdollisuus kuten xboxilla on, olisi hyvä, niin ei tarvi erikseen yhtä tai kahta peliä varten näppistä ostaa.
 
Uskoisin, etta peli ei tue headsettia. Toisaalta headset saattaisi olla hyva homma peliin, mutta jotenkin THUG on mielestani tehty sellaiseksi, etta tekstikommunikointi sopii peliin paremmin. Kun serverilla ollaan kuitenkin koko ajan, niin tekstikommunikointi antaa mahdollisuuden olla enemman rauhassa. Silloin kun on jotain sanottavaa, kirjoittaa sen ja kaikki nakevat. Ei tarvitse hopottaa eika kuunnella muiden hopotyksia. Jotenkin se vain sopii Tony Hawkeihin paremmin.
 
No olishan tuohon sellanen hyvä ratkasu olemassa, että saisi valita haluaako kuulla toisten pölinöitä kesken combon vai ei. Ja tietysti mute nappi jokaisen pelaajan kohdalle, niin pahimpia häiriköitä ei tarvisi kuunnella.

Tuon kyllä ymmärrän, että voi mennä pahasti comboilu sekaisin, jos toinen kertoo kesken combon jonkun paskuudellaan naurettavan puujalkavitsin.
 
Mainosvaroitus THUG2-faneille. Ensi viikolla ilmestyvässä Pelaaja-lehdessä (aka Nro 23) on iso juttu THUG 2:sta. Laitan vielä pelistä uusia kuvia saitillemme jahka se taas nousee henkiin.

Thomas/Pelaaja-lehti
 
Everlast sanoi:
Mainosvaroitus THUG2-faneille. Ensi viikolla ilmestyvässä Pelaaja-lehdessä (aka Nro 23) on iso juttu THUG 2:sta. Laitan vielä pelistä uusia kuvia saitillemme jahka se taas nousee henkiin.

Thomas/Pelaaja-lehti

UU pitää varmaan ostaa tuo numero :p tietoja kyseistä pelistä kyllä kaipaisi.
 
Joo, pitäähän se taas ostaa tuo numero, kuten kaikki muutkin Pelaajat. Miksiköhän en muuten tilaa lehteä? :D
 
Ylös Bottom