HideoMiyamoto
Well-Known Member
Noniin yksi vuoto ainakin varmistui.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Alkakaa säästämään, koska GTA 6 ei maksa 70€ vaan 2 miljardia
Tokmanni hinnoilla sitten, vai miten se meniTaidan sitten jäädä odottelemaan alelaarihintoja. Jos vaikka puolella miljardilla sitten joskus…
Tokmanni hinnoilla sitten, vai miten se meni![]()
Voi kun kävisikin niin hyvä säkä.Jartza72 onnistuisi tämänkin löytämään kirpparilta julkaisun jälkeisenä päivänä parinkympin hintaan.![]()
Alkakaa säästämään, koska GTA 6 ei maksa 70€ vaan 2 miljardia
Uusi King Kong peli vuotanut. Ei nyt näytä kauhean hyvältä.
Remnant 1 oli tosi hyvä ja odotan ite innolla tätä jatko-osaa. Ultimaalinen versio tilaukses joten pääsee lauantaina kaiketi jo pelaamaan. Näissä vetovoimana on uudelleenpelattavuus ja monipuoliset buildit. Näissähä haarautuu peli sillä tavoin et sulla ja mulla olis iha eri reitti, eri bossit, erilaiset dropit niiden perusteella jne. Tason ku on läpissy niin sen saa rollata uusiks jos haluu grindaa tiettyjä pomoja ja löytää kamppeita joita et alkuun voinu saada.Remnant 2 grafiikka modet konsoleilla. Itse huomasin että Remnant 1 kuuluu PS Plus tilaukseeni joten pitää laittaa testiin jossain vaiheessa miten maistuu.
Näytä liitetiedosto 11467
En tiedä miksi repesin noille screenshoteille. Mutta ei kyllä houkuttele millään tavalla, vaikka King Kong-fani olenkin.![]()
Remnant 1 oli tosi hyvä ja odotan ite innolla tätä jatko-osaa. Ultimaalinen versio tilaukses joten pääsee lauantaina kaiketi jo pelaamaan. Näissä vetovoimana on uudelleenpelattavuus ja monipuoliset buildit. Näissähä haarautuu peli sillä tavoin et sulla ja mulla olis iha eri reitti, eri bossit, erilaiset dropit niiden perusteella jne. Tason ku on läpissy niin sen saa rollata uusiks jos haluu grindaa tiettyjä pomoja ja löytää kamppeita joita et alkuun voinu saada.
Soolona pelasin enimmäkseen, muutama bossi coopissa, eli on ihan soolottavissa. Tuohan on sitten aika DarkSouls henkinen peli, mutta ei mikään kovin rankaiseva. Yleensä noi kentät koostuu silleen et on yksi isohko ns pääalue ja sieltä aukee useampia pikkualueita joiden lopussa joku pikkubossi ja jotain arvokasta loottia. Sitten löytyy se pääalueen bossidunkku jonka suoritus vie tarinaa eteenpäin.Joo kattelin vähän 2 ja se näytti tosi mielenkiintoiselta. Sen takia ajattelin tuota ekaa kokeilla että tietää mistä maksaa jos sen ostaa. Mites ton ykkösen kanssa, onko peli suunniteltu coop edellä vai onko soolo pelaaminen mahdollista. Miten itse pelasit sitä ? Saa toki muutkin vastata.