Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei sovi unohtaa Marsupilamin paluuta! Vuoden lopulla nääs palataan pitkähäntäotusten pariin pelin muodossa. Näyttää aika paljon Yooka-Layleelta ja uusilta Donkey Kong Country -peleiltä.


Vain Tuomas Veturi enää puuttuu :D, tosin Thomas the tank engine on varmaan suosituin vieraileva tähti Mod piireissä :D

esim tässä yksi esimerkki :D

 




Far Cry 6 Gameplay pätkä jo leakannu siinä sitä olisi, Mirrorista löytyy ihan hyvältä näyttää, mutta ei juuri tuo äsköisen Horizon Forbidden Westin jälkeen näytä juuri miltään :D


Ei sillä että videopeliltä pitäisi mitään ultimaattista realistisuutta vaatia, mutta huppariin pukeutunut lemmikkialligaattori?
 
Ei sillä että videopeliltä pitäisi mitään ultimaattista realistisuutta vaatia, mutta huppariin pukeutunut lemmikkialligaattori?

Joo nyt vasta tajusin :D tuo gif ei kumminkaan ole se gameplay pätkä minkä halusin linkata vaan linkin takaa löytyy kunnon gameplay kun painaa mirroria,
 
Melee combat ihmisiä vastaan näyttää ainakin saaneen paljon parannuksia. Eikä pyssyjäkään näy käytettävän vihollisia vastaan, hyvä näin!
Jos todella on niin, että pelkällä meleellä mennään, niin on valtava pettymys ainakin itselleni. Aina pitää aseissakin antaa pelaajalle itselleen vaihtoehtoja miten haluaa pelata. Itse en pakotettua melee-pelaamista yksinkertaisesti hyväksy, vaan peli jää kyllä hyllyyn, jos todellakin tuliaseet puuttuvat kokonaan. Sen hyväksyn, jos tuliaseita ei aina ole saatavilla, tai että niiden ammukset ovat suhteellisen harvaan löydettävissä, mutta selkeästi pakotettuja pelielementtejä kaipaan peleihin mahdollisimman vähän.
 
Jos todella on niin, että pelkällä meleellä mennään, niin on valtava pettymys ainakin itselleni. Aina pitää aseissakin antaa pelaajalle itselleen vaihtoehtoja miten haluaa pelata. Itse en pakotettua melee-pelaamista yksinkertaisesti hyväksy, vaan peli jää kyllä hyllyyn, jos todellakin tuliaseet puuttuvat kokonaan. Sen hyväksyn, jos tuliaseita ei aina ole saatavilla, tai että niiden ammukset ovat suhteellisen harvaan löydettävissä, mutta selkeästi pakotettuja pelielementtejä kaipaan peleihin mahdollisimman vähän.
Kyllä tossa trailerissa jousipyssyllä ja aseellakin ammutaan.
Hyvältä näytti tämä tulee ennakkotilattua
 
Jos todella on niin, että pelkällä meleellä mennään, niin on valtava pettymys ainakin itselleni. Aina pitää aseissakin antaa pelaajalle itselleen vaihtoehtoja miten haluaa pelata. Itse en pakotettua melee-pelaamista yksinkertaisesti hyväksy, vaan peli jää kyllä hyllyyn, jos todellakin tuliaseet puuttuvat kokonaan. Sen hyväksyn, jos tuliaseita ei aina ole saatavilla, tai että niiden ammukset ovat suhteellisen harvaan löydettävissä, mutta selkeästi pakotettuja pelielementtejä kaipaan peleihin mahdollisimman vähän.

Omasta mielestäni taas ykkösessä oli niin tylsää koko aseilla ammuskelu, että ei haittaa kyllä yhtään, että ne puuttuvat nyt tästä jatko-osasta.
 
Haulikon ainakin saa itse väsättyä, mutta se ei ole kovinkaan kestävä.

Tämä tuolta @Noobeinstein jakamasta linkistä.

There is one option to craft a handmade shotgun, but since it's handmade, it won't be very sturdy. The shotgun will break after several uses. In lieu of firearms, there will be several other weapons, including crossbows, machetes, hammers, and spears. These items can actually be used simultaneously with a crafted shotgun -- one in each hand -- for "a very powerful combination."
 

Omasta mielestäni taas ykkösessä oli niin tylsää koko aseilla ammuskelu, että ei haittaa kyllä yhtään, että ne puuttuvat nyt tästä jatko-osasta.
Pitäisi silti olla mahdollisuus valita pelitapansa. Onhan se todella yksipuolista, jos vain meleeaseilla mennään. Pelkkä melee-pelaaminen se vasta tylsää on, ainakin itselleni. Ja kyllä zombie-peleihin nimenomaan kuuluu se, että on erilaisia mahdollisuuksia taistella zombeja vastaan. Kyllä tässä nyt iso takapakki otetaan heti suoraan sillä, että pelaaja pakotetaan tiettyyn taistelutapaan. Vihaan ylipäätään sitä, kun pelintekijät änkevät jonkun oman visionsa liian vahvasti peleihin. Pelien pitäisi olla valintoja täynnä ja antaa pelaajalle elementit tehdä itsensä näköinen ja oloinen seikkailu. Annan piut paut joidenkin pelisuunnittelijoiden ”mahtaville” visioille aina, kun ne ovat kovin pelkistettyjä ja pakotettuja.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom