Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials HD [XBLA]

Vastaus: Trials HD [XBLA]

Ja mä kun luulin, että Redlynx on niitä harvoja pelistudioita, jotka eivät tue casuaali pelaamista :(. Se on raha mikä puhuu. Toisaalta oli Trials HD:ssä pari hyvää medium kenttääkin: Let´s get physical ja Jolly Jumper. Toivottavasti olisivat uudet medium kentät tämän tyylisiä. Kaikesta huolimatta ostoon menee, se on varma!
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tekijät perustelivat keskivaikeiden ratojen paljouden jo aiemmin sillä, että ne ovat helppoja oppia, mutta vaikeita hallita.

E: Ehkäpä paras ominaisuus, joka patchissa tulee:

+ Ultimate Endurance tournament has been made easier. The close to impossible Marathon achievement is now possible for much wider audience. New tournament has only beginner, easy and medium tracks.

Tosin helpottivat ehkä turhankin paljon 8 |. Osaan kuvitella henkilöiden suhtautumisen asiaan, joilta kyseinen achievementti jo löytyy. : p
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Ostin tän pari päivää sitten, nyt olen päässyt jo aika monta hardia läpi ja 2 extremen.
Pistän tähän samaan vielä, että koska toi DLC ilmestyy?
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tekijät perustelivat keskivaikeiden ratojen paljouden jo aiemmin sillä, että ne ovat helppoja oppia, mutta vaikeita hallita.

E: Ehkäpä paras ominaisuus, joka patchissa tulee:

+ Ultimate Endurance tournament has been made easier. The close to impossible Marathon achievement is now possible for much wider audience. New tournament has only beginner, easy and medium tracks.

Tosin helpottivat ehkä turhankin paljon 8 |. Osaan kuvitella henkilöiden suhtautumisen asiaan, joilta kyseinen achievementti jo löytyy. : p

Hei! Nyt on täydet pisteet Trialssista haussa! Loistava uudistus kaikille muille paitsi achievementin saavuttaneille.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Hei! Nyt on täydet pisteet Trialssista haussa! Loistava uudistus kaikille muille paitsi achievementin saavuttaneille.

No ei kyllä ole mitään hyvää tossakaan vaikka ei se nyt erityisesti haittaakkaan. Ja voin todeta että kyseistä saavutusta en omista vielä, mutta ei tollasta muutosta ois tarvinu tehdä. Ne kun on vaan pisteitä millä ei tee mitään jos se ois ollu vaikka saavutus mistä ois saanu avatarille jonkun redlynx takin :S niin sitten ehkä ois eri asia.
Ps. Tonkin takana on varmasti se et redlynx huomannu et osa on saattanu jättää pelin ostamatta ton takia. Eli nää gamescore huorat jotka kattoo vaan helppojen pisteitten perään ja tekee peliostot sen mukaan.

Drunken Predatr sanoi:
Se on aika helppo todeta leaderboardin perusteella kun vertaa mitenkä ylhäällä itse on taitotasoonsa nähden. (mulla on yksi hard rata mitä en ole vieläkään saanut kultamitalille ja silti olen aika ylhäällä listoilla useimmissa radoissa.. erityisesti noissa extreme radoissa vaikkei sieltä ole yhtään kultaa)

Johtuu vaan siitä et 75% pelaajista jättää pelaamisen medium kenttiin tai jos pelaavat niin yrittää huoraa kaikki kentät läpi et saa just muutaman hassun gamescore pisteen. Eikä esim tehdä sitä +50 toistoa et saadaan sinne se oikeesti hyvä aika tehtyä kun pidetään heti kenttiä liian vaikeina.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tekijät perustelivat keskivaikeiden ratojen paljouden jo aiemmin sillä, että ne ovat helppoja oppia, mutta vaikeita hallita.

E: Ehkäpä paras ominaisuus, joka patchissa tulee:

+ Ultimate Endurance tournament has been made easier. The close to impossible Marathon achievement is now possible for much wider audience. New tournament has only beginner, easy and medium tracks.

Tosin helpottivat ehkä turhankin paljon 8 |. Osaan kuvitella henkilöiden suhtautumisen asiaan, joilta kyseinen achievementti jo löytyy. : p

Vähän masentavaahan tuo on. Pelaajille on jotenkin syntynyt sellainen käsitys, että kaikkien saavutusten tulee olla saavutettavissa varsin helposti, eikä näitä hankalia saavutuksia enää uskalleta pistää peleihin. Samalla menee koko konseptista idea.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Vähän masentavaahan tuo on. Pelaajille on jotenkin syntynyt sellainen käsitys, että kaikkien saavutusten tulee olla saavutettavissa varsin helposti, eikä näitä hankalia saavutuksia enää uskalleta pistää peleihin. Samalla menee koko konseptista idea.

Saisi ne kuitenkin olla edes jollain tasolla saavutettavissa.
Monikohan esim MGC:n 441:stä täydet pisteet saaneesta on senkin saavutuksen saanut oikeasti ajamalla? En nimittäin usko, että esim kaikki pelin saavutukset pystyy pelaamalla saamaan saman vuorokauden sisällä, niinkuin monella näyttää olevan.

Itselläni ei ole mitään jakoa sitä saada, enkä koe edes mielekkääksi yrittääkään.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Saisi ne kuitenkin olla edes jollain tasolla saavutettavissa.
Monikohan esim MGC:n 441:stä täydet pisteet saaneesta on senkin saavutuksen saanut oikeasti ajamalla? En nimittäin usko, että esim kaikki pelin saavutukset pystyy pelaamalla saamaan saman vuorokauden sisällä, niinkuin monella näyttää olevan.

Itselläni ei ole mitään jakoa sitä saada, enkä koe edes mielekkääksi yrittääkään.

Jos yksi saavutus kahdestatoista on erittäin vaikea, ei se mielestäni ole mitenkään ihmeellinen prosentti. Noita huijareita löytyy aina, oli saavutus helppo tai vaikea, eikä niitä kannata miettiä. Tärkeintä on, että tietää missä itse menee ja kaverit menevät. En minä muutenkaan tapaa saavutuksia täysin vieraiden henkilöiden kanssa syvällisemmin. Jos joku huijaa pelkkien virtuaalipisteiden takia ja saa siitä tyydytystä, omapahan on asiansa. Ei se minun toimintaani mitenkään vaikuta.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Vähän masentavaahan tuo on. Pelaajille on jotenkin syntynyt sellainen käsitys, että kaikkien saavutusten tulee olla saavutettavissa varsin helposti, eikä näitä hankalia saavutuksia enää uskalleta pistää peleihin. Samalla menee koko konseptista idea.
Totta - ja mennythän se on jo kauan sitten. :D
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Johtuu vaan siitä et 75% pelaajista jättää pelaamisen medium kenttiin tai jos pelaavat niin yrittää huoraa kaikki kentät läpi et saa just muutaman hassun gamescore pisteen.

No kyllä mulla loppuu ainakin sormet kesken vaikka on tuota tullut tahkottua :)
(ja Trials kakkosta pc:llä aika paljon ennen Trials HD:n julkaisua)
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Suureksi ilokseni voin liputtaa, että meni se viimeinenkin, eli Inferno II sille kultamitalille. Fiilis oli kyllä tuon kiekon paukahtaessa ruutuun aivan käsittämättömän hyvä. Myöskin näyttää todella komealta, kun kaikissa vaikeustasoissa lukee 100 %.
Parhaita onnistumisen tunteita kyllä tarjoileekin juuri Trials; pari kuukautta sitten kultamitali tuosta Infernosta olisi ollut niin utopiaa, että olisin nauraa räkättänyt moiselle ajatukselle.

Nyt sitten pitäisikin saada vielä ne Tournamentit veivattua täyteen... voih!
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Itsellänikin meni jostain kummansyystä Inferno II kultamitalille eilen. Tosin mokia vielä 21, eli parannettavaa löytyy. Olen aina vihannut kyseistä kenttää sen kahden vinon tupla boxin takia, mutta eilen löytyi tatsi siihenkin. Nyt on kaikki kentät kultamitalilla ilman yhtään mokaa king of the kenttään asti ja extreme kentistä puutuu kultamitaleista vain going up. Mokia 14, mutta aika ylittyi 22 sekunnilla. Tournamenteistä kaikki muut kullalla paitsi WC ja UE.

Sitten olisi tietenkin vielä hankittavana melkein kaikista radoista Platinum ajat :). Huh huh kun pelissä on saavutettavaa. Sitä luulee olevansa jossain pelissä hyvä, mutta sitten tulee vastaan näitä ihmisiä joidenka taso on jotain aivan uskomatonta ( Paavi, Pahapertti:eek:).


Mitä noihin saavutuksiin tulee niin itseäni ei ole koskaan oikein kiinnostanut tuo yleinen gamescoren kerääminen. Mielestäni on paljon hauskempaa yrittää saada kaikki mahdollinen score peleistä joista pidän todellapaljon (esim. Trials, Halo3 ja Skatet). Ja kaikkien saavutusten ei edes pidä olla kaikkien saavutettavissa, vaan ne voivat vaatia todella paljon aikaa ja taitoa saavuttaa. Voipahan sitten kavereille "leijua", että katos mistä mulla on täydet scoret :).
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Mitä noihin saavutuksiin tulee niin itseäni ei ole koskaan oikein kiinnostanut tuo yleinen gamescoren kerääminen. Mielestäni on paljon hauskempaa yrittää saada kaikki mahdollinen score peleistä joista pidän todellapaljon (esim. Trials, Halo3 ja Skatet). Ja kaikkien saavutusten ei edes pidä olla kaikkien saavutettavissa, vaan ne voivat vaatia todella paljon aikaa ja taitoa saavuttaa. Voipahan sitten kavereille "leijua", että katos mistä mulla on täydet scoret :).
Kuten kaikki varmaan tässä ketjussa jo tietää, niin se Marathon achievement tulee helppotumaan siinä tulevassa patchissa. Kaikki ne jotka hankkivat tuon achievementin ennen tuon patchin saapumista tulevat saamaan jotain speessöliä RedLynxilta. Vielä ei tiedetä mitä tuo on speessöl on. Ensi viikon alkupuolella vissiin tuosta jotain lisää infoa.

Virallisilla foorumeilla on kehittäjien puolesta vihjailtu uniikkiapaitaa, ilmeisesti siis avatarille. Kovat spekuloinnit siellä on myös pelaajien keskuudessa mitä se speessöl voisi olla. Mikäli siis et kuulu siihen 0.01% kenellä tuo achievement on, niin nyt hommaamaan se.

Ei, minulla ei ole tuota, enkä kerkeä ennen patchin saapumista sitä saamaan.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Sitten olisi tietenkin vielä hankittavana melkein kaikista radoista Platinum ajat :). Huh huh kun pelissä on saavutettavaa. Sitä luulee olevansa jossain pelissä hyvä, mutta sitten tulee vastaan näitä ihmisiä joidenka taso on jotain aivan uskomatonta ( Paavi, Pahapertti:eek:).

Yhtään Paavin ja Pahapertin suorituksia väheksymättä niin jos joku on uskomatonta niin se on leaderboardsin ekan kaverin suoritukset (ylläri). Varsinkin kaverin inferno 2 runi on jotain aivan käsittämätöntä.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tyylikkäältä kyl näyttää noi uudet radat, mitä noista pätkistä nyt vilauksia näki.

Gamasutra listannu vuoden 2009 top 5 ladattavat pelit ja ykkösenä loistaa Trials HD! Toinen suomalainen tuotos, Trine, sai kunniamaininnan.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Oonkin miettiny, että mikä pointti sillä pikkupyörällä on pelissä. Pari kertaa oon vissiin kokkeillu sitä. Hyvä vaan, jos tulisi ratoja mitkä olisi tarkoitettu pikkupärrälle.

Toi 1 Bit Trip näytti kyl tyylikkäältä, onnistuskohan itte tekemään tommosen.. hmmmhmm..
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Näyttää kyllä tosi siistiltä! Ostoon menee varmasti. Itekki oon pari kertaa sillä pikkuprätkällä yrittäny körötellä esteitten yli, mut eihä siitä koskaa oo mitään tullu. :D
 
Ylös Bottom