Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UEFA Euro 2008 [PS3]

Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

saisko peliin pienen vinkin? ensin kokeilin 1 tähdellä vaikeusastetta joka oli liian helppo ja sit kun laitan 2tähteä vaikeusastetta niin niin maalinteko muuttuu minulle aika vaikeaksi:( kokemuksia multa pelaajilta miten saa MAALEJA ! !

Tässä ainaski pätkä missä näytetään miten maaleja tehdään.. http://www.youtube.com/watch?v=pZi8CbNOzac&NR=1

..ja kisakuume alkaa nousta.

En kyllä itekkään ole demossa paljoa maaleja tehnyt, ainakaan kauempaa potkastuna, tai sitten päällä. . Ei tässä pelissä taida edes maaleja saada tehtyä, kun kukaan ei kommentoi ton sun viestii.

Muuten, pelaatteko auto-, semi-, vai manuaali potku ja/tai syöttö asetuksilla? Pelissä kai löytyy jotakin vaihtoehtoja potkuihin ja syöttöihin?
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Eikö tässä tosiaankaan pysty pelaan turnausta samalla koneella eri puolilla? :(
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Huomasin tänään kun pelin avasin että tässä pelissä on noita vääriä joukkueita ihan niin kuin ProEvossa. Onko tähän tullut PS3 ladattavaksi nettiin jotain kokoonpano päivitys patchia jonka voi vaikka muistitikun kanssa siirtää kovalevylle? Kun tuohon pessiin ainakin tuli jotain kokoonpano päivityksiä netin kautta.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Huomasin tänään kun pelin avasin että tässä pelissä on noita vääriä joukkueita ihan niin kuin ProEvossa. Onko tähän tullut PS3 ladattavaksi nettiin jotain kokoonpano päivitys patchia jonka voi vaikka muistitikun kanssa siirtää kovalevylle? Kun tuohon pessiin ainakin tuli jotain kokoonpano päivityksiä netin kautta.

En tiiä löytyykö mitään patchia, mutta tässä on linkki mistä saa pelaajien nimet jos jaksaa/viitsii itse muokata http://www.neoseeker.com/forums/38395/t1142648-unlicensed-players-39-real-names/
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

En tiiä löytyykö mitään patchia, mutta tässä on linkki mistä saa pelaajien nimet jos jaksaa/viitsii itse muokata http://www.neoseeker.com/forums/38395/t1142648-unlicensed-players-39-real-names/

Joo kiitoksia nuo laput jo tulostin eilen mutta tuosta Patchista on jotain juttua jonkun ea äijän blogissa ja sanoo että tulossa on roster-update mutta tietää sitten taas koska. Oletko itse muuttanut nimet jo peliin?
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Joo kiitoksia nuo laput jo tulostin eilen mutta tuosta Patchista on jotain juttua jonkun ea äijän blogissa ja sanoo että tulossa on roster-update mutta tietää sitten taas koska. Oletko itse muuttanut nimet jo peliin?

En oo vielä ite muuttanu nimiä. Jos pitäs veikata niin roster update vois tulla joskus samaan aikaan kun EM-kisat alkaa. Joukkueidenhan pitää ilmoittaa kokoonpanot 10 päivää ennen kisojen alkua.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

En oo vielä ite muuttanu nimiä. Jos pitäs veikata niin roster update vois tulla joskus samaan aikaan kun EM-kisat alkaa. Joukkueidenhan pitää ilmoittaa kokoonpanot 10 päivää ennen kisojen alkua.

Nythän niitä kokoonpanoja oli ilmoiteltu (niitä voi tarkastella vaikkapa Ylen erikoissivuilta). Arvostelu PS3-versiosta on tulossa toivottavasti piakkoin, ja ehkä keksin vielä jotain ylimääräistä kivaa ;)
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

En oo vielä ite muuttanu nimiä. Jos pitäs veikata niin roster update vois tulla joskus samaan aikaan kun EM-kisat alkaa. Joukkueidenhan pitää ilmoittaa kokoonpanot 10 päivää ennen kisojen alkua.

No näin itsekkin meinasin että tulisi tuo päivitys juuri kisojen alla. Ne tuskin kuitenkaan koskevat näitä väärin nimettyjä pelaajia ja joukkueita. Laskin että pelissä on 15/52 joukkueista "vääriä".
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Onkohan tuota roster updatea tullut? Itselläni meni PS3 joksikin aikaa offline, joten en pääse itse tarkistamaan.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Onkohan tuota roster updatea tullut? Itselläni meni PS3 joksikin aikaa offline, joten en pääse itse tarkistamaan.

No tuolla Fifa informer sivuilla oli että se tulee heti kesäkuun alkupäivinä mutta eipä vissiin ole vielä tullut?
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Voiko joku 360 version omistava sanoa että onko tullut tuo squad-päivitys! Ainakin olen ymmärtänyt että 360:lle on tullut tuo päivitys jo mutta miksi ihmeessä ei PS3:lle?
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Voiko joku 360 version omistava sanoa että onko tullut tuo squad-päivitys! Ainakin olen ymmärtänyt että 360:lle on tullut tuo päivitys jo mutta miksi ihmeessä ei PS3:lle?

Olisikohan huomenna tulossa, kun on Storen päivitys?
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Olisikohan huomenna tulossa, kun on Storen päivitys?

Ei toi roster update tuu storeen...
Pelin sisällähän on download squads valikko eli sieltä ne ladataan EA:n serveriltä, itse uskon että ensi viikon maanantaina tulee roster update kun em-kisat ovat alkaneet.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Tänään ostin tän pelin ja kun siinä Captain Your Country-tilassa on tehnyt pelaajan voiko sen ulkonäköä muuttaa myöhemmin? Haluaisin noi törkeän rumat Generic-kengät pois.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Voiko joku 360 version omistava sanoa että onko tullut tuo squad-päivitys! Ainakin olen ymmärtänyt että 360:lle on tullut tuo päivitys jo mutta miksi ihmeessä ei PS3:lle?

Toi roster-päivitys on tullut, sen saa ladattua menemällä nettipeliin. :)
 
Ylös Bottom