Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tupakoitko?

Tsiisus

New Member
Kun mitä nyt olen muita pelaajia nähnyt, aika harvat polttavat.

No mites, onko muita (tyhmiä) ihmisiä kuin minä?
Rohkeasti vaan, jos äite ei katsele boardia
:D

Ja kai sitä saa pistää kommenttia kuinka tyhmää se on... jep.
 
Ei kait tällä nimimerkillä voi edes vastata ei;)
Rehellisesti puhuen, nyt täytän keväällä 19 vuotta ja aloitin tupakoinnin seitsemännellä. Lopetin 16 vuotiaana ja olin seitsemän kuukautta polttamatta, mutta yhtäkkiä sekin alkoi taas kännissä luonnistua. Toisenkin kerran lopetin, mutta aloitin taas kuukauden päästä. Kait minua voisi tyhmäksi sanoa.
It's kind of a lucky charm.
 
En polta, mutta empä ala polttavia moralisoimaan...

(Te vaan ootte niin tyhmiä/ääliöitä, kun oman terveytenne tuboatte. :D )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
En polta, mutta empä ala polttavia moralisoimaan...

(Te vaan ootte niin tyhmiä/ääliöitä, kun oman terveytenne tuboatte. :D )

Tottahan se on, mutta ihan turha siitä on sanoa kenenkään yhtään mitään. Kaikki tietää että se on rahan hukkaa ja hengen vaarallista. Jos ei polta tupakkaa ei kannata aloittaakaan ja jos polttaa kannattaa lopettaa.
Siinä oli varmaan sopivasti valistusta tähänketjuun.
 
En polta enkä myöskään juo alkoholia. Kummassakaan en näe mitään järkeä. (Syy vastaukseen, ei urputusta)
 
En (olisko kunnon pollin paikka?).

On terveystiedon kurssi menossa koulussa. Opettaja passaa hommia opiskelijoille esitelmien muodossa, ja tupakka-esitelmässä tuli esille mikä määrä aineita tupakassa on. huh, kun oikeen puistatti ajatella mitä myrkkyjä ihmiset sisäänsä tunkee (tai no toisaalta, juonhan minäkin Coca-Colaa).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
En polta enkä myöskään juo alkoholia. Kummassakaan en näe mitään järkeä. (Syy vastaukseen, ei urputusta)

Se on miehen puhetta ;) Itsekään näes en koske päihteisiin.
 
Mitenköhän Jore asian joskus ilmaisi...

"Mä en ainakaan luota yhteenkään mieheen joka ei juo. Pelkäävät vaan, että alkavat avautumaan jostain pedofiliasta tai tulevat ulos kaapista."
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Mitenköhän Jore asian joskus ilmaisi...

"Mä en ainakaan luota yhteenkään mieheen joka ei juo. Pelkäävät vaan, että alkavat avautumaan jostain pedofiliasta tai tulevat ulos kaapista."

:D
Ihan niin!

No, mutta aika tiukkapipoisesti suhtaudutaan juomiseen täällä. Itse otan joskus silloin tällöin muutaman paukun, eikä se ole niin pahasta ollut ikinä. Jos joku ei halua juoda niin ei tarvitse, mutta ei tuo niin vaarallinenkaan asia ole. Siis muutaman kaljan juominen aikuisten kesken tai ihan vaikka kännien vetäminen. Sitten jos on vaikea keksiä perjantaina tekemistä selvinpäin alkaa olla jo säälittävää, mutta ottakaas (aikuisille vain) joskus huikkaa pullosta ja pelatkaa EyeToyn Mirror Timea. Mitä enemmän juo sitä hauskempaa on. Hyvässä porukassa tietenkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Mitenköhän Jore asian joskus ilmaisi...

"Mä en ainakaan luota yhteenkään mieheen joka ei juo. Pelkäävät vaan, että alkavat avautumaan jostain pedofiliasta tai tulevat ulos kaapista."

kylla juopot aina tekosyita juomiselle keksii ;)
 
Hmm, yli toistakymmentä vuotta tuli poltettua ja nyt olen 6kk ollut polttamatta. Toisinaan tekee mieli, mutta kaiken kaikkiaan aika helppo oli lopettaa. (No 3 ekana viikkona oli pinna aika tiukalla)

Ja että alkoholin vaikutuksen alaisenakin on pystynyt olla polttamatta, vaikka ympärillä poltetaan on ollut minusta aika saavutus. No lähinnähän polttaminen on vain tyhmä tapa.
 
Juominen on ymmärrettävää, jos ei juo kuin "seura" juomana, mutta en ymmärrä meininkii että juodaan itsensä katuojaan ja oksennellaa ympäriinsä.
 
Harvoin poltan tai juon ja kun teen niin molempia yhtä aikaa.
Silti se on vain pari kertaa vuodessa joten ei voi puhua riippuvuudesta. Ryyppäävät, kiroilevat ja tupakoivat tytöt sais poistaa tästä maailmasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Ryyppäävät, kiroilevat ja tupakoivat tytöt sais poistaa tästä maailmasta.

Se on miesten hommaa, niinkö?

En voi sitäkään ymmärtää kun käytetään juhlapäivät ja pyhät siihen, että hillutaan baareissa koko yö ja seuraavana päivänä on niin helvetin paha olo, ettei voikaan.
 
Yleensä voi pitää enemmän hauskaa kun ei juo. Siis en näe juomisessa mitään järkeä. (juon kuitenkin, suht harvoin tosin)

Tupakoinnin takia (ja reippaan juomisen) meinasi jo henkikin lähteä. Kurkku turposi lähes umpeen, 4kk polttamatta kunnes kyseeseen tuli kuningas alkoholi.

Yeah, viisasta. No on siinä tupakoinnissa hyviäkin puolia, aika harvat vaan sopivat itselleni niistä.

Tupakointi on miesten hommaa ja pullien leipominen naisten hommaa.

Juomiselle tarvitaan kaksi syytä (alkoholisti):
1) Tein auringon kanssa sopimuksen että kun paistaa juon kuusi kaljaa
2) Kun aurinko ei paista, vituttaa niin paljon että on pakko juoda väh. kaksitoista
:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
No, mutta aika tiukkapipoisesti suhtaudutaan juomiseen täällä. Itse otan joskus silloin tällöin muutaman paukun, eikä se ole niin pahasta ollut ikinä.

Totta. Tekisi mieli vetää mukaan keskusteluun eräs toinen nautintoaine, mutta koska ketjulle kävisi luultavasti niin kuin edelliselle, jätän sen tekemättä tällä kertaa :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
En voi sitäkään ymmärtää kun käytetään juhlapäivät ja pyhät siihen, että hillutaan baareissa koko yö ja seuraavana päivänä on niin helvetin paha olo, ettei voikaan.

Jos ei ole ikää baareihin niistä tuskin on ihan hirveästi kokemusta (vääristä pahveista kärähtäminen on pop). Jos ei ole kokemusta, asioita on yleensä varsin idioottimaista kritisoida. Jostain syystä etenkin ylä-asteen alussa porukat tuntuivat jakautuvan kahteen leiriin. Niihin, jotka vetivät perseet joka perjantai ja oksentelivat ympäriinsä ja niihin, jotka viettivät viikonloput koneen äärellä ja ilman sen kummempia kokemuksia tuomitsivat alkoholin. En nyt sano, että 13-vuotiaana juominen on välttämättä kaikkein viisainta, mutta kumma kyllä myös nuo viikonloppudataajat hyväksyvät alkoholin heti, kun siitä tulee jotain kokemusta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tsiisus
Siis en näe juomisessa mitään järkeä. (juon kuitenkin, suht harvoin tosin)

Kuulostaa varsin järkevältä. Miksi juot, jos et siitä pidä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
En polta enkä myöskään juo alkoholia. Kummassakaan en näe mitään järkeä. (Syy vastaukseen, ei urputusta)

Samalla linjalla olen kanssasi 100%

Onnekseni olen myös vuosien aikana kerännyt ympärilleni kaveripiirin joka tuntee samoin kanssani, joten pelejä ei tarvitse röökitaukojen takia keskeyttää. Eikä myöskään kukaan juokse baareissa niin sekin lisää peli-iltoja ihan mukavasti. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
No, mutta aika tiukkapipoisesti suhtaudutaan juomiseen täällä. Itse otan joskus silloin tällöin muutaman paukun, eikä se ole niin pahasta ollut ikinä. Jos joku ei halua juoda niin ei tarvitse, mutta ei tuo niin vaarallinenkaan asia ole. Siis muutaman kaljan juominen aikuisten kesken tai ihan vaikka kännien vetäminen. Sitten jos on vaikea keksiä perjantaina tekemistä selvinpäin alkaa olla jo säälittävää, mutta ottakaas (aikuisille vain) joskus huikkaa pullosta ja pelatkaa EyeToyn Mirror Timea. Mitä enemmän juo sitä hauskempaa on. Hyvässä porukassa tietenkin.

Nyt on aivan pakko avautua (jotenkin vaan sen verran "tuttu" porukka olette jo ja en kohdista tätä kehenkään), että tottahan tuo kai on mutta itselläni ainakin tiukka tilanne johtuu no... omasta tilanteestani eli olen tietääkseni poikkeuksellinen yksilö taas kerran tässäkin porukassa:

Olen epileptikko ja puoliksi sokea ja näiden asioiden takia suhtaudun (fyysisesti) ympärilläni oleviin ihmisiin hyvin syrjivästi tai siis en yleensä hyväksy seurakseni ns. "normaaleja" ihmisiä. Tästä syystä olen kaveripiirini on HYVIN suppea ja olen koneilla (PC, GC, PS2) melkein 24/7 tai niin paljon kun vaan vapaa-aikaa on ja jaksan. Tähän liittyy myös se, että suljen pois alkoholia tai tupakkaa seurassani käyttävät ihmiset. En vain tosiaan ole koskaan tajunnut mitä ideaa niissä on.

Tähän loppuun voisinkin esittää teillekin kiitokseni näistä keskusteiluista ja kaikesta mitä täällä on. Erityisesti kiitän tässä vaiheessa niitä PS2-porukoita, joiden kanssa on netissä tullut pelailtua, vaikka en paljon siellä ole lähiaikoina aikaani viettänytkään. Lähinnä kiitokseni ulottuvat siihen kun pelasimme DDA mutta kuitenkin. Nimiä ei mieleeni tässä tule juuri kuin XShava, Pako, UsT ja krekko. Kiitokset seurasta myös niille jotka muistavat nettipeleistä nimen Znake. Toivottavasti jatkossakin tulee pelejä, joita on seurassanne mukava pelata. :)

No, siinäpä oli avautumista kerrakseen mutta oli odotettavissa kun kellokin on 23:20 tätä kohtaa kirjoittaessani.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom