Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Eli jos sun mielestä jokin sääntö on hyvä ja näet miksi se on niin, niin se on ok. Mutta jos joku toinen henkilö lyttää tämän ja sanoo miten asia on omasta mielestään ja omalta näkökannalta, se on perseestä ja tyhmää? Ei siis oikeesti, kattokaa mitä paskaa kirjotatte :D Tottakai ihmiset haluavat sellaiset säännöt joista tykkäävät eniten. kaasu koittanut juttuja joista puhuu ja haluaisi ne, koska tietää että ne toimivat hyvin ja tekevät pelaamisesta omasta ja monien muiden mielestä parempaa kuin tavallinen publapelaaminen, johon tämä turnaus tähtää ja siinä ei edelleenkään ole mitään väärää/pahaa. Täällä kysyttiin mielipiteitä ja kun niitä saadaan toiset vetävät herneet nokkaa ja aletaan kiukuttelemaan kun asiat eivät menekkään niin kuin haluavat. En jaksa edes nyt lähteä kommentoimaan tuota toista alkavaa turnausta johon tais olla jopa kolme tiimiä osallistumassa niillä alkuperäsillä säännöillä....

Mutta esimerkiksi saat siitä varmasti etua omaan peliisi, jos kleikat sallitaan, koska mitä todennäköisesti käytät niitä ja niiden salliminen sopii normaaliin pelityylisi suht hyvin? Joidenkin asioiden bannaaminen taas tuo muille etua. Ja lopettakaa nyt oikeasti PS Blockkiin vertaaminen kaikessa, moneen otteeseen sanottu jo, että tämän turnauksen kanssa ei tule olemaan mitään tekemistä tämän teidän hehkuttaman kilpailuillisuuden kanssa joten jätetään se aihe jo rauhaan. Ainoa kilpailullisuuteen liittyvä asia mitä täällä on tuotu ilmi on liittynyt pelikokemukseen ja siihen kuinka jotkut pitävät pelistä enemmän, jos joitakin asioita rajoitetaan. Jotkut täällä taas saavat paremman pelikokemuksen jos mitään ei rajoiteta. Sitten kun asioista puhutaan vähän kärjistettyyn tapaan ni ollaan heti vetämäs herneitä neniin ja mutku, mä päläpälä vine-

Toivon että tajut mitä haen tässä, sun pelityyli on X, muiden F ja toisten Z. Kaikki erilaisia ja niitä ei pysty yhdistämään sulavasti yhdeksi. X, F, Z pitävät eri asioista.

Loppuun yks juttu: Jos Flak Jacket sallitaan, kleikat sallitaan, kaikki aseet sallitaan, niin eikö sitten vois nuubituubia samalla sallia? Ethän sä kuole siihen kun käytät Flak Jackettiä, joten miten se vaikuttaa mihinkään? Eks sä pysty kiertää ne reitit johon voidaan ampua suoraan respasta respaa? Sähän voit kiertää kleikat, stunata sen, rikkoa sen varovasti ja odottaa et alkunaatit heitetään pois. Ja hei, se tyyppihän vilahtaa kartassakin vielä kun ampuu sillä tuubilla, mitä ei tuu kleikoista ja kranaateista. Tuubien salliminen tois mun mielestä paljon kaivattua vaihtelua peliin ja kaikki varmasti saisi pelata just sillä tyylillä millä haluaa. Koska miten se suhun vaikuttaa jos et tykkää pelata sillä. Voithan aina laittaa Flak Jacketin, ja no HUH HUH ompa paha laittaa se yks perkki ja selvitä tuubista sillä.

Tämä keskustelu on yhtä paska kuin yllä oleva juttu.

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, jotkut mielipiteet ovat vain ***** perseestä.™
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Otetaan rauhallisesti. Kuten Junnu mainitsi aiemmin, säännöistä kannattaa vääntää hampaat varessä vasta sitten kun ilmoittautuneet tiimit on tuonneet julki miten haluaa liigaa pelata. Ei se kiveen ole hakattu että porukka ketä osallistuu edes haluaa niitä kleikkoja. Mut uskoisin että vapaampaa muokattavuutta ja lähempänä publapelejä olevaa rulesettiä tässä kuitenkin tarvitaan.

Nyt niitä ilmoittautumisia kehiin ja pistäkää samalla toiveenne vaikka kleikoista ja publa vs. kilpa. Siitä se lähtee ja nähdään miten sääntöjä voi sorvata kaikille parhaiten sopivaan suuntaan. Kompromisseja tulee varmasti, joten ei kannata ajatella b&w näistä tulevista säännöistä. Siis kenenkään.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Ite oon kanssa samoilla linjoilla kaasun sun muiden kanssa kleikoista. Enemmän vapautta asevalintoihin mut kleikat pois. Ne todellakin paljastaa liian helposti missä menet jos ammut/juokset flakki päällä läpi jne.

Kleikat on periaatteessa yks puolustaja lisää. Lyöt sen yhteen kulmaan ja meet ite toiseen kyttäämään. Vihu pamauttaa kleikan ja samantien tiedät missä kaveri suunnilleen menee. Ei näin.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Pyysinkö jotenki vastaamaan? Oliko tämä sittenkin joku kaasu Q&A? Kommentistasi saa sen käsityksen, että olet tyhjentävästi kertonut miten asia on ja että älkää nyt muut enää tulko muuta selittämään vaan lukekaa mitä viisaat ovat kirjoittaneet. Asia nyt vaan on niin, että yhdellä on yksi mielipide asiasta ja toisella toinen. Tämä käsittääkseni on se topikki missä mielipiteensä saa kertoa vai eikö?
Nojoo toi vastaaminen oli kyllä väärä verbivalinta. Tarkoitin sillä siis sitä, että olin kummonut nämä teidän perustelut kleikkojen sallimiseksi (tai siis asettanut omasta mielestä niin vahvat perusteet, ettei kleikkoja pitäisi missään nimessä sallia). Tarkoitin, että jos mun viestit lukemalla keksitte vielä vastaperusteita tai muita syitä miksi kleikat voitaisiin sallita niin antaa palaa, minä vastaan kyllä takaisin. Ymmärrän, että teillä on omat mielipiteenne. Mun tehtävä on muuttaa teidän mielipiteet.
Olen saanut tuohon sietokyvyn CSää pelatessa. Ei minua haittaa. Menen sitten sellaisia reittejä että en kuole niihin. Taktikointia... Kivaa kun peli on monipuolinen.

Minusta nyt tuntuu että tässä on lähinnä Kaasu vastaan kaikki muut näiden sääntöjen kanssa. Kuka tätä turnausta nytten järjestää? Kaasu vai JayAr?

Kaikista huvittavin oli kun Kaasu tulit pilaa tuon toisenkin turnauksen ketjun sääntösekoiluillasi ja provoamaan sinne.

Miksi tämä turnaus ei vain voi olla sellainen, että tulisi mahdollisimman monipuolinen ja paljon pelaajia ja PS Block on sitten se missä vedetään kivekset peräkkäin menemään pitkin käytäviä.
1. Huoh. Missään vaiheessa ei ole puhuttu siitä, että näihin reittivalintoihin kuolisi. Vaan kleikkojen ohi kulkiessa oma sijainti tulee automaattisesti vihuille selville mikä tarkoittaa, että silloin ainakin yksi piippu osoittaa siihen suuntaan mistä olet tulossa. Vaikka black opsin mapit ovatkin suhteellisen monimutkaisia, ei niistä löydy niin montaa reittiä, että yksi niistä olisi varmasti vartioimaton, jos kleikat on sallittu.

2. Minä olen vaan ainut kuka jaksaa tuoda oman mielipiteensä esille ja eikös se ole tämän ketjun tarkoitus? Tiedän, etten ole yksin tätä mieltä. Olisi suoraan sanottuna typerää ajatella näin sen takia, että olen ainut kuka asiasta jauhaa. Missä vaiheessa olen sanonut, että minä järjestän turnauksen? Täysin tarpeeton ja perusteeton kommentti.

3. Millä tavalla pilasin sen toisen ketjun? Pyydettiin ehdotuksia miten turnausta voitaisiin parantaa ja minä annoin niitä. Se, että joku on eri mieltä, kuin sinä, ei tarkoita, että hänen tarkoituksenaan olisi vain pilata muiden turnaus.

4. Ah monipuolisuus. Sitä hehkutetaan jatkuvasti, mutta tuntuisi, että kaikki monimuotoisuus mitä peliin voidaan saada kulminoituu pelkästään kleikkojen sallimiseen. Jos halutaan monipuolisuutta niin sallitaan enemmän perkkejä, aseita ja ennen kaikkea pelimuotoja. Kaiken lisäksi minusta kleikkojen salliminen tekee pelistä yksipuolisempaa sillä silloin viedäät pienimmätkin mahdollisuudet siltä, että joku viitsisi pelata nopeammin. Jos kleikat kielletään niin useammat pelityylit ovat mahdollisia -> pelaaminen on monipuolisempaa.

Tämä PS Blockkiin viittaaminen voitaisiin lopettaa jo. On moneen kertaan sanottu, että tällä asialla ei ole mitään tekemistä blokin tai sen liigojen kanssa. Ja kerro ny toki mistä päättelit, että kleikkojen puuttuessa pelistä tulisi kivekset peräkkäin juoksemista käytävillä? Kaikki ketkä on yhtään sd matsia muualla, kuin publalla (millä tahansa rulesetillä) tietää, että tämä ei pidä paikkaansa.

Olipas muuten aika osuva tuo tuubivertaus, minkä junnu heitti. Toisaalta itse pelaisin paljon mielummin tuubeja vastaan, kuin kleikkoja (olettaen siis, että flak jacket sallittu molemmissa tapauksissa). Tuubit pitää itse tähdätä ja ampua eivätkä ne tapa. Kun taas kleikat paljastaa automaattisesti vihollisten suunnitelmat.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Kleikat on jees! ;) Miksi näistä hirvityksistä edes tarvitsee vääntää? Publalla kuolen näihin ihan tarpeeksi, olen siis ilmeisesti säkki. Jonkunhan täytyy antaa tapot näille taktisille pelaajille, eikö niin?
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Pelataan tää turnaus samoilla säännöillä ku publalla pelataan... kaikki on sallittua ja se on kaikille sama ja uusien ei tarvi pelätä että käyttää vahingossa vääriä aseita tai perkkejä yms.

Ei tää homma varmaankaan ala ikinä koska sääntöjä ei tulla IKINÄ saamaan kuntoon ku ei ne tunnun kelpaavan kenellekkään... Jos alettais jo hieroon vaikka mw3 sääntöjä valmiiks ni siinä saatais ehkä sit pelattuakin jotain...

Enkä toisaalta ymmärrä miks täällä koko ajan jauhetaan tuosta psblockin säännöistä, tämä on konsolifin systeemi ja psblock omansa... miks niistä pitäis tehdä samanlaiset ?
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Enkä toisaalta ymmärrä miks täällä koko ajan jauhetaan tuosta psblockin säännöistä, tämä on konsolifin systeemi ja psblock omansa... miks niistä pitäis tehdä samanlaiset ?

Ei kukaan ole tekemässäkään samanlaisia, mutta miksi pitäisi sallia asioita jotka vievät hauskuuden pelaamisesta. Publalla sitä on, mutta ei se tarkoita sitä että sitä tarvitsee joka paikkaan tunkea.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

1. Huoh. Missään vaiheessa ei ole puhuttu siitä, että näihin reittivalintoihin kuolisi. Vaan kleikkojen ohi kulkiessa oma sijainti tulee automaattisesti vihuille selville mikä tarkoittaa, että silloin ainakin yksi piippu osoittaa siihen suuntaan mistä olet tulossa. Vaikka black opsin mapit ovatkin suhteellisen monimutkaisia, ei niistä löydy niin montaa reittiä, että yksi niistä olisi varmasti vartioimaton, jos kleikat on sallittu.

2. Missä vaiheessa olen sanonut, että minä järjestän turnauksen? Täysin tarpeeton ja perusteeton kommentti.

3. Millä tavalla pilasin sen toisen ketjun? Pyydettiin ehdotuksia miten turnausta voitaisiin parantaa ja minä annoin niitä. Se, että joku on eri mieltä, kuin sinä, ei tarkoita, että hänen tarkoituksenaan olisi vain pilata muiden turnaus.

Olipas muuten aika osuva tuo tuubivertaus, minkä junnu heitti. Toisaalta itse pelaisin paljon mielummin tuubeja vastaan, kuin kleikkoja (olettaen siis, että flak jacket sallittu molemmissa tapauksissa). Tuubit pitää itse tähdätä ja ampua eivätkä ne tapa. Kun taas kleikat paljastaa automaattisesti vihollisten suunnitelmat.

1. Ainahan voi esim heittää flashin tai stunin jolloin kleikka ei räjähdä tai ampuu kleikan ja juoksee toista reittiä ampumaan vihun joka kämppää räjähtäneen kleikan suuntaan yms yms? Kyllä niitä keinoja löytyy jos on vähän mielikuvitusta eikä vaan juokse suoraan vihollisen eteen.

2. Missä vaiheessa sv on sanonut että olet sanonut että järjestät turnauksen?

3. Haukuit muiden kuin omien lempisääntöjesi ehdottamat säännöt / sääntöjen ehdottajat samantien?

Määrittele ''tähdätä''.
Eivät tapa kleikatkaan jos on sen verran tavalliset refleksit että osaa peruuttaa kun kuulee kleikan äänen eivätkä kleikat edes tapa jos esim tuossakin tapauksessa kerran on flak jacket päällä.

E:
Pelataan tää turnaus samoilla säännöillä ku publalla pelataan... kaikki on sallittua ja se on kaikille sama ja uusien ei tarvi pelätä että käyttää vahingossa vääriä aseita tai perkkejä yms.

Näin.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

1. Ainahan voi esim heittää flashin tai stunin jolloin kleikka ei räjähdä tai ampuu kleikan ja juoksee toista reittiä ampumaan vihun joka kämppää räjähtäneen kleikan suuntaan yms yms? Kyllä niitä keinoja löytyy jos on vähän mielikuvitusta eikä vaan juokse suoraan vihollisen eteen.

Sillä flashilla tai stunilla minkä uhraat kleikalle paljastat ittes vihulle ihan samalla tavalla. Kyllähän se ääni siitä lähtee ku heität sen. Eikä se kleikka näy hyvin ellei sulla oo hackeria päällä. Hacker päällä sut taas kuulee helvetin kauas.

Ja kaikki sallittu? Sitä varten on publa. Ei tästä pidä mitään tuubifestiä järjestää.

Tiedän, että enemmän matseja pelanneet sopeutuvat sääntöihin kuin sääntöihin, mutta eikö sama päde myös aloittelevaan pelaajaan? Ei näet pystyisi turvautumaan siihen pieneen punaviiksiseen kaveriin, että kyllä se tappaa jos minä en.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Pelataan tää turnaus samoilla säännöillä ku publalla pelataan... kaikki on sallittua ja se on kaikille sama ja uusien ei tarvi pelätä että käyttää vahingossa vääriä aseita tai perkkejä yms.

Ei tää homma varmaankaan ala ikinä koska sääntöjä ei tulla IKINÄ saamaan kuntoon ku ei ne tunnun kelpaavan kenellekkään... Jos alettais jo hieroon vaikka mw3 sääntöjä valmiiks ni siinä saatais ehkä sit pelattuakin jotain...

Enkä toisaalta ymmärrä miks täällä koko ajan jauhetaan tuosta psblockin säännöistä, tämä on konsolifin systeemi ja psblock omansa... miks niistä pitäis tehdä samanlaiset ?
Samaa mieltä, kuin wilho. Ei ole mitään järkeä järjestää turnausta missä pelataan publa säännöillä. Ettekö vain pääsisi helpommalla, kun kasaisitte 6 henkilön partyn ja menisi publalle pelaamaan. Samalla saisitte teidän ihannoimaa hctakin. Uudet tietää kyllä mihin ryhtyy ja, jos ei niin sitten selitetään homman nimi vielä selvemmin. Tuo on todella huono perustelu.

Tämä turnaus alkaa sitten, kun ahma on sen suunnitellut alkavaksi. Ei me niitä sääntöjä päätetä. Se on ahman heiniä. Meidän tehtävä on vain kertoa mitä haluaisimme tältä turnaukselta.

Viimeisen kappaleeseen ei voi, kun facepalmaa. Ainoat ketkä on vetäny tuota blokkia tähän keskusteluun mukaan on näitä kleikkoja kannattavat ihmiset. (pois lukien minun ensimmäinen viesti, kun en silloin tiennyt vielä mitä turnaukselta halutaan)
1. Ainahan voi esim heittää flashin tai stunin jolloin kleikka ei räjähdä tai ampuu kleikan ja juoksee toista reittiä ampumaan vihun joka kämppää räjähtäneen kleikan suuntaan yms yms? Kyllä niitä keinoja löytyy jos on vähän mielikuvitusta eikä vaan juokse suoraan vihollisen eteen.

2. Missä vaiheessa sv on sanonut että olet sanonut että järjestät turnauksen?

3. Haukuit muiden kuin omien lempisääntöjesi ehdottamat säännöt / sääntöjen ehdottajat samantien?

Määrittele ''tähdätä''.
Eivät tapa kleikatkaan jos on sen verran tavalliset refleksit että osaa peruuttaa kun kuulee kleikan äänen eivätkä kleikat edes tapa jos esim tuossakin tapauksessa kerran on flak jacket päällä.
1. wilho vastasikin jo

2. huohh

3. Kerro minulle missä kohdin haukuin yhtään ketään. Tarkoituksena oli herättää nukkuvat hiukan kärjistämällä. Haukkunut en yhtään ketään.

Viimeinen kappale: Koitappa itse väistää kleikka sen äänen jälkeen. Black opsissa se on mahdotonta, koska kleikka räjähtää aivan instanttina. Ei kleikat tapakkaan flak jacketin ollessa päällä, mutta idean on siinä, että tuubi ei voi paljastaa vihollisten sijaintia ilman, että pelaaja huomaa tätä itse. Kun taas kleikka odottaa sitä vihollista paikallaan rundin loppuun asti pelaajasta riippumatta.

Haluaisin tuoda vielä yhden uuden näkökulman esille: Search and destroyssa on puolustajilla lähtökohtaisesti (tietenkin mappisuunnittelusta riippuen) se helpompi tehtävä. Heidän täytyy puolustaa kahta pommiplänttiä, eikä heillä ole pakkotavaa tarvettä liikkua näiden alueiden läheisyydestä yhtään mihinkään. Miksi me haluaisimme helpottaa heidän tehtäväänsä? Eikös meidän juuri päinvastoin pitäisi helpottaa hyökkääjien tehtävää, sillä he ovat tässä altavastaajia?

Ei siitä asiasta kuitenkaan sen enempää, koska tiedän, että idea on suurelle osalle tähän ketjuun kirjoittavista mahdoton.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Eiks tän keskustelun vois vaikka lukita ja liigan/turnauksen järjestäjä keksii ne säännöt ihan miten ite parhaaks näkee. Turhaa tappelua.

Ja kaasu, se publa säännöt oli taas yksi ehdotus joita täällä on pyydelty. Kerroin oman mielipiteeni.

Rakentava keskustelu... hmmm... mitä se tarkoittaa ? Sitä että kun joku ehdottaa jotain niin heti pitää haukkua se? Täällä foorumilla on paljon semmoisia käyttäjiä jotka ilmeisesti saa jotain tyydytystä siitä että pääsee tyrmäämään toisten ehdotukset heti.

Miksei näitä turnauksia pelata sillai kun pelintekijä on pelin suunnitellut? Eli että kaikki olis sallittu. "Ettekö vain pääsisi helpommalla, kun kasaisitte 6 henkilön partyn ja menisi publalle pelaamaan." Eikös tässä nyt yritetä järjestää jotain liigaa/turnausta ? Kerroppa mulle miten mä pääsen publalle pelaamaan jonkun turnauksen niin kerään porukan ja menen heti.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Eiks tän keskustelun vois vaikka lukita ja liigan/turnauksen järjestäjä keksii ne säännöt ihan miten ite parhaaks näkee. Turhaa tappelua.

Ja kaasu, se publa säännöt oli taas yksi ehdotus joita täällä on pyydelty. Kerroin oman mielipiteeni.

Rakentava keskustelu... hmmm... mitä se tarkoittaa ? Sitä että kun joku ehdottaa jotain niin heti pitää haukkua se? Täällä foorumilla on paljon semmoisia käyttäjiä jotka ilmeisesti saa jotain tyydytystä siitä että pääsee tyrmäämään toisten ehdotukset heti.

Miksei näitä turnauksia pelata sillai kun pelintekijä on pelin suunnitellut? Eli että kaikki olis sallittu. "Ettekö vain pääsisi helpommalla, kun kasaisitte 6 henkilön partyn ja menisi publalle pelaamaan." Eikös tässä nyt yritetä järjestää jotain liigaa/turnausta ? Kerroppa mulle miten mä pääsen publalle pelaamaan jonkun turnauksen niin kerään porukan ja menen heti.
Miksi tämä pitäisi sulkea. Liigojen sääntöjä laativat saavat uusia näkökulmia sääntöehdotuksiin meidän keskustelustamme. Eikös se ole tarkoituskin?

Taas puhutaan haukkumisesta. Millä tavalla mä haukun yhtään ketään. Tää on ihan normaalia keskustelua siitä pitäisikö kleikat sallia vai ei. Paitsi, että silloin kun teidän pitäisi heittää vasta-argumentteja mun perusteluihin miksi ei, sanotte vain samat asiat uudelleen ja uudelleen. Teidän pitäisi kommentoida mun mielipiteitä, eikä vaan sulkea mielenne kaikelta, mikä on kanssanne eri mieltä. Ei tässä ole mitään rakentavaa ja se johtuu teistä.

Minä en nauti muiden ehdotusten tyrmäämisestä vaan minä ärsyynnyn ihmisistä, jotka heittävät ehdotuksensa eivätkä pysty edes puolustamaan sitä millään tavalla. Minä jatkan asiasta vääntämistä niin kauan, kun kerrotte mulle jonkun oikeasti hyvän syyn miksi kleikat pitäisi bänniä (mielellään jonkun uuden, koska en jaksaisi kirjoittaa samoja asioita taas kerran). Toinen vaihtoehto on, että poimitte jonkin minun perusteluistani kleikkoja vastaan ja sanotte "minun mielestäni se ei kyllä ole noin vaan se on näin:*insert argumentti here*". Minä sitten taas yritän parhaani mukaan vastata siihen. Näin keskustelun pitäisi toimia. Tällä hetkellä te meette ihan defensiivisiksi ja, joko kerrotte samat perustelut uudelleen, tai alatte heittää näitä "pitäkää promodinne ps blockissa" ja "miksi pitää haukkua muita" -kommentteja, missä ei ole mitään tolkkua.

Tätä pelintekijäkommenttia olen jo vähän odotellutkin. Pelintekijät tekivät pelin sellaiseksi, että se myisi mahdollisimman paljon ja vastaisi jonkin verran oikeatakin elämää (siksi tuubit aina mukana, mitä on nykyaikainen sota ilman naatinheittimiä?). Tämä tarkoittaa auttamatta myöskin sitä, että pelistä löytyy lukuisia asioita, mitkä pilaavat toisten pelinautinnon. Minun ja lukuisten muiden pelinautinnon pilaavat kleikat. Ja teen kaikkeni saadakseni muut ymmärtämään, että turnauksesta tulee paljon hauskempi ilman kleikkoja. Voitte toki tehdä äänestyksen ja, jos kleikkojen salliminen saa enemmän ääniä, kuin niiden bänniminen niin antaa mennä vain.

Minun puolesta voidaan ampua jousipyssyillä, thumppereilla ja singoilla. Ihan sama. Kunhan kleikat on bännissä niin minä ja monet muut ollaan tyytyväisiä.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Aikamoinen sota täällä menossa! :D Itselle oli aluksi ihan sama sallitaanko ne kleikat vai ei, mutta eilisen ja tämän päivän aikana olen pelannut Kaasun ja Junnun (?) kehittämää SnDmodea, ja se on aivan loistava IMO! Rohkenen väittää, että esim. kaasu tietää näistä sääntöasetuksista huomattavasti enemmän kuin suurin osa porukasta täällä. (Koska hän on nimittäin itse kokeillut eri variaatioita ja testannut mitkä säännöt toimii ja mitkä ei.) Kyllä kleikkojen salliminen tuhoaa nuo hyökkääjien muutenkin etukäteen heikommat mahdollisuudet. Tänäänkin kun pelasi, nähtiin pelissä pari pikaplänttiä, ja juuri näillä pelitaktiikan nopeilla muutoksilla näitä matseja käännetään. Kyllä se kieltämättä melkoiseksi konttaamiseksi menee, kun mihinkään ei uskalla juosta, kun tietää että vastassa on kleikka tai parin vihun pyssyä ojossa. :rolleyes:

Tuossa sääntösetissä mitä itse olen nyt parina päivänä päässyt pelaamaan, on valmiiksi tehty 10 classia, josta jokaiselle löytyy mieluinen ase. Tuo setti on kilpailullisempi, mutta tähän turnaukseen voisi ihan hyvin sallia vaikka kaikki aseet (paitsi LMG:t ja launcherit) ja perkkeihin voisi ottaa muutaman lisää.

Kaasu ja Wilho on kyllä antanut hyvät perustelut aikaisemmissa viesteissä siitä, että miten kleikkojen salliminen auttaa puolustavan tiimin hommaa.
Tämä kaasun kirjoitus kuvastaa hyvin sitä, miksei kleikkoja kannattaisi sallia:

"Haluaisin tuoda vielä yhden uuden näkökulman esille: Search and destroyssa on puolustajilla lähtökohtaisesti (tietenkin mappisuunnittelusta riippuen) se helpompi tehtävä. Heidän täytyy puolustaa kahta pommiplänttiä, eikä heillä ole pakkotavaa tarvettä liikkua näiden alueiden läheisyydestä yhtään mihinkään. Miksi me haluaisimme helpottaa heidän tehtäväänsä? Eikös meidän juuri päinvastoin pitäisi helpottaa hyökkääjien tehtävää, sillä he ovat tässä altavastaajia?"

Mutta eiköhän se ole selvintä, että tiimit ilmoittavat oman kantansa kleikoista, koska se tässä näyttää olevan se suurin kiistanaihe. Olisihan se tällaisissa liigoissa/turnauksissa kuitenkin parasta, että taistot ratkeaisivat reilusti pelaajien välisillä tulitaisteluilla, kuin että ratkaisevassa erässä juoksee siihen ainoaan kleikkaan ja vihu piileksii perimmäisessä nurkassa piippu ojossa ainoaan nurkkaan.. :rolleyes:
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Minä en nauti muiden ehdotusten tyrmäämisestä vaan minä ärsyynnyn ihmisistä, jotka heittävät ehdotuksensa eivätkä pysty edes puolustamaan sitä millään tavalla.

Sehän ei meidän vika ole jos ärsyynnyt tietynlaisista ihmisistä. Silloin pitää katsoa peiliin ja ihmetellä antaako se henkilö sinulle oikeesti noin pahan olon.

Toinen vaihtoehto on, että poimitte jonkin minun perusteluistani kleikkoja vastaan ja sanotte "minun mielestäni se ei kyllä ole noin vaan se on näin:*insert argumentti here*". Minä sitten taas yritän parhaani mukaan vastata siihen.

Tämä ketju on täynnä perusteluja vastaan ja puolesta, jos joku haluaa kertoa mielipiteensä perustelematta, niin uskon että hänen perusteet on samat kuin ketjussa on jo tullut aiemmin ilmi. Ei niitä tarvitse muidenkaan toistaa joka viestissä niinkuin itsekin toitotat, että "en jaksa toistaa, etsivät löytää aiemmista viesteistä". Eli joku voi haluta vain näyttää mitä mieltä on ilman perustelujen kirjoittamista uudelleen. Oletko joku ylijumala jolle pitää kokoajan selitellä?

Minusta tuntuu että tässä on nyt jostain muusta kyse kuin kleikoista, ei nyt saakeli pelkkien kleikkojen takia tarvitse täällä kolmea sivua vääntää kättä, kun pelissä on muitakin sääntöjä sen n+1 kappaletta olemassa. Hajottaako sinua oikeasti noin paljon, että et ole tässä turnauksessa järjestäjänä tai ole päässyt konsolifiniin viralliseksi turnausisännäksi?

EDIT: Niin ja sinäkö tuomitset sitten sen vasta-argumentin onko se kelvollinen vai ei? Onko porukka jotenkin vasta-argumentti vastuussa VAIN sinulle?
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Samaa mieltä, kuin wilho. Ei ole mitään järkeä järjestää turnausta missä pelataan publa säännöillä. Ettekö vain pääsisi helpommalla, kun kasaisitte 6 henkilön partyn ja menisi publalle pelaamaan.

Voihan näistä turnauksen säännöistäkin kinastella seuraavaan codiin asti, mikäs siinä.

1. wilho vastasikin jo

Sillä flashilla tai stunilla minkä uhraat kleikalle paljastat ittes vihulle ihan samalla tavalla. Kyllähän se ääni siitä lähtee ku heität sen. Eikä se kleikka näy hyvin ellei sulla oo hackeria päällä. Hacker päällä sut taas kuulee helvetin kauas.

2. huohh

3. Kerro minulle missä kohdin haukuin yhtään ketään. Tarkoituksena oli herättää nukkuvat hiukan kärjistämällä. Haukkunut en yhtään ketään.

1. Sitten vaan toinen flashi perään ja flashaa vihun tai juoksee toista reittiä ja ampuu vihun joka katsoo toiseen suuntaa kuten sanoin jo aikaisemmin. Askeleet ei kuulu jos etenee kyykyssä ;)

2. Paras vastaus ikinä.

3. Puhuttiin toisten haukkumisesta ja toisten ehdottamien sääntöjen haukkumisesta
HC S&D on ehdottomasti paras, jos on liikuntarajoitteinen tai, jos ei saa sormea irti L1:stä.

No se, että teidän hc-istumiseen tottunut tiimi ei jaksa liikauttaa evääkään normimoodillakaan, ei tarkoita etteivätkö muut niin tekisi.

No toi rundiajan nostaminen on kyllä vielä typerämpi idea.

-
Viimeinen kappale: Koitappa itse väistää kleikka sen äänen jälkeen.

No eipä ole kovin vaikeaa kun vaan peruttaa samantien kun kuulee sen äänen eikä vaan juokse ovesta sisään munaravia.

Ei siitä asiasta kuitenkaan sen enempää, koska tiedän, että idea on suurelle osalle tähän ketjuun kirjoittavista mahdoton.

Kuten?

Teidän pitäisi kommentoida mun mielipiteitä, eikä vaan sulkea mielenne kaikelta, mikä on kanssanne eri mieltä. Ei tässä ole mitään rakentavaa ja se johtuu teistä.

Minä en nauti muiden ehdotusten tyrmäämisestä vaan minä ärsyynnyn ihmisistä, jotka heittävät ehdotuksensa eivätkä pysty edes puolustamaan sitä millään tavalla.

Koko ajan tässä kommentoidaan ja puolustetaan omaa näkemystä vaikkakin mitä vaan sanoo niin sinusta se on aina huono perustelu.

Minä jatkan asiasta vääntämistä niin kauan, kun kerrotte mulle jonkun oikeasti hyvän syyn miksi kleikat pitäisi bänniä

En tiedä sinusta mutta ainakin itse olen ollut koko ajan kleikkojen bännimistä vastaan?

Paitsi, että silloin kun teidän pitäisi heittää vasta-argumentteja mun perusteluihin miksi ei, sanotte vain samat asiat uudelleen ja uudelleen. Ei tässä ole mitään rakentavaa ja se johtuu teistä.

Tässä ketjussa joka toinen viesti on sinulta ja siinä aina sanotaan toisten ehdottamia sääntöjä vastaan jotain. Samat asiat sinultakin tulee koko ajan. Kannattaa myös tutkia niitä omien viestien sisältöjä eikä vaan todeta että mikään ei ole rakentavaa meidän takiamme ;)

Olisihan se tällaisissa liigoissa/turnauksissa kuitenkin parasta, että taistot ratkeaisivat reilusti pelaajien välisillä tulitaisteluilla,

Sitten voidaan myös ruveta keskustelemaan niistä alkunaateista :rolleyes:
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Sitten vaan toinen flashi perään ja flashaa vihun

90% tapauksista vihu kykkii jossain muualla ja ite juokset toisen Kari Kämpperin asettamaan kleikkaan. Näin se vaan menee.

Kyllä mä ennemmin tuhlaan ne stunit/fläsyt vihollisiin ku yritän metsästää kleikkoja niillä.

Ja en edes viitsi kommentoida tohon sun kyykyssä menoon. Toivottavasti oli vitsi?
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Ja en edes viitsi kommentoida tohon sun kyykyssä menoon. Toivottavasti oli vitsi?

Mitä vitsiä siinä oli? Jos sinulla ei ole ninjaa niin taloon mennessä kannattaa yleensä liikkua kyykyssä eikä juosta munaravia niin ei kuulu askeleita.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

1. Sitten vaan toinen flashi perään ja flashaa vihun tai juoksee toista reittiä ja ampuu vihun joka katsoo toiseen suuntaa kuten sanoin jo aikaisemmin. Askeleet ei kuulu jos etenee kyykyssä ;)

2.No eipä ole kovin vaikeaa kun vaan peruttaa samantien kun kuulee sen äänen eikä vaan juokse ovesta sisään munaravia.

3.Sitten voidaan myös ruveta keskustelemaan niistä alkunaateista :rolleyes:

1. Tuohan on aivan naurettava idea, että flashilla/stunilla ensin eliminoidaan se kleikka pois ja sitten juostaan sen kleikan ohi.. :rolleyes: Kuten aikaisemmin jo sanottiin, siinäkin paljastuu koska flashista/stunista kuuluu myös ääni. Turha sitä on selitellä että "no kiertää toista kautta jne. Kyllä se vastustaja tietää siltikin että vihu on lähellä ja on paljon tarkkaavaisempi.
Sama tehdä erikseen turnaus, missä tehtävänä on nimenomaan metsästää kleikkoja, 5 pistettä jos eliminoi kleikan ensin stunilla/flashilla (kovat jätkät tekee vissiin näin?) ja sitten vasta ampuu sen. Se tiimi voittaa kumpi saa ensin tuhottua kaikki kleikat.. :rolleyes:

2. Edelleenkään ne kleikat ei räjähdä viiveellä, vaan samantien kun niiden kohdalle osuu pikkusenkaan... Sama vaikka sinne suhkot rauhallisesti meneekin..

3. Väität että alkunaatit ja kleikat menee samaan kategoriaan? :confused: Et ole vissiin lukenut tätä ketjua tarpeeksi hyvin, sillä eiköhän tässä ole kyse nimenomaan siitä, että kleikat paljastavat vastustajan sijainnin VAIKKEI niihin kuolisikaan. Lisäksi alkunaattien heitto vaatii kuitenkin mappituntemusta ja alkunaateilla ei voida "miinoittaa" esim. kohteiden ympäristöä.. (Toki kleikkojenkin asettaminen vaatii tietoa yleisimmistä kulkureiteistä yms. mutta...)
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

Mitä vitsiä siinä oli? Jos sinulla ei ole ninjaa niin taloon mennessä kannattaa yleensä liikkua kyykyssä eikä juosta munaravia niin ei kuulu askeleita.

No ompahan muille helppoa riistaa. Jokainen saa pelata haluamallaan tavalla. Mennä munaravia tai kyykkien, mulle ihan sama. Tosiasiahan on, että se nopeammin liikkuva pelaaja teurastaa kyykkijän 90% tapauksista. Tää on nähty ja koettu sen monen monta kertaa.
 
Vastaus: Tuleva virallinen COD: BO SD-liiga 2011?

1. Tuohan on aivan naurettava idea, että flashilla/stunilla ensin eliminoidaan se kleikka pois ja sitten juostaan sen kleikan ohi..

No jaa en tiedä kumpi on naurettavampaa, heittää se flashi ja samantien juosta sisään ja ampua vihu kuin juosta suoraan siihen kleikkaan ja alkaa itkemään siitä foorumilla että kleikat banniin yms.

Turha sitä on selitellä että "no kiertää toista kautta jne. Kyllä se vastustaja tietää siltikin että vihu on lähellä ja on paljon tarkkaavaisempi.

Tähtääkö se paljon tarkkaavaisempi vastustaja kahteen/kolmeen/neljään suuntaan samaan aikaan?

Sama tehdä erikseen turnaus, missä tehtävänä on nimenomaan metsästää kleikkoja, 5 pistettä jos eliminoi kleikan ensin stunilla/flashilla (kovat jätkät tekee vissiin näin?) ja sitten vasta ampuu sen. Se tiimi voittaa kumpi saa ensin tuhottua kaikki kleikat..

....anna mennä jos sinulla on liikaa vapaa-aikaa.

2. Edelleenkään ne kleikat ei räjähdä viiveellä, vaan samantien kun niiden kohdalle osuu pikkusenkaan... Sama vaikka sinne suhkot rauhallisesti meneekin..

Kyllä ne pystyy väistämään jos samantien peruuttaa. Koita joskus olla juoksematta ovesta suoraan sisään ;)

3. Väität että alkunaatit ja kleikat menee samaan kategoriaan? :confused: Et ole vissiin lukenut tätä ketjua tarpeeksi hyvin, sillä eiköhän tässä ole kyse nimenomaan siitä, että kleikat paljastavat vastustajan sijainnin VAIKKEI niihin kuolisikaan.

Et vissiin lukenut omaa viestiäsi tarpeeksi hyvin? Rupesit pätemään että olisi hyvä jos matsit ratkeaisivat pelaajien välisillä tulitaisteluilla.

E:

No ompahan muille helppoa riistaa. Jokainen saa pelata haluamallaan tavalla. Mennä munaravia tai kyykkien, mulle ihan sama. Tosiasiahan on, että se nopeammin liikkuva pelaaja teurastaa kyykkijän 90% tapauksista. Tää on nähty ja koettu sen monen monta kertaa.

Niin ja puolustajathan liikkuvat todella paljon siellä pommipaikan vieressä... Aivan sama jokainen pelaa omalla tyylillään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom