Niin, nuo contractit ovat aika pyllystä (on siellä hyviäkin), mutta niitähän ei ole pakko tehdä. Ja mitään kummempaa tai "järkevää" sisältöä pelissä ei ole muuta kuin parempien aikojen tekeminen ja platinamitaleiden (ja yli-ihmisille timanttimitalit) metsästys. Eikä mielestäni pitäisikään olla, tämähän on trials. Jostain muistaakseni ehkä mahdollisesti kuulin, että jotain vaihtoehtoa tuolle tylsälle grindauksellekin aiottiin tehdä.
Olisihan se parempi jos mitaleista saisi enemmän expaa kuin nyt, varsinkin platinamitaleista, joista osa on todella vaikeita saada. Toisaalta, en ole tainnut tehdä yhtään contractia sen jälkeen kun kaikki radat aukesivat. Enkä varmaan koskaan teekään kaikkia, menevät minulle liian vaikaksi ja onhan noita contracteja yhteensäkin yli 400 kpl. Stadium-kisoja en myöskään ole jaksanut ajaa.
Pahimmat bugit pois ja track central kuntoon, niin loistava peli kyseessä muuten.
MUOKS: Saa laittaa pleikalla kaverikutsua (Sundman666) niin pääsee kilpailemaan haamuja vastaan. Taitotasoltani olen aika keskiverto, hard-kentät ovat jo vaikeita platinoida minulle, extreme-kenttiä katsellaan sitten vaikka vuoden päästä...