Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Enemmistä pelaajista on pohjois-amerikasta... Mutta itellä silti lagittomiakin pelejä on ollut

No joo tietysti p-amerikoista tulee enemmän pelaajia, mutta tässä lähinnä tarkoitin sitä, että päivityksen jälkeen pelejä tulee pelattua enemmän eurooppalaisia vastaan, jotta saataisiin edes hieman paremmat yhteydet. Ja enemmistö euroopan tämän pelin pelaajista tulee briteistä :D. Mutta joo. Ei siitä sen enempää. Jatketaan.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Toi on kyllä todella hyvä että on tullu patchi.. On meinaan ollu todella kypsyttävää pelata jengiä vastaan ketkä quittaa kesken matsin.. itsehän voin myöntää että olen kerran tai kaksi niin tehnyt. Niissäkin tapauksissa olen voittanut ensimmäisen matsin ja vastustaja on quitannu jonka jälkeen hakenu uuden mtsin ja sama vastustaja tullu jolloin olen quitannu itse suoraan ennen ku on edes kunnolla alkanu...
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

The DNF is only counted for the player who executes the disconnection.

Tämä ei pidä paikkaansa. Kertaakaan en ole matsia kesken lopettanut ja meikäläisellä silti 66 DNF-matsia.. :(
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Tämä ei pidä paikkaansa. Kertaakaan en ole matsia kesken lopettanut ja meikäläisellä silti 66 DNF-matsia.. :(

:)
Kuinkahan monta noista 444 DFN matsista tuo nimim. Äijän yllämainittu vastustaja myöntää omiin nimiinsä?
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Tota mietin itekkin että näkyy myös vastustajan, kosannu mutte en MITENKÄÄÄÄN yli 10 kertaa...ka mulla on 44 DNF! Myönnän että oon quit
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

:)
Kuinkahan monta noista 444 DFN matsista tuo nimim. Äijän yllämainittu vastustaja myöntää omiin nimiinsä?

Paha sanoa. Ainakin kerran on tullut quitterilta viestiä, että "you thought that you won, but did you get the win? no? hahaha!" .. Olen iäisyyden vihannut kaikenlaista huijaamista nettipeleissä ja koittanut sitä itse välttää parhaani mukaan, joten täytyy myöntää noitten omien, paikkansapitämättömien, DNF-statsien kyrsivän oikein huolella. Ajattelinkin, että mahdollisesti olen kerännyt nuo statsit sellaisista matseista, joissa "kaveri" on vetänyt piuhan irti. Omat tilastot ovat luokkaa 210w / 200l, joten se 66 quitteria mahtuu siihen päälle ihan helposti.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Tuli mieleen pari aika hauskaa knockouttia.. kun pelattiin kaverin kanssa tossa joskus viikko sitten.. (nämä kaikki on multa)

1. Eka pamautin ukon kanveesin ja sitten alakoukulla osuin hammassuojaan ja sehän lens..

2. Hakkasin ukkoa matossa ja kun se oli ihan done niin pistin kunnon pommeja niin se ukko pomppas siitä ja sen kädet rupes heilumaan ihan hulluna (ei kuitenkaan bugisesti)

3. 3.erää oli jäljellä 1 sekuntti kun pamautin kaverilta valot pois :p Tosta matsista en kyllä olis tienny kumpi olis vieny tuomari äänillä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Katsoin juuri statsit ja näytti että 68DNF matsia joka ei todellakaan pitäny paikkaasa...
Samalla tuli sellanen mieleen että onkohan THQ:lla tullu joku virhe että ne huomioi myös sellaset matsit joissa esim kun valitaan ukkoa ja jengi vaan ei rupee pelaamaan ja poistut siintä ja etsit uuden matsin ni se lasketaan DNF matsiksi.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Katsoin juuri statsit ja näytti että 68DNF matsia joka ei todellakaan pitäny paikkaasa...
Samalla tuli sellanen mieleen että onkohan THQ:lla tullu joku virhe että ne huomioi myös sellaset matsit joissa esim kun valitaan ukkoa ja jengi vaan ei rupee pelaamaan ja poistut siintä ja etsit uuden matsin ni se lasketaan DNF matsiksi.
Siis noihin DNF:iin on lisätty nekin kerrat, kun vastustaja on piuhan vetäissyt irti. Tai ainakin osa niistä. Mutta nyt tämä päivitys korjasi sen ongelman. En ole ihan varma, mutta ps3:n puolella noi dnf:t taidettiin nollata, tjsp
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Itsellä ennen päivitystä toistakymmentä matsia jossa vastustaja lopetti. Itselle niistä ilmestynyt 1 ainoa DNF. Ettei siellä vain jossain päin olisi quittailtu ja nyt nolottaa?
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Jos olisin quittaillu ni kyllä henkilökohtaisesti voin myöntää sen.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Tuli mieleen pari aika hauskaa knockouttia.. kun pelattiin kaverin kanssa tossa joskus viikko sitten.. (nämä kaikki on multa)

1. Eka pamautin ukon kanveesin ja sitten alakoukulla osuin hammassuojaan ja sehän lens..

2. Hakkasin ukkoa matossa ja kun se oli ihan done niin pistin kunnon pommeja niin se ukko pomppas siitä ja sen kädet rupes heilumaan ihan hulluna (ei kuitenkaan bugisesti)

3. 3.erää oli jäljellä 1 sekuntti kun pamautin kaverilta valot pois :p Tosta matsista en kyllä olis tienny kumpi olis vieny tuomari äänillä.

Kaksinpelillä sattu itelle sellanen tapaus et olin hyökkäämässä kaverin alavartaloo (mattoonvienti) kun kaveri pamautti polvella päähän ja lensin komeassa kaaressa selällee ja siinähä se sitte oli :)
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Itsellä ennen päivitystä toistakymmentä matsia jossa vastustaja lopetti. Itselle niistä ilmestynyt 1 ainoa DNF. Ettei siellä vain jossain päin olisi quittailtu ja nyt nolottaa?
Itse en ole vielä pelannut päivityksen ilmestymisen jälkeen joten en voi sanoa kuinka monta dnf:ää on, mutta en olisi yllättynyt vaikka siellä olisi useampi kymmenen. Itse en ole kertaakaan lopettanut matsia kesken. Ja mitä ideaa olisi quitata jos aina voittaa... :p
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Uusimmassa Mikrobitissä oli arvostelu tästä. Neljä tähtee sai ja kehuttiin, mutta miinusta tuli energiamittarin puuttumisesta. Onko arvostelija ollut niin kädetön ettei sitä ole jaksanut laittaa Optionssista päälle vai puuttuuko tuo PS3 versiosta? Kumma myös, ettei tuossakaan arvostelussa arvosteltu tuota jatkuvaa valikoiden lataamista ja auto-savea joka tallentaa aivan joka välissä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

miinusta tuli energiamittarin puuttumisesta. Onko arvostelija ollut niin kädetön ettei sitä ole jaksanut laittaa Optionssista päälle vai puuttuuko tuo PS3 versiosta? Kumma myös, ettei tuossakaan arvostelussa arvosteltu tuota jatkuvaa valikoiden lataamista ja auto-savea joka tallentaa aivan joka välissä.

Joko arvostelija on ollut juurikin niin kädetön tai sitten kaivannut tällaista perinteistä tappelupelien energiamittaria, jossa energia vähenee aina joka osumasta. Tuollainen ei kyllä ainakaan peliin sopisi lainkaan eli tiedä sitten mitä on kaveri miettinyt..

Tuo valikoiden hitaus on kyllä pelissä todella ärsyttävää. Todellakin pitäisi pelintekijöiden tajuta, ettei kukaan halua niin hienoja valikoita, että niitä joutuu latailemaan joka välissä..
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Joko arvostelija on ollut juurikin niin kädetön tai sitten kaivannut tällaista perinteistä tappelupelien energiamittaria, jossa energia vähenee aina joka osumasta. Tuollainen ei kyllä ainakaan peliin sopisi lainkaan eli tiedä sitten mitä on kaveri miettinyt..

Tuo valikoiden hitaus on kyllä pelissä todella ärsyttävää. Todellakin pitäisi pelintekijöiden tajuta, ettei kukaan halua niin hienoja valikoita, että niitä joutuu latailemaan joka välissä..
Täysin samaa mieltä. Mutta MB:n vahvuus ei ole koskaan ollut peliarvosteluissa
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Mukavasti jatkui tänään noi ranked matchit. Aika hyvin patch toimii. Kuitenkin pari lagfestiä oli mukana joukossa.

Päivän saldo: 7-3 ja mukaan tuli yksi level 92:n submission-voitto. :D Nousin ainakin 10 leveliä. Nyt lvl 22.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Hyvä päivä tänään mulla. 4 sub voittoa, 1 random KO, 1 decision häviö, Hendolla (ofc) pelasin Anderson Silvaa vastaan. Hävisin sitten lopulta matsin tuomariäänin, kaikki pisteytti 29-28. Oli muuten aikamoista mättöä, KUMMILLAKIN stamina nollilla, kummatkin yrittää vuoronperään subbeja ja armotonta taistelua, rämpytin niitä nappeja niin helvetin paljon ja nopeasti että puhti loppu ja en enään jaksanu YHTÄÄN rämpyttää.. =/ en ois kyllä arvannu.. tosin voihan sitä tattiakin pyörittää mutta ei luonnistu multa.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

On muuten pitänyt kysyä Äijä, haluisikko ottaa pari matsia joskus?? Haluisin koittaa onko susta mihinkään :p
 
Ylös Bottom