Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tupakoitko?

Vastaus: Tupakoitko?

Tällä hetkellä kovasti yritän lopettaa... Ollut nyt noin 43h polttamatta ja on kyllä fiiliskin sen mukainen. Tein vain sen päätöksen, että kun lopetan, niin lopetan kunnolla enkä ahtaa itseeni nikotiinia enää missään muodossa. Voi tosin käydä niin että jos vaikka tämän päivän ehkä kestänkin, huominen voi olla todellista tuskaa kun pitäisi keskittyä vielä opiskeluunkin = ei onnistu.

Tsemppiä! Todella vaikeaa varmasti lopettaa jos frendit polttelee, itse olen muutamia kertoja yrittänyt ja jotenkin äärimmäisen vaikeaa pysyä pois tupakkipaikalta.

Vaikka tupakkimies olenkin, niin kaikki tuki tulee täältäkin lopettamisen yritykseen ja toivottavasti onnistut. :)
 
Vastaus: Tupakoitko?

Meikäläisellä +50 äijällä oli kokemusta tupakasta n. 30 vuoden ajalta. Tässä noin kuukausi sitten kun iski keuhkokuume niin tupakanhimo kyllä katosi totaalisesti. Vaikka tuosta taudista on tervehtynyt niin eipä oo suuremmin tehnyt tupakkaa mieli. Tosin kokeilin pari kertaa että miltä se nyt maistuu. Muutaman savun jälkeen piti tumpata kun alkoi tehdä häjyä.
Paskaako sitä ittiänsä kiusaamaan kun muutenkin saa oltua.
Kai mä sitten oon jotenkin epänormaali kun tuo lopettaminen oli todella helppoa. Koskaan ennemmin ei sitä tullut tosin kokeiltuakaan kun ei ollut tarvis.:rolleyes:
 
Vastaus: Tupakoitko?

Poltin nuorempana kun se oli jotakuinkin coolia ja tosi rock. Nyt olenkin sitten ollut jo melkein 4 vee polttamatta eikä kaduta yhtään.

Tosin tulee tuolla hookah-piipulla makutupakkia polteltua silloin tällöin :) Nikotiinia siinä ei kyllä ole mutta savun puhaltamisen ilo kyllä. Ja haisoopi vielä hyvälle :D
 
Vastaus: Tupakoitko?

Puoli vuotta on tullut tupakoitua. 2 ekaa kuukautta LM punaista askitupakkaa ja 4kk ajan Pall mall punainen tai bonuksen kultanen/punanen sätkätupakka on maistunut.
Kääriminen on erittäin mukavaa ja leppoisaa touhua. Rahaa tupakointiin ei mene hirveästi, luokkaa 25e kuukaudessa. Yhdestä topasta itse polttelen noin viikon verran.

E: Enemmänkin psyykkinen kuin fyysinen riippuvuus tupakointiin itselläni. En tiedä mitä tekisin koulussa tauoilla / illalla tyhjinä hetkinä / töiden tauoilla jos en tupakoisi ja tupakkapaikalla on tullut tutustuttua varmaan +50 ihmiseen ja suuri osa sellaisia etten muuten olisi ikinä jutulle mennyt. Aamusauhut antavat vielä sen kivan olon kropalle kun tuntee nikotiinin veressä tms. 6-15 tupakkia menee päivässä kesimäärin, jos alkoholia nauttii menee vähintään 20.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tupakoitko?

Mitens porukoilla kokemusta vesipiipuista? Itselläni ei ole kokemusta, mutta päätin tilata tollasen halvan "matka" vesipiipun. Voi olla ihan humpuukituote, mutta kokeilaan saako tuosta mitään aikaseksi. Kunnon isoa ei viiti vielä ostella kun ei ole tilaa ja vanhempien luona pitää vielä asustella.

bca7b0da251aba1ff95541f68f45e-medium.jpg
 
Vastaus: Tupakoitko?

Mitens porukoilla kokemusta vesipiipuista? Itselläni ei ole kokemusta, mutta päätin tilata tollasen halvan "matka" vesipiipun. Voi olla ihan humpuukituote, mutta kokeilaan saako tuosta mitään aikaseksi. Kunnon isoa ei viiti vielä ostella kun ei ole tilaa ja vanhempien luona pitää vielä asustella.

Meinaaks tää ny että et ole kokeillutkaan. Ei se munmielestä oo ainakaa mikää nautinto toi "pongi". Tulee nii pirun piukeet savut:D. Täytyy sanoo, et noi sikaarit on kyl mun juttu, tosin en niitä jokapäivä polta, mut sillon tällön ihan kivaa vaihtelua. Clubmasterin vanilla ja viskipaukku on sitä jotain:cool:
 
Vastaus: Tupakoitko?

Vesipiiput oli miellyttävä kokemus itelleni kun Egyptissä vierailin. Aina kahvilaan pistäytyessä tuli sitten tilattua vesipiippu kahvin lisäksi. Eipä ole käynyt kyllä mielessä oman hankkiminen.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Älyämpäriä vaan suoraan, ja unohdetaan ne vesipiiput. ;)

Jooh.. ajattelin tässä ihan tänään taas olla ilman tupakkia, aika rento päivä luvassa niin
varsin hyvä päivä lopettamiselle. Viikon olin ilman tuossa jokin aika sitten. Josko nyt vaikka
lopettaisi ihan lopullisesti.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Tsemppiä! Todella vaikeaa varmasti lopettaa jos frendit polttelee, itse olen muutamia kertoja yrittänyt ja jotenkin äärimmäisen vaikeaa pysyä pois tupakkipaikalta.

Vaikka tupakkimies olenkin, niin kaikki tuki tulee täältäkin lopettamisen yritykseen ja toivottavasti onnistut. :)


Vanha quote, mutta pakko vastata. Se riippuu sinusta itsestäsi. Joillekkin se on helppoa olla polttamatta, vaikka muut polttavat vieressä.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Vai että älyä. :rolleyes: Varotaanhan viemästä tätä ketjua tämän enempää tuohon suuntaan. Mutta anyway jos totta puhutaan, niin en haluaisi lopullisesti luopua sauhuttelusta. Siinämielessä semmoinen turkkilainen vesipiippu, jossa sytytetyn hiilen päälle ripotellaan makutupakkia olisi rento. Vois vaikka viikonloppuisin naukkailla viskiä ja porisuttaa parvekkeella, eikä tarttisi hikoilla minkään nikotiinin takia. En vaan jaksa hommata tuollaista "bongia" kun mistään pikkuisesta ei lähde maukasta hittiä, ja jos taas nurkissa pyörisi sellainen iso lasinen värkki, niin vaikea arvata mitä sellaisen omistamisesta kaikki vieraat ajattelisivat. Haaveeksi taitaa jäädä, ellei sitten Suomeenkin tule sellaista makutupakka buumia kuin Virossa, että ihmiset oppisivat ettei kaikkia vesipiippuja heti rinnastettaisi siihen laittomaan touhuun.

Noh, eipä se vartin sikari ja viskilasikaan mikään huono yhdistelmä ole. Pelkän maun vuoksi vaan muutama poskisavu ja Balvedinen doublewoodia päälle. Tuollakin yhdistelmällä vaan tulee saatua sitä nikotiiniä elimistöönsä. Tosin viimeksi pidin aika pitkän tauon ja repsahdin juuri noiden sikarien takia. Tuli illanvietossa poltettua koko paketti sikareita ja seuraavana aamuna oli mukamas niin kova nikkis, että oli pakko hakea tupakka aski.

E: Ja se unohtu miksi alunperin tulin tänne. Eli toista päivää tupakoimatta. Toistaiseksi ei mitään onkkelmia. Helppoa se on lopettaa, mutta vielä helpompaa aloittaa uudelleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tupakoitko?

Eipä tule poltettua, laivalla tuppas joskus pää särkemään kun sauhua oli sen verta paljon. Muuten en ole sauhuttelijoita vastaan, kaikki pistää rahas mihin tykkää, itellä menee bensoihin.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Jeaah poltan, mutta Shiisaa eli vesipiippua. Ostettiin kaverin kanssa puoliks ja 40€ makso. 20€ omalta osalta ei niinkään paljolta tunnu. Se on semmonen kunnon iso, mutta ei mikään neljän letkun mustekala, vaan ihan yks letku. Ostetaan saman frendin kaa kaikki puoliks, eli nyt niiku pikahiilet ostettu+omenanmakusta sitä nikotiini mössöä.

Se mikä siinä on hyvää, savua tulee paljon ja hienosti, se on seurallinen, saa frendeilt rispectii :D ja saa kans tyttöjen mielenkiinnon :p Kaikkiin kemuihinki me päästään aina ku sanotaa et on siiseli messis :cool: Kannattaa hankkia jos menossa turkkiin tai egyptiin.
 
Ylös Bottom