Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Hitchhiker julkaistiin tänään. Olenko ainoa vai tuleeko muillakin niin graafisesta tyylistä kuin tunnelmasta mieleen loistava Firewatch? Rauhallisesti etenevä, hitusen kuumottava, mysteerin sävytteinen seikkailu.

Täytyypä laittaa tämä korvan taakse, vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Kyllähän tuosta vähän Firewatch viboja lähtee.
 
Jason pitää KotoR remakea jo varmana, huhuiltu Aspyr toimii kehitystiiminä.

Olin juuri tulossa postaamaan IGN:n uutisen aiheesta.

Kunnon remake noin vanhasta pelistä tuntuisi kuin uudelta peliltä, mutta samalla olisiko voinut vaan tehdä kokonaan uuden pelin, esim. KOTOR 3:n?

Joka tapauksessa mahtavaa, jos totta.
 
Olin juuri tulossa postaamaan IGN:n uutisen aiheesta.

Kunnon remake noin vanhasta pelistä tuntuisi kuin uudelta peliltä, mutta samalla olisiko voinut vaan tehdä kokonaan uuden pelin, esim. KOTOR 3:n?

Joka tapauksessa mahtavaa, jos totta.

Periaatteessa Kotor 3 on jo olemassa kun SWtoR
jatkaa sen tarinoita. Mutta ehkä varsinainen jatko-osa on kehitteillä ja tämä on vain alkulämmittelyä.
 
Test Drive Unlimited: Solar Crown traileri



 
Hitchhiker julkaistiin tänään. Olenko ainoa vai tuleeko muillakin niin graafisesta tyylistä kuin tunnelmasta mieleen loistava Firewatch? Rauhallisesti etenevä, hitusen kuumottava, mysteerin sävytteinen seikkailu.

Täytyypä laittaa tämä korvan taakse, vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Kyllähän tuosta vähän Firewatch viboja lähtee.
Arvio julkaistu juuri äsken. Onhan tuo kehuja ja palkintoja kerännyt, mutta itse en suoranaisesti ymmärrä miksi.


Itse pelaan mieluummin vaikka sen Firewatchin uudemman kerran kuin tämän. Mutta! Helppo platina yms. tarjolla silti.
 
Lisää metal gear huhuja





Aikamoinen dick move olisi Microsoftilta omia Metal Gear, mutta eipä yllättäisi. Harva kolmannen osapuolen tekele tuntuu kuuluvan jollekin tietylle laitteelle, mutta Metal Gear Solid on ehdottomasti yksi niistä. Ja se tietty laite ei ole Microsoftin valmistama.
 
Miten tähän tarinaan sopii MSX2:lle vuonna 1987 julkaistu Metal Gear, joka on ensimmäinen Hideo Kojiman kokonaan puuhastelema Metal Gear.

Ihan hyvin, koska puhuin Metal Gear Solidin kuulumisesta tietylle laitteelle. Seuraavaksi voitkin sitten nostaa esiin Twin Snakesin tai Tiger Electronicsin elektroniikkapeliversion Snake's Revengestä.
 
Aikamoinen dick move olisi Microsoftilta omia Metal Gear, mutta eipä yllättäisi. Harva kolmannen osapuolen tekele tuntuu kuuluvan jollekin tietylle laitteelle, mutta Metal Gear Solid on ehdottomasti yksi niistä. Ja se tietty laite ei ole Microsoftin valmistama.

Omimisesta olen samaa mieltä sillä multiplattari on aina parempi ratkaisu.
MGS:n kuulumisesta tietylle alustalle olen tosin eri mieltä sillä eka mgs on myös windowsille, mgs2 windowsille ja xboxille ja mgs3 3ds:lle.
 
Nyt menee vahvasti ohi aiheen, mutta länkytetään nyt vielä ja rautalangan kanssa. Osa kirjoituksestani:

"Harva kolmannen osapuolen tekele tuntuu kuuluvan jollekin tietylle laitteelle..."

Tässä ei siis väitetä, että pelisarjan osia ei olisi julkaistu ties mille muille vehkeille. Tunne ja MSX:n kaivelu naftaliinista ovat esimerkiksi ihan eri asioita. Lisäksi kannattaa muistaa, että Sony oli keskeisiä MSX:n valmistajia, joten jokainen voi tuonkin asian kääntää sitten ihan oman päänsä mukaan.

...eikä pelaamisen historia muutenkaan ole alkanut Sonyn tultua mukaan businekseen.

Miten pärjäisinkään ilman näitä yllättäviä tietopaketteja.
 
Tunne ja MSX:n kaivelu naftaliinista ovat esimerkiksi ihan eri asioita.

Itse olen Metal Geariin tutustunut alunperin NES:lla. Ja faktahan se vaan on, että IP (Metal Gear) josta tuossa puhutaan on ollut olemassa jo pitkään ennen kuin PS1 julkaistiin, joten halusin vaan tunteiden lisäksi huomauttaa näistä faktoista.

En halunnut kuitenkaan, että tämä menisi tunteisiin sinänsä, joten pahoittelut tästä. Metal Gear on kuitenkin nähty kaikissa muodoissaan jokaisen valmistajan alustoilla, jotka edelleen rautaa tekevät ja debyytin se on tehnyt jo 1980-luvulla muiden kuin Sonyn alustoilla.
 
Nyt menee vahvasti ohi aiheen, mutta länkytetään nyt vielä ja rautalangan kanssa. Osa kirjoituksestani:

"Harva kolmannen osapuolen tekele tuntuu kuuluvan jollekin tietylle laitteelle..."

Tässä ei siis väitetä, että pelisarjan osia ei olisi julkaistu ties mille muille vehkeille. Tunne ja MSX:n kaivelu naftaliinista ovat esimerkiksi ihan eri asioita. Lisäksi kannattaa muistaa, että Sony oli keskeisiä MSX:n valmistajia, joten jokainen voi tuonkin asian kääntää sitten ihan oman päänsä mukaan.



Miten pärjäisinkään ilman näitä yllättäviä tietopaketteja.

Olen samaa mieltä siitä, että MGS:n pitäisi kuulua kaikille alustoille, mutta, olen myös samaa mieltä siitä, että myös minun silmin Metal Gear Solid profiloituu vahvasti Playstation sarjaksi. Onhan siellä edelleen MGS 4 jota ei muilta alustoilta löydy, ja vitosta lukuunottamatta taisivat olla ensijulkaisuissaan PS yksinoikeuksia, sitten myöhemmin tuli käännökset.

Metal Gearit, ne 80-luvun, olen itse aina jotenkin kokenut vähän erillisenä juttunaan.
 
Ylös Bottom