Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials Rising

Onko joku ostanut niitä lisäreitä? Olisi kiva tietää, että onko niidenkin radat laitettu tietyn tasovaatimuksen taakse vai voiko kaikki pelata heti läpi.
 
Mulla on season pass ja ainakin siinä ekassa lisärissä vaadittiin että on pelannut tietylle tasolle että pääsee noihin uusiin kenttiin. Se ei mitään kovin ihmeellistä kuitenkaan vaatinut koska olin jo reilusti yli sen kun lisäri julkaistiin.
 
Tuli hommattua storen alesta 12,45€.
Tässä on nyt niin kattava tutoriaali että jospa sitä oppis itekkin vihdoin kunnolla ne pahimmat kikat, varsinkin bunny hopissa on ollut aina vaikeuksia.

Sain pelin "Suzuki PV" auki, siinä taitaa olla 80 läppäpytty ja tehoputki :D
 
Viimeksi muokattu:
Eilen ilmestyi uusin dlc Crash and Sunburn. Kaksi uutta pyörää ja ratoja easysta extremeen.

Pelasin eilen radat easysta hardiin ja 3 areenaa läpi sekä kokeilin yhtä extremeä mutta en päässyt alkua pidemmälle. Ei mitenkään kovin erikoisia ollut, eikä tätä ole muutenkaan jaksanut kovin paljoa pelata kun eivät kunnollista multiplayeria tähän saaneet.

Ainiin ja ainakin pc:llä saa nyt Uplay plussan ilmaiseksi loppukuuksi niin tätäkin pääsee ilmaiseksi testaamaan jos haluaa.
 
PS4:lle taitaa löytyä pelistä demoversio, mielestäni joku kaverilistalta pelasi sitä.
 
Rikkinäinen peli edelleen, ainakin PS4:lla. Ei kannata ostaa missään nimessä. Itse pelihän on tuttua Trialssia, ei siinä.
 
Nyt olis ps storessa 15 euroa Gold edition. Onko peli ekan osan tasoa? Tykkäsin ekasta kyllä tosi paljon paitsi niistä liian vaikeista tasoista kun sadoillakin yrityksillä en päässyt läpi turhauduin:D
 
Nyt olis ps storessa 15 euroa Gold edition. Onko peli ekan osan tasoa? Tykkäsin ekasta kyllä tosi paljon paitsi niistä liian vaikeista tasoista kun sadoillakin yrityksillä en päässyt läpi turhauduin:D
Riippuu mitä tarkoitat ekalla? Onhan nämä muuttuneet tosi paljon aikojen myötä, omasta mielestä Rising on paljon helpompi mitä aiemmat osat.
 
^Tarkoitin siis Fusionia vaikka eihän se läheskään eka taida olla. Edellinen olisi pitänyt kirjoittaa. Jos tämä on helpompaa niin sopii mulle. Fusionin ne vikat kentät oli ihan mahdottomia itselle. Mutta noin muuten peli verrattuna Fusioniin ihan hyvä?
 
Kyllä tämä tuon 15e arvoinen on helposti.
Pelin isoin vika oli se, että tässä on uusien kenttien avaaminen sidottu hahmon tasoon joten samoja kenttiä täytyy pelata uudestaan samalla typeriä sponsori tehtäviä tehden jotta saa kokemusta ja hahmon taso nousee.
 
On kyllä tuon 15 euron arvoinen ja ainakin omasta mielestä paljon helpompi mitä edellinen, tässäkin on kyllä oikeasti vaikeita kenttiä, mutta itse läpäissyt kaikki kentät poislukien ninja tason kentät joita en ole saanut edes auki.
 
Tämä oli aikamoinen pettymys, eikä ole tullut pelattua. Trials olisi hauskaa, mutta kaikki mahdollinen on tehty hauskuuden pilaamiseksi. Jos peli olisi vain yksinkertainen jatko-osa ilman ylimääräistä spedeilyä ja grindausta, se olisi ostamisen arvoinen. Nyt vain, jos kestää idiotismia erityisen hyvin.
 
Pitkästä aikaa testasin tätä ja latausajat on kyllä pitkät, menee yli minuutti kentän lataamiseen PS4, en kyllä muista että ois ollut noin pitkät lataukset silloin aikoinaan.
 
^Hmm... aika nopeasti itsellä lataa kyllä. Mistä tässä pelissä saa noita sinisiä Acornseja? Jotkut kentät kiinni ja pitää ostaa noilla.
 
Upeaa. Ostin alesta season passin joskus viime vuoden lopulla, ja nyt jo lähdin katsastamaan, että minkähänlaista rataa siellä olisi tarjolla. No, eipä näköjään yhtään minkäänlaista. Sekä Route 66, että se toinen jonka niemä en nyt muista, tarjoavat vain "buy" -mahdollisuutta, ja siitä kun painaa, minut ohjataan storeen, jossa season passin kohdalla lukee luonnollisesti "purchased"...

Onko jotain tehtävissä?
 
Upeaa. Ostin alesta season passin joskus viime vuoden lopulla, ja nyt jo lähdin katsastamaan, että minkähänlaista rataa siellä olisi tarjolla. No, eipä näköjään yhtään minkäänlaista. Sekä Route 66, että se toinen jonka niemä en nyt muista, tarjoavat vain "buy" -mahdollisuutta, ja siitä kun painaa, minut ohjataan storeen, jossa season passin kohdalla lukee luonnollisesti "purchased"...

Onko jotain tehtävissä?

Sun pitää ladata ne lisäripaketit storesta. Ne pitäis näkyä sulle siellä ilmaisena, jos season pass on lunastettu.

 
Harmi että tähän on tehty tuota ”pakko”grindaamista oikein moninkertaisesti ja se latistaa niin pirusti intoa pelaamiseen… itse kun vihaan kaikkea grindaamista, täysin turhaa vitkutteluvanuttelua vain peliin...
.
...parissa roolipelissä se nyt just menettelee mutta siinäpä melkeinpä se, eikä sielläkään mun lempijuttu ole… sit tietysti jos ois joku yleisurheilupeli ja siinä sitten treenattais äijää paremmaksi niin mikä jottei, tai sitten kuten jossain vanhassa PC:n ekoissa CD-Rom pelissä oli mahdollisuus vetää dopingia, niin kaikki oli helmpompaa näpytellä ja rämpytellä mut sit oli aina mahis jäädä doping testissä kiinni :D

Kaikki vaan suoraan auki pelattavaksi niin ois mainio peli tämä.

Itse kyllä pidän tuosta että tuolla maailmankartalla mennään ja erimaista on noita juttuja sitten kentissä, kuten Suomesta vaikkapas mäkihyppytorni :)
 
Sun pitää ladata ne lisäripaketit storesta. Ne pitäis näkyä sulle siellä ilmaisena, jos season pass on lunastettu.

Kappas, selaimella näköjään näkyy storessa nuo, pleikalla näkyy ainoastaan season pass, sekä turhaa visuaalista sälää. Tänx!

Jaahas, eipä auttanutkaan. Nyt näkyvät myös pleikkarilla olevan ostetut, mutta lataamaan ei päästä... On tämä taas yksi työmaa.

Nyt laitoin myös restore licences -hässäkän pyörimään, niin eikös sekin anna erroria...
Heh, nyt toimii. Piti vain käynnistää konsoli uudelleen... Kiitos ja anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom