Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?
Te aaseeäffän jätkät osaatte kyllä yllättää joka kerta.
Olen nähnyt muutamanlaisia perusteluja ja kaikki niistä on suoraan sanottuna täyttä hevonpaskaa. Tuo monipuolisuutta? Voi hyvä jumala. Ilman niitä peli on pelkkää kivekset jonossa juoksemista? Voi hyvä jumala. Tuo lisää taktikointia? Tarviiko kolmatta kertaa sanoa? Ne kuuluvat peliin? asdasdasdafafdgsfadsfdasgfsgasfgdf
Ettekö oikeasti pysty parempaan? Jos kerran haluatte, että kleikat pidetään pelissä niin luulisi, että löytyisi vähän pitävämpiä argumentteja niiden puolesta. Kertokaa meille jotain uutta!
Ihmettelen samaa itsekin. Miten yhdelle hc sndtä pelaavalle klaanille voi olla niin kova pakkomielle saada kleikat sallituksi normi sd turnaukseen joka vielä sijoittuu näillä näkymin samalle ajanjaksolle, kun se teidän ikioma hc turnauksenne 4 joukkueen kera?
Kaikki henkilökohtaiset provot, loukkaukset tai muut vittuilut privassa kiitos niin ei mene ketju ihan täysin pois raiteiltaan.
4. Tämä on mahdotonta (perusteltu jo ennen, kuin rupesitte selittämään kleikkojen väistelystä), eikä kukaan ole niin typerä, että laittaisi kleikan ihan seinään kiinni, että sen väistämiseen olisi pienikin mahdollisuus.
5. Teille ketkä yritätte minua tässä jatkuvasti lytätä. Teidän mielestänne peli ilman hcta/kleikkoja on hirveätä munaravia, mikä on ihan älytöntä, mutta jatketaampas kleikkojen parissa.
6. No minusta ja muista ne on todella huonoja perusteluja. Antakaa uusia! Jos ei löydy niin lopettakaa turha jauhaminen ja odottakaa lopullista tuomiota.
7. Kirjoitusvirhe.
8. Kaikki viestini ovat kleikkoja vastaan (jos ei niin olen sanonut niiden jälkeen, että ihan sama kunhan kleikat bännitään). Minulta tulee samat asiat, koska ette ole juurikaan millään tavalla kommentoineet minun argumenttejani
1, 3 & 9:
Viittisittekö kleikkafanaatikot vielä kerran vastata tähän kysymykseen, ihan minun mielikseni:
Miksi haluatte, että kleikat sallitaan? (Ei käy taktikointi, monipuolisuus tai se, että peli on muuten pelkkää juoksemista)
edit: Ja kommentoikaas mielellään tätä argumenttia kanssa. Sivuutitte sen aika lahjakkaasti niin, kuin kaiken muunkin asian.
Te aaseeäffän jätkät osaatte kyllä yllättää joka kerta.
Kukaan ei ole aiheuttanut mulle pahaa oloa. Minä nautin väittelystä, tosin teidänlaisia vastaan on aika turha edes yrittää sanoa jotain järkevää, kun se sivuutetaan samantien.Sehän ei meidän vika ole jos ärsyynnyt tietynlaisista ihmisistä. Silloin pitää katsoa peiliin ja ihmetellä antaako se henkilö sinulle oikeesti noin pahan olon.
Tämä ketju on täynnä perusteluja vastaan ja puolesta, jos joku haluaa kertoa mielipiteensä perustelematta, niin uskon että hänen perusteet on samat kuin ketjussa on jo tullut aiemmin ilmi. Ei niitä tarvitse muidenkaan toistaa joka viestissä niinkuin itsekin toitotat, että "en jaksa toistaa, etsivät löytää aiemmista viesteistä". Eli joku voi haluta vain näyttää mitä mieltä on ilman perustelujen kirjoittamista uudelleen. Oletko joku ylijumala jolle pitää kokoajan selitellä?
Minusta tuntuu että tässä on nyt jostain muusta kyse kuin kleikoista, ei nyt saakeli pelkkien kleikkojen takia tarvitse täällä kolmea sivua vääntää kättä, kun pelissä on muitakin sääntöjä sen n+1 kappaletta olemassa. Hajottaako sinua oikeasti noin paljon, että et ole tässä turnauksessa järjestäjänä tai ole päässyt konsolifiniin viralliseksi turnausisännäksi?
EDIT: Niin ja sinäkö tuomitset sitten sen vasta-argumentin onko se kelvollinen vai ei? Onko porukka jotenkin vasta-argumentti vastuussa VAIN sinulle?
Olen nähnyt muutamanlaisia perusteluja ja kaikki niistä on suoraan sanottuna täyttä hevonpaskaa. Tuo monipuolisuutta? Voi hyvä jumala. Ilman niitä peli on pelkkää kivekset jonossa juoksemista? Voi hyvä jumala. Tuo lisää taktikointia? Tarviiko kolmatta kertaa sanoa? Ne kuuluvat peliin? asdasdasdafafdgsfadsfdasgfsgasfgdf
Ettekö oikeasti pysty parempaan? Jos kerran haluatte, että kleikat pidetään pelissä niin luulisi, että löytyisi vähän pitävämpiä argumentteja niiden puolesta. Kertokaa meille jotain uutta!
Ihmettelen samaa itsekin. Miten yhdelle hc sndtä pelaavalle klaanille voi olla niin kova pakkomielle saada kleikat sallituksi normi sd turnaukseen joka vielä sijoittuu näillä näkymin samalle ajanjaksolle, kun se teidän ikioma hc turnauksenne 4 joukkueen kera?
Kaikki henkilökohtaiset provot, loukkaukset tai muut vittuilut privassa kiitos niin ei mene ketju ihan täysin pois raiteiltaan.
2. Edellinen kommenttisi oli niin turha, etten nähnyt mitään syytä vastata siihen. Sama pätee myös sulle ja koko teidän anarkia yhtiö suomi -poppoolle, että henkilökohtaisuuksia saa tykittää privaan ihan rauhassa. Vastaan niihin sitten, kun aikaa löytyy.Voihan näistä turnauksen säännöistäkin kinastella seuraavaan codiin asti, mikäs siinä.
1. Sitten vaan toinen flashi perään ja flashaa vihun tai juoksee toista reittiä ja ampuu vihun joka katsoo toiseen suuntaa kuten sanoin jo aikaisemmin. Askeleet ei kuulu jos etenee kyykyssä
2. Paras vastaus ikinä.
3. Puhuttiin toisten haukkumisesta ja toisten ehdottamien sääntöjen haukkumisesta
4. No eipä ole kovin vaikeaa kun vaan peruttaa samantien kun kuulee sen äänen eikä vaan juokse ovesta sisään munaravia.
5. Kuten?
6. Koko ajan tässä kommentoidaan ja puolustetaan omaa näkemystä vaikkakin mitä vaan sanoo niin sinusta se on aina huono perustelu.
7. En tiedä sinusta mutta ainakin itse olen ollut koko ajan kleikkojen bännimistä vastaan?
8. Tässä ketjussa joka toinen viesti on sinulta ja siinä aina sanotaan toisten ehdottamia sääntöjä vastaan jotain. Samat asiat sinultakin tulee koko ajan. Kannattaa myös tutkia niitä omien viestien sisältöjä eikä vaan todeta että mikään ei ole rakentavaa meidän takiamme
9. Sitten voidaan myös ruveta keskustelemaan niistä alkunaateista
4. Tämä on mahdotonta (perusteltu jo ennen, kuin rupesitte selittämään kleikkojen väistelystä), eikä kukaan ole niin typerä, että laittaisi kleikan ihan seinään kiinni, että sen väistämiseen olisi pienikin mahdollisuus.
5. Teille ketkä yritätte minua tässä jatkuvasti lytätä. Teidän mielestänne peli ilman hcta/kleikkoja on hirveätä munaravia, mikä on ihan älytöntä, mutta jatketaampas kleikkojen parissa.
6. No minusta ja muista ne on todella huonoja perusteluja. Antakaa uusia! Jos ei löydy niin lopettakaa turha jauhaminen ja odottakaa lopullista tuomiota.
7. Kirjoitusvirhe.
8. Kaikki viestini ovat kleikkoja vastaan (jos ei niin olen sanonut niiden jälkeen, että ihan sama kunhan kleikat bännitään). Minulta tulee samat asiat, koska ette ole juurikaan millään tavalla kommentoineet minun argumenttejani
1, 3 & 9:
Viittisittekö kleikkafanaatikot vielä kerran vastata tähän kysymykseen, ihan minun mielikseni:
Miksi haluatte, että kleikat sallitaan? (Ei käy taktikointi, monipuolisuus tai se, että peli on muuten pelkkää juoksemista)
edit: Ja kommentoikaas mielellään tätä argumenttia kanssa. Sivuutitte sen aika lahjakkaasti niin, kuin kaiken muunkin asian.
Haluaisin tuoda vielä yhden uuden näkökulman esille: Search and destroyssa on puolustajilla lähtökohtaisesti (tietenkin mappisuunnittelusta riippuen) se helpompi tehtävä. Heidän täytyy puolustaa kahta pommiplänttiä, eikä heillä ole pakkotavaa tarvettä liikkua näiden alueiden läheisyydestä yhtään mihinkään. Miksi me haluaisimme helpottaa heidän tehtäväänsä? Eikös meidän juuri päinvastoin pitäisi helpottaa hyökkääjien tehtävää, sillä he ovat tässä altavastaajia?