Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tänään läpsähti sisään luukusta ja illalla duunin jälkeen alkaa armoton CAF kehitys, että pääsee sillä hakkaan eli ottaan turpaan netissä.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Jooh, Gigantissa ei peliä näkyny. No, pitää tilata tuolta TheHutista, kun on noin halpakin. Pelin tosin saa sitten luultavasti vasta reilun viikon päästä, mut eipä pelin pariin oo mikään hinku.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

mistä johtuu et en pääse omal äijäl nettii pelaa? kaveri kyl pääsee mut ite ei saa omaa äijjää näkyvii
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tänään kävin ostamassa pelin klo 10 aamulla, eli heti kun se ilmestyi. Pelissä on career-modessa ihan hemmetin tyhmä bugi! Ottelijoiden iät eivät muutu koskaan uran aikana, vaikka peli menee eteenpäin, ei edes oma ottelija. Mun itseluoma ottelijan ikä oli alussa 18v ja nyt 5 vuotta pelissä eteenpäin, se lukee edelleen 18v. Olen nyt pelannut career-modea 25 ottelua ja voittanut niistä 17. Netissä olen pelannut 10 matsia ja voittanut 5.

Ihan hyvä peli, vaikka career-modeen saisi tulla jotain muuta, esim. harjoittelu on aika tylsää, kun ei voi kuin vain sparrata. Ei saa muutenkaan valita otteluille areenoita, vaan aina on sama areena paitsi career-moden ekassa ottelussa.

Tyrmäykset ovat hienoja, sekä tunnelma on hyvää.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tänään kävin ostamassa pelin klo 10 aamulla, eli heti kun se ilmestyi. Pelissä on career-modessa ihan hemmetin tyhmä bugi! Ottelijoiden iät eivät muutu koskaan uran aikana, vaikka peli menee eteenpäin, ei edes oma ottelija. Mun itseluoma ottelijan ikä oli alussa 18v ja nyt 5 vuotta pelissä eteenpäin, se lukee edelleen 18v. Olen nyt pelannut career-modea 25 ottelua ja voittanut niistä 17. Netissä olen pelannut 10 matsia ja voittanut 5.

Ihan hyvä peli, vaikka career-modeen saisi tulla jotain muuta, esim. harjoittelu on aika tylsää, kun ei voi kuin vain sparrata. Ei saa muutenkaan valita otteluille areenoita, vaan aina on sama areena paitsi career-moden ekassa ottelussa.

Tyrmäykset ovat hienoja, sekä tunnelma on hyvää.

eipäs noi ufc-kehät eroa toisistaan juuri mitenkään oikeastikaan. erit mainokset kehässä mut muuten sama olipa turnaus sit missäpäin maailmaa tahansa.
ja toi eka matsihan käydään the ultimate fighter "ohjelmassa" mukamas.

mut pelihän on muuten ihan loistavaa mättöä. itse kun seurannut ufctä jo 92 vuodesta saakka :)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Pelissä on career-modessa ihan hemmetin tyhmä bugi! Ottelijoiden iät eivät muutu koskaan uran aikana, vaikka peli menee eteenpäin, ei edes oma ottelija.

Kelaappas kuinka tyhmää olisi jos ikää kertyisi ja jotkut jäisivät eläkkeelle?
Jossain urheilupeleissä tämä toimii kun niissä tulee aina jotain uusia pelaajia hatusta.
Onkos tuolla nyt muutenkaan hirveästi väliä?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Kelaappas kuinka tyhmää olisi jos ikää kertyisi ja jotkut jäisivät eläkkeelle?
Jossain urheilupeleissä tämä toimii kun niissä tulee aina jotain uusia pelaajia hatusta.
Onkos tuolla nyt muutenkaan hirveästi väliä?
Jos vuodet kulus niin aika moni hyvä ottelija menis eläkkeelle, ja se olis perseestä se
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Ihan sama... Sit ne tappelis pappoina. Kuhan vaa ikä liikkuis.

Laittaisin tänne pedon mut tt-kovis kieltää :cool:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Onko ottelijoilla oikeanlaiset sisääntulot? Demossa kun niitä ei ollut. Hieman myös saisi bruce buffer lisätä innostustaan esittelyihin.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Joo harmin paikka kun ei oo noita sisääntuloja. Sekään ei ole mikään hirveän iso juttu mutta kyllä se olis ihan siistiä jos ne olis. Tulis vähän lisää fiilistelyä. :p
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Toimiikos porukoilla tuo online puoli hyvin? Itellä joku 7 ranked matsia pelattu mutta ei ole jäänyt tuloksiin kun aina matsin jälkeen valittaa jotain. Aika pahasti lagannutkin muutamassa matsissa.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Kelaappas kuinka tyhmää olisi jos ikää kertyisi ja jotkut jäisivät eläkkeelle?
Jossain urheilupeleissä tämä toimii kun niissä tulee aina jotain uusia pelaajia hatusta.
Onkos tuolla nyt muutenkaan hirveästi väliä?

Ikää ei kerry, mutta eläkeelle pelissä joudutaan väkisinkin.
 
Ylös Bottom