Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

heipparallaa tötteröpäät.

mikä on tuo biisi mikä soi siinä alussa kun se ufc hyppää ruutuun, ja press start homma? aattelin et ois static x:ää mut ei laulu sovi. kertokaa!
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

heipparallaa tötteröpäät.

mikä on tuo biisi mikä soi siinä alussa kun se ufc hyppää ruutuun, ja press start homma? aattelin et ois static x:ää mut ei laulu sovi. kertokaa!

Face The Pain on sen biisin nimi ainakin sillä luulis löytyvän tuupista..
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Face The Pain on sen biisin nimi ainakin sillä luulis löytyvän tuupista..

thank you

edit. hitto en ettinytkään tätä biisiä, mut siinä mitä mä haen jossaan kohtaa lauletaan jotenki "living the life of indulgance...blabla" sen oon kuullu aijemminkin, ettei vaan ois disturbedia?

edit2. joo. flaw - get up again on se mitä hain. muutaman oluen kun ottaa niin kyllä alkaa muisti pelaamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

thank you

edit. hitto en ettinytkään tätä biisiä, mut siinä mitä mä haen jossaan kohtaa lauletaan jotenki "living the life of indulgance...blabla" sen oon kuullu aijemminkin, ettei vaan ois disturbedia?

No toi Face The Pain on ainakin Stemm:in biisi.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Hitto että on hauskaa kaverin kanssa vastakkain! :D Pelattiin joku 4-5 h putkeen Exhibitionia. Heh. :p

Mutta koitin yhdesti ei-rankedia nettipeliä mun Gigantic Nigger -hahmolla ja lagitti älyttömästi. Napin painalluksen jälkeen toiminto tapahtu vasta yli sekuntia myöhemmin, joten hävisin oitis. Eli mistähän johtuu ja lagaako teillä muilla?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Hitto että on hauskaa kaverin kanssa vastakkain! :D Pelattiin joku 4-5 h putkeen Exhibitionia. Heh. :p

Mutta koitin yhdesti ei-rankedia nettipeliä mun Gigantic Nigger -hahmolla ja lagitti älyttömästi. Napin painalluksen jälkeen toiminto tapahtu vasta yli sekuntia myöhemmin, joten hävisin oitis. Eli mistähän johtuu ja lagaako teillä muilla?

Juu lagaa välillä osaa vastaan ihan liikaa ja toisia vastaan taas vähemmän. Tohon on kyllä vissiin tulossa päivitys, mutta en tiiä sitten että auttaako yhtään mihinkään. Suomalaisia vastaan harvemmin lagaa tai lagi on pientä.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Vajaa 200 online matsia mulla takana ja kyllä on harvassa ne ottelut ,jotka ei ole laginut ollenkaan. Pari päivää sit oli tosin ihan kummallinen ottelu(vain se yksi ja ainut) ,ku tuntu pyörivän sulavammin kuin yksinpeli:confused:. Tyyppi oli vielä USA:sta kotoisin ku kyselin siltä. Harmitti kyllä, kun kyseinen henkilö komeasti quittasi kesken meikäläisen hirveen myllytyksen:mad:

Ja kyllä siihen pieneen perus lagiin tottuu(ainakin itse olen) mutta ne parin sek. viive matsit on kyllä tuurista kiinni.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Jooh, pelannut nyt ei-ranked matseja varmaan joku 3 kappaletta vasta ja kaikissa on laginut, muttei onneks niin paljoa kun ekassa matsissa. Kunhan saan ne online-trophyt tehtyä, niin pelailen sitten vaan ihan offlinessa moninpeliä. ;)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mulla on kaikkien kaikkiaan pätkiny peli tosi vähän.. Tietysti aina välillä, mutta kyllä ihmeen vähän se silti on sitä tehnyt.. Toivottavasti päivityksellä on apua niille joita pätkiminen kiusaa enemmänkin..
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Ajattelin tässä purkaa tuntemuksiani tätä peliä kohtaa, kun aikaa on.
Eli mielestäni parhaimpia pelejä mitä on... offline tilassa.
Netti pelit ovat toisinaan niin ärsyttävää paskaa, ei lagien takia, vaikka näitäkin on, vaan niitten sieluttomien kusipäiden takia jotka vetävät netti piuhan tappion koittaessa pois.
Tänäänkin pelasin noin 5 peliä putkeen (voitin jokaisen) ja joka kerta vastustaja "menetti netti yhteytensä" kummallisesti:eek:
Mutta onneksi on niitäkin pelaajia jotka kestävät tappion.
Toinen moka netti pelissä on, että ei voi ottaa re-matchea, tai jos voi niin itse en ainakaan ole törmännyt moiseen.
Sitten positiivisempia asiota:
Tänään kun pelasin niin tyrmäsin vastustajani 10 sekunnissa netissä:cool:
Vastustaja oli joku +50 lv kun ite 24.
Ottelun jälkeen olin 32lv:D
Mikäs on teidän enkka tyrmäys aika?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

mun nopein tyrmäys on 2 sekuntia, netissä vastustaja lähti juoksee vastaan juoksin kans vastaan ja eka isku ja putos.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Joo en ole varma PS:n puolelta, mutta ainakin Boxilla voi ottaa revanssin heti.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mikäs on teidän enkka tyrmäys aika?

2 kertaa oon 7:ään sekunttiin onnistunu kaverin tyrmäämään, ja kummallakin kerralla kaveri jäi vielä paikalle.

Ensimmäinen oli BJ:llä GSP:tä vastaan. Erän alussa tein sen "touch gloves" systeemin. Kaveri vaan lähti juoksee kohti, odotin et tulee tarpeeks lähel ja sit painoin L!:sen pohjaan ja neliöö. Kova koukku meni perille, ja GSP kaatu suoraan juoksusta sinne mun viereen.

Toisella kerralla Florian(minä) VS BJ. Erän alussa yks lentävä polvi ja kaveri nukkumassa... :D

Joo en ole varma PS:n puolelta, mutta ainakin Boxilla voi ottaa revanssin heti.

Pleikka puolella se onnistuu ainoastaan ei rankatuissa matseissa...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

EPIC FAILUREZ! AAARGH!

En tajunnut että sinne leireille yms. pitää itse mennä Action-napista, niin ihmettelinki vähän et käykö se siellä muka ite. Sit näin veljen olevan jossain leirillä ja huoh, nyt vasta tajusin sit itekkin. Oon jo kait 3. vuodessa menossa, joten aikaa ei oo varmaan tarpeeksi saada niitä Grappling Technique - ja Striking Technique -pokaaleja? Koska ne, ja Hall of Fame on viimeset mitä tarviisin ja pitäis sit uudessa careerissa taas kerätä niitä. ;S Oon siis vasta ollu kahdella leirillä. Ekalta sain ehkä 3 tehtävää tehtyä, tokalla en tajunnu mikä on joku Full Open Guard mikälie, niin hyvä kun ei osaa ees mennä sellaseen asentoon sit. Ei saanu ku yhden Takedown-tehtävän ja jonkun muun tehtyä Wrestlingistä ennen ku aika loppu. Eli en oo vielä ees lähellekkään level 2 ja pitäis saada se level 3, molemmille, Wrestlingille ja Strikingille, että sais ne pystit... Kerkeenköhän tässä ajassa, kun oon vissiin 3. vuodessa menossa?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

EPIC FAILUREZ! AAARGH!

En tajunnut että sinne leireille yms. pitää itse mennä Action-napista, niin ihmettelinki vähän et käykö se siellä muka ite. Sit näin veljen olevan jossain leirillä ja huoh, nyt vasta tajusin sit itekkin. Oon jo kait 3. vuodessa menossa, joten aikaa ei oo varmaan tarpeeksi saada niitä Grappling Technique - ja Striking Technique -pokaaleja? Koska ne, ja Hall of Fame on viimeset mitä tarviisin ja pitäis sit uudessa careerissa taas kerätä niitä. ;S Oon siis vasta ollu kahdella leirillä. Ekalta sain ehkä 3 tehtävää tehtyä, tokalla en tajunnu mikä on joku Full Open Guard mikälie, niin hyvä kun ei osaa ees mennä sellaseen asentoon sit. Ei saanu ku yhden Takedown-tehtävän ja jonkun muun tehtyä Wrestlingistä ennen ku aika loppu. Eli en oo vielä ees lähellekkään level 2 ja pitäis saada se level 3, molemmille, Wrestlingille ja Strikingille, että sais ne pystit... Kerkeenköhän tässä ajassa, kun oon vissiin 3. vuodessa menossa?

Tuskin kerkiit kumpaakin lvl 3 saamaan ellet saa jokaisesta leiristä ne kaikki tehtyä, mutta voin olla väärässäkin. :rolleyes:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Juu, en edes yritä. :D Teen nyt yyyber hahmon seuraavaksi, netin opastuksella ja alotan heti ne leirit.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Itseä potuttaa hieman tuo clinch grapple ja graplettajat. Aika moni ottelijoista ei pysty tekemään heittoja, ja se on aika harmi. esim. Michael Bisping tai Forrest griffing vain kaatuvat maahan ja vastustaja pääsee päälle jos yrittää clinch grapplea.

Sen takia ite oon tajunnu, että kannattaa ottaa esim. Rashad Evans tai Rampage, jotka osaavat heitot. Georges St. Pierre on todellakin paras näistä UFC-ottelijoista, koska sillä kaikki ovat yli 70 ja osaa clinch-heitot. Se on ihan mahoton sillon kun vastustaja heittää sut maahan nousee ylös, lyö pari kertaa ja heittää taas maahan. Sen jälkeen sun stamina on niin alhaalla, ettei oo mtn mahiksii. Tuo on hyvä taktiikka, kannattaa käyttää. Myös submissioni on tosi helppo saada, jos vain osaa rämppää nappeja täysillä.

Ite esim. pari kertaa submissittanu Frank Mirrin Brock Lesnarilla, kun pelasin kaveria vastaan.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Opin just huipun taktiikan netistä ainakin COM-vastustajia vastaan. Eli tekee vaan takedownin, esim. kun vastustaja on lyömässä niin onnistuu aina. Sitten vääntelee tappia oikeanlailla (opettelin tutoriaalissa oikeen kuvion, mut en jaa tietoa teidän kanssanne. ;D) ja pääsee full mountiin ("istuu" vastustajan mahan päällä. Sitten kun tää alkaa suojaamaan nii ei muutaku turpaan silti vaan ja kun tää yrittää paeta tilanteesta, vääntää oikeen tapin pohjaan taaksepäin, niin se pääsee siitä pois yleensä vasta kolmannella, neljännellä yrityksellä. Sit ku se pääsee, niin vääntää ittensä heti takasin samaan asentoon ja taas sama rumba. :p Siinä ku pääsee Forrestilla pari kertaa mukiloimaa kunnolla, niin on vastustaja jo rocked ja voi siitä helposti sit vetää vaikka submissionin. ;)

Sry sekavaa tekstiä. :D
 
Ylös Bottom