Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Oon vasta kerran onnistunu tossa "hyppy-iskussa", kun vastustaja makaa maassa ja itse seisot ja flikkaat eteenpäin tatilla ja painat sen jälkeen lyöntiä. Treenimodessa onnistun tässä koko ajan, mutta ottelussa tosiaan vasta kerran. Turhauttavaa myös siksi, koska kuten edellä todettu niin sulla on se max 5sek aikaa tehä jotain ennenkuin yliherkkä tuomari nostaa pois. Eihän tuo oikeesti noin nopeasti käy vaan siinä voi potkia pitkäänkin kaveria reisille jne. hakea hyvää kohtaa iskeä.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Oon vasta kerran onnistunu tossa "hyppy-iskussa", kun vastustaja makaa maassa ja itse seisot ja flikkaat eteenpäin tatilla ja painat sen jälkeen lyöntiä. Treenimodessa onnistun tässä koko ajan, mutta ottelussa tosiaan vasta kerran. Turhauttavaa myös siksi, koska kuten edellä todettu niin sulla on se max 5sek aikaa tehä jotain ennenkuin yliherkkä tuomari nostaa pois. Eihän tuo oikeesti noin nopeasti käy vaan siinä voi potkia pitkäänkin kaveria reisille jne. hakea hyvää kohtaa iskeä.

Ite onnistun siin jotenkuten sillai, et menee vähän taakse päin ja juoksee sitä kohti ja sit painaa lyöntii. En oo muuten onnistunukkaan. Muuten ihan jees mut en kyl tota mattopelii yhtään osaa :D Ronklaan tattii vaan ihan paineis et pääsen alta pois ja kun päällä nii niit gorilla lyöntei. Ihan kiva peli mut en tiiä jos täys hintasena ostaisin...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Mites vaikeimmalla onnistunut? Itse siirtynyt siis koko ajan eteenpäin, kun edellisellä on saanut kaverin tiputettua muutaman kerran.

Eli kolmannella yrittämällä ensimmäinen voitto expertistä(Shogun). Kaksi ekaa shoguni pääs lukottaan ja kuristaan. 3.ottelussa mahtava tilaisuus: Shoguni ottamassa alasvientiä ja POW! Polvesta päähän, shoguni selällään ja päälle vähän paukuttaan. TKO tokassa erässä, kun aikaa jäljellä 15s :p

Laittakaas omia enkkoja. Ja vielä erikseen molemmilla ukoilla.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Hankintaan menee ehdottomasti, sen verran hyvältä vaikuttaa. Oonkin jo pikkasen alkanut kyllästymään Fight night round 3:een. Tälläistä oon odottanut, tulee niin paljon monipuolisempaa toimintaa :)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

On Kyllä todello mukavaa pelattavaa tämä demo:D ostoonhan menee ja varmasti:)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Pitää kyllä myöntää, että olen positiivisesti yllättynyt miten hyvä demo jo oli.. Ihan selkeesti tohon on panostettu josta varmasti kiitos kuuluu myös Dana Whitelle..
Pakko ostoonhan toi meni.. Odotukset oli kyllä hyvin alhaalla.. Mukava yllättyä positiivisesti.. Yllättävän hyvin ne on saanut toteutettua mattopaininkin, vaikka armotonta rämpyttämistä se onkin.. Silti idea pysyy tallella koko ajan.. Tota kun pääsee pelaa onlinessa niin ai ai mitä nannaa..
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

n. 200 ottelun perusteella voi sanoa että ainakin huomaa taito-eron, kaverin kanssa menee pari erää ennenkun toinen on kentässä. Ja tottamooses ostoon tämmöiset pelit.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Osaako joku selittää tai arvailla mikä logiikka on siinä, että matossa transitionit ja niiden vastaliikkeet tehdään oikealla tatilla eikä vasemmalla?
Nyt nimittäin matossa esim itse päällä ollessa on hieman köykäisen tuntuista yrittää sopivasti hakata ja pehmittää vastustajaa ja siinä välissä sujauttaa väliin transitioni, koska kummatkin pitää hoitaa oikean käden peukalolla.
Tämän takia myös alla olevan onnistuu aivan liian helposti kääntämään tilanne ympäri ja pääsemään päälle, kun toinen takoo päältä turpaan eikä ehdi tehdä tarpeeksi nopeasti vastaliikettä kun pitää oikealla tatilla hoitaa.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Saa nähdä miten pelissä sitten pärjää näitä Liddelleitä jne. iskijöitä vastaan kunnon painijalla. Tuntuu noi lukotukset jne. niin vaikeilta, että voi olla aika vaikeeta, jotenkin toi lyönti-ko/lukotus-voitto jakauma ei oo ihan tasapainossa kyllä.

Mainio pelihän tämä ilman muuta on.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Tajuton demo kyl. ja jos huhut paikkansa pitää nii 32 pelaajan onlineturnaus tulee olemaan edelleen nannaa :)

lukotukset kyl todella vaikeita. itsekkään ole saanut ku guidessa lukot onnistumaan.
tosin epäilen että noi lukot on vähän helpompi tehdä puhtaalla jutsukaverilla entä ku pystyottelijalla. eli arvot vaikuttaa tohon.

mut nyt takomaan liddeliä turpaan ja odottelemaan julkaisupäivää.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

jes, sitte ku tää peli tulee, niin tuskin koulus enää on mitää kokeita, niin pääsee pelaan UFC:tä oikeen sydämmen kyllyydestä! :p
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Koskakohan tän pelin sitten ois tarkoitus ilmestyä kauppoihin? Ilmeisesti ovat siirtäneet julkaisupäivää!

EDIT: Katsoin päivämäärän väärin! Luulin että nyt on jo toukokuu:)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Paska peli kun maassa ollessa ei voi tehdä oikeestaan mitään. Tatin vetkutus ei auta yhtään :mad: paska mikä paska!
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Paska peli kun maassa ollessa ei voi tehdä oikeestaan mitään. Tatin vetkutus ei auta yhtään :mad: paska mikä paska!
Ei kannata peliä syyttää jos ei itse osaa pelata. Koita sieltä tutoriaalista katsella miten siinä mattopainissa pärjää. Itsellä ihan hyvin alkanut sekin puoli sujumaan kun vähän jaksoi harjoitella.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Ei kannata peliä syyttää jos ei itse osaa pelata. Koita sieltä tutoriaalista katsella miten siinä mattopainissa pärjää. Itsellä ihan hyvin alkanut sekin puoli sujumaan kun vähän jaksoi harjoitella.

En pelaa konetta vastaan kun kaveria. Erittäin vaikea saada siinä sitten mitään submissioni juttuja tehtyä kun kaveri täryttää raskaita lyöntejä naamaan.:mad:
Pirun hauska peli tosin :DD
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

hahahaa!! nyt sain lukotettua liddelin...Kolmannen erän lopussa liddell sai käännettyä ittensä päälle matossa, siitä rubber guard ja triangle choke...näpyttelyä ja it's aaalll over! Mahtavaa, kerranki onnistu!

Kuva vielä loppuun :)

tapoutd.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

hahahaa!! nyt sain lukotettua liddelin...Kolmannen erän lopussa liddell sai käännettyä ittensä päälle matossa, siitä rubber guard ja triangle choke...näpyttelyä ja it's aaalll over! Mahtavaa, kerranki onnistu!

Kuva vielä loppuun :)

tapoutd.jpg

Pelissä voisi olla tyrmääminen pikkaisen vaikeampaa, silloin siitä saisi vielä enemmän nautintoa, kun onnistuisi. Nyt subittelusta saa mielestäni sopivasti nautintoa(noh ehkä ihan karvan helpompi voisi olla helpommilla tasoilla, vaikeimmilla ollaan sopivassa tasossa). Niin ja oikein hieno kolmio!
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Pelissä voisi olla tyrmääminen pikkaisen vaikeampaa, silloin siitä saisi vielä enemmän nautintoa, kun onnistuisi. Nyt subittelusta saa mielestäni sopivasti nautintoa(noh ehkä ihan karvan helpompi voisi olla helpommilla tasoilla, vaikeimmilla ollaan sopivassa tasossa). Niin ja oikein hieno kolmio!

Juu. Itte pelasin toka vaikeimmalla tossa melkein heti ja yhtään matsia en oo saanu vielä menemään pistekorteille vaikka välillä jopa yrittäny sitä. Joka matsissa joko KO tai TKO. Subista saa kyllä varmasti nautinnon jos sen joskus onnistuis tekemään :p
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3 Hype]

Oon kerran saanu meneen pistekorteille ja seki oli ku hain kokoajan alasvientejä ja yritin että menis pisteille. Tyrmäykset on kyllä vähä liian helppoja, normaalit matsitki menee helposti pisteille. Nyt tuntuu että on harvinaisuus jos joskus menee pisteille.

Tuo lukotus siis oli toiseksi helpoimmalla tasolla. Eli advanced (?)
 
Ylös Bottom