Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Underground 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cyrus1 sanoi:
Joo, pitäähän se taas ostaa tuo numero, kuten kaikki muutkin Pelaajat. Miksiköhän en muuten tilaa lehteä? :D

Hahhah hyvä kysymys :D miksi et muuten? no itse en tilaile lehtiä kun jo tilaan yhtä, siinäkin jo tarpeeksi lukemista. Elikkä meikä on irtonumeron ostaja :p
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Cyrus hankki sen numeron sitten :eek: no oliko mitään mainitsemisen arvoista meille haukkafaneille :D
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Onkos Soundtrackistä mitään tietoa?

Nimim. Haluan tietää!
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Ei oo mun tietääksee mittää tietoo, mutta tota tossa opsm2 lehessä oli vain ehkä hieman kattavampi juttu kuin pelaajassa tästä THUG 2:sta eli jos enklantia taitaa niin ihan hyvää luettavaa.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Oli ihan jees videot ja hyvä juttu. Vaikuttaa vallan mahtavalta!!! odotan innolla :cool:
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

werty sanoi:
Vaikuttaa vallan mahtavalta!!! odotan innolla :cool:
Vaikuttaa täysin kuralta, suurin rahastus pelisarja mitä on olemassa. Tekijät ovat vain tajunneet ettei ketään kiinnosta aito skeittaus kun se on niin tylsää ja realistista :rolleyes: , siis jos he tekisivät realistisen pelin missä pikkuskidit eivät voisi hyppiä niitä ysisatasia joka paikasta niin eihän se myisi mitään Sen sijaan he ovat tehneet pelin missä voi hypätä talon katolta pieneen quartteriin eikä mitään tapahdu, jihhaa. Ja minkä takia THUGissa ei voi ottaa statseja pois, jotta ne jotka haluaisi pelata hieman realistisemmin voisi nauttia pelistänsä? Sekin on pitänyt pelata. No mutta onneksi on kaikkien pelastaja ja armahtaja THPS 3 joka on niin paljon parempi joka osa-alueella että huhu, vaikka jotain omaa 'create-a-trick' sun muita turhia ominaisuuksia ei olekaan mukana.

Miksi pelintekijät eivät voisi tehdä jotain piilopeliä, jossa olisi realismisuus vedetty tappiin?

Ja sitten vielä tuosta Story-moodista. Siinäkin on uusi rahastuskikka: Bam Margera, se kaikkien pikkupoikien idoli, hullu ja huono skeittaaja, mutta kun hänen nimensä on Toni Haukan vieressä niin tämä peli myisi vaikka olisi kuinka huono.

Kuten tekstistäni olette varmaan huomannut niin tämäkin peli jää kaupan hyllylle, kuten jäi aikaisempikin versio.

- srne

Tietenkin jotkut jotka ei harrasta lajia tykkäävät tehdä niitä miljoonien komboja, en voi syyttää heitä siitä, pelatkaa jos pelaatte.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Sarine sanoi:
Tietenkin jotkut jotka ei harrasta lajia tykkäävät tehdä niitä miljoonien komboja, en voi syyttää heitä siitä, pelatkaa jos pelaatte.

Legendaarinen "minä muuten skeittaan, Tony Hawkit ovat skeittauksen raiskausta, minä olen aito skeittaaja"-kommentti. Jätän viestisi omaan arvoonsa. Jos et ymmärrä, että on olemassa TV-pelejä, joiden on tarkoitus viihdyttää eri tavoin, niin sitten et ymmärrä.

[Sarkasmia]Muuten, NBA Jamit ovat aivan uskomatonta koripallon raiskausta. Harrastan koripalloa, enkä ymmärrä miten kukaan viitsii Jameja pelata. Tai no tietysti ne, jotka eivät lajista mitään ymmärrä, pelaavat Jamia, jossa rahastuskeinoina käytetään jenkkiselostajaa joka hehkuttaa BOOMSHAKALAKA-huutoja, kaikkien aikojen suurinta rahastuskikkaa eli hidastuksia ja pelkästään massoille tarkoitettuja täysin ylirealistisia donkkeja ja muutakin toimintaa.[/Sarkasmia]
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Sarine sanoi:
Vaikuttaa täysin kuralta, suurin rahastus pelisarja mitä on olemassa. Tekijät ovat vain tajunneet ettei ketään kiinnosta aito skeittaus kun se on niin tylsää ja realistista :rolleyes: , siis jos he tekisivät realistisen pelin missä pikkuskidit eivät voisi hyppiä niitä ysisatasia joka paikasta niin eihän se myisi mitään Sen sijaan he ovat tehneet pelin missä voi hypätä talon katolta pieneen quartteriin eikä mitään tapahdu, jihhaa. Ja minkä takia THUGissa ei voi ottaa statseja pois, jotta ne jotka haluaisi pelata hieman realistisemmin voisi nauttia pelistänsä? Sekin on pitänyt pelata. No mutta onneksi on kaikkien pelastaja ja armahtaja THPS 3 joka on niin paljon parempi joka osa-alueella että huhu, vaikka jotain omaa 'create-a-trick' sun muita turhia ominaisuuksia ei olekaan mukana.

Miksi pelintekijät eivät voisi tehdä jotain piilopeliä, jossa olisi realismisuus vedetty tappiin?

Ja sitten vielä tuosta Story-moodista. Siinäkin on uusi rahastuskikka: Bam Margera, se kaikkien pikkupoikien idoli, hullu ja huono skeittaaja, mutta kun hänen nimensä on Toni Haukan vieressä niin tämä peli myisi vaikka olisi kuinka

Se on kyllä totta, että realistisen skeittauksenkin ystävät voisivat saada oman pelinsä, mutta tony hawkeihin realismia ei pidä sotkea. Thugit on juuri hyviä tällaisenaan. Kuka on sanonut, että skeittipelin pitäisi olla realistinen?

Ja voi olla, että Bam Margera myy joillekin USA-kakaroille, mutta minulle ainakaan ei olisi väliä, vaikka pelissä olisi täysin lisensoimattomat skeittaajat. Tony Hawkien ideana on comboilu! Ja pelin tavoitteena on oppia tekemään isompia comboja. Tätä itsekään en joskus hyväksynyt, mutta nyt ajattelen, että se story mode on vain oheismateriaalia tärkeimmän ohella: comboilun.

Odotan thug 2:sta ja tulen varmasti ostamaan sen, että pääsen taas "comboilemaan" uusien kaupunkien voimalla. Nettipelikin oli thug:ssa ihan mukava, mutta saisivat vain headset-tuen tehdä tuohon kakkoseen.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Ja itse asiassa Tony Hawkeja voi pelata niin monilla tavoilla, että se on yksi monipuolisimpia pelejä pelihistoriassa. Tästä osoituksena sadat ja taas sadat videot, joita pelaajat vääntävät. Niin erilaisia tapoja pelata, niin monia eri osa-alueiden eksperttejä. Vähän yli vuosi sitten en ymmärtänyt Tony Hawkeista ja niiden mahdollisuuksista murto-osaakaan siitä, mitä nykyään tiedän ja siltikin ne olivat mielestäni loistavia pelejä.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Legendaarinen "minä muuten skeittaan, Tony Hawkit ovat skeittauksen raiskausta, minä olen aito skeittaaja"-kommentti. Jätän viestisi omaan arvoonsa. Jos et ymmärrä, että on olemassa TV-pelejä, joiden on tarkoitus viihdyttää eri tavoin, niin sitten et ymmärrä.
Niin tai sitten sinä et ymmärtänyt minun viestiäni, missä mainitsin että pelisarja on raiskausta? Omasta mielestäni haukuin vaan huonoa peliä, joka se onkin kun vertaa kolmoseen. Ja minähän nimenomaan ymmärrän että on olemassa videopelejä, mutta olisi se mukavaa saada toisenlainenkin lautailupeli, kuten esim. PSX:llä 'Thrasher: Skate and destroy' jossa oli sitä realistisuutta hieman enemmän kuin THPS sarjassa, mutta eihän sitä nähtykään myyntilistojen kärjessä. Itsekin pelaan Tony Haukkoja kyllä, ja hyviä ovatkin (paitsi uudet), kolmonen on erityisen loistava jo pelkästään sen takia että statsit saa pois.

Minua vain tälläinen rahastus häiritsee ja paljon, mutta sitähän ei pääse koskaan pakoon tässä maailmassa.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Niin, kolmosen jälkeenhän ei tosiaan ole tullut yhtäkään pelillistä uudistusta. Mitä nyt vaan kolmosen pelaaminen tuntuu vammaselle sen jälkeen, kun on pelannut nelosta ja THUGia, kun kolmosessa ei voi oikein tehdä mitään liikkeitä. Mutta kuten sanoit, ei Neversoft ole peliään yrittänyt parantaa, lisäilevät vain näitä rahastuskeinojaan niihin yksi toisensa perään. Olet kyllä ihan oikeassa. :rolleyes:
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Noniin tällaista riidantynkää...
No itsekkin aitona skeittarina eli siis niinno joo eli rullaan oikeassa elämässä ja pidän parhaana haukkana THPS2:sta juuri sen takia ,että siinäkään ei mitään superhyberyyberkikkoja ollut vaan todella loistava kenttäsuunnittelu koska siis paikat oli aitoja joten sehän nyt oli vaan hyvää kun kerta itsekkin rullailee niin oli jotain fiilistä.

Mutta sitten näihin uusimpiin... nimenomaan se comboiluhan on näissä pääosassa ja näiden uusien "rahastus"ominaisuuksien takia tekee siitäkin entistä monipuolisempaa. Itsekkin olen omistanut tuon vanhan kunnon trasherin skate & destroyn joka oli vallan loistava ,mutta eipäs ollutkaan lopulta niin realistinen sillä siinäkin suht suurien combojen tekeminen oli mahdollista ,mutta silti realististen skeittipelien ykkönen.

Ja koska siis itsekkin kyllä odotan ,että joskus tulisi vaikka trasher 2 tai vastaavaa että olisi kunnon realistinen skedepeli niin kyllä yhtälailla sen realismin vaaliminen on minulta onnistunut THUGia kuin muitakin haukkoja pelatessa. THUG 2 tuo taas lisää uusia ominaisuuksia pelisarjaan vaikka tällä kertaa taas vähäisemmin ,mutta esim. omien lautagraffojen monipuolisempi editointi on varmasti aikaavievä osa tuossa pelissä.

Yksi hauska ominaisuushan on että combon kämmätessä sitä ilm. pystyy jatkamaan tuolla ns. "raivokohtaus" trikillä eli mitä enemmän saa näpytettyä kolmiota kaatumisen jälkeen sitä raivokkaampi kohtaus eli perinteistä ja epäurheilijamaista "pro" meininkiä.(aina ne laittaa niitä lautojaan poikki ihan turhan takia) katsoo joskin keksin vielä jotain kun tämä jäi nyt vähän niinkuin kesken...

To be continued...
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

....Vielä jotain.

THUGin kun ostin niin heti ensimmäinen asia mikä sattui silmään oli loistava fysiikkamallinnus eli trikit oli oikein hyvännäköisiä.
Tietenkin jonkun ajan pelattua ne taas oli kaikki niin samannäköisiä ,että nyt taas THUG 2:n tullessa toivon ,että niitä on lisää parannettu sekä myös muutamia nolliesta lähteviä flippejä yms. jotak siis lähtee väärällä tavalla mitä ne muuten nolliesta lähtisi. Ja edelleenkään realistinen peli ei myisi vaikka itse semmoisen ostaisinkin joten kyllä kumminkin mielummin ostan THUG 2:n koska se on paljon viihdyttävämpi kuin jokin missä ei voisi tehdä vastaavia asioita.
Vaikka siis pelisarja omaa aivan älyttömiä temppuja, spotteja, ramppeja ja droppeja yms. mitkä olisi aivan mahdottomia oikeassa elämässä niin on se silti hauskaa vetää vaikka pelkällä flipillä jotkut 40 setit tai vaikka kerrostalon katolta 720 japan airit. Ja combotki on oikein hauskoja koska aina löytää jotain uuttaa niitä tehdessä.
Vai onko tästä realistisen pelin jutussä kyse siitä että jotkut ei saa suuria comboja ja ei pääse tehtäviä läpi tjsp??? ehkä, ehkä ei.... ja THUGin yksinpelikin oli aivan loistava, koska siis huumorilla toteutettu ja viihdyttävä.

Tietysti onhan Bam Margeran tuominen pelisarjaan kieltämättä rahastusta ,mutta myös luultavasti sen seikan takia on tullut jotain pelillisiä uudistuksia(juuri nuo tagit yms. tuntuisi kuuluvan Bamin repertuaariin)
Ja vaikka kuinka spekuloin haukka sarjan pitkän linja pelaajana tuota THUGiakin aluksi ettei siinä mitään uutta olisi niin sitten peliä pelatessa tuntuikin siltä kuin joku olisi lyönyt lekalla päähän. Mutta THUG 2:n jälkeen??? uskoisin ,että activision saa tehdä todella raskaasti töitä että enää saatasiin merkittäviä uudistuksia peliin ,mutta ehkäpä sitten ps3:n myötä voi olla että kaikki on mahdollista.

Aika näyttää...
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Niin, kolmosen jälkeenhän ei tosiaan ole tullut yhtäkään pelillistä uudistusta. Mitä nyt vaan kolmosen pelaaminen tuntuu vammaselle sen jälkeen, kun on pelannut nelosta ja THUGia, kun kolmosessa ei voi oikein tehdä mitään liikkeitä. Mutta kuten sanoit, ei Neversoft ole peliään yrittänyt parantaa, lisäilevät vain näitä rahastuskeinojaan niihin yksi toisensa perään. Olet kyllä ihan oikeassa. :rolleyes:
Kyllä se on mukavaa kun laitat sanoja minun suuhuni. Olenko sanonut missään vaiheessa että ei ole tullut mitään pelillistä uudistusta?! On se kyllä mukavaa kun joku sentään ottaa minut tosissaan.


werty sanoi:
THUGin kun ostin niin heti ensimmäinen asia mikä sattui silmään oli loistava fysiikkamallinnus eli trikit oli oikein hyvännäköisiä.
Tässäkin häiritsee se luolamies tyylinen stance, tyyliin Rad Mike (joka hänet tuntee).

Elkää nyt vaan luulko etten minä olisi pelannut THUGia sillä kyllä olen, mutten vaan ostanut.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Niin. Ethän sinä ole kommentoinut täällä itse asiassa Tony Hawk-pelejä ollenkaan. Olen pahoillani, että luulin sinun kirjoittaneen tähän topiciin jotain.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Sarine sanoi:
Tässäkin häiritsee se luolamies tyylinen stance, tyyliin Rad Mike (joka hänet tuntee).

Muissa osissa kyllä oli tuo vika ,mutta THUGissa ei todellakaan näytä trikit enää jäykiltä ,juuri noissa kolmosessa ja nelosessa temput näytti siltä että jätkä polkee flipit kantapäillä mutta ei todellakaan enää THUGissa.

Mut hei Rad Mike on just asia äijä! ;)
mutta miksi kaikki dissaa sitä :confused:

Odottelenpa vielä ,että milloin tulee jopa jonkinnäköinen asiallinen kommentti kunnon perusteluilla Sarinelta.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Jep, THUGissa trikit(enimmäkseen flipit) on noin kolme kertaa aidomman näkösiä kuin aiemmissa osissa. Ne on tehty todella paljon paremmin. Itse tosin pidän enemmän THPS4-flipeistä, jotenkin ne ovat vain komeampia.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Jep, THUGissa trikit(enimmäkseen flipit) on noin kolme kertaa aidomman näkösiä kuin aiemmissa osissa. Ne on tehty todella paljon paremmin. Itse tosin pidän enemmän THPS4-flipeistä, jotenkin ne ovat vain komeampia.

Mutta juuri nelosessa nuo trikit on ärsyttäviä kantapää "efekti"n takia. Eli siis jalat on aivan väärin vaikka 360 flippiä tehdessä(siis realistisesti mahdotonta tehdä sellaisesta asennosta) mutta siis varsinkin paljon enemmän risuja tulee nytten verratessa THUGia ja THPS 4:sta että slidet grindit yms. niin jotkut näyttävät aivan naurettavilta. Voin vaikka laittaa parit videot sitten sulle joskus cy ni ymmärrät.

Edit: siis nelosessa on huonommat grindit yms.

P.S. toivon että THUG 2:een olisi vihdoinkin korjattu tuo bs noseblunt jota juuri sen takia en käytä koska niin älyttömän rumaa kun jätkä vaan leijuu sen reilin päällä tai kurbin yms.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

werty sanoi:
Muissa osissa kyllä oli tuo vika ,mutta THUGissa ei todellakaan näytä trikit enää jäykiltä ,juuri noissa kolmosessa ja nelosessa temput näytti siltä että jätkä polkee flipit kantapäillä mutta ei todellakaan enää THUGissa.

Mut hei Rad Mike on just asia äijä! ;)
mutta miksi kaikki dissaa sitä :confused:

Odottelenpa vielä ,että milloin tulee jopa jonkinnäköinen asiallinen kommentti kunnon perusteluilla Sarinelta.
En tarkoittanut sitä miten se flippi lähtee vaan lähinnä niitä käsiä, kaarella edessä/sivulla.

Rad Mike on ollut asia äijä, ja puhunut olen miehelle, mukava on. Mutta hänen skeittauksensa on nykyään (n y k y ä ä n) aivan hirveän näköistä.

Enhän minä mitään asiallista voi sanoa, olisiko sinä mitään järkeä?
 
Ylös Bottom