Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials Rising

^ Siinä vaiheessa kun aletaan avaamaan hard ratoja. Yksi rypäs aukeaa tasolla 68, seuraava 78 ja extreme radat tasolla 88.
Yhden tason nousuun vaaditaan 10 000xp. Saattoi olla, että tuo xp vaatimus tuli jo tason 50 jälkeen.
 
Enpä ole palannut pelin pariin arvostelun jälkeen. Jotenkin tuntuu työltä koko homma, vaikka haluisin vaan viilata aikoja paremmaksi ja saada uusia ratoja. Ehkä joskus taas kipinä iskee, sillä Fusionia tuli ajettua tasaisesti aina Risingin julkaisuun asti.

Season 1:sta saadaan ilmeisesti huomenna lisätietoa - mutta enpä tiedä jaksaako sitä moninpeliä tahkota.

 
Joo,grindaaminen on ärsyttävää tossa. Ittelle sopis paremmin että kun ajaa sen setin ratoja,niin sitten aukee lisää ratoja. Olis simppeliä,eikä tarttis grindaa niitä leveleitä tekemällä typeriä haasteita. Ton takia nyt jääny peli käynnistämättä viime aikoina.
 
^ Siinä vaiheessa kun aletaan avaamaan hard ratoja. Yksi rypäs aukeaa tasolla 68, seuraava 78 ja extreme radat tasolla 88.
Yhden tason nousuun vaaditaan 10 000xp. Saattoi olla, että tuo xp vaatimus tuli jo tason 50 jälkeen.
Melkein noin. Stadium kisathan avautuu tason mukaan ja kun läpäiset ne niin saat uusia trials ratoja. Skill gamesit ja University radat aukeaa myös tason mukaan.

Niin ja mulla ei ole missään vaiheessa tuntunut grindaukselta kun kokoajan tehnyt contracteja ihan mielellään ja 1-2 contractin jälkeen tulee melkein aina uusi taso.
 
Niin, nuo contractit ovat aika pyllystä (on siellä hyviäkin), mutta niitähän ei ole pakko tehdä. Ja mitään kummempaa tai "järkevää" sisältöä pelissä ei ole muuta kuin parempien aikojen tekeminen ja platinamitaleiden (ja yli-ihmisille timanttimitalit) metsästys. Eikä mielestäni pitäisikään olla, tämähän on trials. Jostain muistaakseni ehkä mahdollisesti kuulin, että jotain vaihtoehtoa tuolle tylsälle grindauksellekin aiottiin tehdä.

Olisihan se parempi jos mitaleista saisi enemmän expaa kuin nyt, varsinkin platinamitaleista, joista osa on todella vaikeita saada. Toisaalta, en ole tainnut tehdä yhtään contractia sen jälkeen kun kaikki radat aukesivat. Enkä varmaan koskaan teekään kaikkia, menevät minulle liian vaikaksi ja onhan noita contracteja yhteensäkin yli 400 kpl. Stadium-kisoja en myöskään ole jaksanut ajaa.

Pahimmat bugit pois ja track central kuntoon, niin loistava peli kyseessä muuten.

MUOKS: Saa laittaa pleikalla kaverikutsua (Sundman666) niin pääsee kilpailemaan haamuja vastaan. Taitotasoltani olen aika keskiverto, hard-kentät ovat jo vaikeita platinoida minulle, extreme-kenttiä katsellaan sitten vaikka vuoden päästä...
 
Aika huonosti toteutettu tuo pyörien kustomointi, kun ei voi oikein mitään erikoisempia kuvioita tehdä kuten Forzissa jossa voi kuvion tehdä erikseen eikä suoraan ajoneuvon pintaan kuten tässä. Mutta ainakin itseä miellyttää. Alunperin oli ideana tehdä pinkki mummopyörä ja se vähän lähti käsistä.
EBB60DB68F476DBD9204A9D73107CF02B705098F
 
Ne contractit nimenomaan on sitä grindailua. Ja miten siinä muuten edistyy jos niitä ei oo pakko tehdä? Pelin pelaaminen loppui omalla kohdalla lähes kokonaan siihen kun ei saa järkevillä suorituksilla uusia ratoja. Trials ei ole oikeasti volttien tekoa ja vaikka kyseessä onkin peli niin voin melkein väittää että suurin osa ei niiden tekemisestä tässä pelissäkään nauti tai ylpeile miten hienoilla volteilla läpäisi radan. Myöntäisivät vaan virheensä ja poistaisivat nuo rajoitukset etenemisessä tai sitten nostaisivat edes sitä xp määrää mitä saa yhdestä paska volttisopimuksesta.
 
Ne contractit nimenomaan on sitä grindailla. Ja miten siinä muuten edistyy jos niitä ei oo pakko tehdä? Pelin pelaaminen loppui omalla kohdalla lähes kokonaan siihen kun ei saa järkevillä suorituksilla uusia ratoja. Trials ei ole oikeasti volttien tekoa ja vaikka kyseessä onkin peli niin voin melkein väittää että suurin osa ei niiden tekemisestä tässä pelissäkään nauti tai ylpeile miten hienoilla volteilla läpäisi radan. Myöntäisivät vaan virheensä ja poistaisivat nuo rajoitukset etenemisessä tai sitten nostaisivat edes sitä xp määrää mitä saa yhdestä paska volttisopimuksesta.

Expaa saa myös ajamalla ratoja läpi. Extreme-kentästä sai muistaakseni 500 nappulaa ja joku Hong Kong harbour on niin lyhyt ja "helppo", että siitä saa esim. jo ihan mukavasti. Tuleehan noita ratoja ajettua muutenkin useamman kerran. Mutta joo, huono tuo systeemi on. Itse tosiaan pidän noista Donkey-haasteista ja Helium-haasteet ovat helppoja.
 
Jos nyt ei ole mitään valtavaa periaatteellista syytä olla perustamatta UPlay-tiliä, niin sitäkin kautta saa uusia haasteita helpottamaan grindausta. 80 pistettä makso ja ihan ok haasteita. Olin tyyliin tasolla 66 ja grindaus alko ärsyttää. Avasin tämän ja sain ne pari tasoa taas lisää.

Moninpeliäkin toki kannattaa pelailla. Musta se on hauskaa ja pisteitäkin rapisee. Aika naftisti mutta palataan siihen hauskuuteen.
 
Tutoriaali kentät tuntuu kerrankin todella hyviltä, tuossa kyllä oppii jo hyvin, toisin kuin edellisissä peleissä.

Ai niin, nämä tutoriaalit on tehnyt heppu nimeltä Brad Hill AKA FatShady. Tyypillä on ollut pidemmän aikaa University of Trials Youtube-kanava, jonne on tehnyt jos jonkinmoista tutoriaalia sun muuta. RedLynxin kaverit sitten ottivat kopin tuosta ja palkkasivat typin tekemään nuo Risingissa olevat tutoriaalit. Kanavalle on tulossa mm. hyvin yksityiskohtaiset ohjeet extreme-ratoihin, eli suunnatkaa vaikka sinne, jos on vaikeuksia noissa radoissa. Myös Twitchissä striimailee kyseinen kaveri.

 
Ensimmäinen hintaleikkaus nähtiin jo PS4:n puolella, kun Storen viikonlopputarjouksesta Trials Risingin perusversion saa 19,95 eurolla. Kausipassin sisältävän Gold Editionin hintakin putosi neljänneksen ollen nyt 29,95 e.

Lähde: Twitter (@tontsa)
 
Nyt on expaa jaossa reilusti, siellä on alkanut joku multiplayer-liiga ja niistä kisoista saa todella reilusti nappulaa. Eihän se toimi ollenkaan, mutta nyt ei tarvi grindata sentään noita contracteja.

MUOKS: Voitosta saa yli 15000 pistettä ja kisassa ajetaan vain se kolme rataa.
 
Viimeksi muokattu:
Olen todella vihainen Res Lynxille nyt. Möivät läjän höyryävää paskaa erityisesti nettikoodin muodossa. Kaatuilee toistuvasti, Sonylle lähteneet ilmoitukset joka kerta kaappauksineen.

Varoitus kuluttajille siis. Älkää ostako. Itse olen tyhmä. Osallistuin beta-testeihin, niihin molempiin. Ostin pelin ennakkotilauksesta. Yli kuukausi julkaisun jälkeen edelleen kasa höyryävää paskaa.
 
Yli kuukausi julkaisun jälkeen edelleen kasa höyryävää paskaa.
Ehkä nyt helpottaa, kun tänään julkaistiin kaikille alustoille (pl. ehkä Switch) isohko päivitys, joka lupaa korjailla monenmoisia kaatumisia ja yhteysongelmia. Täydelliset julkaisunuotit voi lukea lähdelinkistä.

Lähde: Ubisoft
 
Ehkä nyt helpottaa, kun tänään julkaistiin kaikille alustoille (pl. ehkä Switch) isohko päivitys, joka lupaa korjailla monenmoisia kaatumisia ja yhteysongelmia. Täydelliset julkaisunuotit voi lukea lähdelinkistä.

Lähde: Ubisoft

Testailin taas. Silkoilta kaatumisilta nyt välttynyt. Välillä silkkaa diashowta edelleen ohuella Pleikalla.

Kartalla on edelleen yks haaste tjms. joka aina kaatuu virheilmoitukseen tyyliin "ei voi yhdistää Ubisoftin servereihin".

Mä niin haluan tykätä tästä. En vain tajua miksi koodi on näin jäätävän huonoa Fusioniin verrattuna.
 
Testailin taas. Silkoilta kaatumisilta nyt välttynyt. Välillä silkkaa diashowta edelleen ohuella Pleikalla.

Kartalla on edelleen yks haaste tjms. joka aina kaatuu virheilmoitukseen tyyliin "ei voi yhdistää Ubisoftin servereihin".
Ei helvetti! Minulla oli Trials of the Blood Dragonissa sama sonta vastassa. Ei millään saanut ennätyksiä jaksoihin tallennettua koska se paska ottaa yhteyden johonkin servereille vaikka kyseessä on yksinpeli! Tuossa TotBD:ssä ei (muistaakseni) ole ollenkaan moninpeliä, joten ihan käsittämätöntä paskaa että ei saa edes pelattua yksinpeliosuutta kun ennätykset ei tallennu koska "ei voi yhdistää" tms.

Oli aikeissa ostaa tämä lähiaikoina mutta tämän luettuani taidan jättää väliin.
 
Eipä pahemmin kyllä ole kaatumisia tai yhteysongelmia ollut, olisikohan kerran tai kaksi kaatunut yli 100h aikana. Pahin bugi pelissä ollut Loot Cratejen saanti kun 2/3 jäänyt saamatta. Sekä toinen ongelma joka oli nyt tulleessa isossa päivityksessä, nimittäin kehittäjät unohtivat Steam versiosta pelin exe tiedoston :rolleyes:
 
Kuraa on edelleen. Antti Ilvessuo joka tekee omat stunttinsa voisi kantaa vastuunsa. Pelikuvaa.



Saa jakaa ja jakakaa. Kuluttajien oikeuksien puolesta.
 
Kokeilut jatkuvat. Roskaa on. Nettimatsin jälkeen taas tätä. Palautetta lähetetty.

1746
 
Tätä on nyt tullut itsekin vihdoin ja viimein vähän enemmän pelailtua. Toinen setti Hard-ratoja menossa ja nyt on ensimmäistä kertaa se tilanne, että joutuu vähän enemmän grindaamaan leveliä, että seuraava stadium kisa aukeaa. En ymmärrä miksi näin on pitänyt tehdä. Ei jaksaisi vääntää samoja ratoja läpi voltteja tehden, vaan haluaisi pelata alati vaikeutuvia uusia ratoja. Onneksi on pystynyt Trials academyn kautta pelaamaan aina seuraavan oppitunnin läpi, niin on päässyt vähän aikaisemmin seuraavaan stadium kisaan. Nyt sekään mahdollisuus ei ole vielä auki, joten pakko tehdä contracteja. Huoh.

Olin kyllä yllättynyt kuinka nopeasti pääsi tuonne Hard-ratoihin asti. Tähän mennessä ei oikeastaan joutunut grindaamaan ollenkaan. Academyn oppitunti tai uusi Stadium kisa oli meilkein aina suorilta auki. Nyt avaamiseen vaaditaan nousua 78 levelille ja tähän tilanteeseen päädyttiin kun olin levelillä 68. :( Toki nyt jo levelillä 71 menossa ja academyn oppitunti taisi aueta 73 levelillä.

Kaatumisia ei tällä suunnalla ole ollut.
 
Ylös Bottom