Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials HD [XBLA]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trials HD [XBLA]

tuleekohan tätä pelattua liian tosissaa :) kello on vaikka mitä, mutta pakko oli silti saada tahkottua kenttää monta kertaa... sain kultaa, mutta se ei riittänyt tottahan sitä pitää katsoa miten se nopein on ajanut ja sitten tahkota se tunti että onnistuu itse samassa (tosin silti 2sek hitaampi, mutta kuitenkin koko tilastossa 850 hujakoille :D) no joo jos menis nukkumaan.... vaarallinen peli tämä on
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Menihän se viimeinenkin kenttä Extremellä läpi, eikä kauan tuon viestini jälkeen. Tuli opittua viimeisetkin niksit, miten ohjata crossipyörää ja sehän heti auttoikin, kun kokeili edellisiä kenttiä uusilla tavoilla. Rapsahtihan jostakin kentästä peräti 47. kokonaissija :)
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Oli kyl kaikkien aikojen taistelu päästä toi Goin Up! kenttä ja varsinki viimeinen nousu:eek: 323 virhettä ja aikaa kului 26 minuuttia :D viel ois Inferno 2 jäljellä.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Noissa itsetehdyissä radoissa ei taida olla mitään listoja, miten nopeesti immeiset on niitä läpäissyt? Sais kyllä olla, menee vähän pointti pois, kun ei voi vertailla miten kaverit on niitä ajallut..
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Loistava peli! Hardilla menin eilen läpi ja huhuh että jotkut kentät tuotti hikeä ja kyyneleitä aikas reilusti...
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Ensimmäinen oma kenttä valmis. Kenttässä pitäisi riittää haastetta myös Extreme-vaikeustason läpäisseelle (ainakin itselle riitti). Jos kiinnostaa kokeilla, lisätkää kaverilistalle.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Noissa itsetehdyissä radoissa ei taida olla mitään listoja, miten nopeesti immeiset on niitä läpäissyt? Sais kyllä olla, menee vähän pointti pois, kun ei voi vertailla miten kaverit on niitä ajallut..

Tuo on kyllä harmillista jos ei listoja saa mitenkään näkyviin, itse en ainakaan löytänyt. Mutta ehkä päivityksenä?
Feldir:n kenttiä testailin tässä yksi ilta ja ovat kyllä hyvin tehtyjä ja on myös mielikuvitusta käytetty suunnittelussa.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Kalmikselle, achin saa kun menet Market Meltdown kentässä, olisiko kolmannen hyppyrin alle (takaosa on peitetty jollain levyillä ettet näe sitä itse boostin antavaa maalitaulua kunnolla), ylemmänpuoleisen metallisen alustan, jolla siis itse ajat normaalisti, alla lähtee toinenkin metallialusta, -> tästä tiputtaudut alemmalle alustalle ja rullaat taaksepäin, jolloin osut boostin antavaan maalitauluun ja sitte lentelet lähelle katonrajaa jossa kulkee myös ajoreitti. Sieltä eteenpäin ja sitten hissillä alas ja achin on sinun.

Toivottavasti tästä unensekaisesta sepityksestä saa mitään selvää.. Helpointa on ehkä ajaa Market Meltdownia rauhallisesti ja etsiä jotain rakoa jossa et normaalisti ajaessa tule käyneeksi.

Thanking you.

Tuli mukavasti haastetta kun joku täällä pisti nimen friends listalle. Ihan surkeita aikoja minulla on mutta kyllä koukuttaa kun friendin nimi siinä aika-barissa näkyy ja paremmaksi pitää pistää :eek:
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Sangen vattumaisia nuo jotkus esteet Extreme-kentissä (toiset esteet taas ihan helppoa kamaa). Tuntuu, että se on niiin pienestä liikkeestä ja millisekuntin ajoituksesta kiinni pääseekö jostain esteestä vai ei. Turhauttavaa suorastaan.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Sangen vattumaisia nuo jotkus esteet Extreme-kentissä (toiset esteet taas ihan helppoa kamaa). Tuntuu, että se on niiin pienestä liikkeestä ja millisekuntin ajoituksesta kiinni pääseekö jostain esteestä vai ei. Turhauttavaa suorastaan.

Ja silti ei vaan voi lopettaa ja antaa periksi. :( :)

Eka extreme kenttä tuli siis vielä eilen pelattua ja kunhan nyt töistä pääsee niin sama meininki jatkuu. Testailin eilen myös noita pikkupelejä, kun kaveri tuli kylään ja oli muuten mäkihyppy vuorotellen aika hauskaa puuhaa. Lisämaustetta toi vielä se että siellä alastulo rinteessä näkyy friendilistoilla olevien jamppojen tulokset. Ihan huikeeta!
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

pakko todeta alkuun että huikee peli kyllä kyseessä ja extreme kenttiä opiskellaan. mutta itse asiaan, eli onko vapaaehtoisia kaveriehdokkaita, jotta pääsis mukaan tohon leveleitten jako ketjuun..
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Demon latasin eilen (kun toivuin elämääkin suuremmasta Mass Effectistä), ja todella makealta maistuvaa menoahan tuo oli. (MMM, oho.)
Itse olen armoton perfektionisti mitä tällaisiin peleihin tulee, joten epäonnistumisen jälkeen aloitettiinkin suoraan alusta. Ja nuo epäonnistumiset mitattiin sadoissa. Siltikään en (välillä hyvinkin nopeasti palavasta hermosta huolimatta) ärsyyntynyt pätkääkään.

Paras kenttä oli ehdottomasti tuo viimeinen mahdollinen, ai ai miten eeppisiä hyppyjä tuli välillä tehtyä.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Pari päivää tullut nyt pelattua ja on kyllä loistava peli. PC:llä tullut joskus näitä trialsseja pelattua mutta boxilla toimii kyllä paljon paremmin.

Kaikki muut saanu läpi paitsi muutama extremestä puuttuu vielä. Pitää varmaan koittaa kohta tehdä omia ratoja.

Lisäilkää mua jos haluutte aikoja vertailla tai kenttiä jaella. Gamertag: Jinxed666
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Lisäilkää mua jos haluutte aikoja vertailla tai kenttiä jaella. Gamertag: Jinxed666

Lisäsin, suosittelen muita lisäämään minut jotta pääsette "Mass Effect" (ei liity ME peliin) rataa kokeilemaan, radan lopussa ajetaan hajoavan/räjähtelevän talon läpi jota kesti tehdä noin 2,5h.
Ellei lisäileminen kiinnosta, saatan tehdä kyseisestä radasta videon YouTubeen.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Lisäsin, suosittelen muita lisäämään minut jotta pääsette "Mass Effect" (ei liity ME peliin) rataa kokeilemaan, radan lopussa ajetaan hajoavan/räjähtelevän talon läpi jota kesti tehdä noin 2,5h.
Ellei lisäileminen kiinnosta, saatan tehdä kyseisestä radasta videon YouTubeen.

Jees, pitää lisäillä molemmat kunhan kotiin pääsee..
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Extreme kentät sitten läpi. Inferno II 214 virhettä. Niin paljon tullu pelaajia että ei meinaa enää pysyä global ranking 100. parhaan joukossa :(
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Argh, miten hitossa noista extreme-tason kentissä pääsee yli esteistä, jotka ovat ylämäessä, kallistettuina pyöräilijää kohti. Noita joutuu oikeasti hieromaan satoja kertoja :D
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

pystyyks tuolla muuten jossaki kattoo jonku muun ajoa? Pystyis vähä opiskelee =D
 
Ylös Bottom