Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Ja tais olla GameSpotin foorumeilta mistä luin et mikä on paras tapa parantaa kaveriaan. Eli siellä luki et älä osallistu ollenkaan niihin aktiviteetteihin(radiohaastattelut, nimmarinkirjotukset jne). Ja treenaa voimaa, nopeutta ja kuntoa ainoastaan aluksi. Kun ne on täynnä sitten alottaa sen pelkän sparrauksen. Tietysti leireillä pitää käydä alusta asti.

Kokeilin tuota taktiikkaa ja se toimi aina 8 sakkiin asti... sitten alkoi taju lähtemään kankaalle joka matsissa. Eli ei toiminut ainakaan mulla ollenkaan... tietysti erilaisella ottelutaktiikalla voisi toimia, mutta sekalaisella sparraamisella ja treenaamisella itse sain vyön ilman tappioita.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Kokeilin tuota taktiikkaa ja se toimi aina 8 sakkiin asti... sitten alkoi taju lähtemään kankaalle joka matsissa. Eli ei toiminut ainakaan mulla ollenkaan... tietysti erilaisella ottelutaktiikalla voisi toimia, mutta sekalaisella sparraamisella ja treenaamisella itse sain vyön ilman tappioita.

milläs tyylillä vedät ? todennäköisesti helpoin boxing/kick-boxing/wrestling. itse ajattelin kokeilla muay thai & bjj voi tuottaa vähän ongelmia mutta eipä se mtn ;)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Olenko ainoa jolla on boxing ja judo? Hyvin on toiminut ja heitot ovat todella komeita.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Olenko ainoa jolla on boxing ja judo? Hyvin on toiminut ja heitot ovat todella komeita.

Tällä hetkellä olen kolme kertaa pelannut tuon careerin läpi ja joka kerta olen tehnyt erilaisen hahmon. Ensimmäinen tyyppini oli kick boxing / judo, seuraava oli boxing / wrestling ja viimeisin oli muay thai / bjj. Ehkä kaikista hauskin career oli juuri tuolla ensimmäisellä tyypillä. :D Kaksi kertaa pääsin yrittämään titteliä ja molemmilla kerroilla hävisin yhteen virheeseen. Tasona käytän itse tuota advancedia, koska expertillä lukkojen yrittäminen on hirveää tuskaa.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

miten ihmeessä nuo pitäs tietää mikä asento on kyseessä??? mulla on varmaan seittemäs wrestling leiri lvl ykkösellä kun ei koskaan tiedä mikä helvetti on se asento mitä haetaan. saan ehkä yhden tai max kolme onnistumaan kun ei pysty tietää mikä asento on. ja miten wrestlingki ukolla tehdään trip takedown underguardista??? semmostakin haettiin... alkaa menee käpy..
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

milläs tyylillä vedät ? todennäköisesti helpoin boxing/kick-boxing/wrestling. itse ajattelin kokeilla muay thai & bjj voi tuottaa vähän ongelmia mutta eipä se mtn ;)

Muay Thai ja Bjj ukkelilla... Ehkä kannattaa mauy thai ekana treenata ainakin 2-levelille, jotta saa päähän potkittua. Itse en tuota tehnyt silloin. Vaikka kuinka yritti counteria ja suojata kuulaa, niin oli melkein laaki ja vainaa, kun osu otsaan.. hermot meni.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tämä on kyllä se syy miksi tuo Career mode on hieman epäonnistunut. Oman hahmon kehittämisen ja normaalin pelaamisen välillä on suuri kuilu. Tai jotenkin ainakin itsellä on sellainen kuva että jos haluat varteenotettavan CAFn nettipeleihin, niin uramoodi pitää hoitaa yhdellä tapaa ja se on sellainen miten et normaalisti uraa hoitaisi.

No joo, kyl toi career tuntuu hieman juosten kustulta... Olis ehkä ollu parempi et saat pisteitä matseista.

Esim, jos menee tosi hyvin matsi, niin saat paljon pisteitä. Ja jos häviät niin saat vähemmän tai et ollenkaan.

Ja samalla sitten olis voinu pistää sen kauden vaikka jotain 10-15 vuotta kestämään.

Kokeilin tuota taktiikkaa ja se toimi aina 8 sakkiin asti... sitten alkoi taju lähtemään kankaalle joka matsissa. Eli ei toiminut ainakaan mulla ollenkaan... tietysti erilaisella ottelutaktiikalla voisi toimia, mutta sekalaisella sparraamisella ja treenaamisella itse sain vyön ilman tappioita.

Hävisin mun uran alussa 3 matsia(Jardine:lle, Rampage:lle ja Griffin:ille). Ja kunhan aloin käyttää tätä aikasemmin mainitsemaa taktiikkaa, niin en hävinnyt yhtään ottelua sen jälkeen.

Ura loppu Light Heavyweight mestarina ja tuli sieltä sit loppujen lopuksi Hall Of Fame pysti kans. :D

Tyylinä oli Boxing/BJJ
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

siinä kun pitäisi strenght,speed ja cardio vetää eka max niin pitäiskö ne vetää yks kerrallaa vai tasasesti??
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

siinä kun pitäisi strenght,speed ja cardio vetää eka max niin pitäiskö ne vetää yks kerrallaa vai tasasesti??

Ite yritin mahdollisimman tasaisesti vetää ne... Jos oikeen muistan niin loppujen lopuks tais strenght olla jotain 90-93 ja speed ja cardio oli jotain 80-90 väliltä...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Ite yritin mahdollisimman tasaisesti vetää ne... Jos oikeen muistan niin loppujen lopuks tais strenght olla jotain 90-93 ja speed ja cardio oli jotain 80-90 väliltä...

et pystyyks niit ees saada kaikkii max ku nehän aina sit vähenee toisesta?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

et pystyyks niit ees saada kaikkii max ku nehän aina sit vähenee toisesta?

Ite en ainakaan saanu kaikkia täyteen...

Aina kun treenas voimaa täyteen, laski speed ja cardio, ja sit kun treenas niitä. Niin laski voima...

Siitä pitää ilmeisesti löytää vaan sellanen omasta mielestä sopiva voima-nopeus-kunto suhde...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mikä muuten on sen hemmetin hyvän kappaleen nimi jossa muunmuassa lauletaan: " I wanna fight today"? Siis tämän pelin soundtrack biisistä on kyse
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

eikö ihan ekana perjaatteessa kannattais treenauttaa cardio tappiin. sit palautuu nopeemmin harjotuksista ja voi treenata enemmän?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

eikö ihan ekana perjaatteessa kannattais treenauttaa cardio tappiin. sit palautuu nopeemmin harjotuksista ja voi treenata enemmän?

Mielestäni tuo palautumisnopeus on aika vakio, eli semmoista n. 50% viikossa. Vai olenko väärässä? :confused:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Olipa pettymys kun pelaisin UunottajaFin:iä vastaan netissä ranked matsia nii uunottaja vetäs surutta nettipiuhan irti tappion hetkellä.Luulin et suomalaiset ois reilumpia ku noi jenkit.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Olipa pettymys kun pelaisin UunottajaFin:iä vastaan netissä ranked matsia nii uunottaja vetäs surutta nettipiuhan irti tappion hetkellä.Luulin et suomalaiset ois reilumpia ku noi jenkit.

Kyllähän niitä sellasiakin löytyy jotka pelaa loppuun asti vaikka tuliskin häviö. Ei kannata yhden(tai parin) heebon takia leimata kaikkia.

Ite oon pelannu jenkkejäkin vastaan, ja ei oo ensimmäinenkään kaveri vielä katkassu nettiä kun on häviö alkanu näkymään...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tollaset about 65 jannua lähteny nettipiuhan kiskasulla pelistä mua vastaan poies ku häviö o tulossa alkaa jo pikkuhiljaa kyrpimään :mad:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Morjesta! hei joku vois hiukan jelppiä ton online jutun kanssa. miten voin tehdä pelin ja kutsua sinne kaverin?? :D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Morjesta! hei joku vois hiukan jelppiä ton online jutun kanssa. miten voin tehdä pelin ja kutsua sinne kaverin?? :D

ja sitten vielä ois kiva pelata ihan suomalaisia vastaan? :rolleyes:

Pelissä meet Online -> Player Match -> Create Match. Muista laittaa se 'Private Match' kohta päälle, ettei kaikki random kaverit liity siihen peliin.

Sieltä mistä ottelijat valitaan pystyy kutsumaan kaverin matsiin...

Ja peliseuraa löydät mm tästä(click) threadista.
 
Ylös Bottom