Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top Spin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NCO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NCO

New Member
Virtua Tenniksen manttelin perijä näyttää saapuneen ainakin tämän EGM:n arvostelun perusteella:

It got a 9.0, 9.0, 9.0 GOLD

Top Spin-
Good: Huge, deep carer mode
Bad: Drop and power shots are kinda tough to do

"For Greg S., he opened his review with "Welcome to the best game you'll find on the XSN". "Smooth graphics, excelent online options, and a heft Career mode sweeten the deal, but the gameplay's truly the star."

Bryan- "I'm not even a fan of the sport, and I can't stop playing. Why? First off, the intuitive controls mean anyone can pick up the controller and play competively. "With an incredibly deep Career mode and online opponents, all that's missing from this glorious package is mixed doubles matches."

Andre- "...this is probably the best tennis game I've ever played".

They also say "Might as well call it: Virtual Tennis 3".

Eli onko täällä ketään muuta, joka odottaa tätä suu kuolassa.
 
Jos nelinpeli toimii kuin Dreamcastin Virtua tennis 2:ssa, tuon hankintaa voisi jopa harkita.
Toisaalta ei voi olla VT2:sta parempaa nelinpeliä, joten en osta. Valehtelevat paskiaiset.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Jos nelinpeli toimii kuin Dreamcastin Virtua tennis 2:ssa, tuon hankintaa voisi jopa harkita.
Toisaalta ei voi olla VT2:sta parempaa nelinpeliä, joten en osta. Valehtelevat paskiaiset.

Joo,mutta oliko Dreamcastilla Xbox Liveen verrattavaa online peliä?

Pakko ostos.
 
PKP:n mukaan peli olisi jo ilmestynyt. Itse ajattelin hakea tässä parin viikon sisällä. Kellään jo tuota peliä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
En tarvitse online-pelejä. Minulla on ystäviä IRL.


Hmm...et tarvitse ONLINE pelejä?
Katselin että olet hommannut Xbox Liven??!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Harza
Hmm...et tarvitse ONLINE pelejä?
Katselin että olet hommannut Xbox Liven??!!
Tarkka poika.
Silti, en tarvitse online-pelejä.
Tennis on parhaimmillaan kun kaverit istuu vieressä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
En tarvitse online-pelejä. Minulla on ystäviä IRL.

Ja miten ne muka sulkee toisensa pois? Tuollainen elitismi/ylemmyydentunne on peeloilua pahimmasta päästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NGage
Ja miten ne muka sulkee toisensa pois? Tuollainen elitismi/ylemmyydentunne on peeloilua pahimmasta päästä.
Joo. Ne sulkee. Kaikki on mahdotonta. Olen elitisti. Kun olen saanut tämän ginini huuhdottua alas lähden lordien kanssa kettujahtiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Joo. Ne sulkee. Kaikki on mahdotonta. Olen elitisti. Kun olen saanut tämän ginini huuhdottua alas lähden lordien kanssa kettujahtiin.
No pisteet sulle edes siitä että vedät roolisi loppuun asti etkä ala selittelemään.

Vakavasti puhuen itse ainakin odotan innolla että pääsen ystäväni (*GASP* mullakin on sellainen...) kanssa pelaamaan verkossa nelinpeliä vaikka jotain elitististä ruattalais-paria vastaan.
 
Joo,ei tuolla asenteella ainakaan kavereita ylettömästi livestä saa.
 
ai, liveä ei tarvita kun on kavereita? hmmm no kun mulle tulee kavereita kylään pelaaminen ei yleensä ole listan kärkipäässä (on muutakin elämää) live on juuri siten niin loistava että peli seuraa löytyy aina eikä kaverisuhteet ala rakoilla kun ei aina oo tyrkyttämässä ohjainta käteen... (asia hieman kärjistettynä joten pilkun nuss... älkää ottako hernettä nenäänne)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No voi harmin paikka. Sydän itkee. Onneksi on Unreal-Hawk.
Palataanpas aiheeseen.

Niinpä. Jos ketään kiinnostaa niin Top Spin on todellakin kuin Virtua Tennis 3. Pitkään aikaan ei ole mitään noin addiktiivista urheilupeliä tullut pelattua. Se sai minut lopettamaan ylettömän PES3:sen pelaamisenkin. (Kowa saawutus)
Uskon pelin olevan vielä suunnaton LIVE hitti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kompja
Niinpä. Jos ketään kiinnostaa niin Top Spin on todellakin kuin Virtua Tennis 3. Pitkään aikaan ei ole mitään noin addiktiivista urheilupeliä tullut pelattua. Se sai minut lopettamaan ylettömän PES3:sen pelaamisenkin. (Kowa saawutus)
Uskon pelin olevan vielä suunnaton LIVE hitti.
Joo kyllä Top Spinissä näkyy selkeä panostus pelattavuuteen.
Tasapainoista, energistä ja hauskaa pallorallia piisaa, eikä tekoälyssä ole juuri moittimista edes helpoimmilla tasoilla. Vaikka tasoero voi pelaajaan nähden olla heikompi, pelimekaniikka huolehtii, että voiton eteen joutuu silti pelaamaan kunnolla.

Ehdottomasti suositeltava hankinta Virtua Tennis/tennispeleihin tykästyneille. Pelattavaa piiisaa, eikä hauskuus lopu heti kesken.
Live-ominaisuudet testaan henkkoht tänään ja arvio pelistä tulee maanantaina esille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Joo. Ne sulkee. Kaikki on mahdotonta. Olen elitisti. Kun olen saanut tämän ginini huuhdottua alas lähden lordien kanssa kettujahtiin.

On siinä sana hallussa :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Joo kyllä Top Spinissä näkyy selkeä panostus pelattavuuteen.
Tasapainoista, energistä ja hauskaa pallorallia piisaa, eikä tekoälyssä ole juuri moittimista edes helpoimmilla tasoilla. Vaikka tasoero voi pelaajaan nähden olla heikompi, pelimekaniikka huolehtii, että voiton eteen joutuu silti pelaamaan kunnolla.

Ehdottomasti suositeltava hankinta Virtua Tennis/tennispeleihin tykästyneille. Pelattavaa piiisaa, eikä hauskuus lopu heti kesken.
Live-ominaisuudet testaan henkkoht tänään ja arvio pelistä tulee maanantaina esille.

Ilmeisestikin itse pidät pelistä sillä aina kun Liven laittaa päälle näkee että Corca pelaa Top Spiniä. :)
No jos pelin hankin niin ainakin tiedän kenestä saan seuraa.
Aikaisempiin viesteihini tällainen lisähuomio jonka olen tehnyt. Parasta on kavereiden kanssa yhdessä pelata livessä virtuaalivesseleitä vastaan. Parasta kahdesta maailmasta. Onneksi suurin osa maailmasta ei tunne minua ja asennettani, joten aina olen jotain seuraa livestäkin löytänyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ilmeisestikin itse pidät pelistä sillä aina kun Liven laittaa päälle näkee että Corca pelaa Top Spiniä. :)
No jos pelin hankin niin ainakin tiedän kenestä saan seuraa.
Aikaisempiin viesteihini tällainen lisähuomio jonka olen tehnyt. Parasta on kavereiden kanssa yhdessä pelata livessä virtuaalivesseleitä vastaan. Parasta kahdesta maailmasta. Onneksi suurin osa maailmasta ei tunne minua ja asennettani, joten aina olen jotain seuraa livestäkin löytänyt.
Arvostelijan työ on siitä julmaa, että pidit pelistä tai et, sitä saa pelata tukka putkella asianmukaista arviomateriaalia varten.
Tässä(kin) tapauksessa työ on onneksi silkkaa pelaamisen iloa. ;)

Tänään klo 21:n jälkeen plugataan siis Liveen ja katsotaan mihin pelin moninpeliominaisuudet yltävät ja riittääkö peliseuraa.
Mukaan vaan jos/kun TS pelihyllyysi jossain vaiheessa eksyy, omassa hyllyssä peli säilynee hyvinkin pitkään.
 
Itse vähän petyin peliin... :( Pelissä muutama pikku "virhe" jotka korjaamalla peli olisi ollut paljon parempi.

- MIKSI ihmeessä pitää myös ONLINE pelissä vaihtaa kentän päitä? Tais siis vaihtamisen toki ymmärtää mutta miksi näkymän pitää vaihtua niin että oma ukko on ruudun ylälaidassa? Aivan älytön moka pelintekijöiltä. Näin siis far-näkymää käyttäen. Zoomed-näkymä ei ole vaihtoehto mulle...

- pitkät latausajat...

- ei musiikkia pelin aikana. Ja etenkin harmitti että ei saa OMAA musiikkia pelin ajaksi.

- MIKSI ihmeessä (jälleen kerran,heh) pitää syöttö-mittarin näkyä myös vastustajalle? Mitäs järkeä siinä on että tietää etukäteen vastustajan syötön onnistumisen? Saman tien näkee että vastustajan syöttö on menossa verkkoon joten eipä tarvi vaivautua edes vastaanottamaan.

- Online pelissä näkee vastustajan rankkauksen vasta pelin jälkeen.... kivempi olis tietää se etukäteen että vois hylätä jonkun top 20 äijän.... kun itse on sijoilla 5000.

Onhan pelissä paljon hyvääkin kuten animaatio ja ääniefektit ja verkkopeli on pohjimmiltaan erittäin hauskaa mutta etenkin tuo seikka että ukkeli on ruudun yläreunassa myös verkkopelissä harmitti aika pahasti... Joillekin ehkä pikku-vikoja mutta mulle ei. Aika on niin tiukilla ettei ehdi pelata pelejä jotka vähänkin nyppii. =)
 
Ylös Bottom