Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials HD [XBLA]

Vastaus: Trials HD [XBLA]

Laitoin parille tyypille täältä kaveripyyntöä uusien kenttien toivossa, älkää pelästykö :). Itselläni jaossa tällä hetkellä vain se yksi köyhähkö kenttä.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Muutaman oman radan räveltäny kanssa nytten.
YouTube - Trials HD custom track - First 0ne
YouTube - Trials HD custom track - Third 0ne
Ja yks kaverin tekemä rata.
YouTube - Trials HD custom track - Bauhaus by my friend

Saa ihan vapaasti kommentoida ken tahtoo vaikka haukkua täysin paskaks. En vedä hernettä nenään. Toki mielellään voisi kertoa mitä kannattais muuttaa jos sitten seuraaviin ratoihin otan opikseni


Ykkönen on selkeesti paras, hyvä kokonaisuus kaikin puolin, suosittelen varauksetta kaikille. Kolmonen taas ärsyttävin koska olit innostunut pistämään putkeen liian monta sellaista mun hermoille käyvää "hyppy 75 asteen esteeseen" -stunttia putkeen. Jäi kesken. Kakkosessa ja Nelosessa oli hyviä ideoita ja nautittavia esteitä molemmissa mutta vähän lyhyeksi jäivät. Ilokseen niitä silti pelasi.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Laitoin parille tyypille täältä kaveripyyntöä uusien kenttien toivossa, älkää pelästykö :). Itselläni jaossa tällä hetkellä vain se yksi köyhähkö kenttä.

Pirun pökälekasa, en pääse alkua pitemmälle. ;) Liika kenttäeditointi alkaa syödä itse peliskilssejä.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Pari kertaa varmaan jo tullu topicissa mainittua ne syyt. 2. tarvitsisi olla omia servereitä .

No upitaan ne radat nytkin johonkin serverille josta kaverit voi ne ladata. Se on ihan se ja sama jos minä upin sinne radan ja sen imuttaa joku yksi tyyppi joka on mun frendi listalla taikka 100 jotain random tyyppiä.
Ihan yhtä paljon tilaa se kuitenkin vie.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

No upitaan ne radat nytkin johonkin serverille josta kaverit voi ne ladata. Se on ihan se ja sama jos minä upin sinne radan ja sen imuttaa joku yksi tyyppi joka on mun frendi listalla taikka 100 jotain random tyyppiä. Ihan yhtä paljon tilaa se kuitenkin vie.

Lähinnä toi liitty niihin tulostaulukkoihin MS kuulema on aika kovat rajat vedetty niihin et jos omiin ratoihin sellaset pitäis saaha niin se vaatis sitten redlynxin puolelta lisää jotain kikkailuita näin oon ymmärtäny. Ja eikö ne radat mene ihan omalle kovolle? Kokoahan niillä on kaikilla 8kb eli ei käytännössä mitään. Käy lukasemassa virallisilta foorumeilta jengin itkut mihin ne tekijät on ihan hyvät perustelut antanu jokaiseen. Homma kumminkin toimii nyt näin ja tuskin siihen tulee ainakaan muutosta. Jospa sitten Trials HD 2 :d

BlackSunRa sanoi:
Ykkönen on selkeesti paras, hyvä kokonaisuus kaikin puolin, suosittelen varauksetta kaikille. Kolmonen taas ärsyttävin koska olit innostunut pistämään putkeen liian monta sellaista mun hermoille käyvää "hyppy 75 asteen esteeseen" -stunttia putkeen. Jäi kesken. Kakkosessa ja Nelosessa oli hyviä ideoita ja nautittavia esteitä molemmissa mutta vähän lyhyeksi jäivät. Ilokseen niitä silti pelasi.

Kolmonen onkin extreme ;D Itse pidän juuri noita kahta 1 ja 3 parhaimpina reilusti kun niihin olen molempiin sen +10h tuhrannu aikaa. 2 ja 4 on lähinnä sellasia kokeiluita varsinkin 4 jossa muistaakseen hurjat 3 estettä ja muutenkin visuaalinen ulkoasu on kuraa :> Sekä 2:sen este missä renkaat vierii päin niin piti olla huomattavasti pidempi mutta ei sellasta voinu tolla editorilla toteuttaa.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Kolmonen onkin extreme ;D Itse pidän juuri noita kahta 1 ja 3 parhaimpina reilusti kun niihin olen molempiin sen +10h tuhrannu aikaa. 2 ja 4 on lähinnä sellasia kokeiluita varsinkin 4 jossa muistaakseen hurjat 3 estettä ja muutenkin visuaalinen ulkoasu on kuraa :> Sekä 2:sen este missä renkaat vierii päin niin piti olla huomattavasti pidempi mutta ei sellasta voinu tolla editorilla toteuttaa.

Heh, olinkin missannut ton extreme-luokituksen. Ilman muuta hyvin tehty kenttä se Kolmonen, ei siinä mitään. Saman tyylisten esteiden ketjuttaminen vaan kävi mulle vähän monotoniseksi, se oli palautteen ydin.

Sääli ettei pelissä ole mitään massiivista copy-paste -toimintoa jolla eri aikoina tehtyjä kentänpätkiä yhdistellä kunnon pitkiksi radoiksi.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Huomenna pitäs joskus tossa puolen päivän jälkeen tulla jonkinlainen teasertraileri tuosta tulevasta DLC:stä ja jotain info sisällöstäkin on odottevissa. Julkaisuahan odotellaan jo ennen joulua, joten sieltä voipi tulla jopa ilmestymispäivä. Toivottavasti antavat jotain osviittaa hinnastakin..
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Huomenna pitäs joskus tossa puolen päivän jälkeen tulla jonkinlainen teasertraileri....

Kovasti jännittää mitä tulee :) Eiköhän toi hinta ole 800pts siitä jos mennään yli niin saa kyllä olla ratoja ihan reilusti et meikälainen ostaa tai jotain muuta hienoa mahtavaa sisältöä.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Hinta tulee hyvin todennäköisesti olemaan alle 800 pojoo. Traileri tulee tossa klo. 13 aikoihin.
Virallisilta foorumeilta tempastu..
800 MS points is pretty expensive. I doubt we go that high, unless for some reason we decide to double all the content in the game.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Hinta tulee hyvin todennäköisesti olemaan alle 800 pojoo. Traileri tulee tossa klo. 13 aikoihin.

Juuh joku 400 ois ihan sopiva. Tosin ne on melko kauan tota vääntäny et vois kuvitella ratoja tulevan melko paljon lisää.. Toivottavasti ei oo editorin paranteluun tuhrannu kaikkea aika :) En tie eiköhän toi hinta joskus selvii ellei jo tänään.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Niinpä tietysti se tulee just joulun alla, niin en sitä pääse testailemaan, kun vasta ensi vuoden puolella. Hinta ainakin just passeli.

neogaffista:

Trials HD BIG PACK!” (Redlynx) | December 23 | Worldwide : Fans of “Trials HD,” one of this summer’s hottest downloadable games, can get ready for more fun and insane challenges with the add-on, “Trials HD BIG PACK!” Rev your engines with 35 new racing and skill tracks, over 50 new crazy physics objects, tournaments, new achievements worth 50 extra gamerscore, and more. “Trials HD BIG PACK!” releases December 23 on Xbox LIVE Arcade at 400 points and is rated T for Teen by the ESRB. Fasten your helmet and prepare for serious bruises!

Ja huomenna eurogamerissa lisää tietoo ja kuvia..
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

No hinta on ainakin kohdallaan. Oma pelko oli että olisi maksanut sen 800 pistettä. Tämä tulee ostettua takuuvarmasti. Peli on vain niin hyvä ja harmillisesti jäänyt aika vähälle pelaamiselle sen jälkeen kun kaikki radat oli menty läpi. Uusia ratoja näyttäisi olevan tulossa ihan hyvä liuta joten eiköhän tässä vastinetta rahoilleen saa.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Puskee jonkun verran tarkempaa tietoa nyt eli
Quick list of DLC stuff:
- Total 35 new tracks:
-- 23 new trials racing tracks (12 medium, 9 hard, 2 extreme)
-- 12 new skill game tracks
- 5 new tournaments (including all the new tracks)
- 3 new achievements (worth 50 extra gamerscore)
- 50+ new editor objects (car, rocket turbine, gravity field, wind, motor, etc, etc)

Trials 2 SE (PC) - Trials HD (XBLA) • View topic - Trials HD BIG PACK (400 points): 35 tracks, 50+ objects...
Ja kuvia Trials HD Screenshots & Images | Eurogamer

Ja sitten vielä listaa patchistä mikä tulee myös ilmeisesti samana päivänä kun DLC
Trials 2 SE (PC) - Trials HD (XBLA) • View topic - Trials HD patch fix list

Jonkun verran kyl vituttaa et noinkin paljon noita medium ratoja puskevat ulos. Mitään järkee kun pelkkää läpiajamista ne.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Jonkun verran kyl vituttaa et noinkin paljon noita medium rantoja puskevat ulos. Mitään järkee kun pelkkää läpiajamista ne.
Noh noh. Henk.kohtaisesti en ole päässyt yhtään extreme rataa vielä läpi, joten mulle kyllä maistuu mediumit ja hardit. Voittehan te väännellä niitä ybermahdottomia editorilla sitten. :)
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Eurogamersta löytyy vielä kuvia. Uusia esineitä pystyy noista bongailemaan aika hyvin..
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Noh noh. Henk.kohtaisesti en ole päässyt yhtään extreme rataa vielä läpi, joten mulle kyllä maistuu mediumit ja hardit. Voittehan te väännellä niitä ybermahdottomia editorilla sitten. :)

Totta, mutta niitten ratojen tasolaskee aika roimasti tekijöiden ratoihin nähden ja tietysti ne tulostaulukot puuttuu. Tietysti tekijöiltä ihan fiksu veto et laittoivat noita medium ratoja noin paljon niin myy varmasti huomattavasti enemmän. Mediumista se 3-6 rataa hardiin niin ois ollu totakin mukavempi lukea :>
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Kyllä mä väitän että isompi osa nauttii noista mediumeista kuin hard/extreme virityksistä.. Se on aika helppo todeta leaderboardin perusteella kun vertaa mitenkä ylhäällä itse on taitotasoonsa nähden. (mulla on yksi hard rata mitä en ole vieläkään saanut kultamitalille ja silti olen aika ylhäällä listoilla useimmissa radoissa.. erityisesti noissa extreme radoissa vaikkei sieltä ole yhtään kultaa)
 
Ylös Bottom