Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tupakoitsijoille

Vastaus: Tupakoitsijoille

BaDari sanoi:
Huh huh. Tuo rahamäärä.
Jep, itselläni tuli viikossa 50,- euroa taskunpohjalle, kun aloitin lakon.

P.S. Pelottavaa lakossa on, ettei olutkaan enää maistu, kun ei polta. Mäyräkoiran sijaan meni enää 4 pulloa :(
 
Vastaus: Tupakoitsijoille

Mun ainot kokemus tupakasta on se, kun isot pojat pakotti kakarana maistamaan sitä mettässä. Yskin keuhkot pihalle ja se riitti mulle siitä aineesta. En välittäis toisten tupakan poltosta pätkääkään, mutta kun sitä joutuu itekin haistelemaan tahtomattaan joka toisen kulman takana. Ja koska se vahingoittaa itseä vielä enemmän kuin sitä polttajaa, niin tekisi mieli välillä mennä lyömään sen polttajan tupakka kurkusta alas ja kysyä, että miks sä oikeen yrität mua myrkyttää? Oonko mä tehny sulle jotain pahaa? Siis miten tyhmiä ihmiset oikeen on? Eikö tällä pallolla oo tarpeeks montaa sataa tuhatta keuhkosyöpään kuollutta esimerkkinä siitä, että miks ei kannata ottaa edes sitä ensimmäistä hönkäystä? Vielä kun vie toisten raittiit ilmat siinä samalla. Tupakkavero vaan aivan h*lvetilliseks! Saatas ainaki ees jotain hyötyä tosta idioottimaisesta toiminnasta. Kiitos kaikille jo lopettaneille ja tsemppiä sitä yrittäville! Ja aikaista keuhkosyöpää niille ketkä ei meinaa edes yrittää ;)
 
Vastaus: Tupakoitsijoille

Tappakaa Sademetsät RY ei pidä sinusta.

Miksikähän tupakan poltto ihan oikeasti muka kaataa sademetsät? Ihmettelen vain... Olenkohan tyhmä jos sanon, ettei tupakkaa mistään sademetsän puista tehdä. Ymmärrän kyllä savun tuomat ilmastolliset haitat, mutten sademetsien kaatumista.


-Näinhän sitä maallikkona ajattelisi. Homma ei kuitenkaan ole noin yksinkertainen, sillä tupakkaviljelmiä varten raivataan sademetsistä tilaa juurikin polttamalla.
 
Vastaus: Tupakoitsijoille

Tein tuon testin ihan huvikseen..

http://www.serialkiller.fi/flash.htm

Olen polttanut 3650 tupakkaa ja maksanut niistä noin 547.5 euroa. Keuhkoihini on kertynyt tervaa noin 31 grammaa ja olen kaatanut 12 puuta sademetsästä ja olisin päässyt tupakkaani käyttämillä rahoilla 1 kerran viikoksi Välimerelle.

Aika vähän oli elinikäni lyhentynyt. :D
 
Vastaus: Tupakoitsijoille

78840 tupakkaa.
11826 euroa.
685 mg tervaa.
261 puuta mennyt sademetsistä.
657 päivällä lyhentynyt elinikä.
 
Vastaus: Tupakoitsijoille

Minä lopetan nyt!

Tässä ny parisen kuukautta ollu tämmöstä on/off menoa, mennyt päiviä polttamatta, välistä palanu ja nyt viimeviikol lipsunu vähän pahemmin, muttah. tuossa tunti sitte tumppasin tupakin ja sanoin ittelleni että tämä oli se mihin se loppuu. Kirjoitan tämän siksi, että nyt on jotain ajatustaki suurempaa jonnekki asiasta raaputettuna. KonsoliFIN foorumiin nimittäin.

Oha tuo nyt aivan päätöntä hommaa.
 
Vastaus: Tupakoitsijoille

Miks pitäis lopettaa? Elämässä on muutenki liian vähän nautintoja. Ihan sama kuoleeko keuhko- vai johonki persesyöpään... "What the fuck, it's over anyhow" (Corrado "Junior" Soprano)
 
Ylös Bottom