Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Travian - Selainpohjainen MMOG

Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jooseppi sanoi:
Nyt taitaisi olla tilaa taas meidän liittoumassa uusille pelaajille? Vai?
No luulis nyt, 10 jäsentä jättäny KFIN liittouman.

Hyvä nyt PAX:mad: Jos tuo PAX ei hellitä niin pitää varmaan itsekkin ruveta harkitsemaan KFININ jättämisät :eek: Mutta ei nyt ihan vielä.

Katsotaan nyt päästäänkö me tämän "kriisin" ylitse ja saataisko lisää porukkaa noiden lähteneiden tilalle.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

FindRb sanoi:
No luulis nyt, 10 jäsentä jättäny KFIN liittouman.

Hyvä nyt PAX:mad: Jos tuo PAX ei hellitä niin pitää varmaan itsekkin ruveta harkitsemaan KFININ jättämisät :eek: Mutta ei nyt ihan vielä.

Katsotaan nyt päästäänkö me tämän "kriisin" ylitse ja saataisko lisää porukkaa noiden lähteneiden tilalle.

Ja ennenkaikkea meidän (jotka jää liittoumaan) täytyy tiivistää yhteistyötä. Esim. me FindRB voitais koota yhteinen sotajoukko kun ollaan lähekkäin. Tai jotain tuon tyylistä.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Pelasin hetken tätä, mutta lopetin. Kyllästyin siihen ku kaikki hyökkäsivät kylääni joilla oli yli 100 asukasta ja itselläni vajaa 10, niin ei ollut mitään mahiksia ja 3 päiväs kaikki savet, puut ja kaikki oli nollilla niin poistin tilin ja lopetin.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Aloitin pelaamaan n. 2 viikkoa sitten, näillä näkymin sen pelaaminen jatkuu vielä pitkään...
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Pelaan pelaan. Sitten KFIN aikojen jälkeen tämä peli on noussut täysiin uusiin sfääreihin kun sotiminen on alkanut kunnolla ja pelaaminen ei ole enää pelkästään aivotonta 24/7 raidausta.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Pelaillaan, kuka on parhaalla sijoituksella täältä? Oon vaan top 900. :mad:
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Pelaako kukaan enää tätä? Itse pelaan speedillä, joka muuten alkaa alusta kuukauden tai parin päästä, joten sitten kun se alkaa alusta, niin kannattaa tulla heti mukaan niin pääsee hyvin mukaan peliin ja parhaiden joukkoon. :cool: Niin ja jos joku alkaa pelata, niin tulkaa kaakkoon, mä oon siellä ;)

edit: Ja mun nimi, jonka voi päätellä sigusta, on J2fin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Mä pelaan speedillä ja nelos servulla

edit: Pelaako kukaan muu nelosservulla?
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

1 servulla 9 kylää, 1 kylässä 6322 asukasta sotilaat mukaan laskettuna.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Kolmosservulla tuli aloitettua elokuun alkupuolella, joka näyttäisi jääneen vähän myöhäiseksi. Nataarien saapumiseen olisi tarkoitus pelailla ja ensi kuun lopulla olisi hyvä olla TOP1000:ssa. Vähän vaan alkaa nykyisen liiton tilanne pikkuhiljaa pelottaa.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Noniin Travianissa on alkamassa uusi Speed-serveri ketä on alkamassA? Itse aloitan varmaa veljeni kanssa yhteisen akkountin ja perustan vanhan liittoumani uudelleen =)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Minä ainakin tulen ja myös perustan liittouman. Sinne kannattaa ihmeessä tulla ;)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Pelimies__ sanoi:
Noniin Travianissa on alkamassa uusi Speed-serveri ketä on alkamassA? Itse aloitan varmaa veljeni kanssa yhteisen akkountin ja perustan vanhan liittoumani uudelleen =)
Milloin tuo alkaa? Voisin harkita liittymistä peliin.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vesa Jalkanen sanoi:
Milloin tuo alkaa? Voisin harkita liittymistä peliin.
Eiköhän tuo parin viikon viiva kuukauden päästä ala. Voin laittaa sitten viestiä tänne.

Jos saadaan tarpeeksi porukkaa kasaan, niin tehdäänkö tuonne KonsoliFIN liittouma? Sitten pwnataan kaikki ja voitetaan koko peli ;)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Ihan mukava peli, mutta kun vaatii käytännössä 24h seuraamista, niin en viitsi enään ruveta. Kerta kokeilu riitti :)
 
Ylös Bottom