Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

mites nyt oma ura on loppu (eläke alkoi) enkä pääse nettiin pelaa sillä? aikaisemmin joku sano et teksti tatskat sensuroidaan mut ei kai se koko pelaajaa sensuroi?

Kyllä se taitaa sensuroida silloin koko ukon. Eikös se siinä tatuointi-kohdassa varoita, että mikäli teet tekstitatuoinnin, niin netissä et silloin pääse pelaamaan?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Onks onlinessa porukalla joku ihanneäijä jota on mahotonta voittaa? Meinaan siis että kaikki pelaavat jollain tietyllä äijällä joka on ylivoimaisesti paras. (Annetaan esimerkiksi FIFA09 jossa varmaan 3 neljäsosaa pelaa Manulla onlinessa.) Jos sellainen tyyppi tässä pelissä on, niin veikkailisinpa että se on Quinton "RampaJake" Jackson. Korjatkaa toki jos olen väärässä. :)
Ei varmaan ihanneottelijaa ole olemassa, mutta seuraavia tulee vastaan aivan liian paljon:

hw: B Lesnar
lhw: Q Jackson
mw: A Silva
ww: G Saint-Pierre
lw: BJ Penn

Hieman riipivää, kun pelissä on 80+ ukkoa ja netissä tulee poikkeuksetta noita yllä mainittuja vastaan. :(
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mut voi toki lisäillä myös. En sano että pelailen aina onlinessa tai tulen pelaamaan, jos olen kirjautuneena, koska täytyy mätkiä sitä careeria :D. Pelin saan siis joko huomenna tai tiistaina.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Entäs kun pelasin yhen matsin netissä ja siellä ukonvalitsemis kohdassa oli mun oma ukkonikin, vaikken ollu sitä vielä eläkkeelle päästänyt, tosin en sillä kyllä pelannut :D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Onks onlinessa porukalla joku ihanneäijä jota on mahotonta voittaa? Meinaan siis että kaikki pelaavat jollain tietyllä äijällä joka on ylivoimaisesti paras. (Annetaan esimerkiksi FIFA09 jossa varmaan 3 neljäsosaa pelaa Manulla onlinessa.) Jos sellainen tyyppi tässä pelissä on, niin veikkailisinpa että se on Quinton "RampaJake" Jackson. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Kaikkihan riippuu gameplanista :D.....En tiennyt pitikö itkeä vai nauraa kun tuli Lesnar vs Mir (minä) ja Lesnar haki lukkoja koko ajan :) se siinä vähän aikaa ähersi ja pistin triangle choken 1.30min kohdalla :D.... Ja sitten nämä connection failure-tyypit.. Ensimmäistä kertaa nakersi kunnolla.. Vastaan tuli Rashad Evans jolla oli 10 ottelun voittoputki....Pistin Rampagella kenttään ja tyrmäsin 45 sek kohdalla niin vastapuolta rupes vissiin ärsyttään
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Kaikkihan riippuu gameplanista.....En tiennyt pitikö itkeä vai nauraa kun tuli Lesnar vs Mir (minä) ja Lesnar haki lukkoja koko ajan se siinä vähän aikaa ähersi ja pistin triangle choken 1.30min kohdalla.... Ja sitten nämä connection failure-tyypit.. Ensimmäistä kertaa nakersi kunnolla.. Vastaan tuli Rashad Evans jolla oli 10 ottelun voittoputki....Pistin Rampagella kenttään ja tyrmäsin 45 sek kohdalla niin vastapuolta rupes vissiin ärsyttään

Mir on omasta mielestä aivan ylivoimaisesti paras mitä tulee submissioneihin...

Kaveria vastaan pelasin eilen, ja pistin Mir:illä 5 kaveria putkeen taputtaa ensimmäisessä tai toisessa erässä. Olihan se hienon näköistä kun Lesnarista Sylviaan kaveri koitti kaiken mahdollisen ja ei vaan löytäny vastausta Mir:n lukkoihin... :D

Pitäis varmaankin tänään koittaa netissä ottaa matsia, kun on tullu perjantaista asti pelattuu joko uraa tai sit kaveria vastaan koko ajan...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Hmm... nyt on matsia uralla enemmän, kuin viime jolloin eläke tuli vastaan. Olisiko tuolla omanelämänkerran kirjoittamisella tekemistä asian kanssa...?? kohtahan sen näkee, kun en sitä nyt kirjoita.

Taisi olla toiveajattelua... ura on aina 7v.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Ei kuulosta kovin lupaavalta, jos porukat on jo kahessa päivässä vetäny uran pari kertaa läpi :confused:

Täysin samaa mieltä. Ite kävin vähä ihmettelemään että kuinka helvetisti te oikein ootte tätä paukuttanu... ehkä se sitten vaan kestää niin vähän aikaa että se on ohi hujauksessa.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Täysin samaa mieltä. Ite kävin vähä ihmettelemään että kuinka helvetisti te oikein ootte tätä paukuttanu... ehkä se sitten vaan kestää niin vähän aikaa että se on ohi hujauksessa.

Kyllähän tuo ura on liian lyhyt tähän peliin. 28 voittoa ja kaikki tyrmäyksellä ja ekassa erässä suurin osa. Tuntui kaikki olevan täysiä lasileukoja vastustajasta välittämättä. Se mikä on huvittavinta, mun ukko oli täysi BJJ mies henkeen ja vereen.. yhtään lukitusta en saanut tehtyä ja sitte kun yritti vähän pehmitellä, niin ne tipahti.

Vaikeustason nosto edessä, mutta eihän sekään pelin pituuteen vaikuta, vain vähemmän voittoja itselleni..
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Niin pitääkin vielä kysyä, tilasko kukaan tätä TheHutista?? Jos tilas, niin paljon ppostarit ja kuinka kauan kesti että tuli perille?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Itse jäin koukkuun demoon ja aattelin ostaa kokoversion. Voisiko joku kertoa mistä tän saisi tilattua halvimmalla. Itse kun kattelin niin Amazon.co.uk tarjoaa hintaan 34.99 puntaa.. Löytyisikö mistään halvemmalla vielä?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Niin pitääkin vielä kysyä, tilasko kukaan tätä TheHutista?? Jos tilas, niin paljon ppostarit ja kuinka kauan kesti että tuli perille?

Itse aion tilata tuolta TheHutista luultavasti tänään. Toimituksessa pitäis kestää noin 2-5 työpäivää, saattaa venähtääkkin, ei voi tietää. Postikuluja tulee 1,5 ja EU:n sisällä ei tule tullimaksuja ja verot sisältyy jo tuohon 43(?) euron hintaan.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Kyllähän tuo ura on liian lyhyt tähän peliin...

...Vaikeustason nosto edessä, mutta eihän sekään pelin pituuteen vaikuta, vain vähemmän voittoja itselleni..
Auts. Pieni pettymys iski näin etukäteen (peli tulossa X360:lle Blahdvd:stä). Itse olisin jopa toivonut, että olisi voinut vaikka pelata uraa niin kauan kuin huvittaa tai mikäli ottelijat olisivat vanhenneet, niin ainakin johonkin 35 ikävuoteen asti. :cool: Mitäs offline-pelimuotoja pelistä löytyy tuon uramoodin lisäksi?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Hep hep kaikille netissä pelaajille. Tuonne online-osioon on perustettu pelille oma ketjunsa, joten laittakaapa niitä nimimerkkejänne sinne. Tulee turhan hankalaksi kahlata tätä ketjua läpi online-pelaajia etsiskellen. :cool:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Auts. Pieni pettymys iski näin etukäteen (peli tulossa X360:lle Blahdvd:stä). Itse olisin jopa toivonut, että olisi voinut vaikka pelata uraa niin kauan kuin huvittaa tai mikäli ottelijat olisivat vanhenneet, niin ainakin johonkin 35 ikävuoteen asti. :cool: Mitäs offline-pelimuotoja pelistä löytyy tuon uramoodin lisäksi?

Kyllä peli kannattaa ostaa kaikesta huolimatta.. olikohan pelimuotoja exhibition ja historial fights tjmsp, eli siinä pelataan "historiallisia matseja recappina"
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

mites on luulin että jengi vetää onlinessa omilla tyypeillä muttakun täältä lukenut niin ei siltä vaikuta, miten on? ja mites pärjääkö muay thai, kickboxingia vastaan hyvin?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

mites on luulin että jengi vetää onlinessa omilla tyypeillä muttakun täältä lukenut niin ei siltä vaikuta, miten on?

Porukka varmaankin vetää omilla äijillä netissä vasta kun on ura ohi ja on tyytyväinen ukkelin parannuksiin :p
 
Ylös Bottom