Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Te aaseeäffän jätkät osaatte kyllä yllättää joka kerta.
Sehän ei meidän vika ole jos ärsyynnyt tietynlaisista ihmisistä. Silloin pitää katsoa peiliin ja ihmetellä antaako se henkilö sinulle oikeesti noin pahan olon.

Tämä ketju on täynnä perusteluja vastaan ja puolesta, jos joku haluaa kertoa mielipiteensä perustelematta, niin uskon että hänen perusteet on samat kuin ketjussa on jo tullut aiemmin ilmi. Ei niitä tarvitse muidenkaan toistaa joka viestissä niinkuin itsekin toitotat, että "en jaksa toistaa, etsivät löytää aiemmista viesteistä". Eli joku voi haluta vain näyttää mitä mieltä on ilman perustelujen kirjoittamista uudelleen. Oletko joku ylijumala jolle pitää kokoajan selitellä?

Minusta tuntuu että tässä on nyt jostain muusta kyse kuin kleikoista, ei nyt saakeli pelkkien kleikkojen takia tarvitse täällä kolmea sivua vääntää kättä, kun pelissä on muitakin sääntöjä sen n+1 kappaletta olemassa. Hajottaako sinua oikeasti noin paljon, että et ole tässä turnauksessa järjestäjänä tai ole päässyt konsolifiniin viralliseksi turnausisännäksi?

EDIT: Niin ja sinäkö tuomitset sitten sen vasta-argumentin onko se kelvollinen vai ei? Onko porukka jotenkin vasta-argumentti vastuussa VAIN sinulle?
Kukaan ei ole aiheuttanut mulle pahaa oloa. Minä nautin väittelystä, tosin teidänlaisia vastaan on aika turha edes yrittää sanoa jotain järkevää, kun se sivuutetaan samantien.

Olen nähnyt muutamanlaisia perusteluja ja kaikki niistä on suoraan sanottuna täyttä hevonpaskaa. Tuo monipuolisuutta? Voi hyvä jumala. Ilman niitä peli on pelkkää kivekset jonossa juoksemista? Voi hyvä jumala. Tuo lisää taktikointia? Tarviiko kolmatta kertaa sanoa? Ne kuuluvat peliin? asdasdasdafafdgsfadsfdasgfsgasfgdf

Ettekö oikeasti pysty parempaan? Jos kerran haluatte, että kleikat pidetään pelissä niin luulisi, että löytyisi vähän pitävämpiä argumentteja niiden puolesta. Kertokaa meille jotain uutta!

Ihmettelen samaa itsekin. Miten yhdelle hc sndtä pelaavalle klaanille voi olla niin kova pakkomielle saada kleikat sallituksi normi sd turnaukseen joka vielä sijoittuu näillä näkymin samalle ajanjaksolle, kun se teidän ikioma hc turnauksenne 4 joukkueen kera?

Kaikki henkilökohtaiset provot, loukkaukset tai muut vittuilut privassa kiitos niin ei mene ketju ihan täysin pois raiteiltaan.
Voihan näistä turnauksen säännöistäkin kinastella seuraavaan codiin asti, mikäs siinä.

1. Sitten vaan toinen flashi perään ja flashaa vihun tai juoksee toista reittiä ja ampuu vihun joka katsoo toiseen suuntaa kuten sanoin jo aikaisemmin. Askeleet ei kuulu jos etenee kyykyssä ;)

2. Paras vastaus ikinä.

3. Puhuttiin toisten haukkumisesta ja toisten ehdottamien sääntöjen haukkumisesta

4. No eipä ole kovin vaikeaa kun vaan peruttaa samantien kun kuulee sen äänen eikä vaan juokse ovesta sisään munaravia.

5. Kuten?

6. Koko ajan tässä kommentoidaan ja puolustetaan omaa näkemystä vaikkakin mitä vaan sanoo niin sinusta se on aina huono perustelu.

7. En tiedä sinusta mutta ainakin itse olen ollut koko ajan kleikkojen bännimistä vastaan?

8. Tässä ketjussa joka toinen viesti on sinulta ja siinä aina sanotaan toisten ehdottamia sääntöjä vastaan jotain. Samat asiat sinultakin tulee koko ajan. Kannattaa myös tutkia niitä omien viestien sisältöjä eikä vaan todeta että mikään ei ole rakentavaa meidän takiamme ;)

9. Sitten voidaan myös ruveta keskustelemaan niistä alkunaateista :rolleyes:
2. Edellinen kommenttisi oli niin turha, etten nähnyt mitään syytä vastata siihen. Sama pätee myös sulle ja koko teidän anarkia yhtiö suomi -poppoolle, että henkilökohtaisuuksia saa tykittää privaan ihan rauhassa. Vastaan niihin sitten, kun aikaa löytyy.

4. Tämä on mahdotonta (perusteltu jo ennen, kuin rupesitte selittämään kleikkojen väistelystä), eikä kukaan ole niin typerä, että laittaisi kleikan ihan seinään kiinni, että sen väistämiseen olisi pienikin mahdollisuus.

5. Teille ketkä yritätte minua tässä jatkuvasti lytätä. Teidän mielestänne peli ilman hcta/kleikkoja on hirveätä munaravia, mikä on ihan älytöntä, mutta jatketaampas kleikkojen parissa.

6. No minusta ja muista ne on todella huonoja perusteluja. Antakaa uusia! Jos ei löydy niin lopettakaa turha jauhaminen ja odottakaa lopullista tuomiota.

7. Kirjoitusvirhe.

8. Kaikki viestini ovat kleikkoja vastaan (jos ei niin olen sanonut niiden jälkeen, että ihan sama kunhan kleikat bännitään). Minulta tulee samat asiat, koska ette ole juurikaan millään tavalla kommentoineet minun argumenttejani

1, 3 & 9:

NotSureIfSerious.jpg


Viittisittekö kleikkafanaatikot vielä kerran vastata tähän kysymykseen, ihan minun mielikseni:

Miksi haluatte, että kleikat sallitaan? (Ei käy taktikointi, monipuolisuus tai se, että peli on muuten pelkkää juoksemista)

edit: Ja kommentoikaas mielellään tätä argumenttia kanssa. Sivuutitte sen aika lahjakkaasti niin, kuin kaiken muunkin asian.

Haluaisin tuoda vielä yhden uuden näkökulman esille: Search and destroyssa on puolustajilla lähtökohtaisesti (tietenkin mappisuunnittelusta riippuen) se helpompi tehtävä. Heidän täytyy puolustaa kahta pommiplänttiä, eikä heillä ole pakkotavaa tarvettä liikkua näiden alueiden läheisyydestä yhtään mihinkään. Miksi me haluaisimme helpottaa heidän tehtäväänsä? Eikös meidän juuri päinvastoin pitäisi helpottaa hyökkääjien tehtävää, sillä he ovat tässä altavastaajia?
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Kukaan ei ole aiheuttanut mulle pahaa oloa. Minä nautin väittelystä, tosin teidänlaisia vastaan on aika turha edes yrittää sanoa jotain järkevää, kun se sivuutetaan samantien.

Siis? Sinä itse olet kaikki mahdolliset ehdotukset yms lytännyt samantien kun joku on tähän ketjuun ehdottanut koska ne eivät olleet sinun mielestäsi hyviä.

Ettekö oikeasti pysty parempaan? Jos kerran haluatte, että kleikat pidetään pelissä niin luulisi, että löytyisi vähän pitävämpiä argumentteja niiden puolesta. Kertokaa meille jotain uutta!

Eiköhän niitä ole tullut jo mutta sinun mielestäsi mikään ei ole hyvä koska olet kleikkoja ja kaikkia muita mahdollisia sääntöjä vastaan.

2. Edellinen kommenttisi oli niin turha, etten nähnyt mitään syytä vastata siihen. Sama pätee myös sulle ja koko teidän anarkia yhtiö suomi -poppoolle, että henkilökohtaisuuksia saa tykittää privaan ihan rauhassa. Vastaan niihin sitten, kun aikaa löytyy.

Mitä turhaa siinä oli? Vääristelet toisten sanomisia ja nämä on ihan omia mielipiteitä mitä sanon :)

4. Tämä on mahdotonta (perusteltu jo ennen, kuin rupesitte selittämään kleikkojen väistelystä), eikä kukaan ole niin typerä, että laittaisi kleikan ihan seinään kiinni, että sen väistämiseen olisi pienikin mahdollisuus.

Tuntuu että sinultakin on jäänyt aika moni viesti lukematta kunnolla :)

6. No minusta ja muista ne on todella huonoja perusteluja. Antakaa uusia! Jos ei löydy niin lopettakaa turha jauhaminen ja odottakaa lopullista tuomiota.

Samat huonot perustelut sinullakin on koko ajan.

Miksi haluatte, että kleikat sallitaan? (Ei käy taktikointi, monipuolisuus tai se, että peli on muuten pelkkää juoksemista)

Tarvitseeko paljonkin eri syitä vaikka sinullakin on vain yksi?

Turnausisäntä voisi laittaa jonkun äänestyksen pystyyn kun ei näytä tästä keskustelustakaan tulevan mitään kun joillekkin on elämää tärkeämpää tämä turnaus ja täytyy kaikki ehdotukset lytätä mitkä ei itselle sovi.

E: Ja lopetan tähän myös koska en jaksa väitellä seuraavat kaksi sivua kleikoista.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Te aaseeäffän jätkät osaatte kyllä yllättää joka kerta.

....

2.Edellinen kommenttisi oli niin turha, etten nähnyt mitään syytä vastata siihen. Sama pätee myös sulle ja koko teidän anarkia yhtiö suomi -poppoolle, että henkilökohtaisuuksia saa tykittää privaan ihan rauhassa. Vastaan niihin sitten, kun aikaa löytyy.

Olemme täällä kaikki omana henkilönä. Kenekään meidän klaanilaisen mielipiteet eivät vastaa pakosti klaanin virallista kantaa eivätkä liity klaaniin millään tavalla. Jokaisella on kumminkin oma mielipide asiaan ja jokainen kommunikoi eri tavalla. Kaikki käsittää asiat eri tavalla.

Minun ja Pellervon viestit ovat aivan erilaisia ja erikantaisia monesta suunnasta, et voi yhdistää meitä mitenkään etkä yleistää sitä ACFään.

Eli sinä saat solvata täällä niinkuin haluat, mutta muut joutuu pistää sulle privaa? Tässä huomaa taas tämän mitä yritin edellisessä viestissäni saada esille. Pidät itseäsi jotenkin suurempana ja sinulle pitää pistää privana ja sinä saat yleistää täällä jotain sontaa meidän klaanista. Vastaan itse mitä olen kirjoittanut, eikä se liity klaaniin mitenkään, joten se ei oikeuta edes kirjoittamaan lyhenteitä tai väärennettyä vitsinimeä meidän klaanista kirjoituksiisi.

Lopetan osaltani tähän. Olisin lopettanut muutenkin, koska olen sanottavani edellisessä viestissäni sanonut, mutta päätit ottaa meidän klaanin tähän mukaan jonka takia jouduin nyt selvittämään tämänkin klaanin edustajana.

Ehkä ne säännöt sieltä vielä löytyy kaiken paskan seasta, eli juuri sen mitä tämäkin viesti on :D
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Olisi pitänyt jo aiemmin huomata, ettei tästä väittelystä tule mitään. Argumentit on nyt heitetty puolin ja toisin. Toivottavasti ahma pystyy kaiken tämän puuron seasta löytämään nämä perustelut ja tekemään niiden perusteella omasta mielestään oikean päätöksen. Itse toivoisin myös äänestystä asiasta niin saataisiin selvä kuva enemmistön mielipiteestä.

Pyydän vielä anteeksi, että vein keskustelun sivuraiteille omasta närkästymisestäni vastapuoleen. Olisi pitänyt tietää, ettei siitä hyvää seuraa.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Claymoret :D

Ensinnäkin, mikä siitä kleikkojen viljelemisestä tekee taktista? Black Opsin mapit eivät ole niin laajoja eikä niissä ole niin montaa eri reittiä etenemiseen, että ilmaisen kleikkatapon saaminen vaatisi kovinkaan paljon. Varsinkin kun tiimeissä on vähintään se neljä pelaajaa, eli neljä kleikkaa. Kun puolustusvuorolla koko tiimi iskee miinat maahan, niin jo se karsii etenemismahdollisuudet vähäisiksi. Siihen vielä lisäksi pelaajat itse kämppimään vapaaksi jääviä reittejä, niin pelinautinto on mitä loistavin! Toki täällä on ehdotettu kleikkojen rajoittamista esim. kahteen per joukkue, mutta eipä sekään pahemmin tilannetta parantaisi.

Toisekseen ei ne hackerit ja flashit pelasta jengiä kleikan aiheuttamalta kuolemalta. Sillä välin kun taistelet claymoren kanssa niin vihu kuulee aina kun heität flashin, tai kipittelet edestakaisin sen hackerin kanssa. Siitä on sitten helppo tulla napsimaan tappo. Veikkaan että aika monella liigaan osallistuvalla pelaajalla on sellaiset kuulokkeet päässä, että on helppo kuulla mistä suunnasta vihu tulee.

Kaasu ja kumppanit ovat perustelleet jo niin hyvin sen miksi kleikkojen banniminen tekisi pelaamisesta monipuolisempaa, että en ala siitä tähän enään kirjoittamaan.

Mielipiteitä on monia ja paras ratkaisu tähän "kiistaan" olisi yksinkertaisesti äänestys.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

No joo. Tuli luettua koko ketju läpi ja sain todettua että tämähän on varsinaisat sanasotaa ollut. heitän tähän väliin oman mielipiteeni vaikka en ikäväkyllä täytä kriteereitänne, jotta voisin turnaukseenne osallistua. (PS Blockin puolella lepsumpaa kriteerien osalta, säännöt sitten asia erikseen ;) ) En väitä olevani mikään GB-hero tai mitään, eikä minua varmastikkaan miksikään biistiksi voi luonnehtia, mutta tervettä järkeä osaan käyttää. Asiahan onn siis niin, että tähän turnaukseen oli siis tarkoitus saada lisää porukkaa, casual pelaajia kenties? Ja piti siis madaltaa kynnystä niille, jotka eivät ole mitään skenen tai muutenkaan klaanitoiminnan veteraaneja. No tätä ketjua lukemalla saattaa jokunen todeta, että en uskalla tuonne väliin mennä. Joo-o, toivottavasti minua ei tästä nyt elävältä syödä. Oma mielipiteeni kleikkojen osalta on se, että niitä ei kannata käyttää, oikeasti. En halua tässä mitenkään teitä ACF:n herroja mollata, mutta miettikääpäs mitenkä paljon nämä claymoret helpottavat pelaamista, apupyöristä olen joskus kuullut mainittavan. No, onhan niitä enemmänkin, mutta Claymore on jo naurettava. C4 on paljon parempi jos on pakko saada jonkinmoinen härpäke. Sinä itse sentään räjäytät sen. Claymore on semmonen hiljanen vartiomies, ei puhu ei pukise, mutta se hoitaa homman, liiankin hyvin näin normaalin kuolevaisen kannalta katsottuna. Ja voin sanoa, että pari kertaa olen claymoresta selvinnyt, uskomatonta sinänsä, mutta syy tähän on ollut claymoren asettajan oma tyhmyys, juostu munaravia, isketty kleikka ja toivottu helppoa tappoa. Klaanitoiminnassa olevat ihmiset todennäköisesti osaavat asetella kleikan niin että se on hankala huomata, hankala tuhota ja se tappaa tehokkaasti.

En nyt aja tässä PS Blockia tai sen jäsenien etuja, mutta kyllä tuo Kaasu osaa asian jos toisenkin. Kilpailullisuushan ei nyt tämän homman teema ollut, mutta ei se ole kenenkään mielestä kivaa jos kaikilla on vaikka mitä leluja ja sitten niillä tapetaan ilman mitään erityisiä taitoja. PS Blockin kickoff-turnaus jäi ikäväkyllä Aaveiden osalta lyhyeksi, mutta se homma oli kuitenkin toimiva, tiedättekö miksi. Koska se "codskene", ne jotka oikeasti pelaavat enemmän kuin laki sallii, tutkivat, miettivät ja testaavat asioita yrittävät muokata peliä toimivammaksi jotta sitä voisi pelata ne casual-pelaajatkin ilman sitä painostavaa ketutuksen tunnetta. Publalla on eri fiilis matseissa ja niissä ei jaksa stressata claykoista, tuubeista ja muusta säälittävästä härpäkkeestä millä porukka metsästää k/d-ratiota. Rumasti sanottuna vitut niistä, mutta pysyvä fakta on se, että nyt oikeastikkin on tässä JayAr rakentamassa oikeaa turnausta, siinä pelataan klaanimatseja ja klaanimatsien pitää olla reiluja ja mukavia. Nyt totean lopuksi, että tästä olisi viisainta järjestää äänestys. Eiköhän silloin saada asiaan selvyys, vai mitä on kansa mieltä?
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

1. No jaa en tiedä kumpi on naurettavampaa, heittää se flashi ja samantien juosta sisään ja ampua vihu kuin juosta suoraan siihen kleikkaan ja alkaa itkemään siitä foorumilla että kleikat banniin yms.

2. Tähtääkö se paljon tarkkaavaisempi vastustaja kahteen/kolmeen/neljään suuntaan samaan aikaan?

3. ....anna mennä jos sinulla on liikaa vapaa-aikaa.

4. Kyllä ne pystyy väistämään jos samantien peruuttaa. Koita joskus olla juoksematta ovesta suoraan sisään ;)

5. Et vissiin lukenut omaa viestiäsi tarpeeksi hyvin? Rupesit pätemään että olisi hyvä jos matsit ratkeaisivat pelaajien välisillä tulitaisteluilla.

1. Huoh.. Ensimmäisessä viestissäni tähän ketjuun sanoin, että mulle on ihan sama sallitaanko kleikat vai ei. MUTTA: Juuri S&D:tä varten kehittämää sääntösettiä pelatessani sen tajusi, että niillä kleikoilla ei yksinkertaisesti saavuta mitään monipuolisuutta, päin vastoin. Mä osallistun tähän turnaukseen vaikka ne kleikat sallittaisiinkin, mutta kannattaisi esim. teidänkin kokeilla eri variaatioita ennen kuin alatte sanasotaan... En hae mitään normi vs HC taistelua tännekin ketjuun, mutta sen vähän mitä olen publalla HC S&D:tä pelannut, niin se on ollut täyttä paskaa. Ensin miehitetään kleikoilla pääväylät ja sitten peräännytään puskaan istumaan ja odottamaan kaksi minuuttia. En muista CoD4:sta--> BOpsiin pelanneeni yhtään hauskaa HC matsia. Aina samaa istumista jne.

2. Ei sen tarvi esim. neljään suuntaan katsoa, kun on mahdollisesti pari kleikkaa/oman puolulaista pyssyt ojossa siellä toisillakin reiteillä.. :D

3. Sarkasmia kuomaseni, sarkasmia...

4. Kaasu esittikin jo tästä asiasta sen mitä tähän kohtaan voisi kirjoittaa.

5. Arvasin kun kirjoitin tuon lainaamasi kohdan, että varmasti joku takertuu siihen. Pisteet tarkkaavaisesta lukemisesta! ;) Mutta eikö nuo alkunaatit sovi myös niille "rauhallisemman" pelityylin edustajille? Niillähän saa ne munaravaajat karsittua heti pois pelistä, kun OSAA heittää ne alkunaatit sinne missä ne todennäköisemmin tuhoa aiheuttavat?

PS: Sori Ahmalle myös omasta puolestani tämän ketjun "sotkemisesta", annetaan kansan päättää sallitaanko ne kleikat vai ei. Lopetan omalta osaltani kleikka-asiasta väittelemisen tässä ketjussa, jos jollain jäi vielä joku kirjoittamani kohta enemmän tai vähemmän epäselväksi, jatketaan toki keskustelua vaikka yksityisviesteillä tai jos oikein juttutuulella on niin voidaan myös Messengerin kautta rupatella. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Parasta viihdettä mitä housut jalassa voi tehdä on lukea tätä settiä :D ja heitetään nyt itekkin vähän vettä kiukaalle niin pääsee saunoo oikein kunnolla...
Eli pelin siis pitäisi olla munaravia alusta loppuun (mitä lukenut näistä säännöistä). Heitän nyt oman mielipiteeni.
Tehdään turnauksesta pelkistetty mitä kynäri tai dodi on. Kaikenmaailman systeemit ja setit pois. Eli toisin sanoen pure -muodoksi vaan puhtaasti. Muutama AR, pari SMG, pari haulikkoo, yks snipu + pisla kouraan vaihdokiksi. Equipmentit pois, yks lethali- ja pari tactical-naattia. Ei perkejä tai jos perkit sisällytetään niin sellaiset mitkä ei anna mitään etua suuntaan tai toiseen. Sitten on kaikilla se tasaväkisin lähtökohta ja voi näyttää mistä se kana pissii kerta tästä nyt näköjään halutaan tehdä niin kilpailullista kuitenkin.

Mutta niin jokaisella on ne omat mieltymykset ja tuntemukset millä tavalla haluaa pelata. Omasta mielestäni parasta viihdettä on sellanen sota fiilis ja siellä ei lähetetä vihulaiselle k(n)yyhkykirjeenä että "hei plz ethän käyttäisi claymorea".
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Parasta viihdettä mitä housut jalassa voi tehdä on lukea tätä settiä :D ja heitetään nyt itekkin vähän vettä kiukaalle niin pääsee saunoo oikein kunnolla...
Eli pelin siis pitäisi olla munaravia alusta loppuun (mitä lukenut näistä säännöistä). Heitän nyt oman mielipiteeni.
Tehdään turnauksesta pelkistetty mitä kynäri tai dodi on. Kaikenmaailman systeemit ja setit pois. Eli toisin sanoen pure -muodoksi vaan puhtaasti. Muutama AR, pari SMG, pari haulikkoo, yks snipu + pisla kouraan vaihdokiksi. Equipmentit pois, yks lethali- ja pari tactical-naattia. Ei perkejä tai jos perkit sisällytetään niin sellaiset mitkä ei anna mitään etua suuntaan tai toiseen. Sitten on kaikilla se tasaväkisin lähtökohta ja voi näyttää mistä se kana pissii kerta tästä nyt näköjään halutaan tehdä niin kilpailullista kuitenkin.

Mutta niin jokaisella on ne omat mieltymykset ja tuntemukset millä tavalla haluaa pelata. Omasta mielestäni parasta viihdettä on sellanen sota fiilis ja siellä ei lähetetä vihulaiselle k(n)yyhkykirjeenä että "hei plz ethän käyttäisi claymorea".

Ei tästä nyt sitä aivan ns. r00-liigaa kuitenkaan olla tekemässä, mutta kyllähän tuo kleikkojen salliminen muuttaa pelin aika "typeräksi". (En ole aloittamassa uutta väittelyä, vaan nyt otetaan vähän asiallisempi/rauhallisempi linja) Tuota en ymmärrä, että kleikkojen poistamisella pelistä haluttaisiin muka tehdä munaravaajien paratiisi. Onhan ilman kleikkojakin mahdollista edetä rauhallisemmin ja sillä omalla pelityylillä. Eiköstä vain? :) Lähinnä tuo kleikkojen salliminen tekisi kohteiden puolustamisesta todella helppoa, ja taas hyökkääjien homma vaikeutuisi entisestään. (Kertaus on opintojen äiti..:D)
Omasta mielestäni esim. suunnilleen kaikki perkit ja aseet yms. voitaisiin sallia, mutta equipmenteista sitten jotain rajoituksia. (tai suosiolla equipmentit kokonaan pois tai C4 ainoastaan sallituksi..) :)
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Lähinnä tuo kleikkojen salliminen tekisi kohteiden puolustamisesta todella helppoa, ja taas hyökkääjien homma vaikeutuisi entisestään. (Kertaus on opintojen äiti..:D)
Omasta mielestäni esim. suunnilleen kaikki perkit ja aseet yms. voitaisiin sallia, mutta equipmenteista sitten jotain rajoituksia. (tai suosiolla equipmentit kokonaan pois tai C4 ainoastaan sallituksi..) :)

Kyllähän kleikoista on hyötyä hyökkääjillekkin siinä vaiheessa kun pommi on laitettu. Siinä kohtaahan peli kääntyy ympäri... Hyökkääjistä tulee puolustajia ja puolustajista hyökkääjiä.

Aseista ja perkeistä täysin samaa mieltä.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Mul on vahva epäilys poijjaat siitä, että tässä on ollu koira haudattuna:D
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Mitä nyt tässä tänne eksyessäni luin pari sivua taakseppäin, niin kyllä on kovaa sanasotaa käyty. Tämmöisessa tilanteessa hyvä ratkaisu on äänestää, että ketkä haluavat ne claymoret käyttöön ja ketkä eivät.

Tässä minun näkökulmani asiaan.

Claymoret Sallittu= Pelistä tulee hiukan hidastempoisempaa ja hyökätessä pitää olla todella varuillaan, etenkin vihollisten alueella. Pelissä tulee enemmän "No ei jumalau.." hetkiä, jolloin nappulat voivat raivospäissään viskata ohjaimen ulos ikkunasta. Tämä siis kuoltuaan miinaan.

Claymoret Bannittu= Pelistä tulee hyökkääjille tavallaan helpompaa, sillä nyt ei tarvitse pelätä sitä, että upean sprintin jälkeen matka tyssää kulmassa nyhjöttävään claymoreen. Porukka saa nyt tapot käyttämällä aseita, eikä varusteen avulla (yhden siis).

Kumpaa tahansa sitten porukka äänestää eniten, niin SND:tähän tämä on ja eikös reilu peli ole tärkeämpää kuin se, että pääsee pelaamaan sitä missä ite on hyvä/mistä itse tykkää?. Kyllä kovat SND pelaajat pärjää säännöillä millä hyvänsä ja jos säännöt ovat sitten "nuubiystävällisemmät", niin sitten oitis pelityyliin muutos, mikäli tyyli on ollut "ei claykkoja no hätä"

Itse kummiskin sanoisin, että claymoret sallittaan ja ihan vain senkin vuoksi, koska täällä on pelaajia, jotka pystyvät pelaamaan yhtä hyvin claykkojen kanssa, kuin ilmankin, joten heiltä se ei ole pois oli säännöt mitkä hyvänsä. Hiukan kokemattomat taas eivät välttämättä pelaa yhtä hyvin ilman claykkoja, koska ei ole harjoitellut.

Oli sitten päätös kumpi tahansa, niin toivottavasti kaikki ainakin ottaisivat rennosti ja lopettaisi typerästä miinasta kinaamisen:)
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Joo.
Nuketown, paras viidestä, kaikki keinot sallittu.

Ja jos tuo ei kelpaa, ni: Nuketown secondary only, pistols/launchers banned.

MuiSi!

EDIT: ja ennen ku joku valopää lohkasee; "eihän tuossa o si mitään aseita!"
No worries, kaikki parhaat aseet löytyy kyllä vielä ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Mul on vahva epäilys poijjaat siitä, että tässä on ollu koira haudattuna:D
Owwai? Kerro muillekkin. En malta odottaa.

Kleikoista löpinät vois jo lopettaa ja keskittyä sääntöihin kokonaisvaltaisemmin. Mun ehdotus että kleikat sekä ninja banned. COD4 CM pelattiin ilman sitä "ninjaa" ja kukaan ei valittanu. Peli oli nopeaa ja tarvi hiukan käyttää kypärää missä juoksee. Tää vois palvella näitä kleikkamiähii kun voi kuulla rusherin tulevan.

Et tällästä. No ni, saa alkaa tappelee. :)
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Mul on vahva epäilys poijjaat siitä, että tässä on ollu koira haudattuna:D

:rolleyes:

Paljon keskustelua, sinänsä hyvä asia kunhan ette mene henkilökohtaisuuksiin.

Tiedotusasiaa/kertausta:
1. turnaus on enemmän ns. casual kuin kilpailullinen jotta mahd. moni KFIN-käyttäjä uskaltautuisi tulla mukaan turnaukseen. Casual tarkoittaa turnauksessa enemmän vapautta aseissa, perkeissä sekä attachmenteissa.
2. SD-liigan järjestetään HCSD-turnauksen jälkeen joten HCSD-tiimit voivat tähän osallistua niin halutessaan.
3. Säännöt päättävät ne tiimit, jotka turnaukseen osallistuvat. Annan muutaman kysymyksen joihin liigaan osallistuvien team leadereiden vastausten perusteella teen linjaukset.

Varmoja bännejä:
- Warlord, Second Chance (Nade-späm, Grip+Rapidfire), SC:a en viitsi perustella
- Launched Weapons (Tube, Crossbow jne.)
- LMG-luokka tai Extended mags attachmentissa (välttääkseni yletöntä poraamista).
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Täällähän on jo soppa valmiina. Vaikka en tiedä löytyykö mitään kööriä millä pääsis tähän osallistumaan niin kirjootan kumminkin.

Kleikat sais ihan hyvin sallia. Siinä samassa vihun silmät korvat ja muut apuvälineet paljastaa sun sijainnin missä nekin. Jos käytätkin hackeria se kleikka paljastaakin sen kleikan laittajan sijainnin :eek: kumma juttu että jos osaa pelata niin hyvin kun osaa, miten voi peli tyssätä yhteen miinaan...? Ja se että se auttaa niin kauhian paljon niitä puolustajia, kaikki pääsee puolustamaan vuorollaan ja niinkun tossa joku wiseman tempas, kun pommi on istutettu osat vaihtuu: hyökkääjistä tuleekin puolustajia.

Ja tällä stoorilla toin oman mielipiteeni esille enkä toivo kenenkään tulevan sitä dissaamaan. Tällä en mitään sotaa halua aloittaa eikä kommentti liity yllä oleviin keskusteluihin.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

tossa joku wiseman tempas, kun pommi on istutettu osat vaihtuu: hyökkääjistä tuleekin puolustajia.
Näinhän se menisi, mutta kleikkojen avulla edes kohtuullisen tiimin puolustajat pystyy joka kerta estämään hyökkääjien tulon pommipaikalle.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Laittakaa polli noiden kleikkojen sallimiselle. Yksinkertaisesti Kyllä vai Ei, niin saa tänki sodan selvitttyä:)
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Laittakaa polli noiden kleikkojen sallimiselle. Yksinkertaisesti Kyllä vai Ei, niin saa tänki sodan selvitttyä:)

Itse itseäni quotettaen.
3. Säännöt päättävät ne tiimit, jotka turnaukseen osallistuvat. Annan muutaman kysymyksen joihin liigaan osallistuvien team leadereiden vastausten perusteella teen linjaukset.

Ilmoittautukaa alustavasti SD-liigaan niin pääsette vaikuttamaan sääntöihin. Voi ilmoittautua myöhemminkin mutta silloin säännöt on jo päätetty ennakkoilmoittautuneiden tiimien kesken. SD-liiga alkaa mahdollisesti vasta HCSD-turnauksen jälkeen, riippuu osallistujatiimien tahdosta.

Ilmoittautuminen: Alustava ilmoittautuminen SD-liigaan
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom