Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Uusi King Kong peli vuotanut. Ei nyt näytä kauhean hyvältä.


Screenshottien perusteella pelin nimeksi sopisi paremminkin Klinkki Klonkku.
Joo kattelin vähän 2 ja se näytti tosi mielenkiintoiselta. Sen takia ajattelin tuota ekaa kokeilla että tietää mistä maksaa jos sen ostaa. Mites ton ykkösen kanssa, onko peli suunniteltu coop edellä vai onko soolo pelaaminen mahdollista. Miten itse pelasit sitä ? Saa toki muutkin vastata.
Itse pelasin ykkösen suurimmaksi osaksi kaverin kanssa co-oppaamalla, ja oli erityisesti niin pelattuna erinomainen peli. Kuola valuen ollaan jo odoteltu tätä kakkosta. Ykkönen ei toki ollut graafisesti kummoinen peli, mutta pelattavuus ja tunnelmakin olivat vaisummasta grafiikasta huolimatta erinomaisia. Pelihän on aika paljon kuin Souls-pelit, mutta ensisijaisesti ampuma-aseita käyttäen. Löytyy toki joitain melee aseitakin, ja vaikka minkälaisia skillejä ja muistaakseni loitsujakin. Aika monipuolinen peli, jos tykkää hahmon ja buildin kehittämisestä.
 
Viimeksi muokattu:
Atlas Fallen uusi combat traileri. Näyttää edelleen tosi mielenkiintoiselta. Jotenkin tuntuu siltä että voi upota aika hyvin omaan makuun.




Myöskin Remnant 2 arvostelut tulleet, vaikuttaa olevan parannusta lähes joka asiassa.

 
Viimeksi muokattu:
Tuo GTAn 2 mrd on koko budjetti sisältäen markkinoinnin, jälkikehityksen ym.

Budjetti on kyllä massiivinen, onkohan tossa mitään rajaa että saako se mennä montakin sataa miljoonaa ylite ton summan :D päivän selväähän se on että peli tulee tuottamaan järkyttäviä summia ja tuo budjetti peitotaan tuloilla moninkertaisesti.
 
Budjetti on kyllä massiivinen, onkohan tossa mitään rajaa että saako se mennä montakin sataa miljoonaa ylite ton summan :D päivän selväähän se on että peli tulee tuottamaan järkyttäviä summia ja tuo budjetti peitotaan tuloilla moninkertaisesti.
Kaippa ne luottaa että tulee samanmoinen peli mikä myy yli konsolisukupolvien. niinko GTAV. ja oman käsityksen mukaan iso osa dollareista tuli online gamingistä. Itse näin että on aika iso riskisijoitus tämä GTA6 & 2 mrd.
 
Kahden miljardin budjetti kielii siitä, että myös GTAVI:n onlinesta suunnitellaan mahdollisimman pitkäikäistä, joka tulee kestämään konsolisukupolvien yli. Minua muuten jäi harmittamaan, että GTAV:n yksinpeliin ei koskaan saatu mitään kunnollista lisäsisältöä GTAIV:n tapaan, mutta ymmärtäähän se kun rahaa saadaan onlinen puolelta.
 
Kahden miljardin budjetti kielii siitä, että myös GTAVI:n onlinesta suunnitellaan mahdollisimman pitkäikäistä, joka tulee kestämään konsolisukupolvien yli. Minua muuten jäi harmittamaan, että GTAV:n yksinpeliin ei koskaan saatu mitään kunnollista lisäsisältöä GTAIV:n tapaan, mutta ymmärtäähän se kun rahaa saadaan onlinen puolelta.
Silti ehkä vähän ihmettelen miksei haluttaisi varmistaa, että sekä online-puolen että offline-puolen pelaajat pysyisivät mahdollisimman tyytyväisinä ja maksavina asiakkaina, eli voisihan sitä kumpaankin edes jotain lisäsisältöä tehdä ja sitten kääriä myös rahat niistä. Sillä mielestäni petaisi entistäkin parempia asetelmia GTA VI:ta varten.

Henkilökohtaisesti en ole kuin pienen hetken pelannut GTA Onlinea ja jo pian totesin, ettei ollut minun juttuni. Vitosen offline-sisältö oli ihan ok, mutta ei sitä kovin paljoa ollut, joten olisin ainakin itse ostanut mielellään siihen lisäsisältöä vuosien varrella, jos sitä olisi tehty samaan tapaan kuin aikoinaan tehtiin GTA IV:n kanssa. Ne lisäkampanjat olivat ihan hyviä itse asiassa. Kelpaisi varmaan monelle muullekin samantyyppisesti toteutetut lisätarinat. Tai näin ainakin itse uskon varsin vahvasti.
 
Henkilökohtaisesti en ole kuin pienen hetken pelannut GTA Onlinea ja jo pian totesin, ettei ollut minun juttuni. Vitosen offline-sisältö oli ihan ok, mutta ei sitä kovin paljoa ollut, joten olisin ainakin itse ostanut mielellään siihen lisäsisältöä vuosien varrella, jos sitä olisi tehty samaan tapaan kuin aikoinaan tehtiin GTA IV:n kanssa. Ne lisäkampanjat olivat ihan hyviä itse asiassa. Kelpaisi varmaan monelle muullekin samantyyppisesti toteutetut lisätarinat. Tai näin ainakin itse uskon varsin vahvasti.
Onlinea tuli kavereiden kanssa pelattua X360:lla (muistaakseni), heistit, sittemmin porukka hajosi kun alustat jakaantui uusien päivitettyjen versioiden kanssa ja nyt mennään jo kolmannessa sukupolvessa... Olen sittemmin pelaillut onlinea yksin, mutta kiinnostus siihenkin on vähän lopahtanut kun kaikki maksaa pelirahassa ihan järkyttävästi. Ja onhan tuo pelinäkin jo vähän niinkuin nähty, teatterimoodi oli ihan hauska jonkin aikaa. Palomiehenä riehuin keskellä risteystä sytytellen autopaloja räjähtein...
 
Uutta Transformers peliä varmasti monet odottaneet ja nyt kun sellainen on tulossa niin toivoin että olisi edes jotenkin hyvä. Tämä vaan näyttää mobiili peliltä.

 
Uutta Transformers peliä varmasti monet odottaneet ja nyt kun sellainen on tulossa niin toivoin että olisi edes jotenkin hyvä. Tämä vaan näyttää mobiili peliltä.


Ensin Kong, nyt Transformers. Kummastakin saisi tehtyä uskomattomia pelejä. Jos vaan viitsisivät. Mutta ei. Tulee tällaista tusinakamaa, mitkä näyttää jo valmiiksi muinaisjäänteiltä. Ja tuo Transformersin äänimaailma. Luoja, en kestänyt kuunnella tuota ähkimistä edes tuon pätkän verran, miten sitten koko pelin ajan.
 
Huhuja, että Immortals: Fenyx Rising ei tulisi saamaan jatkoa. Ottavat porukkaa muista projekteista tekemään Assassin´s Creedejä.

Ubisoftista taitaa vähitellen tulla pelkkä AC sarjan kehittäjä ja tuo on harmi jos niitä aletaan puskemaan kauhealla vauhdilla, niin aivan varmasti laatu kärsii.

That’s according to multiple development sources, who told VGC anonymously that a follow-up game was in early development at Ubisoft Quebec, but company leadership ultimately decided to cancel it earlier this month due to perceived challenges around establishing the IP.

This year’s Mirage is one of at least six Assassin’s Creed games Ubisoft currently has in development, for example. And in May, the company announced plans to increase the number of staff working on the series by 40% over the coming years by reallocating staff from other franchises.

 
Huhuja, että Immortals: Fenyx Rising ei tulisi saamaan jatkoa. Ottavat porukkaa muista projekteista tekemään Assassin´s Creedejä.

Ubisoftista taitaa vähitellen tulla pelkkä AC sarjan kehittäjä ja tuo on harmi jos niitä aletaan puskemaan kauhealla vauhdilla, niin aivan varmasti laatu kärsii.





Harmi jos näin, mielestäni mainettaan reippaasti parempi peli.

Pelissä näkyi liian selkeästi vaikutteet esikuvastaan Zelda BOTW. Mutta kun siitä mielikuvasta pääsi eroon ja hyväksyi perus Ubi kaavan niin pelihän on ihan hauskaa mätkettä ja erikoistaidot, lentäminen, puzzlet ynm oli täysin erilaista tuntumaltaan kuin Zeldassa.
 
Huhuja, että Immortals: Fenyx Rising ei tulisi saamaan jatkoa. Ottavat porukkaa muista projekteista tekemään Assassin´s Creedejä.

Ubisoftista taitaa vähitellen tulla pelkkä AC sarjan kehittäjä ja tuo on harmi jos niitä aletaan puskemaan kauhealla vauhdilla, niin aivan varmasti laatu kärsii.
1000x mieluummin uus Immortals kuin joku väsynyt AC. En ole sitten Black Flagin yhtäkään AC:tä pelannu läpi, eikä uusin Mirage kiinnosta sitten yhtään.
 
Huhuja, että Immortals: Fenyx Rising ei tulisi saamaan jatkoa. Ottavat porukkaa muista projekteista tekemään Assassin´s Creedejä.

Ubisoftista taitaa vähitellen tulla pelkkä AC sarjan kehittäjä ja tuo on harmi jos niitä aletaan puskemaan kauhealla vauhdilla, niin aivan varmasti laatu kärsii.





Tämä on ikävää, sillä Ubi koittanut tuoda monia uusia IP:eitä(Steep, For honor, Fenyx rising, Riders Republic jne.) Myynnit eivät tainneet olla suuret, eli jos ei jatko-osia tule, niin pelaajien syy osittain, että tulee vaan Assassins creed pelejä. Jos uudet nimikkeet eivät myy.
 
Tämä on ikävää, sillä Ubi koittanut tuoda monia uusia IP:eitä(Steep, For honor, Fenyx rising, Riders Republic jne.) Myynnit eivät tainneet olla suuret, eli jos ei jatko-osia tule, niin pelaajien syy osittain, että tulee vaan Assassins creed pelejä. Jos uudet nimikkeet eivät myy.
Ei kai pelaajia voi syyllistää jos pelit eivät vain ole niin hyviä, että niitä haluttaisiin ostaa? Vai miksi ne eivät sitten myy?

Tämä on toki vain oma mielipide, mutta Ubi on copypastellaan ansainnut minun mielessä maineensa, eivätkä heidän pelinsä lähtökohtaisestikaan kiinnosta. Jospa tekisivät (minua) kiinnostavia pelejä, niin saattaisi jopa tulla ostettua. Hienoa, että yrittävät uusia IP:tä, mutta itse olen jo niin epäileväinen koko puljun suhteen, niin oletan sieltä tulevan sama peli eri teemalla, näin kärjistäen. Se ei varmasti pidä ollenkaan paikkaansa joka pelin kohdalla, mutta tämä nyt vain esimerkkinä, millainen maine Ubilla omalla kohdalla on (ollut jo vuosia).

Edellinen Ubin peli, mitä olen pelannut on Driver San Francisco viime kesänä ja se vaikutti ihan hyvältä. On tosin ollut tauolla nyt sen vuoden verran, mutta tulee se joskus läpi mentyä. Se tosin onkin jo reilusti vanhempi peli. Muuten on ollut aika hiljaista Ubin pelien kanssa. Eka Division omasi potentiaalia, mutta oli lopulta liian itseään toistava.

Edit: lisätään, että tietysti markkinoinnin epäonnistuminen on tekijö, jolla hyväkin peli jää kauppaan. Vuosia sitten Ubi kyllä tuntui mainostavan kovasti, mutta en osaa sanoa, miten on ollut näiden uusien IP:n laita viime vuosina.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai pelaajia voi syyllistää jos pelit eivät vain ole niin hyviä, että niitä haluttaisiin ostaa? Vai miksi ne eivät sitten myy?
Ongelma ei taida varsinaisesti olla se, että pelit eivät ole myyneet vaan se, että Assasin's Creedit vaan myyvät vielä enemmän. Tavallaan pelaajat siis saavat mitä tilaavat. Kun ottaa huomioon vielä yritysjohdon ahneuden niin yhtälö on aika selvä.
 
1000x mieluummin uus Immortals kuin joku väsynyt AC. En ole sitten Black Flagin yhtäkään AC:tä pelannu läpi, eikä uusin Mirage kiinnosta sitten yhtään.
Tavallaan olen samaa mieltä mutta sitten kun taas Immortals oli "vain" Ubi-versio Breath of the Wildista. Minulle parempi peli aikanaan kuin BotW mutta silti kopio eli täysin sitä mistä AC-väsyneisyydessä on kyse.

Tämä on ikävää, sillä Ubi koittanut tuoda monia uusia IP:eitä(Steep, For honor, Fenyx rising, Riders Republic jne.) Myynnit eivät tainneet olla suuret, eli jos ei jatko-osia tule, niin pelaajien syy osittain, että tulee vaan Assassins creed pelejä. Jos uudet nimikkeet eivät myy.
No jaa, mikä noista nimikkeistä sitten on muuta kuin Ubin versio olemassa olevasta asiasta, joista Immortals se räikein esimerkki?

Ottaisin itse esimerkiksi vaikkapa Child of Lightin tai Grow Homen. Ne tuntuivat oikeasti erilaisilta peleiltä eikä siltä että Ubisoft yrittää tehdä oman versionsa jostain olemassa olevasta.

For Honor on noista esimerkeistä tosin sellainen että en keksi ihan samanlaista. Paitsi ehkä pc:llä on niitä huutoraivoritarointeja?

Ei kai pelaajia voi syyllistää jos pelit eivät vain ole niin hyviä, että niitä haluttaisiin ostaa? Vai miksi ne eivät sitten myy?
Voidaan me syyttää pelaajia. Massa ostaa ns. varmaa viihdettä ja sitähän Ubi tuottaa. Tuttua ja turvallista. Samahan se on joka asiassa ja sille on ihan perusteensakin: hyväksi todetussa on hyvä pysyä. Luolamiehenäkin se on parempi ollut valita se tuttu luola kuin uusi, jossa voi olla luolakarhu tai sapelihammastikru :D

Tämä on toki vain oma mielipide, mutta Ubi on copypastellaan ansainnut minun mielessä maineensa, eivätkä heidän pelinsä lähtökohtaisestikaan kiinnosta. Jospa tekisivät (minua) kiinnostavia pelejä, niin saattaisi jopa tulla ostettua. Hienoa, että yrittävät uusia IP:tä, mutta itse olen jo niin epäileväinen koko puljun suhteen, niin oletan sieltä tulevan sama peli eri teemalla, näin kärjistäen. Se ei varmasti pidä ollenkaan paikkaansa joka pelin kohdalla, mutta tämä nyt vain esimerkkinä, millainen maine Ubilla omalla kohdalla on (ollut jo vuosia).
Samaa mieltä ja ymmärrettävää mutta Ubi tosiaan aina ajoittain yrittää muutakin pienemmillä teoksillaan. Fakta vain taitaa tosiaan olla että ihmiset ei osta niitä vaan tuttua ja turvallista. Sitä sitten tarjotaan.

Oma yleinen mielipide Ubista: hyviä pelejä tekevät mutta aina tuntuvat "kädenlämpöisiltä", varmaan sen varmuutensa vuoksi kun ei kauheasti yritetä mitään uutta tai erilaista. Sitä tietää mitä saa kun ostaa Ubi-pelin ja siksi kai niitä ostetaan. Sama kuin änärin ostaminen vuosittain. Itse en tosin ole ostanut kuin alesta ja uusin Valhallakin on ollut kaapissa jo varmaan yli vuoden. Maksoin siitä 20 euroa.
 
Hehkutinkin tätä peliä jo aiemmin ja nyt on tosiaan tullut iso kattava 1h gameplay video. missä käydään läpi pelin ominaisuuksia, peli tosiaan vaikuttaa erinomaiselta, uskon että tämä tulee olemaan todella iso hitti, varsinkin kun varmistui että mikromaksut pelissä tulee olemaan täysin kosmeettisia, Livesim farming pelit on varmaan itselleni se pelatuin genre heti ARPG ja Sandbox pelien jälkeen, vielä kun tämän pelin community ja ingame chat sattuu olemaan todella ystävällinen ja aktiivinen niin pelissä on todella helppo löytää itselleen peliseuraa. eli tosiaan peli tulee sille Switchille ja PC:lle. siitä en ole varma että onko tuo 10.8 järjestettävä avoin beta pelkästään pc only (closed beta 2.8). pelissä on tosiaan myös romance optionit muiden livesim peleistä tuttujen ominaisuuksien lisäksi. muutenkin kaikki rakentelu ja huonekalujen craftailu on paljon monipuolisempaa ja kattavampaa kun monissa muissa livesim peleissä, sanoisin että peli on vähä ku sekoitus Story of seasonsia, Animal Crossingia sekä disney dreamlight valleytä MMO tyylisellä rakenteella.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom