Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rocky_Balboa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
SW:KOTOR, Ego, Es3 ja Yager. Tietty kaupastakin ostettavista pitäis hankkia Oddworld, JSRF ja DoA3. Ja mä olen köyhä.:mad: On MS:n vika, että xboxille tulee liikaa hyvä pelejä. Törkeää rahastusta.

Lähiaikoina (keväällä ja alku kesällä) ilmestyvistä peleistä odottelen ISS 2002:ta, Segan urheilupelejä (NBA2k2, NFL2k2) ja Codeamsterin Pro Race Driver peliä. Näin ainakin alustavasti.:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
TeKe: Mutta eikö se ole hyvä asia että on paljon hyviä pelejä, joista sitten valita se oma suosikki?

Ei kun kyseessä on MS.

Tätä ei saa ottaa huumorilla, eikä tämä ole antiMSihmisten parodioimista. Sarcasm-o-meterisi on rikki, jos se liikkuu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe

Ei kun kyseessä on MS.

Tätä ei saa ottaa huumorilla, eikä tämä ole antiMSihmisten parodioimista. Sarcasm-o-meterisi on rikki, jos se liikkuu.

:confused: En taida käsittää pointtiasi enään...
SW:KOTOR, Ego, Es3 ja Yager. Tietty kaupastakin ostettavista pitäis hankkia Oddworld, JSRF ja DoA3
Ja kun sanoit tuon, noista peleistä en saa revittyä minkäänlaista sarkasmia irti, Xboxin eliittiähän nuo ovat. Jos siis viitsisit mitenkään valaista mihin oikein tähtäät.

Unreal

Kyllä se kaikkein odotetuin peli mulla on Unreal Championship, sitten ehkä Ego. Olen Fps (ei frames per second) fani

KAIKKI tulevat Sega-pelit:D
- Shenmue III, TAHTOO tämän!
- Gun Valkyrie, omaperäinen shoot em up!
- Panzer Dragoon, parasta räiskintää!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
KAIKKI tulevat Sega-pelit:D
- Shenmue III, TAHTOO tämän!
- Gun Valkyrie, omaperäinen shoot em up!
- Panzer Dragoon, parasta räiskintää!

Mitäh... tuleeko Shemue 3 Boxille?

Varmaan Shenmue 2:sta tarkotettiin?

Shenmue 2 taitaa ilmestyä vain jenkkimarkkinoille. Eurooppaan ja Japaniniin ei taida tulla. Näin olen ainakin ymmärtänyt, tosin aika kummallista olisi ellei tulisi. Ainoastaan jonkin sortin sopimus jutut voisivat olla esteenä tälle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Shenmue 2 taitaa ilmestyä vain jenkkimarkkinoille. Eurooppaan ja Japaniniin ei taida tulla. Näin olen ainakin ymmärtänyt, tosin aika kummallista olisi ellei tulisi. Ainoastaan jonkin sortin sopimus jutut voisivat olla esteenä tälle.

Siis eikös homma mennyt niin, että xbox on ainoa alusta jolle shenmue käännetään Jenkeissä?

Siis eikös homma mennyt niin, että xbox on ainoa alusta jolle shenmue käännetään Jenkeissä?

Eiku niinhän se menikin :). Jenkit halusivat dubatun version, joten Sega päätti julkaista kakkosen vain Japanissa ja Euroopassa Dreamcastille. Myöhemmin Shenmue 2 ilmestyy Jenkkilässä Xboxille dubattuna. Muun maailman mahdollisesta dubauksesta ei taida olla vielä mitään tietoa? Kiitos TeKe korjauksesta :D.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom