Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On siinä muutama myös suoraan Game Passiin tuleva peli, mutta täyteläinen kuukausi tulossa noin ylipäätään.Luulin olevan Game Pass otsikossa ja hetken aikaan luulin, että nyt tulee kovia pelejä sinne! Ragnarok sitten paljasti, että nyt olen erehtynyt pahasti
Toki jotkut noista varmaan tuleekin sinne..
Jos lokakuu oli suhteellisen täynnä julkaisuja, niin tilanne ei varsinaisesti helpotu marraskuussa. Lisää tunteja vuorokauteen, kiitos.
Minulle listalla on pakkohankintoja tasan nolla, mutta sellaisia kiinnostusasteeltaan 8-9/10 hankintoja onkin useampia.Onneksi listassa ei ole kuitenkaan pakkohankintoja kuin yksi, ja senkin osalta on nyt kauhea mentaaliakrobatia käynnissä, että ostaako poikkeuksellisesti heti julkaisussa vai ei. No ensi viikon keskiviikkonahan senkin sitten näkee!
Jos lokakuu oli suhteellisen täynnä julkaisuja, niin tilanne ei varsinaisesti helpotu marraskuussa. Lisää tunteja vuorokauteen, kiitos.
Itse odotan tätä tekelettä kovasti, vaikka olisikin vain jatkoa DS:lle kun senkin pelasin kahteen otteeseen läpi.
Lisää ostettavaa loppuvuoteen. Ihanaa että tää sarja tulee vihdoin takas.
Ensimmäinen Front Mission julkaistiin alunperin Super Nintendolle. Sen jälkeen vasta Playstationille, joten Nintendolla tämä sarja on itseasiassa saanut alkunsa.olisi saanyt tulla playstationille koska sillä toi sarja on lähtenyt käyntiin
Sherlock Holmes: The Awakened uusi traileri.
Ei ole, tuo on remake 2008 julkaistusta Sherlock Holmesista.Onko tää jatkoa sille uusimmalla open world sherlockille?
Atomic Heart julkaisu 21.2.2023