Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tupakoitko?

Vastaus: Tupakoitko?

Sopivasti tulikin tämä ketju tähän ylös, kun joku nuija vetelee röökiä jossakin vierusasunnoissa ja haju tulee selvästi tännekin sisälle.

Kiitos.
 
Vastaus: Tupakoitko?

En polta. Tosin omasta suvustani suunnilleen kaikki muut polttavat, äitiä ja siskoa myöten. Äidillä havaittu alkava keuhkoahtaumatauti, joten en näe syytä aloittaakaan näin päälle kolmekymppisenä.

Kerran olen sikarin polttanut, ystävän vaimo odotti lasta joten ostin hyvät, kuubalaiset sikarit joita pössyteltiin melkein pari tuntia. Sain tuosta polttelusta niin pahan nikotiinimyrkytyksen, että oksentelin parisen tuntia ja tärisin heikkona vessassa. Ei koskaan enää minulle moista myrkkyä elimistöön.
 
Vastaus: Tupakoitko?

...Tupakointi ei lakkaisi, lainvalvontaan menisi törkeät summat rahaa ja nekin tulot, mitä tupakasta saadaan, menetettäisiin..

Ei valvontaan kuluisi kovinkaan suuria summia, kun se tehtäisiin järkevästi.
Jo pelkkä tupakan poisto kaupoista, saisi varmasti suurenosan porukasta lopettamaan tupakoinnin.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Joo, samalla voidaan lopettaa alkoholin myynti ja tappaa kaikki huumeita käyttävät. Puhumattakaan siitä kuinka laitonta on syödä epäterveellisesti. Pelkkää salaattia kauppoihin ja luomuruokaa. Hinnat ylös ja köyhät alas!
 
Vastaus: Tupakoitko?

tupakointi alko noin kuukaus sitte... tosin vähä poltan, jotain 6-8 päiväs riippuen mielentilasta
 
Vastaus: Tupakoitko?

En onneksi enää!Poltin 10 vuoden ajan.Nyt olen ollut polttamatta puolitoista vuotta,tällä tiellä ois tarkotus jatkaa.:)
 
Vastaus: Tupakoitko?

Ihan naurettavia noi tupakointikielto uhkaukset ja se et Suomesta tulis savuton maa!Ihan utopistista, ite ainakin jatkan röökinpolttoa!
 
Vastaus: Tupakoitko?

Ihan naurettavia noi tupakointikielto uhkaukset ja se et Suomesta tulis savuton maa!Ihan utopistista, ite ainakin jatkan röökinpolttoa!

Ajatellaan asiaa näin päin: jos tupakkaa ei olisi ja joku sankari keksisi sen tänä päivänä, sallittaisiinko sen myynti? Tuskin. Mitä kauempana tupakoit minusta, sen tyytyväisempi olen. Plussaa heruu täältä päästä ihan joka ainoalle tupakointia rajoittavalle esitykselle.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Plussaa heruu täältä päästä ihan joka ainoalle tupakointia rajoittavalle esitykselle.

Ja tämäkö sinusta edustaa vapautta tai demokratiaa? Eikö ihmisen pitäisi saada itse valita kehostaan ja tekemisistään? Laillistaisivat edes kannabiksen sitten vastapainoksi. :p Herrat säätää lakeja ties mitä vastaan ja kunnon kansalaiset kärsii ja jää sanattomaksi. Ja toisaalta sitten tämmöset järkevät jutut, kuin esim. venäjän opettaminen ruotsin tilalla itä-suomessa ei tuota tulosta, tai sitä ei voida muka toteuttaa. Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi OT:a.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Poltan...ja liian paljon. jo 10 vuotta tullu sauhuteltua. Lekuris sanoivat et mukamas 20 vuotta voi polttaa iha huoletta pelkäämättä tauteja.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Itse en tupakoi, mutta nuuskaan kun sitä jostain löytää. Ei tupakassa mitään vikaa mielestäni ole, alkaa vaan haista ikävästi >:|
 
Vastaus: Tupakoitko?

pari vuotta jo mennyt viikonloppu-periaatteella eli arkisin savuttomana, tyytyväinen olen siihen :)
 
Vastaus: Tupakoitko?

Lopetin viikko sitten. Vieläkin vituttaa. No eiköhän tää tästä, aina välillä saa napattua pussin nuuskaa jostain ja helpottaa huomattavasti.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Vähensin rankasti viimesyksynä ja alkuvuodesta lopetin. 8 vuotta tuli poltettua aktiivisesti.

Joskus tulee ihan suunnitellusti poltettua parit sikarit illanvietossa muttei selvinpäin ole kyllä tullut poltettua pitkään aikaan. Ainoastaan olut ja viski saa järjettömän tupakanhimon aikaan, muuten ei oikeastaan ongelmia.
 
Ylös Bottom