Cyrus1 sanoi:Joo, pitäähän se taas ostaa tuo numero, kuten kaikki muutkin Pelaajat. Miksiköhän en muuten tilaa lehteä?![]()
Hahhah hyvä kysymys

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Cyrus1 sanoi:Joo, pitäähän se taas ostaa tuo numero, kuten kaikki muutkin Pelaajat. Miksiköhän en muuten tilaa lehteä?![]()
Vaikuttaa täysin kuralta, suurin rahastus pelisarja mitä on olemassa. Tekijät ovat vain tajunneet ettei ketään kiinnosta aito skeittaus kun se on niin tylsää ja realististawerty sanoi:Vaikuttaa vallan mahtavalta!!! odotan innolla![]()
Sarine sanoi:Tietenkin jotkut jotka ei harrasta lajia tykkäävät tehdä niitä miljoonien komboja, en voi syyttää heitä siitä, pelatkaa jos pelaatte.
Sarine sanoi:Vaikuttaa täysin kuralta, suurin rahastus pelisarja mitä on olemassa. Tekijät ovat vain tajunneet ettei ketään kiinnosta aito skeittaus kun se on niin tylsää ja realistista, siis jos he tekisivät realistisen pelin missä pikkuskidit eivät voisi hyppiä niitä ysisatasia joka paikasta niin eihän se myisi mitään Sen sijaan he ovat tehneet pelin missä voi hypätä talon katolta pieneen quartteriin eikä mitään tapahdu, jihhaa. Ja minkä takia THUGissa ei voi ottaa statseja pois, jotta ne jotka haluaisi pelata hieman realistisemmin voisi nauttia pelistänsä? Sekin on pitänyt pelata. No mutta onneksi on kaikkien pelastaja ja armahtaja THPS 3 joka on niin paljon parempi joka osa-alueella että huhu, vaikka jotain omaa 'create-a-trick' sun muita turhia ominaisuuksia ei olekaan mukana.
Miksi pelintekijät eivät voisi tehdä jotain piilopeliä, jossa olisi realismisuus vedetty tappiin?
Ja sitten vielä tuosta Story-moodista. Siinäkin on uusi rahastuskikka: Bam Margera, se kaikkien pikkupoikien idoli, hullu ja huono skeittaaja, mutta kun hänen nimensä on Toni Haukan vieressä niin tämä peli myisi vaikka olisi kuinka
Niin tai sitten sinä et ymmärtänyt minun viestiäni, missä mainitsin että pelisarja on raiskausta? Omasta mielestäni haukuin vaan huonoa peliä, joka se onkin kun vertaa kolmoseen. Ja minähän nimenomaan ymmärrän että on olemassa videopelejä, mutta olisi se mukavaa saada toisenlainenkin lautailupeli, kuten esim. PSX:llä 'Thrasher: Skate and destroy' jossa oli sitä realistisuutta hieman enemmän kuin THPS sarjassa, mutta eihän sitä nähtykään myyntilistojen kärjessä. Itsekin pelaan Tony Haukkoja kyllä, ja hyviä ovatkin (paitsi uudet), kolmonen on erityisen loistava jo pelkästään sen takia että statsit saa pois.Cyrus1 sanoi:Legendaarinen "minä muuten skeittaan, Tony Hawkit ovat skeittauksen raiskausta, minä olen aito skeittaaja"-kommentti. Jätän viestisi omaan arvoonsa. Jos et ymmärrä, että on olemassa TV-pelejä, joiden on tarkoitus viihdyttää eri tavoin, niin sitten et ymmärrä.
Kyllä se on mukavaa kun laitat sanoja minun suuhuni. Olenko sanonut missään vaiheessa että ei ole tullut mitään pelillistä uudistusta?! On se kyllä mukavaa kun joku sentään ottaa minut tosissaan.Cyrus1 sanoi:Niin, kolmosen jälkeenhän ei tosiaan ole tullut yhtäkään pelillistä uudistusta. Mitä nyt vaan kolmosen pelaaminen tuntuu vammaselle sen jälkeen, kun on pelannut nelosta ja THUGia, kun kolmosessa ei voi oikein tehdä mitään liikkeitä. Mutta kuten sanoit, ei Neversoft ole peliään yrittänyt parantaa, lisäilevät vain näitä rahastuskeinojaan niihin yksi toisensa perään. Olet kyllä ihan oikeassa.![]()
Tässäkin häiritsee se luolamies tyylinen stance, tyyliin Rad Mike (joka hänet tuntee).werty sanoi:THUGin kun ostin niin heti ensimmäinen asia mikä sattui silmään oli loistava fysiikkamallinnus eli trikit oli oikein hyvännäköisiä.
Sarine sanoi:Tässäkin häiritsee se luolamies tyylinen stance, tyyliin Rad Mike (joka hänet tuntee).
Cyrus1 sanoi:Jep, THUGissa trikit(enimmäkseen flipit) on noin kolme kertaa aidomman näkösiä kuin aiemmissa osissa. Ne on tehty todella paljon paremmin. Itse tosin pidän enemmän THPS4-flipeistä, jotenkin ne ovat vain komeampia.
En tarkoittanut sitä miten se flippi lähtee vaan lähinnä niitä käsiä, kaarella edessä/sivulla.werty sanoi:Muissa osissa kyllä oli tuo vika ,mutta THUGissa ei todellakaan näytä trikit enää jäykiltä ,juuri noissa kolmosessa ja nelosessa temput näytti siltä että jätkä polkee flipit kantapäillä mutta ei todellakaan enää THUGissa.
Mut hei Rad Mike on just asia äijä!![]()
mutta miksi kaikki dissaa sitä![]()
Odottelenpa vielä ,että milloin tulee jopa jonkinnäköinen asiallinen kommentti kunnon perusteluilla Sarinelta.