Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Twisted Metal: Black

JUMLALDWAEOTHWE!!!! MEITSI JUOKSEE KYLLÄ TÄLTÄ ISTUMALTA TORA BORAAN ANTAMAAN USAMA BEEN LAATENILLE OIKEEN ISÄN JA POJAN OIKEESTA KÄDESTÄ!!!! :mad:
 
Tosissaan, eihän tällaisesta hyödy yhtään kukaan. Vai hyötyykö? Kaikki mitä tässä pelissä näytetään tai mitä siinä tapahtuu on täysin fiktiivistä, eikö? Miten Eurooppalaiset ottaa vastaan tällasen, kun ovat saaneet vastaan puolikkaan twisted metalin ja sen sijaan jenkeissä pyörii "se oikea". Miten tämä voi niitä uhrien omaisten tuskaa lievittää? Tai sitten auttaako tämä siihen ettei murrosikäiset pojat lähde ostamaan valintatalosta tupakan sijaan Stingereitä ja ala paukuttelemaan lentokoneita alas? En usko. Markkinavoimat tässä kärsivät ja me, jotka tätä peliä kaikkien viivytyksien lomassa olemme odottaneet. Olen hyvin pettynyt Sonyyn ja itseeni, koska kirjoitan tällaista roskaa. Kuitenkin, sanokaa oletteko kanssani samaa mieltä.
 
Kun pelistä nyt kerran on poistettu ne tarinaa edistävät tai siitä jotakin kertovat välidemot niin miten kummassa me sitten saamme siitä jotain tietää? Eihän siinä ohjevihossakaan ole juttua ku vaan Sweet Toothista, Brimstonesta ja Junkyard Dogista. Ja vielä, jos joku löytää jotain juttua netistä tai jostain muualta siitä, että miksi siitä on poistettu niitä. Ei se ainakaan raakuudesta voi olla.
 
Hetkinen, luin tuolta Gameshark coodien puolelta yhden toivoaherättävän jutun. Siellä lukee, että "unlock" esim. Brimstone prologue tms. Ne pitää kai "avata" kaikilla (siis ne välidemot sun muut) vetämällä pelin ensin läpi kaikilla. Ei ole niinkään mahdoton ajatus.
 
Ei siinä ole niitä videoita.

Senhän piti olla alunperin K18 peli, mutta ainakin mun kotelossa komeilee iloinen K15 - ja jotenkin Billy Ray hakkaamassa vaimoaan hengiltä lapiolla (niinkuin se kuulemma välivideossaan tekee) ei vastaa mun käsitystäni K15 pelistä.
 
Jaa-ha, vai noin ovat menneet tekemään... Ite en ole saanut peliä vielä hommattua, tällä viikolla korjaan tilanteen. Tympii kyllä tuo leikkely, vielä pelissä. Kait ne alkaa kohta sensuroimaan sarjakuviakin, kirjoista puhumattakaan. Kai se peli nyt sentään hyvä on? Vai oletteko sitä mieltä, että koko hoito kannattaa jättää hylylle? kakkosesta pidin aikanaan, miksei vieläkin, parhaana pelinä mitä on!
 
Vielä pari juttua. Peliä on sensuroitu hieman huolimattomasti. Ensinnäkin, voit ampua ilmalaivan alas siellä Prison Passagessä ja toiseks PAL-versiosta on poistettu se, kun jonkun vastustajan auto räjähtää, niin sieltä juoksee kiljuva palava ukko. Mitä hyötyä siitäkin oli? Pelissähän voit sytyttää, räjäyttää ja ajaa siviilien päältä. Niin sen takia se ilmalaivajuttu, koska sitä lentokonetta ei siellä junkyard paikassa ole. Tuntuu vähän tyhjältä kun tuli peliä siellä GW:ssä pelattua ja siellähän se lentokone sillon oli...
 
Ärsyttävää....

Hiljainen protesti....
En osta ollenkaan kyseistä peliä, kun sitä on noinkin leikelty.

:mad:
 
Itse tässä olen kokeillut molempia versioita pelistä ( jenkki ja eurooppa , jenkki oli lainassa ) ja tarvii kyllä myöntää että jos Sony jatkaa tälläistä käännösten tyyliä niin terve vaan ja onnea. Siis eihän tuossa PAL versiossa ole mitään niistä storyä edistävistä videopätkistä...

mutta tuota niin ainakin niiden WTC:n iskujen jälkeen pelin
julkaisu aikaa siirrettiin runsaasti jolloin siitä editoitiin ainakin
lentokoneen alas ampuminen , no sitten se taas piti julkaista
mutta eipä tietenkään.. No sittenhän meilta eurooppalaisilta
vietiin kaikki storyyn liittyvät pätkät ja muutenkin lukemani
mukaan jotain muutakin olisi otettu pois...

elikä eroja no Junkyard kentässä lentokoneen voi ampua alas
joten sekin on poistettu eurooppalaisesta.. ja on siinä paljon
muutakin poistettua , joten en viitsi ajan puutteen vuoksi ruveta listaamaan niitä :)

mutta kyllä se silti on hyvä ainakin kaksin pelinä on vaikka olisikin
todella paljon editoitu , joka tietenkin harmittaa.
 
Voisinhan tietenkin etsiä jostain päin nettiä , nuo henkilöiden
tarinat ja loppunäytösten kuvaukset jos jotakin kiinnosta niin
voisi vaikka aloittaa niille oman ketjun..
 
Minä en nyt niin paljoa noista välivideoista perusta (vaikka se leikkely jurppiikin todella pahasti), sillä itse pelihän se nyt tärkein on, vai mitä?? Itse ostin pelin pukinkonttiin ihan vaan sen vuoksi, että saisi pitkästä aikaa kunnon räiskintäpelin... Hintakaan ei ollut kovin paha.
 
Itse ainakin pääsen tiputtamaan sen lentokoneen, sillä vakiomyyjäni antoi minulle tässä jonkin aikaa sitten TMB:n demon omaksi (eli tässähän on juuri se junkyard -kenttä pelattavana)... Demolevyn kannessa tosiaan lukee K-18. Outoa, vaikka demossahan ei ole mitään videopätkiä.
 
Tiedättekö miten tossa Co-op:issa siis siinä kaksinpelissä pystyy muuttamaan sen kuvakulman horisontaalisesta verticaaliseen, kun itelläni se joskus vaihtuu aina itsestään kun vaihtuu leveli tai vaihtaa siinä, pitääköhän siinä välillä paina jotain nappuloita että se vaihtuis vai...
 
elikkä siis kenttiä saa avattua kun pelaa kymmenen kestävyys pistettä, löytämällä mustia laatikoita(downtown)oon löytäny vaan yhen. Autot saa käyttöön kun löytää salapaikoista semmosen ison ja pyöreän pylvään jonka edossä on paneeli, kun paneelin tuhoaa nin saatu auto laskeutuupylvästä alas(ajakaa junkyard kentässa talon taakse sinne alas ja talon alla olevan lentokoneen hylyn sisään siinä on käytävä jonka päässa on se taxin:p ).toinen on suburbsissa kun hyppää huvipuistosta yhelle katolle ja ampuu sen ja menee sisään taloon, sieltä saa sen liekkari "vaunun":D

ettikää:cool:
 
Ylös Bottom