Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Alkaa itteeniki kyrsimää tää saatanan perseily, just kun jokkut ottamassa turpaansa ni nettikaapeli vaan irti ja mulle ei tu voittoo.. huoh.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

TuntsaT murjoo mua ihan huolella tuolla matossa. ON HISSI AIKA JUMISSA kun joku tukee mahaan päälle ja hakkaa paskaks
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Olen pelannut tutorialit läpi moneen otteeseen, mutta kuitenkin on vaikea hahmottaa joitakin asioita. Esimerkiksi miten sitä oikeaa tattia kuuluu liikuttaa, jotta saan vastustajan päältäni istumasta lyöntejä antamassa? Sama juttu myös kun on itse päällä, niin oikeaa tattia liikutetaan, jotta pääsisin eri kulmista antamaan lyöntejä?

Hiukan sekalaista tekstiä, toivottavasti joku saisi selvää ja heittäisi pientä vinkkiä. :confused:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Olen pelannut tutorialit läpi moneen otteeseen, mutta kuitenkin on vaikea hahmottaa joitakin asioita. Esimerkiksi miten sitä oikeaa tattia kuuluu liikuttaa, jotta saan vastustajan päältäni istumasta lyöntejä antamassa? Sama juttu myös kun on itse päällä, niin oikeaa tattia liikutetaan, jotta pääsisin eri kulmista antamaan lyöntejä?

Hiukan sekalaista tekstiä, toivottavasti joku saisi selvää ja heittäisi pientä vinkkiä. :confused:

Mä ainakin liikutan molempia tatteja samaan aikaan.. Siinä ei välttämättä tarvitse hullunlailla niitä pyöritellä, mutta tasasen nopeasti.. Itse painan välillä tatit pohjaan ja pyöritän molempia samaan aikaan.. Tuntuu ainakin toimivan.. Joskus voi olla parempi rämpyttää nappeja, mutta kyllä melkein helpompaa on noiden tattejen pyörittely.. Tosiaan siinä ku sä oot alla ja joku takoo sua turpaan niin kannattaa suojata koko ajan, mutta aika nopeasti kannattaa koittaa pois siitä alta.. Monesti kannattaa lyödä vastapalloon kun joku on päällä sekin toimii usein sitten haet pois siitä alta... Juuri tuolla tattejen pyörittämisellä siitä voi saada itse samalla hyvän esim. käsilukon tai jalkalukon.. Lisäksi parhaiten oppii kun menee ottaa matsia onlineeen tai ura-moodia tahkoamalla.. Melkein hauskinta toi on onlinessa..
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Juuri tuolla tattejen pyörittämisellä siitä voi saada itse samalla hyvän esim. käsilukon tai jalkalukon..

Jep, huomattu on, notta molempia tattejakin pyörittämällä onnistuu pois, ehkä siis helpommin kuin yhtä tattia pyörittämällä, mutta kun siitä pääsee tohon käsi- jalkalukkoon, niin pitäisikö tattien pyöritys suuntaa vaihtaa? Kun lukon saan aikaiseksi, mutta koskaan se ei onnistu, ei mene aikaakaan, kun taas siitä asennosta olen se alimmainen köriläs :confused: vai mihin pitäisi enemmän panostaa "statseissa" että se lukitus onnistuisi ja vastustaja luovuttaisi?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Olen pelannut tutorialit läpi moneen otteeseen, mutta kuitenkin on vaikea hahmottaa joitakin asioita. Esimerkiksi miten sitä oikeaa tattia kuuluu liikuttaa, jotta saan vastustajan päältäni istumasta lyöntejä antamassa? Sama juttu myös kun on itse päällä, niin oikeaa tattia liikutetaan, jotta pääsisin eri kulmista antamaan lyöntejä?

Hiukan sekalaista tekstiä, toivottavasti joku saisi selvää ja heittäisi pientä vinkkiä. :confused:

Käy tutorialista läpi nopeasti, ei tarvitse sanoila koittaa selitellä täällä, kun sen näkee sieltä helposti ihan havainnollisesti.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tässä pelissä on ihan hemmetin ärsyttävää kun vastustaja pääsee koko ajan pommitamaan polvipotkuja, sekä uppareita mahaan. Ei siitä pääse sitten mitenkään pois?!!!! Pitää oottaa joku 10 sek ennenkuin se ehtii peruttaa tarpeeksi kauan, joskus ei pääse millään. Sitten kun yrittää lyödä vastaan, ei se lyö.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Jep, huomattu on, notta molempia tattejakin pyörittämällä onnistuu pois, ehkä siis helpommin kuin yhtä tattia pyörittämällä, mutta kun siitä pääsee tohon käsi- jalkalukkoon, niin pitäisikö tattien pyöritys suuntaa vaihtaa? Kun lukon saan aikaiseksi, mutta koskaan se ei onnistu, ei mene aikaakaan, kun taas siitä asennosta olen se alimmainen köriläs :confused: vai mihin pitäisi enemmän panostaa "statseissa" että se lukitus onnistuisi ja vastustaja luovuttaisi?

Mä oon pyörittänyt vaan samaan suuntaan koko ajan ja 10 sidonta voittoa on tullut sillein onlinessa.. Mä en hirveästi hae edes sidontaa vaan oon enemmän pystyottelija n. 22 tyrmäys voittoa tullut..

Hyvä pointti kyllä tuo että kun saa sidonnan päälle, niin vaihtaa tattejen pyörittämis suuntaa, että onko se tehokkaampi.. Pitääkin testaa sitä kun pelaan seuraavaksi.. Joku fiksu vois varmaan tähän vastata jo hetikin?? No ainakin pitää testaa toi.. kiitos ideasta! Meinaan jotain siitä mattopainis puuttuu, kun saan puolustettua kyllä hyvin itseäni, mutta sidonnan tekeminen onkin vähän hankalempaa mulla..
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tässä pelissä on ihan hemmetin ärsyttävää kun vastustaja pääsee koko ajan pommitamaan polvipotkuja, sekä uppareita mahaan. Ei siitä pääse sitten mitenkään pois?!!!! Pitää oottaa joku 10 sek ennenkuin se ehtii peruttaa tarpeeksi kauan, joskus ei pääse millään. Sitten kun yrittää lyödä vastaan, ei se lyö.

Tähän mäkin oon törmännyt... Prkl ärsyttävää siinä yrität suojata sitten ja loikkia alta pois.. Tosiaan toinen saa vaan paukuttaa liian pitkään, että pystyy tehdä mitään just n. 10 sek... Pahemmassa tapauksessa homman voi hävitä siihen, että joku lyölyttää koko ajan sillein ja mitään ei voi tehdä juurikaan..
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tähän mäkin oon törmännyt... Prkl ärsyttävää siinä yrität suojata sitten ja loikkia alta pois.. Tosiaan toinen saa vaan paukuttaa liian pitkään, että pystyy tehdä mitään just n. 10 sek... Pahemmassa tapauksessa homman voi hävitä siihen, että joku lyölyttää koko ajan sillein ja mitään ei voi tehdä juurikaan..

painaa kerran oikeaa tattia alas ja ottaa counterin, toimii 99%:sti...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Terve
Arvosanat:

1UP-8.3/10
Eurogamer-8/10
Giant Bomb- 4/5
Game Zone- 7.5/10
Game Pro- 10/10
Game Daily-8/10

8.3
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Pelasin eilen ekan Ranked Matchin netissä ja oli melkoinen taisto. Itsellä oli Matt Hughes ja vastustajalla oli St.Pierre. Olin ulottuvuudeltani lyhempi niin kaverilla oli selkeä etu ja kauempaa osui hyvin. Pystyssä en meinnanut pärjätä ja eka ja toinen erä meni kutakuinkin hänelle, sain toki itsekin iskuja läpi, varsinkin matossa. Pisteillä oisin varmasti hävinnyt. Muutaman kekrran olin itsekin pahasti alimmaisena matossa ja otin osumaa mutta sain itseni vapaaksi, ja pari kertaa osui leukaan niin että oma äijä kaatui. Kolmannen erän lopussa sain hyvän alasviennin ja lähdin hakemaan käsilukkoa. Armottoman rämpytyksen (tuli mieleen vanhat kunnon C64 ajat ja Decathlon peli, ja 1500 metrin juoksu :D) tuloksena pääsin aina vain lähemmäs lukottamista kunnes viimein kaveri taputti. Ja aikaa jäi kelloon 4 sekuntia :eek: olipahan makea voitto. ottelun jälkeen oli vaan niska kipeänä ja kauhee hiki tuosta rämpytyksestä :D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Jumaleisson! Menee ihan käpy tohon mattopainiin.. Onko kellään fiksulla ihmisellä mitään tietoa miten noita sidontoja oikeasti tehdään..? Tuntuu että se on ihan tuurista kiinni.. Jotkut kyllä tekee niitä isolla prosentilla, mutta itselläni ei meinaa onnaa millään.. Aina vastustaja pääsee sidonnasta irti ja tekee vasta sidonnan ja se on siinä.. Pystyssä kun mulle ei moni pärjää, niin kaikki vie mattoon kun huomaa sen, että meinaa ottaa turpaan pystyssä.. Tosi raivostuttavaa toi mattopaini, kun ei se jätkä tee vaan niitä sidontoja tai sitten se tekee puolittain ja aina luovuttaa.. Kyllä noita sidonta voittoja on tullut, mutta ei mitään hajua miksi, koska en ole tehnyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa..

Mä luulin että 100 ottelua takana niin oppis tuon mattopaininkin siinä samassa, mutta kyllä se tuntuu olevan edelleen yhtä hankalaa.. Mitä olen arvosteluja lukenut niin moni arvostelija on sanonut samaa, että on tuurilla tehnyt sidonnan, mutta ei ole hajua että miten 0/
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

TuntsaT en vetäny nettipiuhaa irti vaan tuli ongelmia langattoman nettiyhteyden kanssa:p. Voidaan ottaa uusintaottelua jos sen voittosi haluat tulla hakemaan. :D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Jumaleisson! ............/

Katotteko ollenkaan tyyppien attributeseja ennenkuin ihmettelette asiaa..?
Vaikuttaa aikas paljon submission attack / defensen ero.

Vaikutusta lukon onnistumiseen on myös seuraavilla asioilla:
- Sinun ja vastustajan stamina. Keskivartaloon potkut ja lyönnit auttaa lukoissa paljon.
- Asento josta lukkoa haetaan.
- Tyypin strenght.


Ei se voi olla niin hankalaa, ite pelaan expertillä ja voitin mm. Rashad Evansin mestaruusottelussa ekassa erässä lukolla.
Netissäkin suurin osa mun voitoista tulee submissionilla.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Katotteko ollenkaan tyyppien attributeseja ennenkuin ihmettelette asiaa..?
Vaikuttaa aikas paljon submission attack / defensen ero.

Vaikutusta lukon onnistumiseen on myös seuraavilla asioilla:
- Sinun ja vastustajan stamina. Keskivartaloon potkut ja lyönnit auttaa lukoissa paljon.
- Asento josta lukkoa haetaan.
- Tyypin strenght.


Ei se voi olla niin hankalaa, ite pelaan expertillä ja voitin mm. Rashad Evansin mestaruusottelussa ekassa erässä lukolla.
Netissäkin suurin osa mun voitoista tulee submissionilla.

Vanha virsi kyllä olen lukenu koko tämän ufc ketjun. Eikä kysyvä tieltä eksy!
Sen olen huomannu nyt et noi keskivartalo iskut auttaa lukottamisessa, mutta muuten tuntuu et se on ihan tuuri peliä.. kiitos vastauksesta kumminkin..
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Kaikista helpoiten vastustajan saa lukotettua kun matossa tekee counter-liikkeen sen yritykseen ja nappaa lukon siitä. Kuten oikeastikin, epäonnistuneen yrityksen jälkeen oma paketti on auki jonkin aikaa.

Omaksi suosikki lopetukseksi on noussut takedownin puolustuksesta välitön giljotiini, toimii netissä ja offlinessä:D

Oon ite tykästynyt seuraavanlaiseen pelaajatyyppiin;
Striking: Muay thai
Grappling: Judo

pisteet pitää jakaa pääasiassa näihin luokkiin painotusjärjestyksessä, tärkein ylimmäisenä ja "off/def" kohdassa ensimmäinen tärkeämpi:

ground grappling off/def
submissions off/def
takedowns off/def
ground striking def/off
glinch grappling off/def
standing kicking def/off
glinch striking off/def
standing striking def/off

Nuo siis mun mieltymyksiä...


Tolla painotuksella tyyppi on lyönneiltään aivan käsi, mutta osaa puolustaa ne. Alapotkuilla pääsee lähelle, josta voi ottaa glinchin. Sidonnasta voikin sitten tarjota pari polvea ja heittää tyylikkään judoheiton mattoon. Tolla painotuksella mattoon kun mennään niin homma on käytännössä paketissa.

Ite paukutan aina ennen lukon ottamista muutaman lyönnin tai potkun ja teen 1-3 transitionia.

Jos tuntuu, että careerissa AI antaa matossa pataan niin kannattaa laittaa roimasti pisteitä kohtaan "ground grappling defense", "ground striking def" ja "submission def". Korkealla pistemäärällä pystyy kontraamaan AI:n transitionit tai jäädyttämään tilanteen täysin.


Tärkeintä matossa onkin olla rauhallinen ja hakea sitä hyvää paikkaa. Tärkeää on myös niiden oman tyypin pisteiden tietäminen, netissä törmää aina näihin pässeihin ketkä hakee Rampagella lukkoja:rolleyes:

Mutta tiivistetysti;
Älä hae lukkoa heti kun pääset mattoon, rauhassa istuskelet päällä ja lyöt muutamia kyynärpäitä. Sitten transition parempaan asemaan ja taas pari lyöntiä.
Parin lyöntisarjan ja transitionin jälkeen alla oleva on piipussa ja lukotus onnistuu helposti.
 
Ylös Bottom