Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nudedude
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Nyt ei kyllä pieni mieleni ymmärrä. Tämähän on kerta kaikkiaan naurettavaa.
Ihan samalla tavallahan tuo kaiketi toimii kuin ensimmäisessäkin osassa. Ei peli ole perinteisellä tavalla MMO. Kun saarella ajelee, on yhteydessä enintään seitsemään muuhuun - yleensä lähimpään - pelaajaan. Toki molemminpuolisella hyväksynnällä voi yhteyden toisen kanssa lukita, jolloin se säilyy vaikka molemmat pyörisivät saaren molemmilla reunoilla.
 
Vastaus: Crysis 2 [PS3 Hype]

IGN:n previkka Crysis 2:n PS3-versiosta ei hyvää lupaa...

The performance of the PS3 version is pretty underwhelming. The framerate is frequently low and choppy. There are jagged lines everywhere, and shadows are especially messy. There's a muddiness to the graphics that's hard to stomach in the wake of the PS3's other flagship showpieces, and worse, the variable framerate really hurts controller response.
Käytössä ollut build oli tietysti vielä keskeneräinen, joten pientä toivoa on, että julkaisuun mennessä erot X360-painokseen kapenevat.

Lähde: IGN
 
Vastaus: Crysis 2 [PS3 Hype]

IGN:n previkka Crysis 2:n PS3-versiosta ei hyvää lupaa...

Voi kumpa muutkin olisivat niin hyviä koodaamaan Pleikkarin kanssa kuin Guerilla ja Naughty Dog. No aina ei voi saada kaikkea...

Toivottavasti tosiaan saavat pelin koottua kasaan toimivaksi paketiksi. Tosin Crysis 2 ei kyllä omalla hankitalistallani ollut edes ennen tätä tietoa.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Crytek näytti kuitenkin olevan PC-kehittäjä to the bone. 360-versio näyttää muikealta, mutta verrattuna PC-demon loistoon ja todella hienoon optimointiin (pyörii maksimilla ~60fps HD5870-kortilla ja Thuban-prossulla), ei ole kyllä konsoleilla mitään sanottavaa.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Digital Foundry ei ole peljännyt lohikäärmeen tulta, vaan analysoinut Dragon Age 2:n demoa PS3:lla ja X360:llä. V-sync on käytössä molemmilla konsoleilla, joten repeilyn sijaan ruudunpäivitys lopsahtaa 20:een vielä useammin kuin Mass Effect 2:ssa. Pleikkari selviytyy välianimaatioista sulavammin, mutta varsinaisen pelin aikana boksilla ruutua päivitetään tasaisemmin.

We also see in these representative cut-scenes that the PS3 appears to be better equipped at maintaining a higher frame-rate, though the overall profile of "switching" between refresh rates remains in effect on both versions and neither has any kind of commanding advantage. The situation is reversed when it comes to actual gameplay – v-sync is still engaged, but it's clearly the Xbox 360 that has the smoother visuals, especially so in the second excerpt of action, where PS3 performance is surprisingly poor in comparison.

Ja sitten se asia, jota monet ovat varmaan jo odottaneetkin: X360-versiossa on 2xMSAA käytössä, mutta PS3:lla onkin valittu MLAA-tekniikka. Niinpä Pleikkarilla ei nähdä sahalaitoja juuri lainkaan. Jänskää.

What is a very clean looking game on the Microsoft platform gets a boost on PS3 from what seems to be a case of almost no visible aliasing at all, just a very slight, imperceptible blur on the overall image.

Hahmojen self-shadowing toimii X360-demossa paremmin, kun PS3-sankareiden hiukset eivät jätä mitään varjoja arpisiin naamoihin. Myös tekstuurien filtteröinneissä on pieniä eroja.

Tässä vaiheessa on siis aika lailla comme ci, comme ça, että mikä näistä kahdesta versiosta on sitten loppujen lopuksi parempi. Digital Foundry palaa kuitenkin asiaan, jahka peli on saatu valmiiksi.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Lens Of Truth tuo ikäviä uutisia Dragon Age 2:n PS3-versiosta haaveileville: tässäkin pelissä on reilun 3 gigan asennus, joten varatkaa voileipä jos toinenkin ensimmäistä käynnistystä varten.

For those of you concerned about install sizes, or if your the type who likes to know about installs, Dragon Age II will take up 3.3 Gigs of space and takes around 15 minutes to complete.

Lähde: Lens Of Truth
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Konamilla sanotaan että PS3 versio MGS: risingista tulee olemaan XO ja PC versiota parempi..

Matsuyama said:

We all versions of the game with great care and effort build. But hardware constraints we are sometimes annoying. But the problem we have in the PS3 console and power top the console allows us to make our best game.So it is natural that the PS3 version is better than the other two versions.



Linkki!

Julkaisun jälkeen nähdään piti mies sanansa.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Mies lupaa tehdä PS3-versiosta paremman kuin muiden alustojen vastaavista? Ah, kuinka häntä tästä kiitänkään! Totisesti, syleilyyni suljen enkä pois päästä, ennen kuin kaiken rakkauteni olen hänelle tarjonnut!
 
Mies lupaa tehdä PS3-versiosta paremman kuin muiden alustojen vastaavista? Ah, kuinka häntä tästä kiitänkään! Totisesti, syleilyyni suljen enkä pois päästä, ennen kuin kaiken rakkauteni olen hänelle tarjonnut!

Älä nyt ihmeessä kaikkea raukkauttasi virtuaalisesti jaa. Tosielämäsi tarvitsee varmasti myös rakkautta. Toivottavasti...
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Älä nyt ihmeessä kaikkea raukkauttasi virtuaalisesti jaa. Tosielämäsi tarvitsee varmasti myös rakkautta. Toivottavasti...

Älä huoli, moiselle idiootille en suo empaattista silmäystäkään. En olisi uskonut, että kukaan menisi sinisin silmin väittämään vuonna 2011 PS3:a (tai mitään muutakaan konsolia) tehokkaimmaksi alustaksi. Vielä uskomattomampaa on, jos taho aikoo vielä fanipoikailussaan varmistaa PS3-version superioriteetin, joka siis tarkoittaa automaattisesti muiden versioiden heikennystä.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Älä huoli, moiselle idiootille en suo empaattista silmäystäkään. En olisi uskonut, että kukaan menisi sinisin silmin väittämään vuonna 2011 PS3:a (tai mitään muutakaan konsolia) tehokkaimmaksi alustaksi. Vielä uskomattomampaa on, jos taho aikoo vielä fanipoikailussaan varmistaa PS3-version superioriteetin, joka siis tarkoittaa automaattisesti muiden versioiden heikennystä.

Niin tai ehkä japanilaiset suosivat mieluiten sitä kotimaista ja laadukkaaksi todettua laitetta. Metal Gear kuitenkin mielletään usein sarjaksi, joka on saanut kannuksensa Playstation-laitteilla, joten tuon pohjalta on ihan järkeenkäypää, että tässäkin tapauksessa Pleikkari on se pääalusta.

Totean myös samaan hengenvetoon, että mielestäni Xbox-fanikunta saa olla tyytyväinen, että Rising ylipäätään ilmestyy Boxille.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

En olisi uskonut, että kukaan menisi sinisin silmin väittämään vuonna 2011 PS3:a (tai mitään muutakaan konsolia) tehokkaimmaksi alustaksi. Vielä uskomattomampaa on, jos taho aikoo vielä fanipoikailussaan varmistaa PS3-version superioriteetin, joka siis tarkoittaa automaattisesti muiden versioiden heikennystä.

Ei kai nyt noin jyrkkää mielipidettä voi tuosta hyvää englantia sisältävästä pienestä uutisesta vetää. Vai onko jossain koko haastattelu näytillä?
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Kyllähän tuo naurattaa kun joku pelinkehittäjä kehittää peliä XO, PS3 ja PC:lle ja väittää naama vakavana, että PS3:n paras alusta. Voihan olla, että game-engine ei taivu muilla ihmeisiin, mutta piru vie jos PC:lle ei saada parempaa kuin nykykonsoleilla on mahdollista niin silloin on pelinkehittäjässä jotain vikaa.

"So it is natural that the PS3 version is better than the other two versions."

Taitaa peli jäädä hyllylle alustasta huolimatta.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Ei kai nyt noin jyrkkää mielipidettä voi tuosta hyvää englantia sisältävästä pienestä uutisesta vetää. Vai onko jossain koko haastattelu näytillä?

On tietysti mahdollista, että haastattelun kulku ei tosiaan ollut käännöksen mukainen. Toisaalta kun peli ilmestyy kolmelle alustalle ja kehittäjä toteaa PS3-version olevan paras, ei virhemarginaalia paljoa jää.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Lisää huonoja uutisia Crysis 2:n PS3-versiosta. Siinäkin on 4 gigan pakollinen asennus.

Crysis 2 will take up a large chuck of the hard drive, with the install weighing in at a massive 4GB! If you want to play Crysis 2 you should make sure you have the required space for the mandatory installation free, before trying to play the game.

Lähde: Just Push Start
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Lens Of Truthissa ollaan oltu vikkeliä: Head2Head: Crysis 2 Multiplayer Demo Screenshot Comparison eli PS3/X360-demot vastakkain.

Ja kyllä ne IGN:n havainnot tuntuvat pitävän kutinsa; PS3-demo on selvästi matalammalla resolla ja jotenkin "tuhnuisen" näköinen.

Lähde: Lens Of Truth
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Lisää huonoja uutisia Crysis 2:n PS3-versiosta. Siinäkin on 4 gigan pakollinen asennus.
Paitsi että ilmeisesti pelikotelon takakannessa on virheellistä tietoa. Pelin julkaisuversion käsiinsä saaneet raportoivat, että asennuksen koko on "vain" 2,9 gigatavua.

From the 4GB required space for Crysis 2 before a player can play, it has been cut down to 2.9GB. A big 1.1GB difference. There are a few games out there that I’ve seen that hold false information on the box art and Crysis 2 isn’t the first game to do this.
Tsekatkaa myös Lens Of Truthin retail-vertailukuvat.

Lähde: Just Push Start
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Selkeä "parantuminen" pleikkariversiolle, minkähän ihme demon laittivat oikein ulos? Liekkö haettu vain näkyvyyttä mediassa, tai oliko jotain muuta kalastelua? Kuvat katseltuani aika lailla tasan menee, joiltakin osa-alueilta antaisin ääneni pleikkariversiolle ja joiltakin boksille. Noh, lopullinen tulos tiedetään vasta kun pikselinmittaajat suorittavat arvostelunsa!
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

L.A. Noire on sen verran kookas teos, että X360-versio on pitänyt jakaa peräti kolmelle DVD:lle. Pleikkarilla selvitään yhdellä Blu-ray-kiekolla.

The folks at Rockstar, never ones to skimp on the amount of content they put on a game disc, have made, in L.A. Noire, a game that spreads across three discs on the Xbox 360, the company confirmed to Kotaku. The forthcoming game about being a detective in 1947 Los Angeles fills a single-layer, 25 GB Blu-Ray disc on the PlayStation 3.
Peli on suunniteltu kuitenkin sen verran lineaariseksi, että lättyjä tarvitsee vaihtaa kahdesti (eli ykköslevyltä kakkoselle ja se aikanaan kolmos-DVD:ksi).

Since the game is built around the concept of progressing through individual cases from desk to desk, players on Xbox will find disc-swapping is hassle-free. In fact, players will only need to swap discs twice at natural breaks between cases without interrupting the flow of the game.

Lähde: Kotaku
 
Ylös Bottom