Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mutta tiivistetysti;
Älä hae lukkoa heti kun pääset mattoon, rauhassa istuskelet päällä ja lyöt muutamia kyynärpäitä. Sitten transition parempaan asemaan ja taas pari lyöntiä.
Parin lyöntisarjan ja transitionin jälkeen alla oleva on piipussa ja lukotus onnistuu helposti.

Hienoa nyt tuli semmosta tietoa mistä on oikeasti apuakin, kiitos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Voisiko joku kertoa, että miten siinä pääsee pois kun toinen makaa sun päällä, niin että jalat ovat hyödyttömiä. Siitä pääsee vain sitomaan, mutta vastustaja voi hakata miten haluaa. Sitten kun on esim. Rampage Jackson tai Brock Lesnar niin ei siinä mitenkään pysty R painikkeella saamaan lyöntiä kiinni, jotta pääsisi lukottamaan.

Toinen ihan ***** tyhmä asia on nämä verkkoyhteyden katkaisijat kesken matsin, eilenkin 3 perättäistä ottelua olin juuri tyrmäämässä, mutta heti verkkoyhteys vexx.. Tuntuu, että nämä ovat entisestään lisääntyneet.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Voisiko joku kertoa, että miten siinä pääsee pois kun toinen makaa sun päällä, niin että jalat ovat hyödyttömiä. Siitä pääsee vain sitomaan, mutta vastustaja voi hakata miten haluaa. Sitten kun on esim. Rampage Jackson tai Brock Lesnar niin ei siinä mitenkään pysty R painikkeella saamaan lyöntiä kiinni, jotta pääsisi lukottamaan.
Kerrottu jo moneen kertaan tässä topikissa, joten alappas lukemaan hieman paremmin :rolleyes:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tutorial? anyone?

Mee oikeasti sinne tutoriaaliin ja ota kohta "transitions"
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

EA:n E3-pressikonferensissa Peter Moore kertoi, että myös EA:lta on tulossa oma MMA-peli, EA Sports MMA. Ihan hyvä, että UFC saa kilpailua, "genren" kehitys tästä eteenpäin pitäisi siis olla taattu. Ja ehkäpä EA:n pelissä pääsee mättämään Fedorillakin..:)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

EA:n E3-pressikonferensissa Peter Moore kertoi, että myös EA:lta on tulossa oma MMA-peli, EA Sports MMA. Ihan hyvä, että UFC saa kilpailua, "genren" kehitys tästä eteenpäin pitäisi siis olla taattu. Ja ehkäpä EA:n pelissä pääsee mättämään Fedorillakin..:)
Toki UFC-kamppailijoiden puute voi olla liikaa monelle. :rolleyes:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Kuinka paljon olette saanu kehitettyä omaa ukkoanne careerissa?? Ranking 1 olen mutta se äijjä on silti ihan lapanen.. jos sen tappelu pisteitä kattoo!!:eek:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Kuinka paljon olette saanu kehitettyä omaa ukkoanne careerissa?? Ranking 1 olen mutta se äijjä on silti ihan lapanen.. jos sen tappelu pisteitä kattoo!!:eek:

kaverilla oli 88, mulla oli 61 uran jälkeen :eek: ei nääs onnistu mitenkää ne Leiritykset...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mä en saa uramoodissa en sitten millään estettyä noita takedowneja. Vinkkejä ? ja joo on käyty tutoriaali läpi
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mä en saa uramoodissa en sitten millään estettyä noita takedowneja. Vinkkejä ? ja joo on käyty tutoriaali läpi

Eipä kait siinä muuta kuin et pitää osata ennakoida koska vastustaja meinaa viedä sut mattoon ja hyvissä ajoin huitasta se oikee tatti sivulle ENNEN ku vastustaja pääsee sun jalkoihin käsiks. Näin ainakin mulla mut mun refleksit ei oo ihan niin kunnos että näkisin vihun takedown yrityksen ja ehtisin estää sen ajoissa.
Tai sit laitat vaan niin pärkkeleesti pointseja takedown defiin että sun ei tarvi edes yrittää ennakoida maahan vientejä vaan voit rauhas kattoo ku kaveri alottaa haistelemaan sun nivusia ja voit vielä sen jälkeenkin estää takedownin. Ite vaan tykkään käyttää pointsini itelle hyödyllisimpiin osa-alueisiin :) Tämä on tosin vaan mun mielipide, näin ainaki omalla kohdalla homma on toiminu paremmin kuin hyvin. :eek:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Toki UFC-kamppailijoiden puute voi olla liikaa monelle. :rolleyes:

Jos peli olisi muuten hyvä, niin aikamoinen sääli. Kuitenkin maailman paras MMA-ottelija on UFC:n ulkopuolella ja tämän lisäksi top-10 p4p ottelijoita ainakin ~3 löytyy UFC:n ulkopuolelta, riippuen vähän miten katselee asioita. Siis kolme sen ykkösen lisäksi.

Itselleni ei ole tekijällä väliä tai onko UFC ottelijoita, jos on vain Hän, paras. Siis kunhan peli on tarpeeksi hyvä muuten.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Itselleni on ainakin liikaa jos ei ole ufc-jamppoja.. Näin ufc fanina. Maailman kovin urheilumuoto on kumminkin ufc parhaimillaan, jos ei otetan lukuun jotain laittomia katutappeluja, mutta sehän ei ole sitten enää urheilua.. Itse ainakin pysyttelen tässä ufc:ssä.. Ei ole mitään ea:ta vastaan, mutta jos ne ei tajua laittaa ufc jamppoja siihen, niin se on niiden mokansa.. Näitä turhia pelkkiä painipelejä on tehty ihan liikaa, mutta tämä ufc on pitkään aikaa iloinen yllätys, että tämmösen genren pelin voi saada toimimaankin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Itselleni on ainakin liikaa jos ei ole ufc-jamppoja.. Näin ufc fanina. Maailman kovin urheilumuoto on kumminkin ufc parhaimillaan, jos ei otetan lukuun jotain laittomia katutappeluja, mutta sehän ei ole sitten enää urheilua.. Itse ainakin pysyttelen tässä ufc:ssä.. Ei ole mitään ea:ta vastaan, mutta jos ne ei tajua laittaa ufc jamppoja siihen, niin se on niiden mokansa.. Näitä turhia pelkkiä painipelejä on tehty ihan liikaa, mutta tämä ufc on pitkään aikaa iloinen yllätys, että tämmösen genren pelin voi saada toimimaankin..

Luuletko että se johtuu siitä että ne ei oikeasti älyä laittaa niitä :D Se on ihan sopimustekninen asia niinkuin PES:ssa
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tästä taisi olla jo puhetta aiemmissa, mutta en löytänyt kun nopeasti vilkaisin.

Niin miten siinä ura-modessa voi kehittää leveleitä ottelutyyliin? Mulla on nyt esim. Kickboxing ja wrestlin ja lukee level 1 molemmissa. Kuulin, että pitäisi käydä jossa kursseilla. En vain löydä mitään, josta sinne mennään. Apua tähän, kiitos!

leireille pääsee kalenterista aivan samaan malliin kuin otteluihin, kalenteriin ilmestyy kehän kuva ja kyseinen viikko on merkattu vihreällä kun olet sillä viikolla paina action. siitä leiri lähtee käyntiin.

Nyt löytyi vastaus :)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Jos haluatte pelata KonsoliFin turnausta tässä niin lukaiskaa tämä ketju läpi ja ilmottautukaa. :)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Luuletko että se johtuu siitä että ne ei oikeasti älyä laittaa niitä :D Se on ihan sopimustekninen asia niinkuin PES:ssa

Juu, tarkoitin lähinnä läpällä että jos ne ei "tajua" laittaa niitä ufc-jamppoja niin huono homma.. Kyllä tietysti on lupa-asiat lisenssi jutut ja muut mitkä varmasti estää asioita, valitettavasti.. Kaipa se Dana White haluaa varjella liike-ideaansa ja varmasti hyvin tuottoisaa semmoista.. Se on ihan ymmärrettävää.. Raha ratkaisee ja hevosella pääsee :)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Itselleni on ainakin liikaa jos ei ole ufc-jamppoja.. Näin ufc fanina. Maailman kovin urheilumuoto on kumminkin ufc parhaimillaan, jos ei otetan lukuun jotain laittomia katutappeluja, mutta sehän ei ole sitten enää urheilua.. Itse ainakin pysyttelen tässä ufc:ssä..

Jos et tiennyt niin MMA:ta otellaan lähes samoilla säännöillä useiden eri organisaatioiden alla. Toisissa on kehä ja toisissa octagoni tai muu häkki, mutta ei se laji itsessään ole yhtään eri. Ei ollut Pridessä, eikä se ole sitä esim. Dreamissa tai M-1:ssä. UFC ei ole siis mikään urheilumuoto vaan organisaatio siinä missä nyrkkeilyssä joku WBA/WBO/IBF, jne. Ja kuten todettua niin kovin MMA ottelija, joka on pätkinyt UFC:n mestarit ja kaikki jotka eteen on tullut ei ottele UFC:ssä nyt, eikä tulevaisuudessakaan todennäköisesti. UFC:llä toki on yleisesti paras ottelija-arsenaali, mutta esim. HW ja LW ottelijoita(sekä FW) löytyy valtavasti parempia tai saman tasoisia UFC:n ulkopuolelta.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Jos et tiennyt niin MMA:ta otellaan lähes samoilla säännöillä useiden eri organisaatioiden alla. Toisissa on kehä ja toisissa octagoni tai muu häkki, mutta ei se laji itsessään ole yhtään eri. Ei ollut Pridessä, eikä se ole sitä esim. Dreamissa tai M-1:ssä. UFC ei ole siis mikään urheilumuoto vaan organisaatio siinä missä nyrkkeilyssä joku WBA/WBO/IBF, jne. Ja kuten todettua niin kovin MMA ottelija, joka on pätkinyt UFC:n mestarit ja kaikki jotka eteen on tullut ei ottele UFC:ssä nyt, eikä tulevaisuudessakaan todennäköisesti. UFC:llä toki on yleisesti paras ottelija-arsenaali, mutta esim. HW ja LW ottelijoita(sekä FW) löytyy valtavasti parempia tai saman tasoisia UFC:n ulkopuolelta.
Löytyy löytyy, mutta UFC on brandina täysin omaa luokkaansa, ja varsinkin peliä ajatellen UFC lisenssin haltija on aika vahvoilla, jos saa tämän lisenssin exclusivena omaan peliinsä.

Lajia seuraavalle toki asia on eri, mutta 99% pelin ostajista on kuitenkin noita "Pekka Perus Pelureita" kenelle ne nimet ja naamat mitä telkkarista on nähnyt merkkaavat enemmän kuin random-hahmojen urheilulliset ominaisuudet.

No kyllähän EA:lta toki rahaa löytyy, jää nähtäväksi miten käy.
 
Ylös Bottom