Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Tämä oli vähän outo julkistus. Peli on soft reebootti joka tapahtuu 1000 vuotta alkuperäisen jälkeen ja sillä on myös sama nimi. Lupasivat 5 kertaa isomman maailman. Trailerista ei mitään jää käteen mutta jos on souls nälkä niin eka osa oli ihan ok.

 
Tämä oli vähän outo julkistus. Peli on soft reebootti joka tapahtuu 1000 vuotta alkuperäisen jälkeen ja sillä on myös sama nimi. Lupasivat 5 kertaa isomman maailman. Trailerista ei mitään jää käteen mutta jos on souls nälkä niin eka osa oli ihan ok.


Ensin Lords of the Fallen, sitten The Lords of the Fallen. Nimeäisivät vaan kakkososan järjestysnumerolla kaksi. :D

Ensimmäinen osa oli kyllä ihan viihdyttävä. Harvoja Soulslike -pelejä, jonka olen pelannut läpi. Lainasi todella härkisti Dark Soulsilta kaiken tarpeellisen, mutta jos kopioidaan, niin kopioidaan parhaalta.

Viisi kertaa isompi pelimaailma ei kyllä automaattisesti kuulosta pelkästään positiiviselta jutulta. Toki jos tällä kertaa kopioidaan Elden Ringiä, niin antaa mennä vaan.
 
Hieman odottelin, että milloin on peli tulossa, kun uutta leffaa on tullut ja on tulossa. Nyt olisi peliä tulossa ja beta luvassa PS5 :llä.

 
Vielä mahtuu tähän vuoteen JRPG elämää XC3 jälkeen, vaikka tällä hetkellä aika tyhjä olo (ja samaan aikaan täys olo), nimittäin YS VIII tulee PS5 versio. Yllättävän monessa paikassa törmännyt tämän hehkutukseen ja tulee varmasti tämä versio hommattua ja koettua

 
The Dark Pictures The Devil In Me julkaistaan 18.11.2022. Tuleekin kova marraskuu kun tämä, God of War Ragnarök ja Evil West julkaistaan. Ostoon menee varmasti, nää valintapelit on mielenkiintoisia. Trailerista selviää myös tarinan kesto.

 
Saataiskohan Project Eve:stä lisää infoa TGS:stä. Niihin aikoihin olisi vuosi kulunut edellisestä trailerista ja infosta yleensä. Peli kuitenkin näytti olevan hyvällä mallilla jo silloin.
 
Meillä on muuten väkeä paikalla Gamescomissa, kuvamateriaalia tulevista peleistä on jo instassa, naamakirjassa ja Twitterissä. Lisää juttua tulee ihan juttujenkin muodossa pian.

Näistä ainakin tulossa ensivaikutelmaa ja mietteitä. Oli kyllä hulppeat messut ja sieltä on tulossa monta hienoa nimikettä lähikuukausina.

Dead Island 2
Darktide
Cult of Lamb
Pharaoh
Anger Foot
Lies of P
Street Fighter 6
Company of Heroes 3
Vengeful Guardian
Hyenas
Minecraft Legends
Park Beyond
One Piece Odyssey
Last of Oricru
Metal: Hellsinger
 
Mahdollisesti valtava Assassins Creed vuoto. Kuulostaa erinomaiselta jos totta.

Itselleni on kylläkin valtava pettymys, mikäli erinomaisesti toimineet roolipeliementit nyt sitten poistuvat. Ne kun tekivät näistä viimeisistä AC-peleistä ylivoimaisesti parhaat sarjan pelit itselleni. Ei noita alkuperäisiä ja niiden hahmojen kehityksen rajallisuutta jaksa enää ollenkaan. Olen toki roolipelimäisen hahmojen kehittämisen ja levuttamisen ylimpiä ystäviä noin ylipäätäänkin peleissä.
 
Viimeksi muokattu:
Itselleni on kylläkin valtava pettymys, mikäli erinomaisesti toimineet roolipelielentit nyt sitten poistuvat. Ne kun tekivät näistä viimeisistä AC-peleistä ylivoimaisesti parhaat sarjan pelit itselleni. Ei noita alkuperäisiä ja niiden hahmojen kehityksen rajallisuutta jaksa enää ollenkaan. Olen toki roolipelimäisen hahmojen kehittämisen ja levuttamisen ylimpiä ystäviä noin ylipäätäänkin peleissä.

Itse jos pitäisi valita paras AC ihan vaan fiiliksen ja miljöön perusteella se olisi ensimmäinen osa juurikin. Ainoastaan sen puuduttava itseääntoistava pelattavuus vie siitä makua pois ja jos saadaan saman tyylinen peli mutta huomattavasti monipuolisempana niin olen enemmän kuin innoissani. Kaikki turha pois ja tehdään siitä Assassin hommasta taas kerrasta poikki hommaa eikä mitään arvoja mitkä päättää kuoleeko se vihu vai ei.
 
Itse muistelen lämmöllä ekoja AC pelejä, joten hyvä uutinen. Jotenkin nuo roolipelimäiset asiat ei sovi sarjaan, vaikka olen toki aina uusia pelejä kyllä pelannut. Mutta eivät ole samallalailla iskeneet.
 
AC Valhallassa juurikin nuo roolipelielementit tekivät pelaamisesta puuduttavaa, kun oli pakko levuttaa, että joihinkin osiin karttaa edes kannatti mennä. Aika vähän siinä oli jäljellä enää sitä alkuperäisen Assassins Creedin salamurhaamisideaa. Se oli pikemminkin perinteinen avoimen maailman roolipeli.

Otan mieluusti vastaan sen että mennään takaisin vanhaan tyyliin. Salamurhien suunnittelu ja toteutus isompaan rooliin. Liikaa iskuja kestävät viholliset pois ja ennenkaikkea pelin pitkittäminen turhalla leveligrindauksella pois.

Hieno uutinen, jos nyt pitää paikkansa.
 
Täällä haaveillaan siitä alkuperäisidean mukaisesta AC, jossa salamurhaus on pääosassa, viimeisimmän sukupolven konsoleilla uskoisin jopa pystyvän toteuttamaan niin paljon ihmisjoukkioita että massaan katoaminen onnistuisi uskottavasti jne.

Roolipelielementit vielä menee, mutta mulle nämä AC pelisarjan pelit ovat jo hyvä tovi sitten menettäneet sen alkuperäisen punaisen langan, etenkin viimeisen osan myötä, jota tahkosin reilut 10h jonka jälkeen totesin, että en enää tunnista samaksi sarjaksi
 
Juu sellainen Hitmanin tyylinen setti kyllä kelpaisi. Tai jotain sinnepäin. Ja oikeasti se että jos joutuu taistelemaan useampaan vihollista vastaan, niin hengenlähtö olisi lähellä. Eli kannustetaan siihen taisteluiden väittelyyn.
 
Täällä kans mahtava uutinen tuo paluu juurille jos vain pitää paikkansa! Parkour ja salamurhasminen taas isompaan rooliin ja tuo turha roolipelimäisyys pois niin ollaan hyvän äärellä. Tuo olisi tosiaan aika hienoa jos uusimmista Hitmaneistä otettaisiin vaikutteita myös. :)
 
Ylös Bottom