Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials HD [XBLA]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Lisäilin joitakin teistä kavereikseni liveen, että pääsen ajelemaan teidän aikoja vastaan. Minutkin saa lisätä, tänään kun pääsen töistä kotiin, imuttelen trialssin ja tiedän miten uudenvuoden vietän. :cool:
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

<katkera vuodatus>
Äkkiä sen into lopahti sitten. Ei nämä uudet mapit jaksaneet innostaa kuin sen viikon verran, joka meni siihen, että sai jokaisen kullalle. Turnauksia ei jaksanut edes kokeilla saati sitten skill gameseja. En tiedä olenko ainoa, jota ei todellakaan kiinnosta tasot, joissa pitää ajaa juuri oikealla nopeudella tuulettimeen, ponnahduslautaan, karuselliin jne.

Vähän harmittaa nyt, että ostin lisäpaketin. Näistä uusista ei jäänyt mieleen kuin Prison break. Vanhoja tasoja jaksoi hinkata viikkokausia: Ensiksi piti saada kaikki läpi, sitten kultaa ja lopulta piti vielä vetää platinat. Eipä pidä enää. Ainakin minulle jäi todella paska maku suuhun tästä lisäosasta.
</katkera vuodatus>
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

<katkera vuodatus>
Äkkiä sen into lopahti sitten. Ei nämä uudet mapit jaksaneet innostaa kuin sen viikon verran, joka meni siihen, että sai jokaisen kullalle. Turnauksia ei jaksanut edes kokeilla saati sitten skill gameseja. En tiedä olenko ainoa, jota ei todellakaan kiinnosta tasot, joissa pitää ajaa juuri oikealla nopeudella tuulettimeen, ponnahduslautaan, karuselliin jne.

Vähän harmittaa nyt, että ostin lisäpaketin. Näistä uusista ei jäänyt mieleen kuin Prison break. Vanhoja tasoja jaksoi hinkata viikkokausia: Ensiksi piti saada kaikki läpi, sitten kultaa ja lopulta piti vielä vetää platinat. Eipä pidä enää. Ainakin minulle jäi todella paska maku suuhun tästä lisäosasta.
</katkera vuodatus>

Mjooh, nuo ylimääräiset kikkailut kyllä veivät monesta radasta maun, kun olisi halunnut lisää tällaista perushyvää tekniikka-ajamista. Myös tuo Donkey-rata oli mielestäni todella heikko. Erityisesti ärsytti se, kun ajokki meni paikoin pois näkyvistä. Sain tuossa lopulta viimeisenkin radan platinalle, enkä tiedä, yllynkö enää noita aikoja paremmiksi hinkkaamaan, ellei superkovaa kiritintä ilmesty jostain.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

I'm a demon on wheels baby! En olisi uskonut että ikinä saan noita kaikkia extremejä vedettyä läpi. Kaikki muut oli läpi paitsi inferno ja going up.
Tosin en ollut koittanut kuin kerran infernoa ja going uppia ja nyt koitin huvikseni uudestaan. Ensin jämähdin taas infernossa niihin vinoihin lankkuihin ja olin siinä varmaan vartin ja tuhlasin yli 200 yritystä. Sitten aloitin alusta ja pääsin 172 faultilla läpi ja aikaa meni 13min 29s. Oli pakko sitten vielä koittaa going uppia ja siinä meinasin taas jäädä siihen vmäiseen laatikko kohtaan, mutta munkilla meni kun aikansa hinkkasi. Oli kyllä loistava fiilis kun maaliin pääsi ja saavutus plimpahti.
Kyllä ne DLC:n extremet oli paljon helpompia kuin nuo kaksi.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Nah.. Helpompia kuin Inferno mutta samaa tasoa muitten extremejen kanssa. Donkey rata oli ihan kiva kun se tosiaan oli erinlainen kun nää muut radat (mopedi ja ajaja menee piiloon välillä), mutta eihän tuo kummonen ole. Ois voinu laittaa toisen donkeyllä vedettävän radan ja tehny siit ihan tollasen taitohyppypomppu radan.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Heitetäänpäs nyt oma viisisenttinen soppaan tästä lisäosasta. Ensivaikutelma: "Ihan karseeta paskaa", vaikutelma hivenen useamman tunnin pelailun jälkeen: "Ihan järkyttävän karseeta paskaa".

Kenttäsuunnittelu on kussu totaalisesti näissä uusissa radoissa. Pojilla ollu hienot visiot tehdä ratoihin enemmän reittejä, mitä huristella ja tehdä niistä mahdollisimman näyttäviä ja hienon näkösöisiä. Näissä kahdessa asiassa tässä lisäosassa ollaankin onnistuttu, mutta se pelattavuus. Tärkein asia pelissä kuin pelissä, pelattavuus, on kustu täydellisesti ratojen visuaalisen annin ja vaihtoehtoisen reittien kustannuksella. Mikään rata ei ole oikeasti sulava ajettava. Joka ikinen hyppy pitää osua just nappiin mikäli meinaa, että pääsee hyvin jatkamaan matkaa hypyn jälkeen. Helevetin ärsyttävää..

Sitten on jotain helevetin trampoliineja ja tuulettimia, jotka heittelee minne sattuu. Kaikki radat on ihan utopisia ja ei niin realistisia.

Tuskin tulen ajelemaan noita ratoja kullalle, saati sitten platinalle. Osa jää ihan saletisti pronssille, kun ei jaksa hinkata niitä hyppyjä millin tarkasti, että ne menisi sulavasti. Ei näin, ei todellakaan näin.

Odotin tältä lisäosalta paljon, mutta se ei tarjonnut mitään hienoa. En ole viettänyt tämän lisäosan parissa yhtään hyvää hetkeä. En todellakaan osaa suositella lisäosaa kenellekään, vaikka miten olisi pitänyt emopelistä. Ei tästä jää kuin paska maku suuhun ja ankara vitutus. Kar-see-ta pas-kaa!

Edit: Unohtu ihan täysin mainita vielä se "avaruus" kenttä. Siis mitä helevettiä?! Pyörän käyttäytymisessä ei ole mitään logikkaa ja painopiste tuntuu olevan siellä ukon hartioissa. Ei mitään järkee. Pelasin tuon kentän läpi sillon, kun lisäosan hommasin ja tänään koitin sitä uudestaan, josko se tuntuisi pikkasen paremmalta, mutta ei. Ei todellakaan. En jaksanu pelata edes ensimmäiselle checkpointille asti, kun pyörän käyttäytyminen on niin suoraan sieltä minne aurinko ei paista..
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Snadisti nauratti kun luin tota tekstiäs Laku :) Koko pelinhän idea on saada hypyt radasta riippumatta sulavasti alas ja usein jopa todella tarkasti kun tavoitellaan sitä hyvää aikaa. Avaruus kentästä kyl ihan samaa mieltä, mutta oppi tuotakin ajamaan vaikka miten hassusti pyörä ja ukkeli käyttäyty. Ja tuulettimet ja trampoliinit heittää juuri sinne mihin pitää kuhan jaksaa ottaa selvää millä vauhdilla/tyylillä niihin kannattaa ajaa.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Lisäosaa en ole pelannut enkä varmaan lataakaan, sillä huonon vastaanoton on saanut. Mutta tuosta hyppyjen tarkkuudesta kuitenkin. Pelin nimi on kuitenkin se Trials, eli hypyiltä voi ja kannattaa odottaa tarkkuutta. Ei peliä kannata mieltää yleiseksi kruisailuksi.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tarkoittikohan Laku tässä kuitenkin sitä että uusissa radoissa on liikaa hyppyjä ja liian vähän sitä perustrialia. Itsekin tykkäsin enemmän emopelin radoista. Olivat jotenkin maanläheisempiä ja kaikki esteiden ylitykset, jyrkät mäet ja muut sellaiset kiinnostavat enemmän kuin nuo hypyt.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Koko pelinhän idea on saada hypyt radasta riippumatta sulavasti alas ja usein jopa todella tarkasti kun tavoitellaan sitä hyvää aikaa. .... Ja tuulettimet ja trampoliinit heittää juuri sinne mihin pitää kuhan jaksaa ottaa selvää millä vauhdilla/tyylillä niihin kannattaa ajaa.
En ehkä ilmaissut itseäni parhaalla mahdollisella tavalla tuossa edellisessä viestissä, kun hirmusessa ketutuksen tilassa kirjotin :) Eli koitellaas vähä selvitellä..

Tiedän kyllä, että pelissä on tarkoitus onnistuakin niissä hypyissä just nappiin. Tämän Big Packin radoissa hypyt vaan on tehty niin, että ne kusee hemmetin helposti mikäli et onnistu ponnistamaan juuri oikeasta kohdasta oikealla vauhdilla. Ja tosiaan tämmösiä hyppyjä on ihan hemmetisti. Muutenkin radoissa on ihme "flowstoppereita" (hienon sanan keksin!), eli vaikka rata olisikin suhteellisen sulava ja mukava ajettava, kaikkine kettumaisine hyppyineen, niin sitten sinne eteen tungetaan joku hemmetin puupalikka, mikä pysäyttää vauhdin ja sen sulavuuden. Siihen päälle, kun vielä lisätään ratojen sekavuus, niin siinäpä sitten hermoparat onkin tiukilla.

Olen kyllä sen verran pelannut, että tiedän trampoliinien heittevän juuri oikeaan paikkaan helpostikin. En vain henk.koht. tykkää tommosista noin epärealistisista systeemeistä. Kaipasin tältä lisäpaketilta nimenomaan sitä perus Trialia, niinkuin Dragonfly kommentoikin.

Emopelistä diggailen kympillä ja pelailen sitä edelleen sillon tällön. Emopelin huonoimmatkaan radat, eivät ole niin ärsyttäviä kuin tämän lisärin radat. En tykkää yhestäkään näistä uusista radoista. Ketutus iskee aina muutaman radan jälkeen niin on jäänyt skill gamesit kokonaan vielä testaamatta, kun pitää koittaa hillitä ittesä, että ei ohjain lennä päin seinää.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Ite oon kyllä lakun kanssa aikalailla samaa mieltä. Kyllähän noi radat pariin otteesen jakso hinkata mut sit tuli aina jossain vaiheessa suunnaton vitutus ja meinas boxi lähteä ikkunasta kartanolle.
Kyllä niitä alkuperäisiä ratoja jakso päristellä tuntitolkulla ilman mitään agressioita.
Tai sit mä vaan en osaa.
Nii ja sit tosta uudesta "mäkihypystä" pari kertaa saanut hypyn lähtemään suht täydellisessä kulmassa niin se ukko menee ja osuu sinne tausta seinään... miks?
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Nii ja sit tosta uudesta "mäkihypystä" pari kertaa saanut hypyn lähtemään suht täydellisessä kulmassa niin se ukko menee ja osuu sinne tausta seinään... miks?

Tarkotat varmaan että osuu kattoon? Itse en meinaan kertaakaan ole tausta seinään osunut, enkä usko sen edes olevan mahdollista. Kattoon tulikin päätä hakattua aluksi melko paljon kun hypyt lähti liian jyrkässä kulmassa.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tarkotat varmaan että osuu kattoon? Itse en meinaan kertaakaan ole tausta seinään osunut, enkä usko sen edes olevan mahdollista. Kattoon tulikin päätä hakattua aluksi melko paljon kun hypyt lähti liian jyrkässä kulmassa.
Eikun nimen omaan sinne seinään, just kun hyppyy lähtee hyvin silleen kattoa hipomalla mutta ei osumalla ja näyttää jo että nyt menee kauas nii töks ja kontrollit häviää ku se ukko ottaa sieltä seinästä osuman.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tarkotat varmaan että osuu kattoon? Itse en meinaan kertaakaan ole tausta seinään osunut, enkä usko sen edes olevan mahdollista. Kattoon tulikin päätä hakattua aluksi melko paljon kun hypyt lähti liian jyrkässä kulmassa.

Ukko voi osua myös taustaseinään, on tullut todettua myös täällä. Nuo molemmat Ski Jumpit tuntuvat kyllä niin arpapeliltä, sattuuko tuo "ponnistus" kohdalleen. Demossa leiskautin komeat 180 metriä, mutta kokoversiossa hyvä kun pääsee yli 160 metrin.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Ite tykkäsin kyllä tosta "mäkihypystä" 192m on tällä hetkellä... Ei se oo arpapeliä, itellä ei alle 150m hyppyjä tuu melkein ikinä...

PS. lisärin mäkihypystä tällä hetkellä 290, ja jotain...
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Ite tykkäsin kyllä tosta "mäkihypystä" 192m on tällä hetkellä... Ei se oo arpapeliä, itellä ei alle 150m hyppyjä tuu melkein ikinä...

PS. lisärin mäkihypystä tällä hetkellä 290, ja jotain...

Jotain mielenkiintoista tuohon liittyy, sillä D-padilla tulokset paranivat välittömästi. Vanhassa mäkihypyssä ennätyksenä nyt noin 187 metriä, uudessa 320 metriä.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Joo, hetki meni ennen kun tajus sen idean...
Eli siis sitä ukkoo pystyy tosiaan ohjaan tosissaan siellä ilmassa, eli jos painat alaspäin, niin se ukko tippuu kun kivi...
Eli heti ponnistuksen jälkeen vaan tatti koilliseen, niin se pysyykin siellä ilmassa...
Ja en sit tiedä kuinka paljon on vaikutusta, mutta ite painan jarrun pohjaan ilmassa, niin se ukko menee semmoseen tykinkuula asentoon, kun taas kaasulla levittää kätensä kun perhonen :D

Edit: Huomasin muuten, kun katoin ton vanhan mäkihypyn top uusintoja, niin kaikissa parhaissa hypyissä on käynyt sellanen juttu, että kun se pyörä räjähtää ja siitä sinkoilee osia, niin joku osa tulee miljoonaa sitä ukkoo persuksille ja antaa sille lisävauhtia
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Joo, hetki meni ennen kun tajus sen idean...
Eli siis sitä ukkoo pystyy tosiaan ohjaan tosissaan siellä ilmassa, eli jos painat alaspäin, niin se ukko tippuu kun kivi...
Eli heti ponnistuksen jälkeen vaan tatti koilliseen, niin se pysyykin siellä ilmassa...
Ja en sit tiedä kuinka paljon on vaikutusta, mutta ite painan jarrun pohjaan ilmassa, niin se ukko menee semmoseen tykinkuula asentoon, kun taas kaasulla levittää kätensä kun perhonen :D

Tuon perusidean tiesin kyllä, mutta tulokset paranivat siis aivan ensimmäisestä hypystä lähtien, kun otin käyttöön D-padin. Tatilla hypyt jäävät jostain syystä paljon lyhyemmäksi. Mielestäni painan oikeaan suuntaan ja ajoitan räjäytyksen samalla tavalla, mutta tulokset ovat selvästi heikompia. No nyt on 192 ja 330 metriä tulostaulussa.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Hmmmm... Outo juttu... Täytyykin koittaa itekin D-padia jossain kohtaa, josko mullakin tulis vielä tommonen harppaus tuloksiin... :D
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

En tiedä johtuko D-padin käytöstä vai löysinkö "oikeat" ponnistus kohdat, mutta omatkin ennätykset parani melkoisesti. Pikkumäessä meni melkein 190 raja rikki ja lentomäessä sitten pääsinkin 344 metriin.
Tota jarrun käyttöä en huomannu kokeilla mäkihypyssä, mutta luunrikkomis kisassa sitä tulee aina käytettyä.
 
Ylös Bottom