Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials HD [XBLA]

Vastaus: Trials HD [XBLA]

Haha, katoin ton. Oli kyllä sellasta äksöntykitystä, että ei hyvää päivää. Taitaa sussa asua pieni Michael Bay? Räjähdyksiähän ei voi olla ikinä liikaa? Vai? :D

Saattaa olla, no jos räjähdykset täyttävän koko ruudun, niin ei hyvä.

Vastataan nyt sitten tänne.. Radassa käytetään samaa ideaa radan läpi (volttia toisen perään). Voisi olla jotain muutakin ja muutenkin radan ulkonäkö ei päätä huimaa. Ehkä joku tykkää minä en.

Tuo rata olikin nyt tuollainen kokeilu ja en ole yrittänyt tehdä siitä mitenkään pelin omien ratojen veroista. Muutenkin tuon radan teko kesti n. 6h ja vika osio n. 2h, että ei sitä 24/7 jaksa tehdä että siitä tulisi täydellinen.
Olisi kiva nähdä että millaisista sinä pidät, eli teeppäs omia ratoja. :D
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tuo rata olikin nyt tuollainen kokeilu ja en ole yrittänyt tehdä siitä mitenkään pelin omien ratojen veroista. Muutenkin tuon radan teko kesti n. 6h ja vika osio n. 2h, että ei sitä 24/7 jaksa tehdä että siitä tulisi täydellinen.
Olisi kiva nähdä että millaisista sinä pidät, eli teeppäs omia ratoja. :D

No tosta radasta ny ei enään täydellistä saiskaan. Ja muutenki noin isoon rataan 6h tuntuu aika mitättömältä ajalta varsinkin kun taisi olla ensimmäinen sun tekemä rata?

Ja minkälaisista radoista pidän? YouTube - Trials HD: Burning Rock and Down in the mines By: kellemann tossa on omasta mielestä pari tosi hyvän näköistä kenttää varsinkin ensimmäinen (rata ei leiju eikä muutenkaan näytä hassulta).
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Eipä tuo ensimmäinen ole mitenkään erikoinen. Down in the mines näytti ulkoisesti hyvältä mutta siitä puuttuu jompikumpi a) kinkkisemmät esteet b) vauhtia ja vaaratilanteita. Toisinsanoen ajaminen näyttää hieman tylsältä eteenpäin rullaamiselta...
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

No tosta radasta ny ei enään täydellistä saiskaan. Ja muutenki noin isoon rataan 6h tuntuu aika mitättömältä ajalta varsinkin kun taisi olla ensimmäinen sun tekemä rata?

Ja minkälaisista radoista pidän? YouTube - Trials HD: Burning Rock and Down in the mines By: kellemann tossa on omasta mielestä pari tosi hyvän näköistä kenttää varsinkin ensimmäinen (rata ei leiju eikä muutenkaan näytä hassulta).

Ihan turhaan bashaat. Tunnetkos itsesi nyt jotenkin eliitiksi? Mun mielestä tuo Mass Effect oli ihan tajuttoman hyvin ja hienosti suunniteltu rata, oli monipuolinen ja näyttävä. Pelannut en ole vielä, mutta taidanpa mennäkin nyt.

Ja tuossa oli muutenkin jo lempipelini nimi, että aika kivasti iski omaan hermoon. ;)

EDIT: Nyt pelasin, ja hauskahan tuo oli kuin mikä. Tietysti yksityiskohdista voisi naputtaa ja kaunesvirheitäkin löytyy, mutta mistäpä ei? User-pohjaiseksi kartaksi mainio.
Meini muuten löysästi pelaten 29 foulia läpipääsyyn. ;) Olen kyllä huono tässä Trialsissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Ihan turhaan bashaat. Tunnetkos itsesi nyt jotenkin eliitiksi? Mun mielestä tuo Mass Effect oli ihan tajuttoman hyvin ja hienosti suunniteltu rata, oli monipuolinen ja näyttävä. Pelannut en ole vielä, mutta taidanpa mennäkin nyt.

Siis hä? Mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiä. Itse nyt en vaan tykkää Nemesiksen tekemästä radasta. Nemesis itse laittoi youtubes viestii ja ihmetteli miksi olin antanu 2* tubes videolle/radalle. Kaveri oli blockannu mut ilmeisesti tästä syystä tubesta jonka takia selitin täällä miksi en dikannut radasta.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Siis hä? Mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiä. Itse nyt en vaan tykkää Nemesiksen tekemästä radasta. Nemesis itse laittoi youtubes viestii ja ihmetteli miksi olin antanu 2* tubes videolle/radalle. Kaveri oli blockannu mut ilmeisesti tästä syystä tubesta jonka takia selitin täällä miksi en dikannut radasta.

Mun isi voittais sun isin. Haloo. Nemesis teki hienon radan eli turha tulla dissaamaan. Iso käsi kaikille jotka näkee vaivaa ratojen tekemiseen.

Ei kaikesta tarvi tykätä, mutta pikkasen hienovaraisuutta kommentteihin.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Mun isi voittais sun isin. Haloo. Nemesis teki hienon radan eli turha tulla dissaamaan. Iso käsi kaikille jotka näkee vaivaa ratojen tekemiseen.

Ei kaikesta tarvi tykätä, mutta pikkasen hienovaraisuutta kommentteihin.

No kun kaveri itse kysy niin vastasin..
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Siis hä? Mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiä. Itse nyt en vaan tykkää Nemesiksen tekemästä radasta. Nemesis itse laittoi youtubes viestii ja ihmetteli miksi olin antanu 2* tubes videolle/radalle. Kaveri oli blockannu mut ilmeisesti tästä syystä tubesta jonka takia selitin täällä miksi en dikannut radasta.

Taidat sitten olla ainoa joka ei pidä radasta, ei voi asialle mitään.
Itse blockaan kaikki tyypit jotka katsovat videoita ja pistävät kaikille yhden tähden tai kaksi, tämä on ollut käytäntöni jo monta vuotta kun olen videoita YouTubeen uploadannut.

Edit vastaus Paaville: Itse ainakin lopetan keskustelun tähän.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Taidat sitten olla ainoa joka ei pidä radasta, ei voi asialle mitään.
Itse blockaan kaikki tyypit jotka katsovat videoita ja pistävät kaikille yhden tähden tai kaksi, tämä on ollut käytäntöni jo monta vuotta kun olen videoita YouTubeen uploadannut.

Annan vain huonoille videoille huonot tähdet joista en itse tykkää, en kaikille. Joka käsittääkseni on koko systeemin idea.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Noniin, tämä kinastelu loppuu nyt. Jatkakaa vaikka pikaviesteillä, jos näette sen välttämättömäksi.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

eilen pelasin tuon mass efectin ja olihan se todella nätti... ainut mikä hiukan harmitti oli se että xbox selvästi hyytyi kun räjähteitä oli paljon. Tämä ilmeni pienenenä nykimisenä ja ajon hitautumisena. Muuten erittäin veikeä tapaus :)
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Eilen väsättiin veljen kanssa rata nimeltä BLOW YOU MIND!!!! addatkaa frendilistalle jos haluutte kokeilla :D Ja voin kertoo, vaikka se rata ehkä joillekki voi mahdottomalta tuntua niin oon sen itse päässyt monta kertaa läpi :D
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Aah, kaikki muut radat vedetty läpi paitsi Inferno 2, ihan tappo rata. Ei siitä vaan läpi pääse D:

Youtubesta tsiigaillut mitä ihmeellisimpiä ratoja ihmiset ovat tuolla editorilla saaneet aikaan. Ihan uskomattoman hienoja tekeleitä löytyy. Jotain vois itsekkin häsätä huomenna editorilla kokoon.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Lisätkää aloittelija kaveriksi niin näkee vähän ratoja ja aikoja missä täällä foorumilla mennään. Kyllä minä nyt johonki ennätyksen teen.. :)

tunnus on V pel
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Nyt on ensimmäinen oma rata tehty. Kivikasa1.0, kuten nimikin jo kertoo se on pelkkä kivikasa. Se ei ole tyylikäs, se ei ole pitkä, mutta se on kohtuu haastava. Itse olen päässyt radan läpi, mutta pääsetkö sinä. Lähetä kutsua jos otat haasteen vastaan.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Huh. Nyt on kaikki kentät extremellä läpi. Ajat ei mitään mairittelevia, mutta onpahan läpi. Viime viikonloppuna meni viimeinen eli Inferno 2. Oli kyllä sellaista itkua ja hampaiden kiristystä että alta pois.

Sen jälkeen on sitten tullut pelattua Hardeja ja sieltä rupeaa löytymään kohtuullisia aikojakin. Ainakin omasta mielestä :D

Peli koukuttaa aika pahasti vieläkin, vaikka on periaatteessa läpi. Ei voi käsittää. Konsepti vaan toimii niin loistavasti. Checkpointit ovat juuri sopivan kaukana toisistaan ja ratojen vaikeusaste nousee juuri siinä suhteessa missä pitääkin. Ajettavuus on myös huippuluokkaa... Virheistä ei voi kuin syyttää itseään.

Live Arcaden parhaimmistoa, ehdottomasti.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Hyvä peli, mutta siltikin itseäni ketuttaa, että tuhlasin tähän 1200 pistettä. Miinusta tulee aikarajasta mikä on käytössä radan läpäisemiseen eli 30 minuuttia sekä rajoitetut yritykset 500 kappaletta per pelikerta. Esim. Extreme radoista Going Upissa kun vihdoin olin päässyt siitä paskamaisen vaikeasta alusta eteenpäin niin jumituin kohtaan missä pitää ajaa laatikoita pitkin ylöspäin ja jo toinen laatikko on eri tasolla kuin ensimmäinen ja kiitos tuon "mahtavan" aika rajoituksen en rataa päässyt läpi. Uudestaan en jaksa ruveta vääntämään tätä sen verran ottaa pattiin. Tekisi mieli lähettää vähän rakentavaa palautetta tälläisestä pelleilystä RedLyxille.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Hyvä peli, mutta siltikin itseäni ketuttaa, että tuhlasin tähän 1200 pistettä. Miinusta tulee aikarajasta mikä on käytössä radan läpäisemiseen eli 30 minuuttia sekä rajoitetut yritykset 500 kappaletta per pelikerta. Esim. Extreme radoista Going Upissa kun vihdoin olin päässyt siitä paskamaisen vaikeasta alusta eteenpäin niin jumituin kohtaan missä pitää ajaa laatikoita pitkin ylöspäin ja jo toinen laatikko on eri tasolla kuin ensimmäinen ja kiitos tuon "mahtavan" aika rajoituksen en rataa päässyt läpi. Uudestaan en jaksa ruveta vääntämään tätä sen verran ottaa pattiin. Tekisi mieli lähettää vähän rakentavaa palautetta tälläisestä pelleilystä RedLyxille.

Jos et vielä ole niin kannattaa katsoa niitä top10 pelaajien ja miksei vähän heikompienkin suorituksia. Meinaa auttaa melkoisesti. Tuo Going Upin laatikko kohta oli kyllä pelin selvästi rasittavin este, mutta kyllä senkin oppi menemään siedettävässä ajassa kun jakso vaan useamman kerran kokeilla. Ja pitäähän niitten extreme ratojen olla vaikeita, eikö?
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Miinusta tulee aikarajasta mikä on käytössä radan läpäisemiseen eli 30 minuuttia sekä rajoitetut yritykset 500 kappaletta per pelikerta. Esim. Extreme radoista Going Upissa kun vihdoin olin päässyt siitä paskamaisen vaikeasta alusta eteenpäin niin jumituin kohtaan missä pitää ajaa laatikoita pitkin ylöspäin ja jo toinen laatikko on eri tasolla kuin ensimmäinen ja kiitos tuon "mahtavan" aika rajoituksen en rataa päässyt läpi. Uudestaan en jaksa ruveta vääntämään tätä sen verran ottaa pattiin. Tekisi mieli lähettää vähän rakentavaa palautetta tälläisestä pelleilystä RedLyxille.
Itse olen taas sitä mieltä, että tuo nuo ovat ihan hyviä rajoja. Jos et saa jotain rataa vedettyä rajoitusten puitteissa, teet jotain perusteellisesti väärin. Kannattaa miettiä pelissä jokaiselle esteelle tyyli, jolla pääset etenemään lähes idioottivarmasti. Koko pelistä löytyy vain kourallinen esteitä, joita ei pysty mitenkään vetämään varman päälle. Jos joku este ei ylity millään, kannattaa ehkä jatkaa pelaamista vasta seuraavana päivänä. Kyllä ne radat alkaa sitten sujua. :)
 
Ylös Bottom