Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
isoin ongelma tuossa Owlcatin (Pathfinderin tekijät) warhammerissa tulee olemaan se että se tulee sisältämään tekstiä lähes yhtä paljon kun ensimmäinen Pillars of Eternity, ja hyvin suurella todennäköisyydellä se on vain 20-25% voiced pathfindereiden tapaan, joten voi hyvinkin olla luettavaa dialogia pelissä aivan liikaa omaan makuun, varsinkin ku Baldurs Gate 3 oli täysin fully voiced, niin saa nähdä tuleeko tuosta ongelma itselleni
 
Viimeksi muokattu:
En löytänyt ketjua enkä oikein viitsinyt aloittaa uuttakaan moisen takia, mutta onko mitään peliä ylhäältä kuvattua shootterpeliä a'la Xenon 2 current gen grafiikoilla? (PS5 / XSX)
 
Nyt on Unityn suunnalla jo vaihettu ääntä kellossa ja selvennetty asioita edes vähän. Ei taida tosin enää ihan hirveästi auttaa, iso osa deveistä taitaa silti olla aika pahalla päällä.
unity.jpg
Sattu muuten tollanen vastaan tuola twitterin Unity ketjussa, saatoin naurahtaa :D
unrealengine.jpg

PCGamerilla juttua asian tiimoilta.
 
Nyt on Unityn suunnalla jo vaihettu ääntä kellossa ja selvennetty asioita edes vähän. Ei taida tosin enää ihan hirveästi auttaa, iso osa deveistä taitaa silti olla aika pahalla päällä.
Näytä liitetiedosto 11679
Sattu muuten tollanen vastaan tuola twitterin Unity ketjussa, saatoin naurahtaa :D
Näytä liitetiedosto 11678

PCGamerilla juttua asian tiimoilta.
Hieman tuohon keissiin tutustuin ja aikamoista sekoilua kyllä Unityn toimesta. En edelleenkään ole löytänyt tietoa siitä, miten he aikovat noita asennuksia monitoroida ja seuloa niistä pois esimerkiksi demot ja/tai pelien uudelleenasennukset? Sitä oli esimerkiksi kysytty moneen otteeseen, että mitä jos joku pahantahtoinen tyyppi piratoi pelin ja asentaa sen lukuisia kertoja, täten aiheuttaa massiiviset kustannukset pelin kehittäjille? Vastauksena Unity tarjoili tyyliin "we will know, trust us bro". Ehkä nyt olisi hyvä vain nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi ja miettiä jotain ihan muuta keinoa lypsää niitä dollareita.
 
Hieman tuohon keissiin tutustuin ja aikamoista sekoilua kyllä Unityn toimesta. En edelleenkään ole löytänyt tietoa siitä, miten he aikovat noita asennuksia monitoroida ja seuloa niistä pois esimerkiksi demot ja/tai pelien uudelleenasennukset? Sitä oli esimerkiksi kysytty moneen otteeseen, että mitä jos joku pahantahtoinen tyyppi piratoi pelin ja asentaa sen lukuisia kertoja, täten aiheuttaa massiiviset kustannukset pelin kehittäjille? Vastauksena Unity tarjoili tyyliin "we will know, trust us bro". Ehkä nyt olisi hyvä vain nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi ja miettiä jotain ihan muuta keinoa lypsää niitä dollareita.

Hyvä vastaus yheltä deviltä oli "Peliäni on ladattu 7 miljoonaa kertaa joten olisin velkaa enemmän rahaa kuin tulen koskaan omistamaan" Kuvastaa hyvin miten paska idea tämä oli. :D
 
Hieman tuohon keissiin tutustuin ja aikamoista sekoilua kyllä Unityn toimesta. En edelleenkään ole löytänyt tietoa siitä, miten he aikovat noita asennuksia monitoroida ja seuloa niistä pois esimerkiksi demot ja/tai pelien uudelleenasennukset? Sitä oli esimerkiksi kysytty moneen otteeseen, että mitä jos joku pahantahtoinen tyyppi piratoi pelin ja asentaa sen lukuisia kertoja, täten aiheuttaa massiiviset kustannukset pelin kehittäjille? Vastauksena Unity tarjoili tyyliin "we will know, trust us bro". Ehkä nyt olisi hyvä vain nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi ja miettiä jotain ihan muuta keinoa lypsää niitä dollareita.
Ei siitä taida kummosempaa tietoa ollakaan missään, ainoa mitä ittelle tuli vastaan oli just toi Unityn puolelta vaan sanottu että heillä on siihen softaa millä monitoroida asiaa, siinä kaikki.

Joo parasta oli jos ne Unityltä nyt vaan toteaisi että oho, annettaampa olla. Mutta niin ei taida käydä, koska olihan joku Unityn edustaja todennut että Game Passissa olevat pelit he tulevat veloittamaan Microsoftilta sitten. Miks musta tuntuupi että MS:n suunalta todetaan että niihän te luulette. :D
 

Kolmanteen Jedi seikkailuun uutta tyyppiä ruoriin. Iso menetys kyllä Respawnille, joskin muistan kyllä edelleen sen, että juuri tämä kaveri sanoi heidän kieltäytyneen lykkäämästä Jedi Survivoria, koska peli oli niin hyvällä mallilla.. Pieni lisäaika optimoinnin suhteen ei varmaan olisi ollut pahitteeksi.
 



Ai perhana, se tulee tämäkin huomenna, tätä on sanottu ennalta Kiinan omaksi Traditional Final Fantasy/Octopath Traveleriksi. Itse olen kiinan/Wuxia mytologian suuri ystävä niin odottanut tätä peliä aikalailla, se mitä nuo kiinalaiset oikeasti osaa tehdä niin todella näyttäviä action scenejä. niin leffoissa/sarjoissa kun peleissä, Se mikä lähes aina näissä kiinalaisissa peleissä on mukana niin näissä peleissä on myös mukana Cultivate power systeemi eli self-Cultivation skill three joka sitten monipuolistaa eri skillejä ja spellejä aikalailla.

Se mikä tämä pelin kohdalla on todella harmi että valitettavasti se tulee vain steamiin olisi varmasti ollut konsolimarkkinoillakin kysyntää. mutta kerta täällä on porukalla Steam deckit ja muut nykyään niin jos peli saa hyvät Steam rewikat niin kannattaa harkita pelin ostoa. ilmeisesti main story on jotain luokkaa 20 tuntia ja sitten main + extrat ja muut siihen päälle niin puhutaan 40-50 tunnista.

Voin sanoa että, itse en tämän pelin kohdalla odottele niitä steam user rewikoita vaan ostan peli heti kun se tulee saataville, eli huomen aamuna ja viikonloppu meneekin sitten tämän parissa. peli näyttää jo niin hyvältä trailerissa että en usko että tulen pelin kohdalla pettymään.
 
Viimeksi muokattu:
Ei siitä taida kummosempaa tietoa ollakaan missään, ainoa mitä ittelle tuli vastaan oli just toi Unityn puolelta vaan sanottu että heillä on siihen softaa millä monitoroida asiaa, siinä kaikki.

Joo parasta oli jos ne Unityltä nyt vaan toteaisi että oho, annettaampa olla. Mutta niin ei taida käydä, koska olihan joku Unityn edustaja todennut että Game Passissa olevat pelit he tulevat veloittamaan Microsoftilta sitten. Miks musta tuntuupi että MS:n suunalta todetaan että niihän te luulette. :D

Nyt on Sony, Microsoft ja Nintendo laitettu kehittäjien kulujen maksajiksi. Onnea tälle tiellä, vähän epäilen.


Edit: Ah nyt alkaa avautua tämä juttu. Jos muistatte kun EA oli muutama vuosi takaperin surkein studio kaikkien typerien päätösten ja rahastusten takia. No se EA:n sen hetkinen CEO on nyt Unityn CEO. :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on Sony, Microsoft ja Nintendo laitettu kehittäjien kulujen maksajiksi. Onnea tälle tiellä, vähän epäilen.


Edit: Ah nyt alkaa avautua tämä juttu. Jos muistatte kun EA oli muutama vuosi takaperin surkein studio kaikkien typerien päätösten ja rahastusten takia. No se EA:n sen hetkinen CEO on nyt Unityn CEO. :D
Jo voipi olla että Unity törmää vähän vastaan pistävään lakimies armeijaan noilta kaikilta. :D

Toi CEO oli kuulema BF3 tienoilta sanonut aikoinaan että pelaajat vois maksaa panoksista oikeeta rahaa.
 
The First Decendant Beta

Tulipa testattua kun on crossplatform beta menossa, sen voi käydä vain lataamassa Xboxille,Pleikalle tai PC:lle. FtP 3rd person looter shooter. Paljon tulee mieleen Destiny mutta kolmannesta persoonasta. Kaikki hahmot on tosi kauniita siis en tarkoita graafisesti vaan hahmojen ulkonäkö. Naisilla on muodokkaat pyllyt jotka on animoitu taidokkaasti ja rintavarustus joka ei jätä mitään arvailujen varaan. Mies hahmot sitten näyttää uljailta ritari prinsseiltä. Tarina vaikuttaa olevan aikamoista huttua jonka skippasin kokonaan. Dialogi tehtävän antajien kanssa on puisevaa.

Gameplay puolella lootti koukuttaa heti, se on vaan mahtava tunne saada parempaa tavaraa. Kontrollit on hyvät kun löytyy sopivat säädöt, default säädöt on aivan hirveät. Tehtävärakenne on simppeliä itseään toistavaa tapa kaikki vihut tai suojele tätä aluetta tai hakkeroi tämä paikka. PC:llä peli stutteroi aika pahasti jos pelasi hiirellä ja näppiksellä, ohjaimella peli oli paljon smoothimpi ja en kyllä yhtään tiedä miksi. Ihan nätti se on, tosin alla pyörii Unreal 5 niin ei mikään ihme.

Online puoli on myös toteutettu todella sulavasti, jos joku on otamassa samaa tehtävää kuin sinä niin automaattisesti liityt hänen tiimiinsä, jos taas pelaaja on tekemässä tehtävää ja saavut samaan kohtaan niin automaattisesti liityt tiimiin. Nämä tiimit myös hajoavat automaattisesti kuin tehtävä loppuu joten todella hienosti tehty coop systeemi jossa ei tarvi kutsua pelaajia vaan ihan vaan olemalla samassa tehtävässä teette yhteistyötä automaattisesti.

Pelissa on myös monia eri hahmoluokkia joista alussa saa valita yhden kolmesta ja loput sitten kerätään pelin edetessä tehtäviä tekemällä tai special valuutalla. Tämä osa-alue toi mieleen Warframen. En ollut varma pelatessa että onko tämä maksullinen vai FtP ja tulikin useasti mieleen että jos tämä on FtP niin ehdottomasti kiinnostaa mutta rahaa en tähän laittaisi paria kymppiä enempää. Beta kestää 25 päivä asti ja vielä ehtii testaamaan, joka päivä loggasamalla sisään saa hienoja skinejä, värejä ja valuuttaa. Saa nähdä onko tästä syrjäyttämään Warframea suosituimpana FtP looter shooterina markkinoilta. Itse en Warframesta ikinä ole välittänyt mutta tämä vaikuttaa ihan pelattavalta.

1695140547853.png
 
Viimeksi muokattu:
Vai että lisää sisälle mentäviä rakennuksia? Toivottavasti ovat sitten saumattomasti maailmassa eikä mitään hiton keltaisten latausympyröiden kautta mentäviä erillisiä turhuuksia.

Jos jotain nextgeniä, siis jo nyt nykyiselle, toivoisi, niin sitä että maailmat olisivat peleissä yhtenäisiä. Yleensä niissä aina on vähintään jotain pientä latauspaikkaa jossain. Tears of the Kingdom on aika lähellä ja jos shrinet olisivat olleet ilman lataustaukoja niin se olisi kai ollut siinä. Cyberpunk 2077 taisi olla täysin yhtenäinen maailma jos oikein muistan.
 
Ylös Bottom