Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Jos väitteet siitä, että rockstar tienaa pelkästään gta onlinen rahakorteilla 700-800 miljoonaa vuodessa pitää paikkansa niin eihän tuo parin miljardin budjetti missään tunnu.
Tosin mä en usko hetkeäkään, että peli olisi ollut missään aktiivisessa kehityksessä vuodesta 2014. Joo silloin on saatettu päättää mihin se sijoittuu ja joku on saattanut pari konseptikuvaa tehdä ja siinä se.
 
GTA V on tuottanut lähes 8 miljardia dollaria joten on täysin mahdollista että siitä on pistetty haisemaan 2 miljardia pelin kehitykseen. Jos tästä tulee niin mullistava peli kuin odotetaan niin tuo pari miljardia tulee takaisin alta viikossa.
 
Uskon kyllä helposti tuon 2 miljardin budjetin. Toivottavasti GTA 6 tulis ens keväänä. Tämä tulee myymään hitosti heti ensimmäisenä päivänä, saatika viikossa tai kuukaudessa. Itse ostan tämän day 1 ps5 varmasti.
 
Remnant 2 grafiikka modet konsoleilla. Itse huomasin että Remnant 1 kuuluu PS Plus tilaukseeni joten pitää laittaa testiin jossain vaiheessa miten maistuu.

1000003587.jpg
 
Remnant 2 grafiikka modet konsoleilla. Itse huomasin että Remnant 1 kuuluu PS Plus tilaukseeni joten pitää laittaa testiin jossain vaiheessa miten maistuu.

Näytä liitetiedosto 11467
Remnant 1 oli tosi hyvä ja odotan ite innolla tätä jatko-osaa. Ultimaalinen versio tilaukses joten pääsee lauantaina kaiketi jo pelaamaan. Näissä vetovoimana on uudelleenpelattavuus ja monipuoliset buildit. Näissähä haarautuu peli sillä tavoin et sulla ja mulla olis iha eri reitti, eri bossit, erilaiset dropit niiden perusteella jne. Tason ku on läpissy niin sen saa rollata uusiks jos haluu grindaa tiettyjä pomoja ja löytää kamppeita joita et alkuun voinu saada.
 
Remnant 1 oli tosi hyvä ja odotan ite innolla tätä jatko-osaa. Ultimaalinen versio tilaukses joten pääsee lauantaina kaiketi jo pelaamaan. Näissä vetovoimana on uudelleenpelattavuus ja monipuoliset buildit. Näissähä haarautuu peli sillä tavoin et sulla ja mulla olis iha eri reitti, eri bossit, erilaiset dropit niiden perusteella jne. Tason ku on läpissy niin sen saa rollata uusiks jos haluu grindaa tiettyjä pomoja ja löytää kamppeita joita et alkuun voinu saada.

Joo kattelin vähän 2 ja se näytti tosi mielenkiintoiselta. Sen takia ajattelin tuota ekaa kokeilla että tietää mistä maksaa jos sen ostaa. Mites ton ykkösen kanssa, onko peli suunniteltu coop edellä vai onko soolo pelaaminen mahdollista. Miten itse pelasit sitä ? Saa toki muutkin vastata.
 
Joo kattelin vähän 2 ja se näytti tosi mielenkiintoiselta. Sen takia ajattelin tuota ekaa kokeilla että tietää mistä maksaa jos sen ostaa. Mites ton ykkösen kanssa, onko peli suunniteltu coop edellä vai onko soolo pelaaminen mahdollista. Miten itse pelasit sitä ? Saa toki muutkin vastata.
Soolona pelasin enimmäkseen, muutama bossi coopissa, eli on ihan soolottavissa. Tuohan on sitten aika DarkSouls henkinen peli, mutta ei mikään kovin rankaiseva. Yleensä noi kentät koostuu silleen et on yksi isohko ns pääalue ja sieltä aukee useampia pikkualueita joiden lopussa joku pikkubossi ja jotain arvokasta loottia. Sitten löytyy se pääalueen bossidunkku jonka suoritus vie tarinaa eteenpäin.
 
Ylös Bottom